Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

lifan xplore200 m.16. motorumla iki ilki yaşamanın sevinci; ilk yeşil, ilk kros

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    öncelikle uzun bir ara vermişim onu farkettim, bu vesileyle tüm motorcu kardeşlerimi arkadaşlarımı muhabbetle kucaklıyor öpüyorum. iyiki varsınız iyiki hala iki teker üstündesiniz. allah hepinizi nazarlardan kazalardan esirgesin, tekerinize taş değmesin.
    hem 16. motorumu almanın sevincini paylaşmak hemde çokta fazla bilgi ve kullanıcı yorumu bulamadığım bu modeli ilgilenen arkadaşlara tanıtmak istedim.
    yaklaşık 10 gün öncesine kadar hem mt25 hemde inazumam vardı. ancak hem 2 motorun maliyetli oluşu hem de yeni yaşam tarzıma uygun olmamaları sebebiyle ikisinide sattım. ve 1 haftalık araştırma neticesinde bu sabah itibariyle bir lifan sahibi oldum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

    aslında bu benim 2. çin yapımı motorum, ilkini zamanında triumph 900 endurom varken ikinci motor olarak almıştım (rks200). ama bu sefer yegane motorum artık uygun fiyatlı bir çinli..🙂...
    şehir hayatını kısmen bırakarak köyde ve kendi kurduğum bir çiftlikte yaşamaya başladım. köy yolu asfalt ama son 1km toprak ve kışın arazili pikabımla gidip gelebiliyorum yazın ise malum motora biniyoruz ama baştada dediğim gibi mt 25 te inazumada bu son 1 km ye uygun değiller. dolayısıyla yine düşük cc li araziye girebilecek gerekirse dağa meraya çıkabilecek ama illaki asfalt yoldan şehire de götürebilecek safkan kros olmayan taştan korkmayan bir marka- model arayışına başladım. azda yakmalıydı ilkel olmalıydı, parçası ucuz ve servisi uygun olmalıydı. mekanik bir katır olabilmeliydi kısacası.
    gurucuk, cenkito, zekeriyaimam ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Hayırlı olsun keyifli kullanislar

  3. #3

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    alternatif çoktu aslında; yuki izci, motoran xf250, ramzey, eski honda xl200, kuba str250, mondialin kros ve enduroları, lifan shalter vb. bunlar hep elendi muhtelif sebeplerden. sona 3 model kaldı

    mondial xtreme max 200

    kuba blackcat

    lifan xplore 200 m

  4. #4
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yeni hayatınızda umarım aradığınız huzuru bulursunuz
    bende ayda 1 defa kamp yaparak sizin yaşadığınız hayatın hayalini kuruyorum
    Ali Sungur bunu beğendi.

  5. #5
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Kimi hayal eder kimine nasip olur.
    Hayalimdir şu yaptığın, bizede nasip olur inşallah hocam ne diyeyim.
    Ali Sungur bunu beğendi.

  6. #6
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Lifan çin malları arasında marka kalite olarak en sağlamı olarak biliyorum

    Nasipse bende şehir hayatından kaçıcam yemişim emekliliğini yemişim çok para kazanıp lük hayat yaşamayı saten bunları elde edene kadar hayatımız kararıyor

    Bende 1 2 dönüm içine 3 odalı ev ve ufak bi ahır 1 inek 10 tane tavuk ve atrafı taştan çevrili çenber meyve ağaçları dikilmiş bahçe sebzelerimi yetiştireceğim ekin tarlası vs vs derken bi cros dağ tepe çiçek olur hayaler paris gerçekler bakalım

    Birde lastikleri şanbiyerli olmasa ve tel jant olmasa daha iyi olurdu ben için
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  7. #7

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    mondial ençok rağbet göreni malum, parçası servisi en yaygın olan o. ayrıca 200 luk ve 14. bg ve 14 tork. 150 ligini deneme imkanım oldu motor dışında aynı sanirim 200 le. çok titreşim vardı sürüşü zevkliydi aslında, sele gidon pozisyonu vs güzeldi motor seside keza öyle ama biraz dökülmüştü motor. sahibi "nasıl abi" deyince "haliyle çıkılan krosların izini taşıyor" dedim ama genç arkadaş hiç krosa gitmediğini söyledi..😀..mondial hep aynı yıllar geçti hala 1-2 yılda dağılmaya başlayan motorlar ürettiriyor. şekil hep tamam ama kalite sınıfta kalıyor. mondiali eledim. oysa ilk alternatifti.
    kuba yı sağlamlık çeviklik ve arazi performansı olarak çok övmüşler nette. zamanında rks vardı ve oda kubanın yan markasıydı ve sağlamlığından kalitesinden memnun kalmıştım 150 titanikler hala çok satıyor bildiğim kadarıyla. ama 150 lik ve 11 bg. ayrıca kalıbı küçük. ön lastik diğerlerinin aksine 21 değil 19. kubanın çorum bayisini araştırdım eskisi bırakmış ve tarım aletleri satan pekte motorla alakası olmayan bir küçük esnaf almış. yedek parça da hep sorundu zaten kubada. kubayı da eledim.
    lifanla ilgili bilgi çok daha az nette. ilan olarak vs de daha mütevazi. burada bir iki tamirci kardeşim çok methettiler. kalite olarak mondialden daha iyi, sağlam denildi. bulduğum yorumlarda bunu destekler nitelikteydi. ilanlardan sahipleriyle yazışma konuşma imkanım oldu özellikle sağlamlık ve yakıt konusunda çok methettiler. teknik olarak mondialle çok benzer aslında 14 bg ve 14 nm. ama lifan yaklaşık 15 kg daha hafif ve bu ona extra çeviklik, hız sağlıyor ekonomi kazandırıyor.
    ebat olarak mondialden 20 cm daha uzun. 1-2 cm alçak .boyum 1.80 95 kiloyum, büyük olması motorun altımda küçük kalmaması adına artı bir nitelik. üstelikte hafif olduğu halde.
    lifan bisanla ortaktı, devam ediyormu bilm. ama kalitesi belli. lifan fabrikalarını ürün yelpazesine baktım netten. araba vs de üretiyorlar.
    lifanda dijital gösterge var ve viteside gösteriyor, mondial bildik zırıldayan analog gösterge, vites yok. her ikisinde de devir göstergesi yok.
    titreşimin çok az olduğu yönündeydi netteki bilgiler oysa mondial cidden benim kullandığım en titreşimli motordu. vidaların gevşemesine şaşmamak gerek.
    mondial ön farla ilgili çamurluğu aydınlattığı ve tasarımsal hatalı olduğu söyleniyordu. oysa lifanda far daha yukarda sorun cıkartacak gibi görünmüyordu.
    maalesef lifanı test etme imkanım olamadı , birazda motorsuz kalmamak adına acele ettim ve tercihim lifandan yana oldu. elinde mevcut olan bir satıyla anlaştım dün akşam otobüse verildi ve bu sabah elimize geçti. şu ana kadar hiç binmemiş ama teorik olarak daha üstün olduğu için tercih etmiştik. sıra test etmeye ve tahminlerin tutup tutmadığını anlamaya gelmişti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    ben motor alırken seçerken yüzümdeki tebessüme bakarım. motor iyiyse dudağımın sol ucu 3cm yukarı kayıyor gözlerim kısılıp hain sinsi bir hal alıyor. lifana cidden ilk bindiğimde bu moda girdim. aslında bu lifana has olmaktan çok hafif ve pratik bir krosa binmenin verdiği keyifti. sürekli kızdım kendime neden daha önce almadım diye. endurolarım oldu ama 150-200 kiloluk yol motorlarıydı daha çok.
    lifanla bugün 40 km yaptım, çiftliğe geldim akşama doğru araziyede kısmen girmiş oldum.
    torku ve hızı çok iyi, 200 cc idealmiş, eşek olacak sonuçta at değil.
    sele sert ve dar uzun yola gitmez. maksimum 100 km gidilebilir.
    oturuş pozisyonu diğerlerinden daha alçak, biraz enduro gibi ama gidon geniş, keyifli ve kolay kontrolu var.
    hafifliği her manevrada hissediliyor. hamallık yok.
    titreşim yok. çok az var. yüksek devirde bile titreşimi sorun olarak hissetmiyorsunuz, doğal bir tek silindir kıpırtısı denebilir, çok az.
    süspansiyonlar yumuşak denilmişti ama belki yeni olduğundan o kadar değil ama çok sertte değil ben başarılı buldum.
    motorun sesi çok yumuşak güzel çalışıyor mekanik tıkırtılar gelmiyor ama egsoz biraz arada kalmış ne tok nede sessiz. daha iyi olabilirdi.
    işçilik mondialden biraz daha kaliteli ama malum japon asla değil ama bu fiyata olmasıda beklenemez. ama genel anlamda bir sağlamlık seziliyor. yani belki şasedeki kaynaklar honda kalitesinde değil ama kırılacak gibide değil. pegler manetler orta kalite ama çok kötü değiller. plastikler güzel esnek, onlar daha üst seviye.
    far güzel, led stop güzel switch in fren hassasiyeti iyi ayarlanmış.
    frenler tam not. honda yamahadan eksiği yok.
    lastikler kros enduro karışımı bir dişe sahip 90 km hız sonrası gezinme yapıyor ama kabul edilebilir seviyede zira yol lastiği değiller.
    topspeed olarak fazla yüklenmedim doğal olarak ama 110 a kolayca çıkabiliyor. beklediğimden daha iyi.
    yokuş çıkarken zorlanmıyor vites kucultmuyor buna cok memnun oldum.
    motor ısınınca çok stabil çalışıyor. güven uyandırıyor.
    aynalar küçük pek iyi değil. ama titreşim olmadığı için zangırdama yok.
    elcikleri sevmedim değiştiririm.
    kalitesi, özellikle motor aksamın sağlam duruşunu, frenlerini, boyutlarını ve ergonomisini, hafifliğini, gücünü, göstergesini çok beğendim.
    sele kaplamasını, gidon süngerini, elcikleri, bazı kısımlardaki boyasını, pegleri sevmedim.
    yakıtı ölçmedim ama az olduğunu düşünüyorum.
    genel anlamda çok tatmin oldum ilk gün için. umarım ilerleyen zamanda fikrim değişmez. olanı biteni yazmaya devam edeceğim.
    editlemiyorum, yazım ve anlam hataları için özür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

    Arkadaşlar seri yazdım mesajları sonradan gördüm ilginize çok teşekkürler. topik dışı bir konu diye fazla irdelemedim yarattığım hayatın detaylarını ama kısaca bıraktım ve kaçtım diyorum..😁..herkes erteliyor ya da hayal kuruyor. ben yaptım...hahhahahaaa...serde manyaklık var. yaş oldu 48 bi öğrenemedim sabah sekiz akşam beş yılda bir hafta tatil modunda yaşayabilmeyi. uzun hikaye...😊..ama yapın abi...hayat 1adet..her yıl o bir tek hayattan gidiyor..daha ne deyim..100 baş koyin kuzu...60 kaz ve yumurtluyor..30 tavuk...10 dönüm...arkam dağ..önüm vadi...köy merkezine 1 km şehre 20 km. yol elektrik su ve HAVA mevcut.
    BIYIKLI, gursus ve mombohunter bunu beğendiler.

  8. #8
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Hangi şehir desiniz hayeler kurarken ona göre kurup yol alırık
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  9. #9

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    çorumda boğabağı köyü...bir kazdagı değil belki ama iş görüyor...😀

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

    çin mallarında beni iten genelde motor değil ama eğilip bükülerek kaynatılarak yapılan metal çevre ekipmanlarındaki özensizliktir. honda mesela pedalları aluminyumdan doker cnc de işler vs. parça tertemizdir ve yerine mükemmel oturur.ama doğal olarak pahalıdır, boyası anodizedir vs. çinli bu işi bir demire diğerini büküp kaynatarak üzerinide fısfısla boyayarak ifa eder. ucuzdur. iş görür ama içe sinmez. fren pedalı, vites pedalı artçı pegleri ve onları şaseye bağlayan eleman, egsozun nağlantı elemanı kelepçesi vs...
    80 km oldu keyif devam etmekte. iyiki almışım. yağmur yedi biraz bakalım pas lekesi olacak mı sağında solunda..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

    mt 25 le değil ama inazuma ile karşılaştırma yapabilirim sanırım. tabi tork ve hız anlamında yoksa hem farklı tipteler hem kalite klasmanları çok farklı.
    inazuma canta cam demir derken 195 kg idi lifan 120 kg yani benimle beraber toplam yükler 290 ve 215 oluyor. inazuma 25 lifan 14 bg. 290/25=11.6 ve 215/14=15.35, beygire düşen kg değerleri. ikisini oranlayınca lifanın her beygiri %30 daha çok yük taşıyor, oysa direk bg oranlarına göre inazuma % 80 daha güçlü. yoldaki gerçek güç hissi tam da ilk hesaba uyuyor hatta daha iyi.
    lafın özü lifan her ne kadar ilkel tek silindirli ve inazumanin yarı gücünde olsada hafifliği ve vites oranları sayesinde kesinlikle bu kadar buyuk bir fark hissettirmiyor. oldukça atik ve torklu.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    150 km deyim, ilk yakıt hesabına göre 3.8 lt/100 km...rodaj için normal, 3 lere düşerse çok hoş olur. şuan için hiç sıkıntı yok. ancak az önce duman çıktı, kokladım plastik değil şarj kablolarına aküye baktım soğuk. sanırım egsozun boyası yandı. umarım baska birsey degildir. bozuk yol performansı gayet iyi. 25 le geçtiğim güzergahı şimdi 45-50 ile kaymadan sapmadan gidebiliyorum.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    290 km sorunsuz. yakıt iikinci olcumde 3.6. motordan çok memnunum, benzin musluğuyla ilgili ufak bir problem yaşadık yetkili servis plaka alım sonrası yenisini isteyecek fabrikadan. arka amortisörün ön yüklemesini sertlestirdik. 95 kiloyum, cok esniyordu. 290 ın 50 km si traktör yoludur yaklaşık, herhangi bir gevşeyen vida ekipman olmadı henüz. sadece ön amortisörden hafif gıcırdama geliyor, toza bağlıyorum.

  12. #12

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    yağmur vs derken 380 km deyim plaka ruhsat cıktı bu arada. çanta aldım ucuz yollu. analog gidon saati siparisi vetdim, acerbis elcik koruma aldım henüz takamadım. iridyum buji arıyorum üzerindeki D8TC yerine NGK DR8EIX uyuyor.

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Çantalı bir fotoğrafını görebilir miyiz ? Bunda nasıl duruyor merak ettim.

  14. #14
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar seri yazdım mesajları sonradan gördüm ilginize çok teşekkürler. topik dışı bir konu diye fazla irdelemedim yarattığım hayatın detaylarını ama kısaca bıraktım ve kaçtım diyorum..😁..herkes erteliyor ya da hayal kuruyor. ben yaptım...hahhahahaaa...serde manyaklık var. yaş oldu 48 bi öğrenemedim sabah sekiz akşam beş yılda bir hafta tatil modunda yaşayabilmeyi. uzun hikaye...😊..ama yapın abi...hayat 1adet..her yıl o bir tek hayattan gidiyor..daha ne deyim..100 baş koyin kuzu...60 kaz ve yumurtluyor..30 tavuk...10 dönüm...arkam dağ..önüm vadi...köy merkezine 1 km şehre 20 km. yol elektrik su ve HAVA mevcut.
    100 baş kuzu, 60 kaz, 30 tavuk! Afedersin birader yenge işini nasıl çözdün, yani yengeyi şehirden alıp dağ başında yaşamaya nasıl ikna ettin!?

  15. #15

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    burada motosiklet devreye giriyor. her sabah köpek kaz tavuk akabinde koyunları görüp sonra şehre iniyorum. evde takılıyorum biraz sonra yapmam gereken şehir işlerini hallediyorum, bir iki arkadaş ziyareti sonra ciftlige dönüş. buraya birde aileminde rahatça kalacağı ev yapacağım. şuan ki biraz küçük, sonrasında belki onlarda buraya gelecekler. sonuçta 20 km tenha köy yolu istanbul ank gibi metropollerdeki arterlerden çok daha kısa sürüyor. 20 dk da sehirdesiniz. esim arabayla sabah cocukları götürecek annesinde kalacak okul bitimine kadar aksamda cocuklari ( 3 ) alip geri gelecek köye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

    canta dandik ama cekerim. elcik korumada aldim acerbis ama meger gidonun ici doluymus. henuz monte edemedik. gidon da alacagim sanirim. bu arada gidon saati iridyum buji de aldim. onlarda henuz gelmedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    450 km deyim 500 bakimini p.tesiye yapacagiz. bazı olumsuzluklar oldu. benzin muslugunun yedek kismi tam akış veremiyor 2 km de bir motor stop ediyor. garantiden degisecek. baska bir konu egzoz üzerindeki ısı kalkanı isi gören parçanın vida deliklerini olusturan somunlardan birinin egzoz borusuna olan kaynağının kopması. ayrıca gaz kolunu gidona bağlayan 2vidadan birinin kaybolması. debriyaz balatasından motor soğukken bazen gelen 'cayırt" tarzı ses. ön amortisörlerden gıcırdama sesinin gelmeye başlaması. ufak tefek sorunlar illaki ama japona alışık olanlar için sinir bozucu. 500 km ye yaklasırken basmaya basladım artık. 125 yokuş aşağı gördüm. ama bu lastiklerle güven arzetmiyor. supap seside arttı buna ve benim devirli kullanmama istinaden yakıt 3.7 lt /100 km şuan.biraz fazla, ama 1000 km sonrası biraz daha düşer. 3 e inmez ama bu belli oldu, yani iner ama 90 km sabit gidilirse.
    motordan bu saçmalıklar dışında memnunum. en memnun olduğum özellikleri sürüş pozisyonu, hafifliği, mükemmel dozajlı frenleri, vites geçişleri. ilk başta yazmıştım bilmiş gibi kaynak işçiliği berbat diye, cidden öyle. şasedeki kaynak sorunsuz olay cevre ekipmanların işçiliklerinde. sanki alt motoru şaseyi vs lifan özenip yapmışta bahsi geçen elemanları taşerona vermiş gibi. bakın mesela birde elektrik tesisatında özensizlikler var. hani bağlantılar hep farın arkasındaki yerlere denk getirilir ve burada su sızdırmaz kauçuk muhafazalar vs bulunur açıkta kablo görünmez ya bunda o muhafazalar var ama şekil olarak. yahu be montaj yapan adam soketleri bağladın tamam neden bunları gerektiği gibi muhafazalarına guzelce gömmüyorsun. acelen ne yani zaten işin bu değilmi, niye sallıyorsun. motorun tüm elektrik sistemi böyle baştan savma.yazık. egzoz sesidüşük devirlerde hoş ama yükseldikçe gıcık edici bir hal alıyor. akrapovic te takılmazki böylece binecegiz. vibrasyon hızlı ve devirli kullanıma geçince daha hissedilir oldu ama sorun olacak kadar değil, mondial de çok daha fazlaydı.
    bugün bu tecrübeyle alırmıydım, evet bu değişmedi . aslında muadili sadece xtreme 200 ki ondan kesinlikle daha sorunsuz. ama 250 cc likleride irdeleseymisim diyorum. rks, ramzey apache vs.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    çantasızken daha güzel;
    BIYIKLI, Selçuk Keleş ve jackonbir bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    700 km deyiz ilk bakım 1000 de. artık dipgaz kullandığım için 4 lt ye yakın yakıyor, bu maksimum rakam, daha fazla yakamaz. iridyum buji taktım, elcik koruma monte edildi ve birde gidon saati taktım. motor her anlamda tatmin edici. ilk baştaki egsoz koruyucu kaynağı probleminden sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. çok memnunum. işin ilginç tarafı o kadar büyük ve havalı motorum oldu bu kadar beğeni alan olmamıştır desem yalan olmaz. oysa çin malı 6 bin tl lik ucuz bir motor. bizim halk cidden bi garip.

  17. #17
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Ben 125 katbürötörlü scooter la şehir içi kulanım 3 veya 3.5 yeri geliyor kısa mesafe kulanırsam 4 bile buluyor sebebi motoru kısa mesafe kulandığım için her çalıştırmadan ısıtıyorum oto jiklenin normale dönmesini bekliyorum malum havalar soğuk

    Bu motorun hemde 200 lük 4 lt gayet güzel bence havalar ısındıkça düşecektir ve lastikleri tırnak lı deyilde asfalt lastiği olsa banko 3 lt
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hayır 200 cc bir motor için 4 litre gayet yüksek bir değer keza 125'lik scooter için de 3,5 litre öyle ama sorun motorlarda değil. Ben hiçbir zaman bir motorun neden dip fazla sürüldüğünü çözemedim ? Yokuş mu var, arazi de mi sürüyorsunuz bilmiyorum da normal bir sürüşte dip gaz yaparsanız çok yakacağınız aşikardır. Ayrıca 500 km'deki bir motorda rodaj henüz bitmemiştir.

  19. #19
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır 200 cc bir motor için 4 litre gayet yüksek bir değer keza 125'lik scooter için de 3,5 litre öyle ama sorun motorlarda değil. Ben hiçbir zaman bir motorun neden dip fazla sürüldüğünü çözemedim ? Yokuş mu var, arazi de mi sürüyorsunuz bilmiyorum da normal bir sürüşte dip gaz yaparsanız çok yakacağınız aşikardır. Ayrıca 500 km'deki bir motorda rodaj henüz bitmemiştir.
    Enjeksiyonlu modeler 2.5 3 lt yakıyorken karbürötörlü bi scooter veya vitesli motor gayet normal

    Şehir içinde 40 60 hoşta e5 teme çıktığım zaman 80 110 arası gidiyorum gitmessen sümük gibi ezilirsin

    Ve şehir içinde devamlı kısa mesafe kulanmak ta keza sıkıntı her gün 3 5 km relik yol gidiceksin 2 3 dk ısıtma derken saten yoldan çok ısıtmaya benzin gidiyor oto jikle düşene kadar

    Sizin 100km re yakıt deyeriniz nedir hiç hesapladınızmı
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  20. #20

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Benim motorum 3 litrenin altında yakıyor. 4 litre ile yaklaşık 150 km gidiyorum. Hiçbir zaman, hiçbir durumda tam gaz sürmem. Tam gaz sürüşte verdiğiniz gazın bir kısmını yakmadan atarsınız. Zaten gazı bir miktar kapatınca hızda azalma olmaz. Bir motor gazı ne kadar çok açarsanız o kadar çok yakar, bu kadar basit.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)