Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

(A-RI-ZA-LI-LAR) KTM'ciler yine azdı (Bolu 2-3 Ekim 2004)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    İstanbul'dan Nuri, Atilla ve Mithat ile kamplı bir arazi keşfi yapmaya karar verdik.Son yaptığımız İznik Sansarak keşfinin tadı damaklarımızda kalmıştı.Bu kampın dört kişi ile sınırlı kalmayarak, diğer doğa dostu arkadaşlarımıza duyurmaya karar verdik.Hatta Ankara ve İstanbul'lu doğa dostlarını bir araya toparlamak için Ankara Hitit Motor Kulubu posta gurubunda sonbahar kampı önerisinde bulundum.Kısa surede oneriye olumlu yanıt geldi ve Ankara İstanbul arasında orta bir yerlerde yapılmasına karar verildi.Beypazarı ve Kıbrıscık arasındaki Karagöl de yapılmasına karar verilmişti, ancak katılımın yuksek olabileceği değerlendirildiğinden daha geniş bir yerde Bolu ya ortalama kırk km. mesafedeki Alabanda mevkisindeki yaylalardan birisinde yapılmasına karar verildi.EnduroClub site ana sayfasında kamp yeri haritada işaretlendi ve ayrıntılar belirtildi.

    Arka lastiğim bitmiş olduğundan, bir gün önceden kargo ile gelen arka lastiği,MITAS E-09 Cuma gecesi floresan ışığında değiştirdim.Aslında MITAS EF-05 takmayı istiyordum ama maalesef fazla talep olmadığından Turkiye'ye getirilmiyormuş, bu nedenle Metzeler Karoo muadili E-09 u taktım.Sabah 08.00 de kamp malzemelerimi yükleyerek Taraklı tarafına doğru gaz açtım.MITAS E-09 asfaltta hiç de fena görünmüyordu.Henuz rodajda olduğundan karar vermek biraz daha erkendi.Taraklı'dan doğuya dönerek Göynük tarafına doğru devam ettim.



    Çok güzel eski evleri olan Göynük'te yine eski mimari ile döşenmiş bir ev yemekleri yapan küçük bir restoranda çorba molası verdim.O sırada İstanbul ekibi ile de göruştum, varış zamanımı onlara göre ayarlayacağımdan çok da aceleye gerek yoktu.Göynük'ten Nallıhan tarafına doğru tekrar gaz açtım.Nallıhan'a 10 km. kala Seben tarafına dönmem gerekiyordu, ancak Nallıhan'ı görmek adına o taraf doğru devam ettim.Oldukça ufak bir ilçe olan Nallıhan'da küçük bir şehir içi turundan sonra lastik havalarını kontrol ederek ve lastikçinin hoşsohbeti ile 3 bardak çayını içerken Hitit kulubunden Medar ile telefonda gorustum ki Kubilay'ların kamp alanına yakın yerde olduğunu oğrendim.Kubilay hocamla da görüştüm ve Seben-Bolu-Kıbrıscık yol ayrımındna 4-5 km. sonra Alabanda Orman işletme şefliği tesislerinde buluşabileceğimizi soyledi. Seben'e doğru gaz açtım.Seben 'e vardığımda büyük bir kalabalık vardı etrafta, öğrendim ki elma festivali varmış.Seben ile bahsttiğim yol ayrımı arasında çok zevkli bir yol vardı, keskin virajlar, rampalar, kıvrıla kıvrıla giden yol.Yol ayrımındna dondukten kısa sure sonra Kubilay KARACA, arkadaşı ve kuçuk boxer ları ile buluştum.Birlikte ileriye orman işletmesine doğru devam ettik.İşletmenin lokaline oturduk üç beş sohbet ederken kapının önünde 4x4 un arkasında 2 tane KTM belirdi.Atilla abi ve Nuri idi bunlar.Römorktan KTM leri indirdik ve hep birlikte 1-2 km ilerideki çamlık vadiye gazladık.Kamp alanı burası idi.Yüksek çam ağaçları arasında guzel bir de çeşme vardı. ama esiyordu.Gecenin çok soğuk olacağı belli idi.Tabii ki burası Bolu Köroğlu dağları idi.çadırlarımızı kurmaya başladık o sırada İstanbul ve Anakar ekibi kamp alanını görsünler diye NUrinin KTM i yol kenarına park ettik.Bir an önce toprak yollara kendimizi atmak için sabırsızlanıyorduk.Bir süre sonra İstanbul gurubu da kamp alanına giriş yaptı.İstanbul gurubu içinde sarı BMW 1150 GS si ile 00042-Hasan GÜLERMAN (Malkara Birim Başkanı :-) ) vardı.EnduroClub ün oradaki benden sonraki en eski üyesi olmasına rağmen 4 yıldır telefon ve web ortamından görüşüyorduk yüzyüze görüşmek bu güne nasip oldu.Malzemelerimizi kamp alanında çadırlarda bırakarak 3 KTM Nuri Atilla ve ben Kıbrıscık'a doğru gaz açtık.Yol oldukça zevkli virajlarla dolu idi.Etrafta çok güzel kanyon ve platolar göze çarpıyordu.Kıbrıscık 2500 nufuslu bir ilçe.oncelikle karnımızı doyurmak için lokanta ve sonra benzinlik sorduk.Benzinliğin sahibini yerinde bulamayabilirsiniz ama lokanta ilerde solda dedi, Kıbrıscık'lı amca.Lokanta ta az bir sey domates çorba, et kavurma ve pirinç pilavı vardı ve hepsi de soğuktu.Nuri soğuk domates çorbası, Ati ile ben de soğuk kurufasulye yedik.Yanında da kuru soğan.Yemekten sonra yandaki marketten alışverişi yapıp motorlara yükledik ve dosdoğru kamp alanına gazladık.Bir asn önce malzemeleri bırakıp toprak yollarda gazlamak için can atıyorduk.Kamp alanına vardığımızda çadırlar kurulmuş kamp atesşi için kuru odun bile toplanmaya başlanmıştı.Bu arada istanbul dan römorkla 4x4 Polaris ATV bile gelmişti.Kamp ateşi için koca tomrukları taşımak için çok işe yaradı doğrusu.Ankara gurubundna hala haber yoktu.Sonunda 4 KTM toprak yoldan yukarıya doğru gazladık.Yolun bittiği yerlere.Zevkli ve gayet gevşek zeminden patinajlar yaparak yuıkarıya kadar gittik ve yangın gözetleme kulesinde yol bitti.


    Kulenin altında bir ev ve bekçilik yapan aile 15 yıldır yaz sezonunda orada yaşıyormuş.Kuleye çıktık etrefta oldukça güzel bir manzara vardı.Kartalkaya nın zirvesi de uzaktan gorunuyordu.Pazar günü oraya toprak yoldan çıkmayı planlıyorduk.Toprak yollardan önümüze çıkan yola doğru gazlıyor, kap alanının çevresinde büyük daireler çizerek oldukça zevkli yol yaptık ve kamp alanına giriş yaptık.Bu arada Ankara Hiti kulubu üyeleri de gelmiş çadırlarını kurmuştu bile.Kamp alanının aşağısındaki dereye doğru yine 3 KTM gazladık.Biraz da tatlı sulara girmek istiyorduk.Bazı yerleri derin bazı yerleri sığ dereden karşıya geçerken Nuri nin KTM i,n arka lastiği çamurda, on lastik 50 cm yukseklikteki taprok bolumde patinaj yapıyordu oldukça gaz açtı ve arka lastik ortalığı parçalarken yavaş yavaş da ileriye doğru devam ederken çamurdan birden bire kurtulan KTM (640 ADV.) o dönü kuvveti ile ve tümseğin etkisi ile önü havada abartısız 2 metre yükseldi ve Nuriyi tepe taklak üstünden attı.Nuri yere çakıldı 4-5 mtre ileride de KTm yere çakıldı.Ben karşıda olduğumdan hemen yanına gidemedim ama Ati yerde yatan Nuri'ye ulaştı ilk etapta nefes alamayan Nuri kısa sürede kendine geldi.Ama sol ayak başparmağıında çok acı olduğunu söyledi.Yrde hala çalışır duurmda buluna KTM de susturup ayağa kaldırdık.Düştüğü yerde 20 cm derinliğind ebir çukur açılmasına rağmen makinede hic bir hasar yoktu.Kendini toparlayan Nuri eline kamerayı alarak sularda oynayan Ati ile beni çekmeye karar verdi. Az önce derin bir sudan geçmiştim ama videoya almak için bir daha girmeye karar verdik.Önce Ati girdi, ilerde su oldukça derinleşiyordu.Ondan sonra ben giridim ve derin bölüme doğru gazladım.Kenardaki ağaç kütüğünün yanından gazlayarak çıkmaya karar verdim.Ön lastik sudan çıktı ama arka lastik patinaj yaparak suya gömülmeye başladı o sırada sağ ayağımı yere suyun içine attım ancak zemin gevşek, makine yüksek geldi ve makineyi sağ tarafına bırakmak zorunda kaldım.Makinenin gösterge kısmı ile on teker bölümü dışarda kaldı geri kalan bölüm komple suya gömüldü.Kısa sürde susturmama rağmen dere suyunu içine çektiğini tahmin eidyorduk.Diz kapağımın üstüne kadar suya gomülmüştüm.Ati radımıma geldi ve makineyi suyun dıısna çektik.Hava filtresi tahliyeisnden musluktan akarcasına su akıyordu.kesinlikle marşa basmadık ve operasyon başladı.








    Depoyu söktük, arkasındna buji, hava filtresi derken silindirin içine kadar su girmişti.Zaten bujinin ömrü de dolmuştu bunu fırsat bilerek yedekteki yeni bujiyi takmış olduk.Biraz uğraştan sonra silindir ve karbüratörün içindeki suyu tamammen kuruttuk ve makineyi çalıştırmayı başardık.

    Çadırların olduğu yere geldiğimizde kamp ateşi yanmış, doğa tutkunları akşam yemeklerini yapmaya koyulmuşlardı.




    Bizler de kurtlar gibi açtık.Diz kapağıma kadar ıslandığımdan kuru şeyler giydim.Çizmeleirin içi vıcık vıcık su idi.Yedek çorabı giydim , polartakımı giydim, sağolsun Nuri kuru bir ayakkabı verdi ve kupkuru olmuştum.Akşam yemeğinde bol zeytinyağlı çoban salata ve ateşte acılı Bolu sucuğu yedik.Yemekten sonra kamp ateşine kırmızı şaraplar elimizde yürüdük.Geç saatlere kaar çok güzel sohbetlerde bulunduk, eski dostlarla hasret giderdik.Uyarıları dikkate alarak kampa hazırlıklı gelenler gece üşümediler ama sıcak şeyler getirmeyenler sabah olmasına rağmen hala titriyorlardı.Neicede rakım 1.450 mt, aylardan Ekim ve yer Köroğlu dağları idi.












    Bu sırada EnduroClub Bolu üyelerinden sevgili Fahrettin YAMAN hocamız XF-650 Freewind'i ile geldi.Kahvaltı sonrasında insanları çadır toplayıp yola koyulma telaşı sardı.KTM ekbi olarak bizim de en sevmeidğimiz olay bu idi.Bu nedenle ağırdan aldık herkesi yolladık.Daha yaşayacağımız maceralar vardı.Malzemeleri ve 4x4 ü orman işletmesine bıraktık, Fahrettin YAMAN hocamız ile vedalaştıktan sonra ana yoldan ilk sağa doğru giden toprak yola gazladık.








    Oldukça zevkli bir enduro parkurundan alabilidğine gaz açarak yolun bittiği yere kadar gittik.Daha fazla gitmek imkansızdı.Amacımız Kartalkaya'ya çıkmaktı ama olmadı.Aynı yoldan geri döndük.Anayola geriçıktık ve blu tarafına 4-5 km ilerledik ve ilk toprak yola saptık.Geniş ve tozlu bir yoldu.Burada güzel fotoğarflar çekmeye karar verdik.

























    İki motor yan yana 120 km. hızara çıkarak güzel fotoğraflar çektirdik.Saatler d eilerlemeye başamıştı.Atilla abi Kartalkaya'ya şimdi çıkmayalım, ilerde solda dere var oraya takılalım dedi.İstemeye istemeye tamam dedik.Ama dere civardında çok zevkaldık.

















    [img]

    Derebeyi Mithat KLR-650 sini dere sularına gömdü yine.Dere geçişlerinden sonra doğal atlama tepecikleirinden çeşitli atlayışlar yaptık.İki metre yükselerek beş altı metre ileriye düşmek oldukça heyecanlı idi.Suspansiyonların ve eklem yerlerimizin pasları çözüldü adeta.Kahvaltıdan kalma yiyecekler ve busküvi-çikolata destekli yemeğimizi oracıkta yedikten sonra dönüş için Orman tesislerine kadar gazladık.


    Tesislere vardık ve Ati hala gelmedi.İleriden bir ıslık sesi geliyordu.Önce Mithat bakmaya gitti motoru ile.O da gelmedi sonra Nuri ile gittik.Ati yine bir bataklık bulmuş ve motorları yarıya kadar gömmüşlerdi.


























    Ben de girdim yarıya kadar, Nuri nin makineyi sokmadık.O bizi çamurdan çekecekti, bağlantıları yaptık ama oyle gömülmüşüz ki makine çok zorlandı debriyajı daha fazla zorlamamak için 4x4 ü getirdik.Vinci ile sıra ile motorları çamurdan çıkarttı.Orada o kadar çok vakit geçirdik ki Kartalkaya'ya gidip gelebilirdik.Daha sonra Nuri ve Ati'nin makinesi römorka yüklendi, Ben ve Mithat motorla dönecektik.Ben vedalaşıp Seben-Göynük-Taraklı üzerinden dönüşe geçtim.Yol oldukça soğuktu, çizmelerim dünden beri ıslaktıı.Ama hafızalarda çok zevkli bir arazi olayı kaldı.Sanıyorum ki kampa gelenler içinde en fazla zevki, bu dort adam aldı.

    Gelecek zamanlarda Yalova-Gemlik yaylalarında görüşmek üzere.

    günün harekketli görüntülerinden özetler;

    (Atilla toprak kalkış)
    (Atilla atlayış)
    (bataklık)
    (yüzme bilmeyen KTM)
    (MK toprak kalkış)
    (MK atlayış)
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    [url]www.arizalilar.com[/url] (a-rı-za no: 26 )
    [url]www.endurocu.org[/url]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    endurocu abi tam anlamıyla macera adamısınız o bataklık filan tam macera birde tek tekere kalkmazız muhteşem birde sorum olucak foto. makinasının pikseli kaç ve hangi marka
    maceraların devamı dileği ile başarılar
    ERASER WİLL COME BACK

  3. #3
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    eywallah Powerbyaydin kardesim,

    enduro ve enduroculuk tamamen macera ve adrenalin demek, bizler d ebunu yapabildigimiz olcude yasamaya calisiyoruz,

    fotograflarda kullandigim makine SONY DSC-S 75_ 3.3 megapiksel
    hosuna gitti galiba
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    [url]www.arizalilar.com[/url] (a-rı-za no: 26 )
    [url]www.endurocu.org[/url]

  4. #4
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Yine super bir gezi olmus tebrikler
    Artık uçmaya baslamıssınız :tongue:
    Motorun tamamı suya giriyor her tarafı su doluyor bu sorun yaratmıyormu?

    mukemmel

  5. #5
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı
    Yine super bir gezi olmus tebrikler
    Artık uçmaya baslamıssınız :tongue:
    Motorun tamamı suya giriyor her tarafı su doluyor bu sorun yaratmıyormu?

    mukemmel
    eskiden beri ucmayı severim hocam,
    motor sutya devrildikten sonra su icinde calistiginda buyuk prblem oluyor silindir ve karburator su doluyor,
    oyle d eoldu fotograflara bakarsaniz biraz ugrastikama sonund aoldu suyu tahliye edip calistirmayibasradik,
    enduronun guzelligi bu, basit ve saglam dag basind abile mudahele yapilabiliyor,makine injeksiyonlu olsa idi isimizzordu hatta imkansızdı
    basitolması cok avantajlı
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    [url]www.arizalilar.com[/url] (a-rı-za no: 26 )
    [url]www.endurocu.org[/url]

  6. #6
    muRRat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR1000RR
    Valla epey atraksiyonlu bir gezi olmuş. Bu yüzden ben racingciyim. Ben motor için yolda gitmeli diyenlerdenim.
    Çamur çatak ile işim olmaz
    Tamam doğa ise doğa. SEverim ateş yakar sucuğumu da yerim (sabah sabah da o sucukları görünce bir fena oldum ) ama çamur yok almayayım alana da mani olmayayım :
    DBTYSG

  7. #7

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    resimlerde çok güzel videolarda.ama motorlara acıdım yav!

  8. #8

    Üyelik
    04 Haziran 2004
    Motosikleti
    Mondial, M 150 Vulture
    Çok sevdim bu macerayı...

  9. #9
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    abi ilerde aranıza katılmak isterim ama önce bakalım iyice pişmek lazım bazı konularda bazen racingden daha zevkli geliyo cros ve doğa
    klr 250cc sürmüştüm bu yaz asfaltı çıkınca macera başlıyor süper bir olay
    ERASER WİLL COME BACK

  10. #10

    Üyelik
    25 Mart 2004
    Şehir
    antalya
    tek kelimeyle mükemmel çok eğlenceli bi gezi olmuş ya darısı başımıza
    Sen likor gibi tatli, Tekila gibi carpici, Viski gibi asil, Konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, Malibu gibi egzotik, Kokteyl gibi muhtesemsin.(Bir barmaid den )

  11. #11
    iNfiNite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2004
    Motosikleti
    No Moto No Cry
    sizleri kutluyorum harikasınız doğaya karşı savaş olmuş....ve kazana tabiki sizler
    The Power of Dreams

  12. #12

    Üyelik
    22 Haziran 2004
    Videolari izledim!Yaninizda olmak icin neler vermezdim bir bilseniz!Heleki Yüzme B Bilmeyen KTM videosuna bayıldım!

  13. #13
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    Tüm motorcu dostlarıma yeni bir slogan ürettim.dostlar kusuruma bakmayın.
    İMAMIN BOŞADIĞI HATUN
    YÖRÜĞÜN KULLANDIĞI ÖKÜZÜ
    BİRDE BİZİM ARIZALILARIN KULLANIP SATTIĞI MOTORU SATIN ALMA
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  14. #14
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    hocam bizdeki kadar memleketin en ince ayrıntılarına kadar girip çıkmış kişilik sahibi motorları nereden bulacaksınız :-)
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    [url]www.arizalilar.com[/url] (a-rı-za no: 26 )
    [url]www.endurocu.org[/url]

  15. #15
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    endurocu, hocam vallahi doğru söylüyorsun aslında sizin motorları alıp öpüp koklamak lazım çünkü tarih yazdılar tarih.varmı böyle gezen motor herhalde bi eşi daha yoktur
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  16. #16
    endurocu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM Lc4-640 Adventure R
    motorlarımızın ustundeki her çizik ayrı bir macera demek hocam :-)
    \"kaskiniz takili, fariniz acik olsun\"

    Murat KIZAK
    KTM LC4-640 Adv. R
    [url]www.arizalilar.com[/url] (a-rı-za no: 26 )
    [url]www.endurocu.org[/url]

  17. #17
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    endurocu, hocam zaten sizin motorlar satılığa çıktığı zaman ben satacam açık arttırmayla
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  18. #18
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    arkadaslar sizleri yıne bekliyoruz güzel bolu ve güzel abantımıza

    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19855
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  19. #19
    silves - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2005
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    SKYGO 200
    harika bir gezi yapmışsınız cok eylenmişsiniz belli dağa nice gezilere yolunuz hep enduroya uygun olsun tekeriniz düz yol görmesin

  20. #20
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    bravo ve paylaşım için sagol demekten başka bişey gelmiyor elimden


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler