Neden korkuyorsun ki benim ve arkadaşların maceralarını forum da oku hadi ben uzun yolcuyum orada atlayan zıplayan da var bence mondialin firma tarihi boyunca yaptığı en iyi iş bu motoru getirmek motor basit, parça ucuz. Valla 5 yada 6 ayda 6000 kusur yol yaptım benzin koymayı unutmak dışında yolda kalmadım... Sen araştır yine bak
çok teşekkürler bilgiler için suanda kafaya konydum gibi extreme maxı sekli hosuma gitti bende biraz sekil takıntısı varda ybr,cbf tarzı motorlar itici geliyo ya 250 lik racing tarzı motorlardan istyodum fakat fiyatları çok yuksek kaldığı için crosslara baktım honda crf cross çok güzel fakat bütçemi aşırı geçiyo hayırlısıyla mondial extreme max ı gidip gördükten sonra alıcam
Merhaba, öncelikle konuyu yıllar sonra hortlattığın iyi olmuş :D şehir içinde de kullanacaksan Ktm'yi, Japonlardan da spesyalleri geçmeni öneririm. Kaldı ki belirtmiş olduğun bütçeyi kullanarak extreme-max ile güzel bir başlangıç yapabilirsin. Ekipmana önem ver, malum arazi yapacam diyorsun ve motor değişsede ekipman seninle kalıyor unutmamak lazım.
hocam ktmi ornek olarak verdim yanlıs anlasılmasın crosslarda tek bildiğim marka ktm ve hondanın crf250 modeli onlarda bütcemi aştığı için mondial extrem maxı arastırmaya basladım en kısa surede gidip bayilerinde görücem yıllardır cinlilerin kötülüğü konusuluyodu fakat extreme max hakkında hiç kötü yazı mesaj sorun yok simdiden ısındımm gibi bu extreme maxa
Demek istediğini anladım. Bende Ktm ve diğer modelleri, bakımları sebebi ile şehir içi günlük kullanıma müsait olmadığı için geçmeni önerdim. X-treme max kullanıcıları neredeyse tamamiyle olumlu paylaşımlarda bulunuyor. Motora ufak tefek ekleme, düzenleme ile biraz daha agresif bir görünüm katmak mümkün. Ayrıca forumda bir arkadaşımız (yanlış bilmiyorsam) Silindir kiti modifiyesi ile motoru güçlendirmişti. Başlangıç için ugyun ve ekonomik bir tercih olacağı kanısındayım.
Max iyidir selesi yormaz, parça ucuz, motor basit kendin bile sök tak işine girersin, akü bitti tepikle gider, az yakar iyidir yani parasına göre he ama aldın mı ilk iş ayna değiştir, orjinal lastik güzel kayıyor sava mc24 değişikliği öneririm, kendi orjinal yağını rodaj boyunca kullan sonra motul ne bileyim castrol yağ kullan gider de gider ben bir ara Burdur dan Fethiye ye 70 km dağ yolundan gittim asfalt yoktu taş toprak tek eşlik vida ile indim o da benim sonradan plakaya taktığım vida başkada bisey olmadı çamurluk dersen öyle var demek için var çamur,su sıvı ne varsa üstünde oluyor güzelde oluyor be nereden abi? Cross yaptık canım ya )
Hocam olmadı en kötü ihtimal motor tamir etmeyi öğrenirim 😄
motor kalıplı , iri ve birazda agır. üstüne üstlük birde 150 cc olunca alanların beklentilerini
karsılamıyor. adam kalıbına bakıyor debriyajsız gaz acmayla tekere gelsin diye bekliyor.
ama olmuyor tabi , sıfırı 4000 kusure o güçte makina çin işi de olsa olmuyor.
derken satılıga cıkartıyor.
ama motordan beklentilerinizi belli seviyede ntutatrsanız tutp da japon special performansı beklemezseniz,
caddede de max 100 km hız bana yeter derseniz benim gibi uzun yıllarca kullanırsız.
3 senesi doldu, yoluma halen max'la devam ediyorum...
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
bana 150 cc cok bile gelir hocam japonlar daha farklıdır hem fiyat hem performans bakımından ama 125cclik commuter yerine boyle cross almak arada ufak kaçamaklar yapıp orman yollarına girmek güzel olur hem başlangıç için hemde ileride crossa iyice bağlanırsam daha iyi sürmek için küçük cc ile baslamak daha iyi
aaa ne güzel başlık rezerve alayım bari :D
merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 aydır araştırmadayım. kuba black cat,asya,mondial xtreme gibi makinalara baktım kararımı lifan shalter'dan yana kullandım gibi.. ancak kafama takılan sorular arasında bu motorların bakımının saatlik yapılmasıyla ilgili en çok takıldığım konu ise her 100 saatte bir motorun sıfırlanması ile ilgili. şimdi benim merak ettiğim lifan motoruda mı böyle yoksa safkan cross/enduro olan wr125, crf250 gibi düşük hacimde yüksek hp ve nm üreten bu motorları mı kapsamakta. birde bu lifan shalter yada mondial xtreme gibi çinli bir motorun sadece asfaltta kullanılarak ve bakımları düzenli yapılarak km bazında ömrü nedir ?
mondial extremi de kimi kullanıcı yerden yere vurmuş kimisi bayılmış motora fakat birçok parçasını değiştirmiş 4000 lik motor daha pahalıya patlarmış gibi kafamda bir problem oldu :(
Mesela ne tür parçaları değiştirmiş? Modifiye işine giren arkadaşlardan başka değişim şu bu okumadım forumda. Ekleme yapılıyor, eh nedir bi zahmet zamanı gelince zincir, yağ, vs değiştir bunlar her motorun masrafı. Modifiye yapanlar da 150 cc yetmediye yapmış ki şuan bana yetiyor ama yetmediği yerde bende modifiye işine girerim yada para olur gider transalp alırım yolda xtreme max görsem selam vermem dedim ya bende asfalt kullanıcısıyım lastik değiştirdim, çanta ekledim o yerden yere vuranlar ya Çinli diye vurmuştur yada xtreme max 150 alıp wr250 şekli yaparken almıştır motoru eline. Hani benim de Motorum diye söylemiyorum ama honda ve sym de kullandım servisi, yedek parçası gına getirdi ki daha önce yazan Cenkito xtreme maxin ciğerini bilir söker takar sıkılır yine söker öyle bi arkadaş, hoplamalı zıplamalı videoları da vardır uzun gitmişliğide, gerekli yerde telefonla arar olası bi arıza olursa nasıl halledersin tarif eder başıma geldi oradan biliyorum uzun lafın kısası seçim senin herşey parasına göre sonuçta zira ben bu motoru övüp mondial bayisi havası estirmek istemem böyleyken böyle işte
http://hizliresim.com/9VrMbk
Boyle bisey
http://hizliresim.com/vgNkVz
Bilmem görünüyor mu mobilden yapıyorum
http://hizliresim.com/zmp8q7
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)