Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Darülaceze Huzur Evi

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Arkadaşlar geçtiğimiz aylarda küçük kardeşlerimizi ziyaret amaçlı ,hem onları sevindirici hemde yüreğimizi sevgiyle dolduran güzel bir ziyaret yapılmıştı.Şimdi sıranın büyüklerimizde olduğuna karar verip Darülaceze Müessesesine ziyaret yapmayı planladık.Duygularımızın hat safalara ulaşacağı ve daha da önemlisi Büyüklerimizin sevineceği güzel ve bir okadar da anlamlı bu organizasyonda desteğinizi bekliyoruz !!
    ZİYARET 30 KİŞİYLE SINIRLIDIR
    AYRICA- SAAT 10 DA SİRKECİ FERİBOT İSKELESİNİN ÖNÜNDE ANADOLUDAN GELECEKLERLE TOPLANIYORUZ HEMEN ARDINDAN KAHVALTIYA GİDİYORUZ -KAHVALTIYA GELEMİYECEK ARKADAŞLAR DİREKT DARÜLACEZE YE 13:00 DA GELEBİLİRLER




    ZAMAN: 15 mart 2009 pazar günü 13:00 - 14:00 arası

    MEKAN: Okmeydanı Perpa nın e-5 e bakan tarafında bulunan Darülaceze müessesesi

    Mecidiyeköy Yönünden Gelirken:
    E-5 üzerinde Mecidiyeköy yönünden gelirken Çağlayan sapağını geçtikten 100m sonraki Kasımpaşa sapağından girilir. 500m ileride sağda, Memorial Hastanesi'nin yanındaki bina Perpa Ticaret Merkezi'dir.

    FSM Köprüsü Yönünden Gelirken:
    FSM Köprsününden sonra Okmeydanı-Kemerburgaz sapağından girilir,Okmeydanı yönündendevam edilir.Çevre yolu bitiminde Okmeydanı /Darülaceze tabelaları takip edilir.





    bana ulaşmak isteyenler : 0534 639 92 40


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    hep ziyaret etmek istediğim bi yer inş bi aksilik cıkmaz ise giderim
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  3. #3
    İlker&Burçin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2009
    Şehir
    Ümraniye / İstanbul
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hep ziyaret etmek istediğim bi yer inş bi aksilik cıkmaz ise giderim
    Abi haberleşelim .

  4. #4
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı İlker&Burçin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi haberleşelim .
    tamam merak etme pazar beraberiz
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  5. #5
    Burçin&İlker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2009
    Şehir
    ümraniye
    Motosikleti
    keeway sl 150 kocasının artçısı:)
    tabikide beraberiz.....
    hayat oyundan ibaret gel bu oyunu beraber oynayalım

  6. #6
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    huzur evi öncesi biyerlerde buluşup öylemi gitsek ne ? :D hani şöyle güzel bir pazar kahvaltısı falan
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  7. #7
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    katılım belli olsunda yaparız bi plan
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  8. #8
    Burçin&İlker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2009
    Şehir
    ümraniye
    Motosikleti
    keeway sl 150 kocasının artçısı:)
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    huzur evi öncesi biyerlerde buluşup öylemi gitsek ne ? :D hani şöyle güzel bir pazar kahvaltısı falan
    olabilir aslında bence...
    hayat oyundan ibaret gel bu oyunu beraber oynayalım

  9. #9
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    katılım belli olsunda yaparız bi plan
    evet şu kesin katılım bi belli olsun
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  10. #10
    kuyucadısı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    böyle güzel bir etkinliğe katılmama lüksüm yok...

    ben ordayım Allah izin verirse....
    durmak yok... yola devam.....

    selam dünyalı ben dostum......

  11. #11
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet şu kesin katılım bi belli olsun
    o zaman başlıyoruz haydi katılım başlasın
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  12. #12
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    bitanesin ablacımm;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  13. #13
    hell24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman başlıyoruz haydi katılım başlasın
    çağla gitmişken şu gürkanında kaydını yaptırın...
    I gOt a GaMe To Win...
    eskiden merter vardı şimdi fenerbahçe var...
    drift religion

  14. #14
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bitanesin ablacımm;)
    ikincisini bulursan haber ver bana

    Alıntı hell24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çağla gitmişken şu gürkanında kaydını yaptırın...
    giderken tek gitmem ben
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  15. #15
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    2.simi?? :D kesinlikle tek aynen snn gibi gürkan abi;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  16. #16
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.simi?? :D kesinlikle tek aynen snn gibi gürkan abi;)
    sen bana kötü bişe dedin
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:

  17. #17
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    aaAAAaaaAA sana hiç kötü birşey dermiyiiimm?!! dedim ki sen de bitanesin sen ve ledli ampulllerin ;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  18. #18
    hell24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    Alıntı OGLUMVE BEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikincisini bulursan haber ver bana



    giderken tek gitmem ben
    son günlerdeki üzücü olaylardan dolayı uğraşmıyorum seninle...
    kendine dikkat seviyorum seni biliyosun...
    I gOt a GaMe To Win...
    eskiden merter vardı şimdi fenerbahçe var...
    drift religion

  19. #19
    İlker&Burçin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2009
    Şehir
    Ümraniye / İstanbul
    Burçin&İlker + 1 Misafir


    Bebeğim katılımdaki + 1 i sil istersen bende evet işaretledim.

    Bu arada sınırlı bir sayı olduğu için arkadaşlar misafir sayısını + 10 yapmayalım bu seferlik bence . Sen ne diyorsun Caner bu konuda ?

  20. #20
    OGLUMVE BEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    3. gün fatih 5 gün dolapdere
    Motosikleti
    var bi yeşil fıstık
    Alıntı hell24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çağla gitmişken şu gürkanında kaydını yaptırın...
    artı 1 var bende kocum yalnız gitmem
    cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:


    ANES MOTOR
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)