Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 200NS ile 5.300 km test sürüşü tamamlandı...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    ekonomi rumuzlu arkadaşım yazdıklarını hayretle ve ibretle okuyorum.
    yok ayaktan marş kelimesi varmışta yokmuş yok testlerde 2 litre çıkmışta 3 küsür yakmış . arkadaşım masa başında bu hesaplar yapılmaz önce gidecektin o motorları canlı bir görecektin kaç kğ yükle gezdiler kaç yere uğradılar kaç kişi test sürüşü yaptı ve sürenler bunu orada kaç devirde kullandı. benim gördüğüm burada binen hemen herkes motoru kesiciye sokarak kullanmıştır test sürüşü adı altında .bu yakıt değerlerine test sürüşündeki yüzlerce insanın kullanımlarıda dahildir o yüzden bence yakıt olayı bunlarla değerlendirilemez.motordaki yan çantalar arka çantalarda uzun yolda cabası . piyasaya yeni çıkan arabalarda bant üzerindeki test sürüşlerinde 100 km de 3 litre yada 3 küsür litre yakıyor diye satılıyor aramızda varmı acaba bu değerleri yakalayabilen ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Ekonomi;

    Hiç bir zaman abartılı bir ifade kullanmadım. Ne yaşandı ise, ne ölçüldü ise onu yazıyorum. İnşallah bu forumda olduğum müddetçe de böyle devam edecek.

    Adana bayimizin ölçmüş olduğu yakıt değeri ile ilgili 20 MAYIS tatihindeki değere atfen bu aradaki fark nereden kaynaklanıyor. Milleti asılsız iddialarla meşgul ediyorsunuz, pulsar fos çıktı gibi anlamakta zorlandığım ifadeleriniz var. Bazı sorulara sukut ile cevap vermek belki daha doğru ama çok ithamlı konuşuyorsunuz, cevap hakkı doğuyor.

    1. Öncelikle her iki ölçüm de noter huzurunda yapılan ölçümler değildir ve resmi bir iddia taşımıyor.

    2. İkinci olarak söyleyebileceğim hiç bir zaman şahıslar arasında (bunca yıldır bu işin içindeyim, aynı ürünün iki farklı kişi tarafından % 30-40 lara varan farkla yakıt sarfiyatlarının olduğunu gördüm)tamamen kullanım farkından kaynaklanan farklılıklar mevcut olabiliyor. Bazı sosyal medya sayfalarından görüyorum, bir arkadaşımız günlük kullanım için ürünü almış ve her gün Kartal-Mecidiyeköy arasında gidip geliyor, 1 km de 13 kuruş yaktığını belgeleri ile ifade ediyor. 1 lt ile 38,91 km,

    3. Aynı şartlarda yapılan ölçümler bir kıyasa girer. Bu ürünlerin yol şartlarında üzerindeki yükler ve özellikle rüzgara maruz kalan teçhizatları var. Profesyonel kullanıcılar çok iyi bilirler ki özellikle ağırlıktan ziyade rüzgarın yakıt sarfiyatı ile ilgili ciddi boyutlarda etkisi vardır. Hatta bu rakamın % 30-40 lara kadar vardığı ifade edilir. Bu yolculukta da söz konusu teçhizatlar fazlası ile vardı.

    4. Ayrıca her noktada yapılan test sürüşleri vardı ki arkadaşlarımız hep son limitlerde kullandı. Devir kesici devamlı devreye girdi. Bunun da yakıta olan etkisi oldukça fazladır.

    Yani kısaca yakıt testinin sadece bir yönü yoktur. Nitekim face sayfalarında arkadaşların aynı üründe niçin bu kadar farklılık var sorusunun cevapları da bunlarda gizlidir.

    Bütün bunlara rağmen hiç bir aldatıcı ifadeye başvurmadığımız halde bu söylediklerinizin haklı olup olmadığını bu forumu izleyenlerin insafına bırakıyorum. Zaten yüzlerce pulsar şu anda yollarda geziyorken artık bu tüketim ile ilgili yazılanların bir yere kadar bir şeyler ifade ettiğini söyleyebilirim. Çünkü değişik ölçümler zaten yapılıyor.

    Değerli Ekonomi; discover 100 modelimiz için de yazdığınız yazıların hepsini okudum. Teşekkür ederim. Evet bu modelimiz de 2015 in adaylarından. lt ile 91 km. lik bir veriden bahsediliyor. (Discover 125 ile 45 km/h hız ile iki ürün test ettik. Bir ürün 78 km, diğeri 79 km yol kat etti. Bajaj Auto 78,2 km bilgisini bize vermişlerdi. Ama 45 km/h sabit hızla tabi ki).


    Ayrıca daha önce de söylemeye çalıştığım bu ürünü sadece yakıt perforaması ile öne çıkarmak diğer özelliklerine gölege oluşturur. 5300 km testinin hiç bir sorun çıkarmadan tamamlanması bile başlı başına bir değerdir. Özellikle bu arada şunu da söylemem gerekir. Özellikle motorcu arkadaşlarımın uzun yolculuklarında yorgunluktan bahsettiğini sık sık duyarız. Bu yönden de yorumlar oldukça pozitif...

    45 gün devam etse idi ve her noktaya uğransa idi diyen arkadaşım için sadece şunu söyleyebiliyorum. İki arakadaşımızı da yoğun işleri bekliyordu.

    Şunu da ifade etmek istiyorum. Benim hiç bir yorumcu arkadaşıma kızma, ön yargılı olma hakkım yok. Sizler tüketicisiniz, bizler ise size ürünü sunuyoruz. Kızmak size-susmak bize, küsmek size-barışmak bize olması gerekir...

    Belki bazen burada hata yapıyor olabiliriz. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar...Ama bu forumda olduğum müddetçe sizlerden birisi gibi olmaya çalışacağıma emin olabilirsiniz...

    Daha önceki teklifim geçerlidir, Ekonomi rumuzlu arkadaşım ile fabrikamızda tanışmak, bazı şeyleri kendisine göstermek isterim.

    Selam ve saygılarımla...




    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hani 1.8 yakıyordu?
    önceden 100 km de 90 kmh hızla 1.8 yakıyor demiştiniz
    şimdi 100 km de 2.94 e çıktı hayırdır ne değişti?
    söylemlerinizdeki tutarsızlığa ne diyeceksiniz!
    kimse eleştirmeyecek öyle mi
    asıl vebale giren sizsiniz!

    milletin faydasına olan hizmetlerinizde yanınızdayım (bkz. discover 100 incelemem ve discover 100 kullanıcıları forum başlıklarım, özellikle az yakıt tüketimi nedeniyle)

    milleti asılsız iddialarla meşgul edenlerin de karşısındayım
    bu kadar insanın karşısına geçip yazı yazarken daha dikkatli olmanız gerekir
    gerçi çok sıkışırsanız bayi dedi dersiniz
    motorlar gecikirse bajaj dan kaynaklandı
    pulsar için olmadığı halde ayaktan marş yazılırsa taa ne zamanki broşürde yazmış olur (halbuki pulsar kullanıcıları forumunun 1. sayfasında geçiyor) nedense site yönetimi ile irtibata geçerek düzeltme ihtiyacı içinde de olmuyorsunuz hayret

    pulsar fos çıktı
    cbr bile tek bujisiyle 2.7 yakıyor iddiaları var


    aynen yorumunuzu buraya yapıştırıyorum
    linkini de ekliyorum
    pulsar kullanıcıları başlığı 40. sayfa

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-40.html


    "20 Mayıs 2014, 15:06
    ekrem ata

    Değerli arkadaşlar;

    Her ne kadar Pulsar 200 NS modelimizde yakıt perfomansının direk öne çıkarılmasını çok doğru görmemekle beraber yorumlardan görüldüğü kadarı ile merak ediliyor. Aslında yakıtın bu kadar pahalı olduğu ülkemizde merak edilmesinin son derece normal olduğunun farkındayız.

    Adana Seyhan Bayimiz AKIN MOTOR tarafından yapılan testte 90 km sabit hız ile 6 nci viteste 98 km de 1,80 lt yakıt sarfiyatı gerçekleşmiştir. Elbette bu ürün ile 90 km/h testinin bir şey ifade etmediği söylenebilir. Ama bir fikir vermesi açısından önemli. 97 oktan benzin fiyatı bugün itibari ile 4,94 tl/lt olduğu varsayıldığında 1 km ile 9,08 kuruş gibi bu segmente göre çok iyi bir rakam var.Diğer bir ifade ile 1 lt. ile 54,4 km. yol kat etmek.

    Bunlar takdir edersiniz ki noter huzurunda yapılan resmi testler değildir. Fakat emin olabilirsiniz ki bu işte ehil arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır. Ancak her halukarda 3 buji, 4 valf ve enjeksiyon farkı kendini gösteriyor. Özellikle daha önce arz ettiğim 23,52 ps ile 145 kg. ağırlık arasındaki 0,16 oran da yakıt tasarrufu sağlaması açısından iddialı bir rakam.Yorumlarda

    Saygılarımla..."
    LASTROMANTIC, ea1925, Ahmet Abi ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #43
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    Ekonomi arkadaşı konuşma ve eleştiri üslubundan dolayı kınıyorum.
    LASTROMANTIC, ea1925, Ahmet Abi ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #44
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı demirkask adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm Duke kullandığın için kuryeci arkadaşın yazdığı olay işine geliyor bence okadar olumlu yorumu ve arada ki 7 bin tl farkı göz ardı etmek yanlış.
    yanlış değil o arkadaş pulsarla bende duke ile kuryelik yapıyom benimkide 5000km. te oldu ama hiç oyle sorunları yok.
    ben pulsarı kötülemek istemiyom sadece bana neden okadar para verdin diyenler görsün diye yazıyom bide pulsarla duke yi hep kıyaslıyolar diye.
    iki makina aynı fabbrikadan çıkıyo olabilir ama aradaki fiyat farkı kaliteden dolayı ve bazı fonksionlardan dolayı oluşuyo.
    bide arada 5000tl fark var ben 13000 e aldım ABS li modeli sıfır.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  5. #45
    deepstrong99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2013
    Motosikleti
    Honda Cb125 e
    Cb125e honda kullanıcısıyım. Az önce sanayi Mahallesi kayalar motor da test ettim pulsari.

    Cb125 e den pulsara geçmek isteyen ve fikir edinmek isteyen arkadaslara kısa bi bilgilendirme yapayım.

    _Oturus pozisyonu ve gidon acısı cb125e ye göre daha sportif.hafif bir one edilme söz konusu.

    _Motor kesinlikle fotoğraf ve videolardan daha şekil ve kalipli yanindayken.

    _Titreşim namına bişey göremedim. Titreşim var diyen kişi biraz abartmis olur..

    _1 ve 2. Vites ten yukarisini test edemedim çünkü alan musait değildi levent malum yollar dar ve sıkışık. Yol bos iken Müsait olduğunda gaz açtım ve şunu diyebilirim ki beklentimin ötesinde seri ve Gazi çok güzel alıyor ayrıca Motor sesi videolardan daha tatmin edici.Guzel bi homurtu geliyor gazı açarken.

    _Fren konusuna gelirsek, Frenler tatmin edici arka ve ön fren kombine kullanırım hep, pulsar da da o şekilde denedim.Kaydirma kaçırma vs yapmadı gayet güzeldi frenler.

    Genel olarak parasini katiyen hakeden bir motor..on izlenimlerim bunlar.Umarım yardimci olmuşumdur. Iyi gunler

  6. #46
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekonomi rumuzlu arkadaşım yazdıklarını hayretle ve ibretle okuyorum.
    yok ayaktan marş kelimesi varmışta yokmuş yok testlerde 2 litre çıkmışta 3 küsür yakmış . arkadaşım masa başında bu hesaplar yapılmaz önce gidecektin o motorları canlı bir görecektin kaç kğ yükle gezdiler kaç yere uğradılar kaç kişi test sürüşü yaptı ve sürenler bunu orada kaç devirde kullandı. benim gördüğüm burada binen hemen herkes motoru kesiciye sokarak kullanmıştır test sürüşü adı altında .bu yakıt değerlerine test sürüşündeki yüzlerce insanın kullanımlarıda dahildir o yüzden bence yakıt olayı bunlarla değerlendirilemez.motordaki yan çantalar arka çantalarda uzun yolda cabası . piyasaya yeni çıkan arabalarda bant üzerindeki test sürüşlerinde 100 km de 3 litre yada 3 küsür litre yakıyor diye satılıyor aramızda varmı acaba bu değerleri yakalayabilen ?
    2005 punto 1.3 multijet dizel
    depo fullenerek yaptığım ölçümde
    313 km adana kayseri yolunu 3.5 litre /100 km ortalaması ile tamamladım yokuş viraj rakım pek cok yakiti etkileyecek unsur mevcuttu
    arabada 5 kişi var bagaj ağzına kadar dolu
    48.5 tl civari tutmuştu

    yol bilgisayarında 3.3-3.4 /100 km verilerini çoğu kez gördüm
    1 defa 3.2 yi gördüm
    3.2 yi goren cok kişi var
    B B etiketine sahip lastikler olsa 3.2 yi çoğu kez görürdüm diye tahmim ediyorum

    5.vites 72 km/h gps ölçümü 1800 devrin 1-2 mm altinda mümkün olduğunca sabit hızda ve 1 mola verilerek


    daha düşük hızlarda 2.9 gibi değerler yakalanabilir
    araca pasta cila benzeri surtunmeyi onleyici tedbirler alınabilir

  7. #47

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buda şehir içi 6000km. testi kurye arkadaşın pulsarı.
    https://www.facebook.com/siyahhayri/...03491900125490

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------



    ikibin yılı öncesi 1996 MZ 251 180000km. hiç anahtar değemeden sattım manisalı bi arkadaş aldı oda memnuk kalmıştı.
    2005 te 1999 FUN 301 mi sattım 250000 de ikisininde tek sorunu amortisör patlaması motor kısmında buji hariç bişey değişmedi.
    yani 150bin km. geçen motorlar varmış.
    Yahu adam çaki-çuki'ye biniyor 5.000 km onun için büyük rakam,çünkü Çin'li Çaki'si 5.000km'!yi sorun çıkartmadan geçiremiyor...
    The Power of The Dreams.

  8. #48

    Üyelik
    14 Mayıs 2013
    tebrik ederim, sizlerin sayesinde bizimde aklımızdaki sorular çözülmüş oldu ben hala bekliyorum gelicek diye motorum ama hep geri kalıyor inşallah bu sorunlar aşılır, ve parça sıkıntısıda olmaz diye umuyorum artık bundan sonraki adım satış sonrası kaliteli hizmet

  9. #49

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Madem 5000 km'deki kuryede bu sorun oluşmuş, testi bitiren iki motorda da olması lazım değil mi ? O da Pulsar, bu da Pulsar sonuçta...
    ellaksakir bunu beğendi.

  10. #50
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Ekonomi kardeşim yolda her yerde durdurup arabayi onlarca kişinin altina verip test sürüsü yapmalarına izinde verdinmi motoru devamli kesiciye sokarak kullandilarni ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

    Ekonomi kardeşim birde ben bos konusmayi sevmiyorum bu bahsettiğim 5 kişiyle agzina kadar dolu bagajiyla dolu punto 3.5 litre nerde yaktiysa adananin istediğin düz bir yolunda 5 kişi binip bagaji bi dolduralim bu Punto eğer sahiden 3.5 litre yakarsa ben 200 km deki pulsar motorunu sana hediye ederim ama 3.5 litreyle gitmezse 100 km sen bana ne verirsin onu konusalim.
    kaan898 bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Motoru düzce de test edenlerden biri de bendim.Daha önce cbf 150 ve suzuki inazuma tecrübem oldu,halende honda cb125e kullanıcısıyım.Motor gayet güzel,yakıt sarfiyatının yüksek çıkmasının kesinlikle test sürüşleriyle alakalı olduğunu düşünüyorum.Zira motora her binen elinden geldiğince motoru zorladı.Zaten 5000 km yolun üstüne motor test etmeyi motoru gebertmeye çalışmak sanan meraklıların yaptıklarından sonra halen bu motorlar o yolu bitirdilerse gerçekten sağlam motormuş demek lazım.Bilip bilmeden, abuk subuk mesajlar yazanlara bakmayın.
    kaan898 bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    beygir gücü ne kadar yüksek olursa o kadar fazla yakar. arabayla motosiklet motorunu nasıl kıyaslayabiliyorsunuz anlayamıyorum. özelliklede dizelle. dizel zaten litre bazındada benzinliden daha az yakar. ikisininde yapısı çok farklıdır. arabanın torku motosikletin torkuna göre daha düşük seviyelerde ortaya çıkar. örneğin arabanın torku 3000 devirde ortaya çıkıyorsa bu motosiklette 5000-6000 civarlarında ortaya çıkar. 90 km hızı geçen her araç fazla yakar. motosiklet üreticileri torku daha düşük devirlerde ayarlayamazmı? tabiki ayarlar fakat sürüşü zevk vermez. tın tın gidersin. örneğin hondanın NC 750D modelinin standart mod sürüşündeki gibi. bu motosikletin cc değeri yüksek torku alt devirlerdedir. bu yüzden neredeyse 250 cc kadar yakar.

  13. #53
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Güc ne kadar fazla olursa araç o kadar fazla yakmaz. Yapmayin gözünüzü seveyim. Şu algidan vazgecin...

    Bu olay motor-arabada aynidir. Mobilim, ayrintiya giremiyorum.

    Sadece arastirin.

  14. #54

    Üyelik
    25 Nisan 2010


    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika

  15. #55
    orhanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Kocaeli, Başiskele
    Motosikleti
    Suzuki GSX650F
    Fiyat ve donanım anlamında piyasadaki boşluğu rahatça dolduracak, peynir ekmek gibi satılacaktır.
    Efendim çok yakıyormuş şurası şöyleymiş burası böyleymiş hikaye olur sırf cb125 veya cbf almamak için bu motoru alan çok olur.

  16. #56
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomi kardeşim yolda her yerde durdurup arabayi onlarca kişinin altina verip test sürüsü yapmalarına izinde verdinmi motoru devamli kesiciye sokarak kullandilarni ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

    Ekonomi kardeşim birde ben bos konusmayi sevmiyorum bu bahsettiğim 5 kişiyle agzina kadar dolu bagajiyla dolu punto 3.5 litre nerde yaktiysa adananin istediğin düz bir yolunda 5 kişi binip bagaji bi dolduralim bu Punto eğer sahiden 3.5 litre yakarsa ben 200 km deki pulsar motorunu sana hediye ederim ama 3.5 litreyle gitmezse 100 km sen bana ne verirsin onu konusalim.
    lastromantic kardeşim,

    2005 1.3 punto rebelpunto adlı üyede de vardı önceden
    istersen ona da sorabilirsin
    75 km/h ile 100 km de 3.2 litre yaktığını çok kereler okududum
    aynı zamanda seko nun da forum arkadaşıdır kendisi
    mıchelin energy saver lastik kullanıyordu sanırım

    motorunu ALLAH sana hayırlı etsin güle güle kullan
    iddia kumara girer haram o da

    benzer bir olay şöyle başımdan geçti
    en son sigortacım fiyat vermişti arabaya
    180 lira
    bundan aşağı bul sana bedava yapacağım sigortayı dedi
    170 lira fiyat verdiler dedim al kartı telefonunu ara istersen bak 170 yazıyor kartta da
    ses yok
    hani bedava yapmıyor musun sigortayı gene ses yok
    onun için bu muhabbetlere girmek istemiyorum
    benzer bir olay daha yaşamıştım böyle
    pulsar ha bende durmuş ha sende ne farkeder
    wampaa, rebel_punto ve ellaksakir bunu beğendiler.

  17. #57

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dizel araçla benzinli aracın yakıt tüketimleri kıyaslanmaz. Alakaları yoktur çünkü...

    Ekonomi arkadaşım,

    Sen nasıl ki 75 km hızı geçmeme koşulu ile 3.2 yaktığını söylüyorsan, Pulsar'ı test eden bayi de belirli bir hızı geçmeden 2 litre yaktığını söylüyordur ve de doğrudur. Önemli olan zaten bu değil, araç normal kullanımda ne yakıyor ona bakılır. Bunun içinde şehir içi de vardır şehir dışı da, yokuşu da virajı da... Zaten turbo motorlu bir dizel aracı sabit hızda sürerseniz fazla yakması mümkün değildir.

    Son olarak da gücünü sonuna kadar kullanmanız koşuluyla güçlü olan araç her daim daha çok yakıt tüketir. O güç farkı havadan gelmiyor sonuçta ama tamamını kullanmazsanız ki güçlü motorlarda çoğu zaman kullanmayız, o zaman iş değişir.
    wampaa ve rebel_punto bunu beğendiler.

  18. #58
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Sabit 90kmh ile ybr 3lt yakarken r1200gs 4.5lt yakıyor. Bmw'nin beygirler sütçü beygiri mi?

    beygir gücü ne kadar yüksek olursa o kadar fazla yakar
    utk_trn bunu beğendi.

  19. #59
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Yahu ekonomi arkadasim
    Atiyosun tutuyosun boşboş konusuyosun daha motoru anlamadan bilmeden bisürü yorum yapiyosun hadi çik konuşma bize göster dediklerini dogrumu deyince de yok haramdir yok günahtir yok bilmemne şahit . sendenmi öğrenecek insanlar harami helali.
    Haram helal biliyorsan daha binmedigin ve de içini dişini bilmediğim bi motora çamur atma insanları yalancilikla suçlama günahini alma kimsenin kardeşim . bin mondialine allahina şükret pulsar çok yakiyor sana gelmez.
    Ben binerim pulsara 2-2.5 litre yaktiririm. ben giderim 20 ilde test sürüsü yaptiririm yüzlerce kisi motoru redline da kullanir canini alir 3.5 litre yakar ortalamada umarim anlamissindir farki.

  20. #60
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt baya iyimiş
    benim duke 200 ben 110kg.eşim 55kg. ve biraz eşayla sabit hız 120km.hiç altna düşmeden 30km.boyunca yakıt 3.4
    nede olsa fazladan iki bujisi yok ondandır heralde
    tek başımayken şehir içi 60 ile 80 km arası gidişlerde 2.2 yakıyo
    bajaj ın üç büjisi demekki beslenmesi gerekiyo
    hatta simgesi koyulabilecek tek şey sizin yaptığınız ölçüm değerleri. Çünkü külliyen yanlış.
    utk_trn bunu beğendi.
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)