Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Transalp XL700VA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    Değerli dostlar öncelikle boy ölçümü belirterek enduro maceramı da kısaca özetleyerek transalp xl700va değerlendirmeme başlamak isterim, değerlendirmelerim uzman görüşü olmayıp bu hobiye gönül vermiş siz değerli dostlara dilimin döndüğünce bilgi paylaşmaktır; 1.70 cm enduro kullanmak istiyorsanız boy meselesi çok önemli ama tecrübe kazanıldıkça çok kolay üstesinden gelinebiliyor. Kle500 ile başlayan enduro maceram acemiliğim ve yüksekliği nedeniyle birkaç yatırmadan sonra sona erdi güzelim motorumu Dragstar650 ile değiştirdim… derken enduro sevdam bir türlü bitmedi… f650gs ye geçtim artık endurocuyuz ya vitesliyi de kullanmayı öğrendik neden r1150gs olmasın diyerek gs mi aldım ancak şehir içi kullanımlarda istediğim performansı yakalayamayınca onunla da vedalaştık sonrasında ise 2008 model 6500 km de xl700 transal aldım bmw lerden sonra biraz zayıf gibi göründü gözüme orasını burasını inceleyerek kusur aramaya başladım ve buldum… gidonda anlamsız ve giderilemeyen bir vibrasyon var diye güzelim transalp’i mi gözümü kırpmadan sattım…(İlk satın aldığım xl700 de ki gidon vibrasyonundan bahsetmeden geçmeyeyim istiyorum; büyük umutlarla aldım, aldığımda 6500 km de arka ve yan çantalı büyük bir ön camı bulunan muhteşem bir transalp… yalnız bir sorunu var 20 km ve üzeri hızlara bile çıktığımda gidonu yani ellerinizi bıraktığınızda artarak devam eden çılgın bir salınım …aklımda bin bir türlü soru işareti vs… ustalar baktı, servis baktı hep aynı yorumlar (çanta vs aksesuarlar) hayret … lastik, jant, çanta, ön cam dendi ama ben de hayal kırıklığı moral bozukluğu… aslında arka çantanın ve diğer aksesuarların salınıma ve vibrasyona ne kadar etkili olduğunu sonradan öğrendim… Lastiklerin de enduro lastiği olmasının da etkin rol oynadığını diğer xl700 kullanıcılarından teyit ettim… Aksesuarsız kullanımdan sonra da gidon da ki titreşimleri hissedince ne yazık ki xl700 ile yollarımız ayrılmıştı…)
    Arkasından yine mükemmeli arayış derken dl650… yüksek geldi arazide zaten az kullanıyorum e toprak yolda da zaten çok az diyerek tork manyağı cbf1000’e geçtim dl650 den sonra cbf almakla nekadar iyi bir seçim yaptığımı anladım… dl650 nin kötülüğünden değil; sadece uyum problemi diyelim…
    Ancak memleket yol şartları çetin yine endurosuz olmayacağına karar vererek 1 ay kadar önce 2009 model transalp xl700va ya yeniden sahip oldum…

    İkinci ilk izlenimlerim mükemmel diyebilirim...( Daha iyileri de henüz sahip olmayan dostların olsun… )

    Kısaca özetlemek gerekirse; her ne kadar da eski çizgisi yakalayamamış olduğu düşünülse de bence o halen iyi bir enduro… Eskisinin çizgisinden teknolojinin nimetlerinden faydalanarak yürümeye çalışan reklamını ve tanıtımını çok fazla yapamayan hatta bazı forum sitelerinde eski ve yeni transalp’in koltuğuna dahi oturmayan kişilerin yaptığı yorumlara rağmen ayakta duran deli transalp diyorum…

    Eski kasalarının bir efsane olarak kaldığı bir gerçek muhteşem bir enduro ben de açıkcası eskisinin çizgilerini çok seviyorum, gözüm alıştıkça bir de güzel bakınca bunun da çizgilerini sevmeye başladım... Aslında biraz da zevk meselesi belki de psikolojik bir durum genellikle kullandığımız motorları öve öve bitiremeyiz satmaya niyetlendiğimizde ise orasında şu var burasında bu var…

    Güzel memleketimizin yol koşulları, enduro parkurları aratmayan her türlü sürprizle karşılaşmanın mümkün olduğu muhteşem İstanbul trafiğin de 214 kg ağırlığı ve çevikliği ile cbf150 kıvraklığında, tork’u nun yüksek olması nedeniyle düşük hızlardan vitesle oynamadan yüksek süratlere bir anda çıkması, eşimle birlikte yaptığım seyahatlerde ise geniş selesinin rahatlığı ve konforu tamam işte kullanmam gereken motosiklet dedirten transalp…

    Yakıt konusuna gelince şehir içinde 100 km de 4.5-5.5 lt arasında değişmekte (5.5 -6 hatta 6.5 lt yakanları da duydum) ama birazda kullanımla ve kullanıcıyla alakalı bir durumdur. f650gs kullandığım dönemlerde her ne kadar fabrika değerleri 100km de 3.6-3.7 lt görünse de ben 4.5 lt den aşağıya düştüğünü hatırlamam hatta daha fazlası da vardır.

    Aslında ülkemizde kullanılan bütün enduro sınıfına giren girmeyen marka ve modeller mükemmel… hepsi de amaca hizmet etmekte artıları ve eksileri mutlaka vardır önemli olan selesine oturduğunuzda sizi ne kadar mutlu ediyor sorusuna olumlu cevap verebilmesi…

    Transalp’im için alçak sele siparişi verdim ve 2,5 cm daha düşecek artık tadından yenmez diyorum. Benden önceki kullanıcı ön çatalı (ön amortisör) düşürmüş ben serviste eski standart konumuna aldırdım kesinlikle eskiye göre çok daha konforlu.

    Rolanti de çalışırken Egzozdan gelen ses kendisine aşık etmeye yetiyor

    Parça ve aksesuar fiyatları hepinizin bildiği üzere pahalı… ama nedense Honda diğer markalara göre biraz daha pahalı (bu durumda bmw sadece adının çıktığını düşünüyorum Honda aksesuar ve parça fiyatları el yakıyor) ...

    Servis ağı yaygın , bin bakımı için serviste ekstra bir bakım ücreti almadılar, sadece yağ filtresi ve yağ değişti genel ayarlar kontrol edildi ve 70 tl ücret ödedim çok mutlu oldum bundan sonra ki bakımlarda ne çıkar bilemem…

    Yol tutuşu viraj kabiliyeti çok iyi, geçen hafta yaptığım şile köy yollarında virajlara hiç bu kadar yatarak ve rahat girdiğimi hatırlamıyorum güven veriyor…

    Orta (sele altı) amortisörler en sert konumdaydı kasisler de ve zorlu yol koşullarında rahasız edecek düzeydeydi yumuşak konuma aldım şimdi daha iyi ama mükemmel değil zaten endurolarda da goldwing gibi bir rahatlık aramıyorum sonuçda enduro diyince traktör aklıma gelir nedense…

    Önceki kasasına göre daha asfalt uyumlu dizayn edildiği bir gerçek zaten ön lastik ebatının düşürülmesinin amacı bu sanırım asfalt kullanım da iyi bir performans sergilemekte… Zorlu enduro koşullarına zaten bu tarz motosikletlerle hiçbir zaman girmem öyle bir niyetim olursa ramzey 250 lik kros bu işi en iyi şekilde görür...

    Transalp’im ile Karadeniz yaylalarına çıkarım, derelerinden çok rahat geçerim, en zorlu toprak ve köy yollarından çok rahat giderim, asfalt da ise yeterince hızlı giderim ama sadece yeterince ve güvenli işkenceye dönmeden 

    Fren performansına gelince yine geçen hafta şile köy yollarında kendimi kaptırmış giderken viraj çıkışında ineklerin yol üzerinde yattığını son anda fark ettim ABS ve Konbine fren sistemi olmamış olsaydı inekleri öpüşecektik… fren sistemi büyük bir sorundan kurtardı…

    Transalp xl700va ile aklıma gelenler şimdilik bunlar, yine aklıma geldikçe burada sizlerle paylaşırım, ayrıca siz değerli dostlarımın da tavsiyelerinden ve tecrübelerinde faydalanmak isterim özellikle eklemek istediğiniz hususları burada paylaşırsanız sevinirim.
    Selamlar.
    speedy2 ve williamwallace bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    transalp her zaman kafamı kurcalayan bir motor.... ayaklardaki vibrasyon da beni rahatsız etmişti.... ama o sonuçta bir enduro..... paylaşım için teşekkürler...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #3
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    1.70 boy ile alçak seleden sonra yere ayaklarınız nasıl deyecek paylaşırsanız sevinirim...kazasız keyifli günler dilerim...
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  4. #4
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Gerçekten güzel bir değerlendirme. Transalp gibi bir motorun yeni kasası hakkında nedense yok denecek kadar az bilgi var piyasada. Bu bakımdan teşekkür ederim. Forumdaki Transalp başlığında motor fanının fazlaca devreye girdiğinden bahsediliyordu. Eski kasanın fanını bir kere bile açamamış biri olarak bunu merak ediyorum doğrusu.

    Bir de eski TRansalp'inizdeki gidon vibrasyonunun sebebini merak ettim. Şimdikinde de bu tür bir problem var mı? Yosa diğerinde bir fabrikasyon hatası falan mı vardı?

  5. #5
    emre_tnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    acaba alsam mı diye düşündüğüm ve birtürlü almaya karar veremediğim bir motor kendisi, nerde görsem hayranlıkla bakarım ama benim motorum olmadığına karar verdim. benim motorumun enduro olmasına gerek yok.
    Kahya Motorumu Hazırla Çıkıyorum!

  6. #6
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Motorunuz hayırlı olsun.

    91 Model Amerikan versiyon külüstür transalp'ım da vibrasyon 3.vitesten sonra kendini belli ediyordu.
    Hatta 100 Kmh hızın üzerinde 1 saat kadar gittikten sonra motordan inince vücudum en az 5 dakika titriyordu.

    Yakın konusunda benim ki oldukça çömertti.

    100 Km / 6,5 - 7 LT
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  7. #7
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    ;)teşekkür ederim, alçak seleyi bugün teslim aldım ve ilk defa kullandım, standart seleyle sadece ayak uçlarım yere temas ederken (hatta bazı zeminlerde aynı anda parmak uçlarımın yere temas etmediği durumda olabiliyordu) alçak sele ile ayak tabanının ortasına yakın bir noktaya kadar temas etmekte bu da özellikle şehir trafiğinde inanılmaz bir güven hissi vermekte... İyi oldu, ayrıca iki kişi kullanımda ayak tabanları yere neredeyse tam temas etmekte özellikle yokuş aşağı/yukarı duruşlarda sele yüksekliği önem arz etmekte.

  8. #8
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    Yaklaşık 1 ay oldu alalı malum havalar çok sıcaktı şehir içine dur kalk trafiğe girdiğimde açıyordu bir süre sonra duruyor ancak cbf 1000 çok daha fazla açardı (evden çıkıp ilk ışıklarda durduğum da fan başlardı çalışmaya ve neredeyse sürekli çalışırdı 1000 lik olmasındandı sanırım...) fan olayı f650gs de ne ise transalpte de aynı gibi anormal bir durum hissetmedim... Havalar serinledi bugünlerde şehir içinde çalıştığını duymadım ama yoğun trafiğe henüz girmedim.
    İlk aldığım transalp de ki vibrasyon muhtemelen önlastiklerden kaynaklanan bir sorundu. (arka çantada ve uzun ön cam kesinlikle vibrasyon etkisini arttırıyordu) Aynı sorunu sıfır aldığım dl650'de de yaşadım belki de bana biraz abartılı geldi. Şuan kullandığım 2009 model xl700'de arka çanta henüz yok ve vibrasyonda yok denecek kadar az... yalnız şunu belirtmek isterim 2006 model f650gs de ne çantalı ne çantasız ellerimi bıraktığımda asla salınım yaşamadım... Ha ilk akdığım transalp de gidonu tuttuğunuz sürece o vibrasyonu salınımı hissetmiyorsunuz sorun elleri bıraktığınızda... zaten elleri de bırakmamak lazım ,

  9. #9
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    şimdililk transalp hastasıyım yarın ne getirir bilinmez...

  10. #10
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    güzel bir paylaşım. elleriniz sağlık. Allah kaza bela vermesin. güle güle kullanın.

  11. #11
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    çok teşekkür ederim...

  12. #12
    hello_moto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Hocam buraya kadar çok güzel de... (kazasız belasız sürüşler) bence eksik

    CBF 1000 den neden vazgeçtiğini biraz daha açıklaman gerekirdi...

    bu arada Varadero düşündün mü ? Test ettin mi ? Karşılaştırma yaptın mı ? Yaptınsa Neden Transalp' i seçtin ? gibi sorular geliyor insanın aklına.

    Benzeri sorgulamaları ben de aklımdan yapmakla beraber hiçbirini (Transalp, Varadero, CBF1000) test etme şansım olmadığından sadece seyirci durumundayım.

    Eline sağlık.

  13. #13
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    Öncelikli amacım tanıtımı çok fazla yapılamayan ama bir çok motorcu dostun merak ettiği bir model olan transalpden söz etmekti... siz sordunuz ben de kısaca anlatmaya çalışayım. ;
    Cbf 1000 zevk makinesi kullanmayan onun güzelliğini anlayamaz lakin imkan olsa bir enduro bir de cbf1000 olsun isterdim... bildiğiniz üzere tarzları çok farklı, Önümüzdeki yıl kısmet olursa doğu karadeniz ve doğuanadolu turu düşünmekteyim yaylalar, toprak yollar vs derken cbf1000 pek uymaz ... Varadero enduro olamayacak kadar ağır ve selesinin geniş olmasından dolayı bacak boyum kısa kalır hatta yan ayaktan varaderoyu doğrultamamıştım varadero yerine cbf1000 i tercih ederdim... Şimdilik diğerlerine göre hafif olması, yakıt ekonomisi kullanım kolaylılığı sağlayan transalp'e aşığım. zaman ne gösterir bilinmez... selamlar
    Muygur bunu beğendi.

  14. #14
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    murat bey aksesuar konusunda touratech e bakabilirsiniz motorunuz hayırlı olsun
    http://www.touratech.com/shops/008/i...9a91a36a63d7e5 buradan yan çanta koruma sis farı diğer ürünlere ulaşabilirisiniz
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  15. #15
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    aksesuar linki için çok teşekkür ederim özellikle top case (arka çanta) bağlama aparatı ararken ilaç gibi geldi. tekrar tekrar teşekkür ederim...

  16. #16
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Elinize sağlık her detayı kaçırmamak için tekrar tekrar okudum yazılanları.
    Bu motorla ilgili merak ettiğim bir kaç konu var o da ilk motor olarak uygun mudur? 600'lük SS makineler çok tehlikeli tamam ama bu araç kullanıcı dostu mudur?
    Sabah yoğun trafikte bu motoru kullanmak adamı aldığına pişman eder mi?
    Bir de kawasaki Versys hakkında bu iki motoru kıyaslayacak bilginiz var mı? kıyaslama içine suzuki dl650 ve f650gs'yi de katarak ortaya karışık bir şeyler söylerseniz çok memnun olurum.

  17. #17
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    bana göre ilk motosiklerin 600 ss ve üzeri olması çok çok riskli olabilir... altınızda her an fırlayacak günlerce besiye çekilmiş bir yarış atı düşünün ve kapaklar açıldığında serbest bıraktığınızda kontrol etmeniz durdurmanız imkansızdır jokey değilim ama atları çok severim az çok anlarım motor işide aynıdır sanırım... tüm dostların bildiği üzere hata yapma şansımız asla yoktur ve motosiklet hep besilidir debriyajı bırakıp gazı biraz kaçırdınızmı altınızdan kayıp gider ... ancak racing vb. makineyle mukayese edildiği enduro tarzı veya cooper makineler elbetde daha kullancı dostudur diyebilirim, birisi katırdır diğeri arap atı... ama katır daha sağlamdır daha zor koşullara gelir arap atı hızlıdır ama çabuk yorulur ve yorar... şehir içi trafiğinde scooter iyi iş yapar ama vitesli motor trafiğin durumuna göre yorar, istanbul trafiğinde trafik aktığı sürece mutlu olursunuz enduro motorların dik oturuş pozisyonu rahattır ve yormaz bu sebeple şehir trafiğinde nispeten iyidir... dur kalk trafiğe girdiğinizde motora da yazık size de... bu durumda sizin yetenekleriniz ortaya çıkar aralardan araçların aynalarına takmadan tehlikeli manevralar vs... endurolar ince ve yüksek olduğundan trafik de biraz daha kullanışlı olacağını düşünüyorum (scooter kadar rahat olması beklenemez) .
    dl650 muhteşemdir kendini hertürlü kanıtlamıştır, ekonomiktir ancak şehir trafiğinde transalp, f650gs en iyileridir (kendi sınıflarına göre) ( kıvraklıklarından ve hafifliklerinden dolayı)
    daha başarılıdırlar, dl nin fiyatı 26 bin civarıdır ancak almaya değer mi bilemem ...
    f650gs yeni çıkan çift silindirleri az titreşimli olmalarına rağmen tek silindirin konforunu bana yaşatamamıştır 2 defa test sürüşü yaptım ve almak istemdiğim bir motordur fiyatıda 34 600 tl olunca :( bunuda almaya deger mi...
    ikinci elde de temiz bulamadık mı? yandık gitti.
    versy hiç bilmiyorum sadece internetden yabancı sitelerden araştırdım sağlam olduğundan bahsedilir ancak servis yedek parça gibi durumlar can sıkabilir.
    bence görsel olarak daha sonra teknik, daha sonra da üzerinde kendinizi düşünün (kelebek misali) kullandığınız motora yakışmalısınız biraz ondan sonra binin gitsin...
    ilk motor olayına tekrar gelince küçük hacimli 150 lik bir vitesli tecrübeniz varsa aslında alınabilir boyunuz müsaitse de bir süre trafik dışında çalışırsınız, birazda eğitim alırsınız zırt pırt motor değiştirmezsiniz. Sonra ben öğrendim diyip kendinize sekın ha yollara vurup gaz açayım demeyin şeytana uymuş olursunuz, güvenmeyin bu işte şansa yer yok...
    bunlar benim düşüncelerim bu işin uzmanı değilim gönül vermiş biri olarak siz dostlara faydalı olabilmek için bildikleri gördüklerimi duyduklarımı yaşadıklarımı aktarmaya çalıştım, daha tecrübeli dostlarda bilgilerini esirgemezlerse mutlu oluruz....
    selamlar.
    Muygur bunu beğendi.

  18. #18
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Açıklayıcı bilgiler ve aktardığınız tecrübeler için teşekkür ederim. Motosiklet almama 1 sene kadar daha vakit var gibi görünüyor. Henüz ne tarz motosiklet sürmek istediğimi bile bilmiyorum ama enduro alacaksam sizin açıklamalarınızdan ve daha önce okuduklarımdan anladığım kadarıyla transalp ve versys benim ihtiyaşlarımı karşılayacak nitelikte. Sürüş eğitim kurslarına katılmadan 600cc ve üstü bir makineyi hangi tür olursa olsun alacak kadar kendime güvenmiyorum Eğitim şart...
    1200gs ye bir seferlik binme şansım olmuştu boyum 186 olmasına rağmen zar zor ayaklarım yere değiyordu. Fakat bu sorunun transalp gibi orta sınıf endurolarda devam etmeyeceğini umut ediyorum.

  19. #19
    borabuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul-yeşilköy
    Motosikleti
    transalp 700
    murat-71 arkadaşım motorunuz hayırlı olsun, bende çeşitli modellerden sonra transalp e geçtim benim motorda 2008 yeni modelden, sitedeki diğer transalp başlığında yazın hararet probleminden bahsetmiştim havalar biraz daha soğudu artık daha geç açmaya başladı fan sanırım daha soğuyunca herhalde 77-90 arası gezicek gibi gözüküyo hararet.

    Dün transalp kullanan yunuslara sordum onlarda eski kasa 2008 kullanıyolardı kesinlikle açmıyo dediler, daha önce sitedeki arkadaşlarda yazdı eski kasalarda bu olay yok artık bilmiyorum normalde normal bi olay bu motorun sağlığı için ama neden eski kasalarda olmuyo çok enteresan daha öncede yazmıştım fazer kullandım 2 yıl kesinlikle 5 kademenin 2 si en fazla daha sı hiç olmadı hararet artık bu motoru da böyle
    kabul edicem başka yolu yok.

    Onun haricinde mükemmel bi motor diyebilirim sizin bahsettiğniz titreşim olayını ben hiç yaşamadım, 180km ye çok rahat saniyeler içinde
    sizi çıkarabilecek motor aynı şekildede fren ler bu motorda muhteşem fazer le kıyaslarsam dağlar kadar fark var diyebilirim ama fazerin
    performan sınının yanından da geçemez o ayrı, şehir için de aynen scooter kadar rahat çok kıvrak gaz kolu fazer de olduğu gibi ani tepkili değil gayet rahat toleranslı bu da yeni başlayan biri bile çok iyi şekilde kontrol sağlayabilir bence.

    Yakıt hesabı malesef yapmadım ama zaten enjeksiyonlu motor 100km 5 lt eğirisini sanırım muhafaza eden bi motor bu , iki kişi ile çok
    dengeli çok rahat bence benzi bitene kadar yorulmadan gidersiniz bu motorla ben 2 sefer istanbul eskişehir yaptım sadece 1 sefer yakıt
    için durdum gerçekten sizi yormuyor.

    Tip olarakda bence çok güzel motor bendeki sarı gayet hoş bence benim oğlanın ismi de alp transalp yazısını gördükçe benim de ayrıca hoşuma gidiyo

    Bundan sonra ne motor alırsınız derseniz ben tel jant seviyorum sadece 2 seçenek var :
    ya Ktm 990 yada yeni yamaha 1200 tenere. yamaha 110hp 114tork ile şu anda en güçlü ve en torklu motor, daha öncede yamaha kullandığım için tercihimi ondan yana kullanıcam herhalde.

    Sonuçta bu yeni model transalp efsanesini taşırmı bence taşır bunu zamanla görücez herkese gözüm kapalı tavsiye ederim bu motoru

    herkese iyi akşamlar, kazasız belasız sürüşler.

  20. #20
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Hayırlı olsun diyelim....xx videolarını izle sen yine hocam belki gözün kayar....Gerçi uçakların yanında zayıfkalsada makina......transalpi bende inceledim fiyatı çok uygun aslında ve abs var bence klasmanında tek....
    Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)