Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2008 yılı California Superbike School Türkiye takvimi belli oldu...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    2008 yılı California Superbike School Türkiye takvimi belli oldu.

    Tarihler:

    1) 23-24 Mayıs İzmir Yarış Pisti (Teori eğitimi Andy Ibbott tarafından verilecektir)
    2) 13-14 Haziran İzmit Körfez Pisti
    3)19-20 Eylül İzmir Yarış Pisti


    23-24 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek olan CSS için kayıtlar açıldı.
    1-2 Level için 27 kişilik , 3-4 Level için 18 kişilik kayıt alınacaktır.
    Ekte başvuru formunu ve gerekli tüm bilgileri bulabilirsiniz.
    Kesin kayıt için ekli formun doldurularak yollanmasını ve ödeme yapılmasını rica ederiz.

    Ön kayıt ve ödeme için son başvuru tarihi 11 Nisan 2008'dir.

    Mayıs ve Eylül programı yine İzmir'de 2 günlük kamp ,Haziran İzmit ise 1'er günlük programlar olarak düzenlenmiştir.Haziran kesin kayıtları Nisanda açılacaktır. Haziran ve Eylül için ön kayıt alınmaktadır.


    Bu eğitimi kaçırmayın derim, gidenlerin çoğundan hep olumlu yorumlar geldi. Ben geçen sene yarış tarihine denk geldiğinden gidememiştim. Bu sene ben, Murat ve Barış kesin gidiyoruz. Öncelik kayıt sırasına, sonra da ödeme sırasına göre olacak, elinizi çabuk tutun. Bilginize.






    Dünyanın en iyi ileri seviye motosiklet okulu olarak kabul edilen California Superbike School Türkiye’deki eğitimleri İzmir Pınarbaşı pistinde devam ediyor.

    Her motosiklet kullanıcısının çok iyi bildiği gibi motosiklet kullanıcılarının esas zorlandığı nokta virajlardır. Diğer taraftan virajlar motosiklet kullanma nedenimizdir, virajlar keyiftir, virajlar heyecandır ve virajlar zamanın kazanılıp kaybedildiği yerdir. Yarışçıların hocası Keith Code tarafından kurulan, 25 yıldır 100,000 üzerinde yol sürücüsüne ve Dünya Şampiyonları dahil binlerce yarışçıya viraj sanatının eğitimini ve antrenörlüğünü vermekte olan California Superbike School (CSS) viraj sanatının keşfini, geliştirilmesini ve mükemmelleştirilmesini hedeflemektedir. Amerika, Avustrulya, İngiltere, İrlanda, Hollanda, İspanya, İsveç, Norveç, Güney Afrika, Dubai ve Yunanistan’da faaliyet gösteren okullar dünyadaki en geniş eğitim ağına sahiptir. California Superbike School’da öğretilen teknikler sadece virajla ilgilidir, ne daha fazlası ne de daha azı öğretilmemektedir. Her binicinin itiraf edeceği gibi işin sırrı virajlardadır ve CSS’in amacı bu sırrı öğrencileri ile paylaşmaktır.

    California Superbike School basamakları viraj tekniği öğrenmek üzere geliştirilmiş en verimli programdır. Her basamak birer birer çıkılarak eğitim verilmekte ve yıllar boyunca keşfedilen ve geliştirilen viraj teknikleri, öğrencilerin viraj alırken yaşadığı kararsızlığı gidermekte kullanılmaktadır.

    California Superbike School’da bir gün:

    California Superbike School’da geçireceğiniz gününüz dolu dolu bir gün olacak, dersler yoğun ancak rahat ve zevkli bir atmosferde gerçekleşecek. Gün sabah 7’de kayıt ve kontrolle başlayacak akşam 5 gibi son değerlendirmeler ile sona erecek. Gruplar her 9 kişiye bir Sürüş Eğitmeni düşecek şekilde yapılandırılmakta ve her öğrenci gün boyunca aynı Sürüş Eğitmeni ile çalışmakta. Gün boyunca 5 sınıf eğitimi, 5 pist eğitimi ve pist dışı eğitimler olacak. Her pist seansından sonra Sürüş Eğitmeniniz size gelişiminizle ilgili kişisel bir değerlendirme yapacak.

    Yanınızda olması gerekenler...

    * Öğrenme isteği
    * Sürüş giysileriniz (listesi ekte)
    * Motosiklet ehliyetiniz yada geçerli TMF yarışmacı lisansınız
    * Motorunuz.

    Eğitime katılan herkes 1. Basamaktan başlar ve yukarı doğru ilerler. Her katılımcı kendine yakın yetenekteki sürücülerle aynı grupta olacak şekilde gruplara dağıtılmaktadır. 1. Basamak viraj sanatınızın gelişiminin başlangıç noktasıdır. Hali hazırdaki yeteneğinizi ya da birikimlerinizi yansıtmamaktadır.


    Eğitimlerin içeriği:

    Önemli not: California Superbike School, bir ileri sürüş eğitimidir. Eğitime katılan tüm sürücülerin temel motosiklet eğitimini aldığı ve pist eğitimini alabilecek düzeyde motosiklet kullanma becerisine sahip olduğu varsayılmaktadır.

    Birinci Basamakta:
    1. Viraj giriş hızı. Çok hızlı? çok yavaş?
    2. Gaz kontrol hataları. Çok erken, çok fazla, yetersiz gaz?
    3. Dönüşe yanlış başlama. Çok erken dönüşler, çok geç dönüşler, doğrusu hangisi?
    4. Dönüş hataları ve düzeltmeler. Viraja çok hızlı ya da çok yavaş yatışlar, viraj içi düzeltmeler?
    5. Yanlış sürüş kararları. Karşı karşıya olduğunuz durum için hangi tercih doğru?
    6. Tutarsız apeksler. Çok genis, çok dar, değişken?
    İkinci Basamakta :
    1. Referans noktası nedir ve her dönüş için kaç tane lazım?
    2. Sürüş alanı kavramı nedir, bu alanı büyütmek mümkün mü?
    3. Görüşünüzü kısıtladığınızda ne yapmalı ve tedavisi var mı?
    4. Gözlerinizi en verimli şekilde kullanarak, en fazla bilgi nasıl alınır?
    5. Viraj bitimini ne işaret eder? Değiştirebilir misiniz yoksa viraj sonu tembeli misiniz?
    Üçüncü basamakta:
    1. Viraj çizginizi süspansiyon ayarlarınız ile oynamadan nasıl değiştirirsiniz?
    2. Motorunuzun en dengesiz olduğu an nedir, iyi kontrol için sürücü/motor ikilisinin hangi unsuru çok önemlidir?
    3. Şikan, serpantin ve göbeklerde dengeyi nasıl korursunuz?
    4. Motorun bir yanından diğerine dengeyi bozmadan ve süratle nasıl geçersiniz?
    5. Birbirini takip eden virajlarda, en az güç harcayarak en iyi sonucu almak için nasıl bir planlama yapmalısınız?
    Dördüncü basamakta:
    1. Hangi temel teknik beceride zorluk çekiyorsunuz?
    2. Gelişiminiz için en büyük engel nedir?
    3. Hangi sürüş senaryoları çözümsüz?
    4. Hangi noktalarda tutarsızlık olduğunu tespit ediyorsunuz?
    5. Kontrolün hangi noktaları sizin en zayıf yönünüz?


    GENEL KURALLAR:

    Motosiklet: Motosikletiniz temiz, bakımlı ve her tür sıvının sızdırmazlığı sağlanmış olarak piste gelmelidir. Jantlar, lastikler, zincir, frenler, tüm oynar noktalardaki rulmanlar, ön ve arka süspansiyon iyi durumda olmalıdır. Bütün bu noktaların eksiksiz ve hasarsız durumda olduğu piste gelinmeden sürücü tarafından kontrol edilmelidir.

    ÖNEMLİ NOT: Teknik kontrol sonucu motorunun piste çıkmaya elverişli olmadığına karar verilen öğrenciler, hiçbir ücret iadesi almaksızın program dışı kalacaktır.
    İstenilen bu şartlar sizin ve diğer katılımcıların güvenliği içindir. GİYSİLERİ KURALLARA UYMAYAN KATILIMCILAR KESİNLİKLE EĞİTİME ALINMAYACAKTIR.

    Kıyafet: ECE 22-05, Snell M2000 /M2005, DOT, BSI 6658 Type A veya ACU Gold onaylı tam (full face) kask. Tek parça veya birbirine fermuarlanabilir iki parça deri kıyafet. Tek parça veya birbirine fermuarlanabilir iki parça Kevlar/Cordura (veya benzeri) tekstil kıyafet. Deri motosiklet çizmesi ve deri motosiklet eldiveni. Tüm giysiler hasarsız olmalıdır. Tecrübeli grup üyelerinin deri giymesi tavsiye edilir. Metal parçacıklı diz kaydırıcıları (knee slider) yasaktır. Sırtlık kesinlikle tavsiye edilmektedir.

    Aşağıda belirtilen kıyafetler kesinlikle yasaktır.
    - Motokros eldivenleri yada bileği açıkta bırakan deri eldivenler,
    - Jean pantolon veya ceket,
    - Paddock ceket tabir edilen, korumasız tekstil motosiklet ceketleri,
    - Motosiklet botu olmayan her tür bağcıklı ya da bağcıksız bot,
    - Açık kask

    GENEL GÜVENLİK KURALLARI

    Bu kuralların herhangi birini ihlal eden katılımcı yetkililer tarafından ücret iadesi olmaksızın pistten çıkarılacaktır.

    • Tek teker, kıç kaldırma, lastik yakma gibi her tür tehlikeli hareket yasaktır.
    • Pitlerde maksimum sürat 25 km/saat.tir.
    • Pistte ters yöne gitmek kesinlikle yasaktır.
    • Pist görevlilerinin ve/veya eğitmenin onayı olmadan piste çıkmak yasaktır.
    • Katılımcı kendi devresinin sonunda mutlaka pitlere dönmelidir.
    • Düşüp, hasar gören motosikletlerin piste çıkmasına müsade edilmeyecektir.
    • Hızlı sürücü yavaş sürücüyü geçerken, yavaş sürücüye 2 metreden daha fazla yaklaşamaz.

    Eğitim için motorunuzda yapmanız gereken hazırlıklar

    1- Tüm farları ve lambaları bantlayın veya sökün.
    2- Motorunuzda yanar haldeki tüm lambaların sigortalarını sökün (böylece ısınan lamba bantı eritmez).
    3- Aynalarınızı sökün
    4- Lastiklerinizin iyi olduğundan emin olun.
    5- Lastikleriniz 5 psi. fazla şişirin, pistte gereken ayarlamayı yaparsınız.

    Kurs bedeli:
    California Superbike School 2 günlük teori + pist eğitimi içeren kurs bedeli;
    Banka havalesi ile: 580EURO + kdv %18(transfer günü TCMB döviz satış kuru)
    Kredi kartı ile: 635EURO + kdv %18 (kartla ödeme günü TCMB döviz satış kuru) (tek çekim ya da sadece Bonus Card’a 2 taksit)
    Banka bilgileri: A-Z Spor hesabı Garanti Bankası, Ortaköy Şubesi 135 - 6298358 YTL hesabı

    Otel:
    İsteyen katılımcılar için 5 yıdızlı Balçova Princess Otelinde hocalarla birlikte konaklama imkanı mevcuttur. Otel - İzmir Pınarbaşı pisti arasında servis minibüsü sağlanacaktır. Kurs süresince farklı bir otelde kalan katılımcıların, kurs başlama saatinde pistte hazır olmaları gerekmektedir.

    Seçenek A:
    5 yıldızlı Balçova Princess otelde 2 gece konaklama + Cuma açık büfe akşam yemeği:
    22 Mayıs Perşembe giriş, 24 Mayıs Cumartesi çıkış:
    tek kişilik oda: 170 € + kdv %18
    iki kişilik odada bir kişi: 110 € + kdv %18

    Seçenek B:
    5 yıldızlı Balçova Princess otelde 3 gece konaklama + Cuma, Cumartesi açık büfe akşam yemeği:
    22 Mayıs Perşembe giriş, 25 Mayıs Pazar çıkış
    tek kişilik oda: 265 € + kdv %18
    iki kişilik odada bir kişi: 170 € + kdv %18

    Motosiklet Taşıma:
    İsteyen katılımcılar için İstanbul – İzmir – İstanbul hattında motosiklet nakliyesi sağlanabilmektedir. Hidrolik rampalı kamyonlarda sigortalı nakliyenin bedeli 400YTL + kdv. dir.

    Deri Tulum:
    İsteyen katılıcımlar için özel fiyatla satışa sunulacak sınırlı sayıda satılık deri tulum bulunacaktır.

    ÖNEMLİ NOT:
    Kurs bedelinin tamamı ödenmediği takdirde kurs kaydı gerçekleşmiyecektir.
    Aynı şekilde, talep edenlerin otel ve motosiklet taşıma bedellerinin tamamını kayıt bedeli ile birlikte ödemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde rezervasyon garantisi verilememektedir.

    KURSUMUZ SINIRLI SAYIDA KATILIMCI İÇİN ÖZEL OLARAK DÜZENLENDİĞİNDEN, KURSA KATILAMAMA DURUMUNDA, KATILIMCI YERİNE BAŞKA BİR KATILIMCI BULAMADIĞI TAKDİRDE KURS BEDELİ İADE EDİLMEYECEKTİR.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    ben kaydımı yaptırdım parasını yatırdım. dört gözle bu eğitimi bekliyorum. tanıdık arkadaşlarla beraber bu eğitimi alacak olmamda bonusu olacak. bu eğitimin çok iyi oldugunu defalarca duydum. herkese tavsiye ederim.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  3. #3
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    eğitimde öğrendiklerinizi aktarmanızı bekliyoruz sizlerden
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  4. #4
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    İlk kayıt yaptıran benim ama Euro'nun düşmesini bekliyorum ödeme için
    Eğitimi detaylı şekilde anlatacağımıza emin olabilirsiniz...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #5

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    geçmişim 2 silindir geleceğim 4 silindir olacak:))
    inş bir gün bize katılırız bu eğitime
    LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:

  6. #6

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    vallaha harıkaymıs ama benım daha motorum yok kı kesınlıkle gıderım motorumu alınca...pekı bu egıtım her sene varmı

  7. #7
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Ya eğitim işi güzelmiş de anlamadığım sanki eğitimden atmak için bir sürü bahane sunmuşlar....

    Her şartlarda iadesiz ihraç.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #8

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    evet bu benımde dıkkatımı sektı cok sınır bozucu ama adamlar sanırım ıslerını sağlama almak ıstıyorlaR...

  9. #9
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    İyi eğlenceler.

    Alıntı ennginn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğitimde öğrendiklerinizi aktarmanızı bekliyoruz sizlerden
    Dört gözle
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  10. #10
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @cbr125faik
    vallaha harıkaymıs ama benım daha motorum yok kı kesınlıkle gıderım motorumu alınca...pekı bu egıtım her sene varmı
    Arkadaşım, bu eğitim biraz standart dışı bir eğitim. Honda'nın, BMW'nin verdiği eğitimlerden çok farklı. Çok ileri düzey, genelde yarışçıların aldığı tarz bir eğitim. Zaten eğitimi veren kurumun da adından ne tip bir eğitim olduğunu anlıyorsunuz... California Superbike School! O yüzden adamların minimumdaki beklentisi çok iyi bir yarış motoru kullanıcısı olmak olacaktır. Eğitim bunun üstüne veriliyor.

    @alp_tunay
    Ya eğitim işi güzelmiş de anlamadığım sanki eğitimden atmak için bir sürü bahane sunmuşlar....
    Bu tip bütün eğitimlerde bu tür sert kurallar vardır. Kurallara uymadığınız zaman hem kendinizin, hem de pistte bulunan diğer insanların hayatını tehlikeye atmış oluyorsunuz. Pistteki kurallar çok net ve katıdır, herkes buna uymak zorundadır.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler