Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

[mt Izmir] 06-06-08 Cuma Herkesi Alsancak üsküdar çaycısına Bekliyoruz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    ToRque35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    mlsf şu ara bir demir atım yok :(
    Alıntı SERHAN YORUK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılım muhteşem sohbetleriniz de bir o kadar mükemmel....Fotolar süper.Anlatıyor ortamın güzelliğini..Bebeğe gelince,kaptığı mikroptan doktorun verdiği ilaçlarla kurtulacak.Ateşi düştü.Sağlığı düne göre biraz daha iyi.Destek vereceğinize eminim.İyi ki varsınız.Çooook teşekkürler.
    hocam çok geçmiş olsun
    daha iyi olur inşallah
    ALLAH analı babalı büyütsün bahtı güzel olsun inşallah

    sen nasılsa herhangi bir zaman gelirsin toplantıya ...
    nede olsa her hafta bir arada mt izmir

    allaha emanet
    tekerin düz bassın
    ÖLMEK İÇİN DEĞİL ÖLENE KADAR...

    *** eski VampiReCRow


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #122
    oguz çatal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    İZMİR(BOĞAZİÇİ)
    Motosikleti
    HONDA - Nx4 FALCON BLACK
    Alıntı hızlıcesi2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oğuz abim ve CrazyDream kardeşim süper çıkmış fotolar ellerinize sağlık herşey için teşekürler allah bu dostluğumuzu bozmasın rahmi dedem cengiz abim ve alper abi sercan kardeşim . gelmediniz işinizden dolayı. sizleride çok seviyoruz keşke yanımızda olsaydınız beraber yörödük biz bu yolarda beraber ıslandık kuş adasın da tek bölönmez aile mt izmir .saygılar .
    CESUR KARDEŞİM önemli degil kardeşim sizin mutlu görmek benide mutlu eder.CRAZYDREAM kardeşim sanada fotolar için teşekkür ederim
    (ŞEREFSİZ YAŞAMAKTANSA)ŞEREFLİ ÖLMEK DAHA ONURLUDUR.

  3. #123
    Arap Kadri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Piaggio X200
    Alıntı ViPeR75 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heheh canım benim görürsün tabii, benim nerden çıkacağım belli olmaz Peki sen nerede kaldın gurban??? Hıdır'ım özellikle roozziiiiii rooozziiii diye sayıkladı durdu bütün gece
    SÖLE O HIDIR EFENDİYE AZ BÜYÜSÜNDE GELSİN
    aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna
    KYMCO - Like 200i uuur böcüüüüm
    mangalı sev KOKOREÇİNE SAHİP ÇIK

  4. #124
    oguz çatal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    İZMİR(BOĞAZİÇİ)
    Motosikleti
    HONDA - Nx4 FALCON BLACK
    gezi resimleri varmı arkadaşlar
    (ŞEREFSİZ YAŞAMAKTANSA)ŞEREFLİ ÖLMEK DAHA ONURLUDUR.

  5. #125
    Wallace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    keeway superlight, ybr125, kawasaki er5
    Cuma güzel ve bol katılımlı bir toplantıydı. Öncelikle yeni gelen bir çok arkadaşımız vardı hepsine hoşgeldiniz diyelim. Bir kısmıyla az sohbet etmek durumunda kaldık malum bu kadar kalabalık olunca nereye bölüneceğimizi şaşırıyoruz.
    Gelelim Gecenin süprizlerine ve kandırıkçılarına
    1.En kandırıkçı Kumita45 oldu. Fıstık fıstık dedik cumaya kadar bırak fıstığı kabuk bile göremedik. Ama Kumitam 45imin güzel sohbetti yetti arttı bile. Fıstığa ne hacet dostluk zaten fıstık gibiydi.
    2. Memoli35 erken gelene yemek dedi geldik ve aç kaldık. En son bir ara gidip başımızın çaresine baktık ama memoli35 dir abimizdir gönlümüzü almayı da bildi. Hediyeleriyle tekrar gönül tahtımıza oturd.
    3. Kandırımçı ArapKadri dir. Gene geç gedli ki bu sefer erken gelecem GANGAAA demişti.

    İşin şakası bir yana katılan ve elinde olmadan katılamayan tüm dostlara teşekkürler. Haftasonumu komple çeşme de geçirdim süper yerler keşfettim. Yakında oralara da bir gezi yapacağız. Bu arada Rahmi dedemizin herkeslere selamı var. üzerimde kalmasın ileteyim

  6. #126
    ybasaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Hangisine binersem???
    Alıntı Wallace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haftasonumu komple çeşme de geçirdim süper yerler keşfettim. Yakında oralara da bir gezi yapacağız. Bu arada Rahmi dedemizin herkeslere selamı var. üzerimde kalmasın ileteyim
    Aleyküm Slm abi...bidahaki gezide o gittiğiniz yerlere hep birlikte gitmek ümidiyle kazasız belasız...cuma akşamı katılan katılmayan herkese teşekkürlerimi sunarım....

    creazydream benim motorun sinyallermi farmı dikkatini çekti? hangisi için yakından çektin fotoyu
    Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...

  7. #127

    Üyelik
    26 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2007 .honda cbr 600rr
    Alıntı APV41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol kardeşim aklımız gönlümüz sizinle ama şu havaların düzelmesini bekliyoruz rutubet,nem gereksiz sıkıntılı hava yakında gerekli hava koşulları oluşacak ve biz tekrar aranızda olacağız YAŞLILIK BAŞA BELA
    tabiki her zaman bizimlesiniz yaşa gelince yaşayacak çok şey var sizinle hava gelince hava bizim havamız nemde olur çığda düşer ama temelimiz aynıdır unutma abicim ......ASLANLAR ..SOFRASINDA ..ÇAKALARA ...YER..YOKTURRRRRRRRRRkendini seven herkese saygılar.

  8. #128
    kumita45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar kusura bakmayın baya geç yazıyorum topic'e özürrr...

    cuma günü gelen, gelmek isteyip gelemeyen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorummm....

    Alıntı SERHAN YORUK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14-SERHAN YORUK bugün Üsküdar Çaycısına bebeğinin rahatsızlığından dolayı hastanede bulunduğundan gelememiştir.Hepinizden,verdiğim buluşma sözünü yerine getiremediğim için özür dilerim..Umarım sohbetiniz herzaman ki gibi inanılmaz güzel geçmiştir.Önümüzdeki günlerde gerçekleştireceğiniz toplantılarda kabul ederseniz buluşmak dileğiyle...
    bunun özürümü olur yawww toplantılar devam ediyor gemiş olsunnn...
    Alıntı umutus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba bende bir gün bu sözü söyleyebilecekmiyim Hani başka resim yokmu ?
    umut yeter artık bak sende arayı fazla açanlardansın özlettin kendiniii...
    Alıntı karmacoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim uzun zamandır olmadığı kadar kalabalık bir katılım vardı, bak keşke akşam atlasaydın getirseydim senide, o kalabalıkda çoğuna iletemesimde ekibin bir kısmına sıcak sıcak selamlarını ilettim
    ewet umutum selamlarını aldık mustafa abiden....
    Alıntı böcek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel ve yüksek katılımlı toplantı için öncelikle kumita45'e,resimleri çeken ve yükleyenlere,resimlerde poz verenlere,gelemeyen ama gönlü bizle olanlara teşekkür ediyorum
    geldiğiniz için ben size teşekkür ederim özgeciğim fotoları çeken arkadaşlarada ayrıca teşekkürlerrr....
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elinize sağlık arkadaşlaar, çok şey kaçımışım 2 haftadır goremediğim doslarımda gelmişler ahh ahh

    Hepinizi çok seviyorum... iyiki varsınız
    bizde seni seni sevdik vasko hayırlı işlerrr....
    Alıntı APV41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol kardeşim aklımız gönlümüz sizinle ama şu havaların düzelmesini bekliyoruz rutubet,nem gereksiz sıkıntılı hava yakında gerekli hava koşulları oluşacak ve biz tekrar aranızda olacağız YAŞLILIK BAŞA BELA
    inşallah düzelir bu havalar sorma cengüz abim...
    Alıntı Wallace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cuma güzel ve bol katılımlı bir toplantıydı. Öncelikle yeni gelen bir çok arkadaşımız vardı hepsine hoşgeldiniz diyelim. Bir kısmıyla az sohbet etmek durumunda kaldık malum bu kadar kalabalık olunca nereye bölüneceğimizi şaşırıyoruz.
    Gelelim Gecenin süprizlerine ve kandırıkçılarına
    1.En kandırıkçı Kumita45 oldu. Fıstık fıstık dedik cumaya kadar bırak fıstığı kabuk bile göremedik. Ama Kumitam 45imin güzel sohbetti yetti arttı bile. Fıstığa ne hacet dostluk zaten fıstık gibiydi.
    2. Memoli35 erken gelene yemek dedi geldik ve aç kaldık. En son bir ara gidip başımızın çaresine baktık ama memoli35 dir abimizdir gönlümüzü almayı da bildi. Hediyeleriyle tekrar gönül tahtımıza oturd.
    3. Kandırımçı ArapKadri dir. Gene geç gedli ki bu sefer erken gelecem GANGAAA demişti.

    İşin şakası bir yana katılan ve elinde olmadan katılamayan tüm dostlara teşekkürler. Haftasonumu komple çeşme de geçirdim süper yerler keşfettim. Yakında oralara da bir gezi yapacağız. Bu arada Rahmi dedemizin herkeslere selamı var. üzerimde kalmasın ileteyim
    ewet kabul ediyorum en kandırıkçı benemmmm ama telafi edeceğiz yawww
    asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdır


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler