MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Bajaj Uzman Sürüş Ekibi Türkiye Turunda
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

yeni sezonu da böylece açmış olduk :)

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
  1. #1
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    arkadaşlar herkese mrb
    bu yıl sezonu erken açtık karda kamp yapmamıştık hiç haydi bi ilk yapalım inönü yaylasına çıkalım dedik ama malesef köy bittiğinde yolda kapandı merkeze 30 cm yağan kar tepelere 1 mt den fazla yağmış işte resimler..


    arkadaşları beklerken ..





    yolda yıldırım motora uğradık 3 yıldır almaya uğraştığım kaskı en sonunda aldım bu arada bana hayırlı olsun



    köfte almak için durmuştuk bi selfie alalım dedik..






    yoldan bi kare asfalttan çıktıktan sonra 10 cm çamurda deva ediyoruz yerde yaklaşık 70 cm kar var

















    ateşi zor yaktık 1.30 dakika yelledik odunlar ıslak diye






    zorda olsa yemeği yedik ..






    akşama hazırlık da tmm







    en sonunda ateşe verdik çoşkuyu zorda olsa..







    gece yarısı atıştırmalar aç açına da uyku tutmuyor






    transalpçı harun kar yağmur çamur gece keyifli bi şekilde devam ediyor.






    gece 1 de yağmur başladı ve yattık..



    sabah kalktık ateş yakıp çay demleyemedik meyva suyu ile kahvaltı ya devam..
    beyaz olanlar ördek yumurtası ve bunları iki kişi yedik ...









    ve mutlu son
    kaşarlı yumurta.. kaşarları eritmedik yumuşattık sadece..








    ve dönüş yolu..
    yolda yağmur devam etti 75 km yani çamur yaş yağmur ne varsa motorlara yapıştı












    bir gezinin daha sonu geldik gecesi yolu yağmurlu karlı çamurlu bi kamp tecrübesi oldu acısı ile tatlısı ile kazasız belasız eve geldik.
    ve karda kamp yapmak isteyenlere birkaç tavsiye
    matınız iyi olsun uyku tulumu olmaz olmaz kaz tüyü olmalı çadır da sağlam olmalı
    ve karda kamp yapacaksanız bi kürek taşıyın yanınızda
    biz yaylaya çıkamadık köyün birinde üstü kapalı bi barakaya sığındık çünkü hava kararmak üzere idi böyle mera gibi evlerden çok uzakta
    güzel bi kamptı
    tavsiye ederim
    eve gelince motoru yıkayıp yeni gezilere hazır hale getirdim üzerini örttüm
    kendi kıyafetlerimi de temizledim
    çamurdan başka olumsuzluk yoktu kısacası.....



    zaferce, Carbondioxid, askersss ve 19 diğerleri bunu beğendiler..


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #2
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xmax
    helal olsun

    milletin arkadaşlarının motorlarına bak her yere gidiyo

    bizim arkadaşlar mondial loyal kuba cita honda pcx
    ben bunlarla bi ere gidemiyorum

  3. #3
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000SX
    Zor işler
    Shrieker bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Son zamlardan sonra iştah kalmamıştı hiç kimsede bir nebze olsun keyifli yazı görünce milli maçın hemen sonrasında benzine mazot a zam gelmiş ama hissetmemiş gibi sevindim ☺

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal olsun

    milletin arkadaşlarının motorlarına bak her yere gidiyo

    bizim arkadaşlar mondial loyal kuba cita honda pcx
    ben bunlarla bi ere gidemiyorum
    Hocam her motor her yola gider ama sürmek onemli sadece sürüyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

    Alıntı potasyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son zamlardan sonra iştah kalmamıştı hiç kimsede bir nebze olsun keyifli yazı görünce milli maçın hemen sonrasında benzine mazot a zam gelmiş ama hissetmemiş gibi sevindim ☺
    Hayat devam ediyor fazla kasmamak lazim keyfini cikaralim yani
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #6

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Çok güzel fotolara keyifle baktım.

  7. #7

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    f54 kardeşim,tenere ve şubertle ilgili detaylı bilgi verirmisin?genel olarak

  8. #8
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Suzuki GSF 650 Bandit S ABS
    Elinize, tekerinize, votkaniza saglik abi...

  9. #9
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere 2015
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal olsun

    milletin arkadaşlarının motorlarına bak her yere gidiyo

    bizim arkadaşlar mondial loyal kuba cita honda pcx
    ben bunlarla bi ere gidemiyorum
    Walla bende Tenere kuzende YBR 125 5250 km tur yaptık Türkiye'de. Bu biraz yürek işi.
    kralaslan_21 ve F54 bunu beğendiler.

  10. #10
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla bende Tenere kuzende YBR 125 5250 km tur yaptık Türkiye'de. Bu biraz yürek işi.
    yok bizimkiler uzun yol gidemezler patates olurlar :D
    ...coming soon Honda cb650f

  11. #11
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok bizimkiler uzun yol gidemezler patates olurlar :D
    Çevreyi degistirin veya tek takilin emin olun cok değişik tecrübeler edindim tavsiye ederim
    Misal yanimda ki 2 arkadaş alkol almaz ve yer sıkıntısından dolayi tek cadirda kaldık
    Ben ortada yattim tulumu kapattim zıbardım kafa güzel gecr çadırın yanina gidip gelen yabani hayvanin hatti hesabi yok ve dışarıya çıkıp tilki kovalamislar benim bi tarafimda pireler uçuyor evde bu kadar rahay uyuyamadim
    Bi kalktim saat 12 olmuş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize, tekerinize, votkaniza saglik abi...
    Ferhat bi tanışmadık seninle 2 kadehin dibine vuralim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

    Alıntı actros1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f54 kardeşim,tenere ve şubertle ilgili detaylı bilgi verirmisin?genel olarak
    Ben daha önce nc kullandim aradaki fark şu
    Daga yaylaya bayır a gidiyorsan tenere guzel saglam katir gibi bozulacak bi yani parcasi kirilacak yeri yok
    100 km 5 lt benzin yakat Azcik gazlarsan
    Yani kullanim amaci na uyuyorsa tavsiye ederim
    Kask için birşey diyemem daha 100 km kullandim ama gram ses yok buğu yok
    Ben bu rengi almak için cok bekledim piyasada yoktu genel olarak kullananlarda memnun piyasada kabul görmüş bi model
    Bütçe yetiyorsa alinir
    Benim çevremde başka marka kask takan yok denecek kadar az yani
    1200 gs 1200 tenere 660 nc gibi değişik motosiklet kullanan herkez kullanıyor şikayet duymadim
    actros1 bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  12. #12
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Karadeniz gezisi yapmıştık 4 kişilik bi ekiple istanbuldan artvine kadar.
    Ordu gürgentepe yaylasında kamp yaptığımız gece, bizim nevalenin neredeyse hepsini bi kangal kardeşimiz yemişti.

    Her motorcunun ömrunde 1 defada olsa yapması gerek böyle kamp gezisi.

  13. #13
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA (2013)
    Süper geziolmuş. Saçmasapan başlıkların arasında böyle güzel gezi paylaşımlarını özlemiştim. Tebrikler

  14. #14
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Suzuki GSF 650 Bandit S ABS
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ferhat bi tanışmadık seninle 2 kadehin dibine vuralim
    Benim de hep icimde ukte kalmistir abi...
    Bi gun olur insallah... raki iceriz...
    Votka icersek beyazciklar lazim :D ;)

  15. #15
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Ooovvv.. kıskandım yahu ))
    Ben de isterim....

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de hep icimde ukte kalmistir abi...
    Bi gun olur insallah... raki iceriz...
    Votka icersek beyazciklar lazim :D ;)
    Yaw para olsa bi gece kıbrıs a uçar giderdik
    Rakı da olur yani o veya bu diye ayirmıyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karadeniz gezisi yapmıştık 4 kişilik bi ekiple istanbuldan artvine kadar.
    Ordu gürgentepe yaylasında kamp yaptığımız gece, bizim nevalenin neredeyse hepsini bi kangal kardeşimiz yemişti.

    Her motorcunun ömrunde 1 defada olsa yapması gerek böyle kamp gezisi.
    1 Çok az birkac diyelim hatta 5 6 olsa daha iyi olur enerji sifirlaniyor karda kamp bi başka

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper geziolmuş. Saçmasapan başlıkların arasında böyle güzel gezi paylaşımlarını özlemiştim. Tebrikler
    Gerçekten forumun cılkı çıktı.
    Allah burda her gün takilana sabir versin bi dunya sacma konu
    Moderator olsam bunkarin %90 nını onaylamam
    Tşk ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ooovvv.. kıskandım yahu ))
    Ben de isterim....
    Abi buralarda senin gibi adam az var
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  17. #17
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 2015 - BMW K1300R
    Harika bir sezon acilisi olmus. Bizimki sizinki kadar guzel macerali olamasa da starti verdik biz de

    F54 bunu beğendi.
    Overdose Moto Club
    --------------------------------------------------------------------------
    https://www.facebook.com/overdosemoto

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zor işler
    Sevgili yönetici hic zor değil motoru yükle kar gördüğün yere kur oba yi olay bu yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harika bir sezon acilisi olmus. Bizimki sizinki kadar guzel macerali olamasa da starti verdik biz de

    http://i.hizliresim.com/PnLL9O.jpg
    Bi yerden başlamak lazim
    Cadde motorcularini cok severim motorlar pırıl pırıl kiyafetler tertemiz
    Hep sizin gibi olmak istedim ama evden cikinca en fazla 50 60 km sonra toza toprağa saldirasim geliyor düşüyoruz kalkıyoruz motorumuz çiziliyor
    Elbisemiz kirleniyor ama bizde böyle seviyoruz sonra 3 gün evde çamur toz temizliyoruz
    Saygilar 2 teker sevdalilarina

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel fotolara keyifle baktım.
    Tşk ederim fotograf sadece çekildiği ani resmeder
    Halbuki aldigimiz keyifi kelimeler le anlatmak mümkün degil
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #19
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR125
    Rahat batıyor arkadaş bazılarına

  20. #20
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Suzuki GSF 650 Bandit S ABS
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw para olsa bi gece kıbrıs a uçar giderdik
    Rakı da olur yani o veya bu diye ayirmıyoruz.
    Evet biz ayrim yapmayiz... ne varsa iceriz yeriz vs vs vs :D
    F54 bunu beğendi.


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)