Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bölüm-3 tek silindirlerle baştan sona Karadeniz(Temmuz 2004)

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    salihgureli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2004
    Şehir
    İSTANBUL
    daha neolsun böyle güzel bişey varmı yaa TÜRKİYEM Dünyada başka yok
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
    www.ataturk.com


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bak bu isme dikkat edelim endurocu, bu adam bu camiada çok işgörür ya kötü yazısı olmazmı bir insanın adam destan yazıyo okutuyo niye akıcı bilgilendirici her şeyden önce dantel gibi resimler var kısacası emek var tekrar ellerine sağlık
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #23
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    eywallah hocam,
    aslınd ayazma kaabiliyetimin iyi olduğundna veya destan yazma özelliğimden falan değil,
    olayın özü şu tek silindir sayesinde bir çok endurocunun çıamıyacagı guzelliklere ulaşabiliyorum yükseklerde,
    dondukten sonra da klavye basında o anı yasayarak hissederek yazıyorum,
    aksine hızlı yazdıgım için yazılarımda da cok hatalar oluyor ama onemli olan tur sırasında hissettikleirmi yazarken hissetmek ve okuyanlara yansıtabilmek :-)

    beni izlemeye devam edin dostlar
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    www.arizalilar.com (a-rı-za no: 26 )
    www.endurocu.org

  4. #24
    a_cayip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    jinlun
    cok güzel yerler gezmişsin yaşa kardeş..

    yeni keşiflerini bekliyoruz..

    selamlar..

  5. #25
    a_cayip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    jinlun
    kardeş en az senin kadar bende gezmiş gibi oldum.
    harika yerler.. işallah banada kısmet olur..
    paylaştıgın için teşekkürler..

  6. #26
    BURNER_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    CBR ?00 RR yada F olaCak İşallAh
    yaa hocam terzi kendı sokugunu dıkemezmıs ama sızın elınızden hıcbır arıza kurtulamıyor helel olsun be bızım motorda bır sorun cıksa valla yandık haa.... oralardak kurtlara kuslara yem oluruz valla

    gercekten sıze cok ımremnıyorum ehlıyetımı alır almaz kulubun uyesıyım her gezıye gelıyorum.... bu konuda cok cıddıyım

  7. #27
    BURNER_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    CBR ?00 RR yada F olaCak İşallAh
    hocam bu konuda tek sılındır sartmı yaw cıft nıye olmuyor...

  8. #28
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    hocam dağ başında geze egeze insna başının ve motorun çareisne bakmak zorund akalıyor, öğrenmeye mecbursun, dag basında cebinde milyarların da olsa hic bir ise yaramayabiliyor,
    biraz becerei ufak tefek anahtar takımı en büyük servet oluyor dağ başında..
    çift silindirlilerle de olabilir ama tek silindirin giridği heryere girmez onlar hocam,
    bu işi tam yapmak istiyorsan tek silindirli şart
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    www.arizalilar.com (a-rı-za no: 26 )
    www.endurocu.org

  9. #29
    BURNER_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    CBR ?00 RR yada F olaCak İşallAh
    tamam bende xt vardı sattım clube uye olmak istiyorum ama ehlıyet ıstıyorsunuz ehlıyetı alınca soz gelıyorm

  10. #30
    a_cayip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    jinlun
    gördüğüm en güzel gezilerden biri..

    yeni güzellikler bekliyoruz..

  11. #31
    kabir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YOk
    abi ayakta alkıslıyorum sizi iste doga ile ic ice olmak dedikleri sey bu olsa gerek bu yuzden enduro alacaktım ama nasıp vekısmet degılmıs ne yapalım para olunca alırız.tekrar cok tessekkur ederız
    ::::::::::GALLOWS:::::::::::::
    THRASH TILL DEATH

  12. #32
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    kabir, kardeş bu yaz sende gitmek istersen oralara yap planlarını takıl peşime yaşayalım beraber o güzellikleri sonra ben gidemedim diye üzülme 30 hazirandan sonra 30 temmuza kadar tam dolu dolu bir ay
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  13. #33
    yasin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    üsküdar, zeynepkamil
    Motosikleti
    peugeot satelıs 250
    canım memleketim gerçekten çok güzel fotoğraflar eline sağlık


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler