Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

(MT İZMİR) 23 Haziran Sarnıç beldesi piknik alani Toplantısı

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #61
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    sarnıç buluşmasını düzenleyen ve Zafer abimle beni kabul eden bütün üyelere teşekkür ederim.Hayatımda içtiğim en lezzetli ve anlamlı coca cola ydı;çünkü güzel insanlardan güzel bir ortamda ısmarlanmıştı.Çekilen resimler 5.1 megapiksel olduğu için büyük geliyor yüklemeyi kabul etmiyor;sorunu çözebilirsem günün anısına birkaç resim yüklemek istiyorum.
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    Tornedo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir/KSK35½/Bornova
    Motosikleti
    Zealsun zs200
    Alıntı nergal adlı üyeden alıntı
    Tornedo abijim gelemedim kusura bakma yaw abim anlattı baya bi eylenmişsiniz. Umarım izmir mt daha sıklıkta buluşup böyle hoş arkadaşlık pekiştirici buluşmalar olur dileğindeyim!!!
    Bidaa olmasın dermişiimm valla ne yalan söliim güseldi ortamda muhabbet olduktan sonra her yer güzeldi.Dedim bi ara cengiz abi şu vitesli motorları bi öğretsin die ama misafirleri vardı artık bi sonraki sefer

    Ama ömer abinin askerlik anıları müthiş ti ya koptuk valla Ben de olucam benimkiler daha güsel olcak

    fotoğraflar burda arkadaşlar selametle
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/16640-sarnic-bulusmamiz-fotograflar.html

  3. #63
    APV41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ SV 650
    sarnıç buluşmamız...(Fotoğraflar..)
    --------------------------------------------------------------------------------

    Evet arkadaşlar sarnıç buluşması çok güzel geçti...Hele ortam çok güseldi.Çamların arasında güzel bir gece geçirdik.Terales arkadaşımızın sayesinde böyle güzel bir yeri görmüş olduk.Ona burdan tüm orda olan arkadaşlar adına teşekkürler ediyorum Biralarımızda çok güseldi buz gibi bol köpüklü Bu arada ucuzluğuda çok güzel fıçı bira 2 lira gayet ucuz

    Buluşmamızdan bir kaç resim devamı vardır umarım






    Bana bu kadar ulaştırıldı.Daha gelirse dewam ederiz


    Tornedo
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    Tornedo - Özel Mesaj gönder
    Tornedo´nin Web Sitesini ziyaret edin
    Tornedo - Daha fazla mesajını bul
    Tornedo - Arkadaş Listene ekle

    #2 Dün, 04:58 PM
    trenox




    Mesajlar: 880
    Üyelik Tarihi: 23-06-05
    Bulunduğu Yer: burkinefoso
    Motosikleti: kawa en500,yuan cross
    Çevrim Dışı

    ii eğlenmşiniz.
    o şişeler ne öyle

    Gözle görülen eleştirilmeye mahkumdur


    trenox
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    trenox - Özel Mesaj gönder
    trenox - Daha fazla mesajını bul
    trenox - Arkadaş Listene ekle

    #3 Dün, 05:00 PM
    TRADER




    Mesajlar: 290
    Üyelik Tarihi: 26-03-06
    Bulunduğu Yer: İstanbul
    Motosikleti: Honda CBR 600 F
    Çevrim Dışı


    hıc haberımız olmadı...

    KAN GRUBU: A RH (+)
    RES TANTUM VALET QUANTUM VENDİ POTEST-Bir Şeyin "Değeri" Ancak Başka Kimselerin ona vereceği "Bedel" kadardır..


    TRADER
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    TRADER - Özel Mesaj gönder
    TRADER - Daha fazla mesajını bul
    TRADER - Arkadaş Listene ekle

    #4 Dün, 05:10 PM
    ashes




    Mesajlar: 1.214
    Üyelik Tarihi: 17-11-05
    Bulunduğu Yer: Eskihisar
    Motosikleti: google arama motoru
    Çevrim Dışı

    helal izmir afiyet olsun tam gaz eglenceye devam

    KEYİF ADAMLARI


    ashes
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    ashes - Özel Mesaj gönder
    ashes´nin Web Sitesini ziyaret edin
    ashes - Daha fazla mesajını bul
    ashes - Arkadaş Listene ekle

    #5 Dün, 05:22 PM
    BIYIKLI




    Mesajlar: 328
    Üyelik Tarihi: 04-02-06
    Bulunduğu Yer: Ayvalık
    Motosikleti: Yaya 125tv
    Çevrim İçi

    Hocam helal olsun eğlenin, en kötü günleriniz böyle geçsin. Ama mümkünse şu içki olayını geri plana alın ne bileyim çektiğiniz fotolarda yer almamasını sağlayın. İçki ve araç kullanımının bağdaştırılmasına izin vermeyin. Hastaneler kafasını, gözünü yarmış motorcu kardeşlerimizle dolu. Lütfen biraz daha dikkat, teşekkürler.

    Dilin milli ve zengin olması, milli hissin gelişmesinde başlıca etkendir. Türk dili, dillerin en zenginlerindendir. Yeter ki, bu dil şuurla işlensin. Ülkesini, yüksek bağımsızlığını korumasını bilen Türk milleti, dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır.
    M.Kemal ATATÜRK


    BIYIKLI
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    BIYIKLI - Özel Mesaj gönder
    BIYIKLI - Daha fazla mesajını bul
    BIYIKLI - Arkadaş Listene ekle

    #6 Dün, 05:46 PM
    kivanctf




    Mesajlar: 254
    Üyelik Tarihi: 23-07-05
    Bulunduğu Yer: izmir
    Motosikleti: 2004 suzuki Gn125 - 2000 BWS 100
    Çevrim Dışı


    Bu Sicaklarda En İyİsİnİ İcmİsİnİzzz ... Paylasim Icin Tesekkurler

    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili


    kivanctf
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    kivanctf - Özel Mesaj gönder
    kivanctf - Daha fazla mesajını bul
    kivanctf - Arkadaş Listene ekle

    #7 Dün, 07:13 PM
    peri




    Mesajlar: 50
    Üyelik Tarihi: 17-05-06
    Bulunduğu Yer: çağdaş kent 'izmir'
    Çevrim Dışı

    sağol tornedo... hepsi çok güzel çıkmış

    Ben , çıldırmış şairlerin titreyen mısralarında bahsettiği o periyim...


    peri
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    peri - Özel Mesaj gönder
    peri - Daha fazla mesajını bul
    peri - Arkadaş Listene ekle

    #8 Dün, 07:19 PM
    gupilya


    Mesajlar: 149
    Üyelik Tarihi: 17-12-05
    Çevrim Dışı


    yarasın ayarında içmesini bilene. çocuk değiliz değil mi.
    trafik bile belli miktara kadar normal karşılıyor. içki karşıtlığı yapmanın kimseye faydası yok. içki içmek kötü değil sarhoş olup çevreye ve kendinize zarar vermek kötü.


    gupilya
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    gupilya - Özel Mesaj gönder
    gupilya´nin Web Sitesini ziyaret edin
    gupilya - Daha fazla mesajını bul
    gupilya - Arkadaş Listene ekle

    #9 Dün, 09:43 PM
    bur-k@




    Mesajlar: 455
    Üyelik Tarihi: 05-05-06
    Bulunduğu Yer: İZMİR-BORNOVA
    Motosikleti: bu motor benim değil ömer abinin benmki kangda-50 QT
    Çevrim İçi


    tornedo tşk ederim kardeşim ayrıca geceyi düzneleyen tarales abiye tşk ederimm inş bidahakine bende gelecem sevgi ve saygıyla kalın
    BURAK

    *reklam yapmıyorum*kangda-çelik motor almayın nedeni aşağıda
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/14145-celik-kangda-motosiklet-alirken-bir-daha-dusunun.html


    bur-k@
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    bur-k@ - Özel Mesaj gönder
    bur-k@ - Daha fazla mesajını bul
    bur-k@ - Arkadaş Listene ekle

    #10 Bugün, 12:44 AM
    parvez




    Mesajlar: 46
    Üyelik Tarihi: 15-06-06
    Bulunduğu Yer: bornova/İZMİR
    Motosikleti: tiger 250
    Çevrim İçi


    Alıntı:
    gupilya´isimli üyeden Alıntı
    yarasın ayarında içmesini bilene. çocuk değiliz değil mi.
    trafik bile belli miktara kadar normal karşılıyor. içki karşıtlığı yapmanın kimseye faydası yok. içki içmek kötü değil sarhoş olup çevreye ve kendinize zarar vermek kötü.



    HAYAT HAKKIN MÜCADELE GÜCÜN KADARDIR.


    parvez
    Üyelere Açık Profil Bilgileri
    parvez - Özel Mesaj gönder
    parvez - Daha fazla mesajını bul
    parvez - Arkadaş Listene ekle

    #11 Bugün, 01:06 AM
    APV41




    Mesajlar: 638
    Üyelik Tarihi: 29-09-05
    Bulunduğu Yer: izmir
    Motosikleti: zat 150
    Çevrim İçi

    orada gördüğünüz içki diye adlandırdığınız şey koca bir gecenin tek eğlencesi tek şişe ile sınırlı ve mevcut şişelerin bitmesinden sonra hareket gece yarısı 02 30 resimlerin çekildiği saati dikkate alacak olursak aradaki saat farkı birer türk kahvesi ve uzun bir sohbetten sonra çok tatlı bir hızla ( saatte 40 km civarı ) grup halinde dağılacak ve tüm arkadaşlarım evine varınca birbirini haberdar edecek kadar disiplinli bir grubu etkilemiyecektir düşüncesindeyim ( bu açıklamayı yaptığıma hala inanamıyorum kime neyi anlatıyorum ama yinede forumun amacı bilgi sahibi olmak bende elimden geleni yaptım ) bir arpa suyuyla devrilen arkadaşlar zaten aramızda değillerdi olsada onlar için herzaman bir aracımız ( x5 cipimiz var ) umarım açıklamam faydalı olmuştur

    MT İZMİR kırık işler müdürü
    MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
    nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
    CENGOMOTO

  4. #64
    TaRaLeS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İzmir / Sarnıç
    Motosikleti
    250 COMET , CERATO
    Bir arpa suyu ile devrilen arkları her zaman karşılamaya hazırım.

  5. #65
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    TaRaLeS; dostum sen hiç gaziemirden çıkıp K.yakaya doğru gelmezmisin?Buralar sana yasakmı?Kendimizi ona göre ayarlıyalım diye soruyorum;yasaksa biz gelelim bari;başka şekilde görüşemeyeceğiz anlaşılan.....!!!!
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.


    ANES MOTOR
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler