Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

lifan xplore200 m.16. motorumla iki ilki yaşamanın sevinci; ilk yeşil, ilk kros

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    alın size lifan 12 yıl oldu sıfır aldım 2005 yılında daha anahtar değmedi

    cenkito ve mete_han bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    arada giriyorum kusura bakmayın geç gördüm.
    seko 3.5-4 cidden iyi rakam. 150 lik scooterler 4ten fazla yakıyor en ekonomiklerden cbf150 ye 3 yaktırıyorlar bildigim kadarıyla. ama zayıf motor sonucta. dipgaz menguc un de dediği gibi sehirler arası yolda uyum sağlamak arada kamyon vs sollarken akışkanlığı korumak adına şart. yoksa yavaş gidince ezik hissediyorsunuz ki küçük cc motor için tehlikeli bir duygu malum. dipgaz dediysem bu 10 dk boyunca olabilecek bir durum degil zaten, sehir icindeyken olmuyor pek. köy yolunda da illaki traktör kamyon vs cıkınca gaz kesiliyor. dip gazla dip gazın az altının aynı olduğu kısmına katılmıyorum zira ikisi arasında yakıt ve hava miktarı farklı. ha şu olabilir yolun egimine rüzgara vs bağlı hız artışı olayabilir bu durumlarda motor yakmadan atıyor, haklısın, ama düz asfaltta fark var ve max hız için dip gaz gerekiyor. 500 de rodaj bitmez diye üretici firma söyler. ben genelde 500 den sonra tabiri caizse motoru sağır alıştırmamak adına yüklenmelere başlıyorum. ama şunu yapmıyorum mesela 1000 km ye kadar yokuşta zorlamıyorum ya da ardcı varsa vs. ama motorun rahat gidebildiği koşullarda 3-5 dk. dayanıyorum allah ne verdiyse.
    murat 60 arkadaşım kazasız belasız sürüşler dilerim. cidden senin motor lifanın kalitesinin ispatı gibi. maşallah.
    1000 km oldu. ilk bakıma gideceğiz garantiden musluk değisecek, daha önce yazmıştım sanırım. yedek ayarında benzin az geliyor. onun dışında motorda ilk baştaki egsoz vidası sorunu dışında hiçbir problem olmadı. frenlerden ve amortisörlerden gıcırdama geliyor ams sorun adletmiyorum bunu. tozlu ortamda kullanıyorum sonuçta. 3viteste deneiyajı bırakırken bazen balatadan kaçırma sesi geliyor, bakalım yağ değişimi sonrası kesilecekmi. plastik zincir muhafazası üzerindeki etiketler basınçlı suyla yıkarken ayrıldılar. ayeıca depo üstündeki etikette benzin damladıkça sarardı. bu biraz sinir bozucu. sonuçta cok makbul olmasada artık araclar basınclı suyla yıkanıyor, lifan etiket konusunda çalışmalı bence. düz yolda 110 a kadar rahat çıkıyor orj. lastiklerle. biraz yatınca rüzgarda çok ters esmiyorsa 120 yede kolay ulaşılıyor. üstelik bu hızda motor bağırmıyorda. tek silindirin avantajı, çiftler kadar devir çevirmiyor. bir başka sevdiğim özelliğide max. bg i en yüksek devirde vermesi. hani kimi motor 12 bin cevirir ama max gücü 10 binde verir o yüzden orda vites değiştieirsiniz, yok lifan da güzel bir güç cıkış grafiği var.
    geçen motor tam ciftlik girişinde stop etti. çok uğraştım çalışmadı benzin hortumuna baktım benzin geliyor ama tık yok alette. sinirlerim bozuldu haliyle, yine çine övgüler saymaya başlamışken akan benzin miktarı az gibi geldi, weinmedim bir bidon alıp depoyu boşaltayım dedim. 30 sn sonra benzin bitti. anladımki benzin çok azalınca debisi karbüratöre gitmeye yetmiyor, hoetum sökükken boşa aksada takınca duruyor. jeneratörden 1lt benzin çektim, depoya koydum çalıştı. çinlilerden özür diledim yine.😁. motoru çok beğeniyorum. geçenlerde marketin önünde duruyordu çalışan bayanlardan biri aynen şöyle dedi "10 numara motor" . ulan dedim o kadar büyük havalı motora bindik ilk kez bu tarz bir lakırdı oluyor. sen neymişsin be lifan. keh kuh. kıza dedimki yok o kadar pahalı bi motor değil, çin malı. kız "yok ben bilmem, motor güzel motor dedi" . 😘. gözümde devleşti bir anda lifan.😀

  3. #23
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Motorunuzun hayırlı olsun. Bu arada sizin aldığınız motorlar forum üyeleri için de hayırlı oluyor. RKS200'den sizi hatırlıyorum. Motorun en ince detayları, püf noktaları ortaya konuyor sayenizde. Kazasız belasız sürüşler...

  4. #24

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Aksesuarları takılmış halde fotoğrafı varmı? Varsa atarsanız çok seviniriz.

  5. #25

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    acemi60 çok teşekkürler, elimden geldiğince detaylı anlatmaya çalışıyorum, dürüst yorum yapmaya çalışıyorum yani inazumayı kötüledim mesela kızsalarda. 1150 gs kullanmıştım bir gün için onuda eleştirmistim başka forumda bu sefer gs si olanlar çok kızmıştı. 😊. rks200 hakettiği yeri bulamadı bazı motor problemlerinden oysa cidden kaliteliydi bunu ustalarda söylüyordu. lifanda sorun yaşasam ilk buraya ve acımasızca yazarım. babamın oğlu değil yani, marka manyaklığımda yok. motorlar canlı varlıklarda değiller sonuçta alınma duyguları yok. buraya denk gelipte kullanan sahip olan birinin fikirlerine ulaşabilmek motor seçiminde çok kıymetli malum. bir görev aslında bu. bende mondiali sevmesemde yinede xtreme ye meyilliydim ama burada okuduğum yorumlar vazgeçirdi. umarım 5000 10000 km ye gelince bende lifan hakkında öfke ve hayal kırıklığı yorumları yazmam.🙂

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    kabyelmen; ilk fırsatta, aklımda zaten.

  6. #26

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300





    acerbis elcik korumalar ve gidon saati. yakında ayarlı kısa aluminyum manet te takacağım zira ön fren biraz yukarda tutuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

    bu tip küçük cc motorlarda (ki buna mt25 vs dahil değil ) motora alıştıktan sonra hız kafi gelmemeye başlıyor, bunu motor yavaş anlamında söylemiyorum, psikolojik bir durum, şöyleki; geçen gün köye gelirken motorda bir hızlanamama devirlenmede gecikme tutukluk hissettim. göstergeye baktım 105 ti. zaten yolun o kısmında hız hep böyleydi, motor yavaş değildi, beklenti hızlıydı.oysa motoru kullanmaya başladığım ilk gün "oo, hiç fena değil demistim" gazı denerken 🙂. beklediğimden ataktı. bu sanırım yeni başlayanlardaki cc yükseltme isteğiyle aynı kaynağa sahip.
    Bunu yazmamdaki kasıt benim gibi max. 120 nin ve 105-107 seyir hızını kabul edecekseniz bu motoru alın. mesela 130 gitmek istiyorsanız arada bu onu yapamıyor ya da 120 ile giden bir aracı asla sollamamak var işin başka bir tarafında. şu ana kadar kullandığım en yavaş motor bu. rks 200 135 yapabiliyordu. ancak şöylede bir durum var cbf 150 den pcx 125-150 den ve daha pek çok motordan kesinlikle daha hızlı ve atak.
    Selçuk Keleş bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Çok güzel duruyor kazasız belasız

  8. #28

    Üyelik
    26 Nisan 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mondial - Sentor 150
    Çomar'a bak hele Kazasız belasız kalın sağlıcakla

  9. #29

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    teşekkürler, bilmukabele.

  10. #30

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şu amortisör gıcırdaması benim ön amortisörlerde de var. Lifan'a özgü müdür nedir anlamadım ?

  11. #31

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    seko sende ne vardı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

    1000 bakımı yapıldı, garantiden musluk değişti. sadece yağ değişiyormuş 1000 de. servis ne hikmetse orayı burayıda yağlamış. hatta çıkan yanık yağla da zinciri halletmişler. yahu kasten mi yapar insan bunu, her durduğum yerde yağ damlıyor ayrıca lastiğede hep yağ sıçramış. bunlar sorun değil ama sorun şu; ön fren hidrolik borusu ben bırakırken gayet düzenli çalışıyordu amortisör gömüldükçe deponun dışına kadar kıvrılmıyordu üstelik her depoya değdiğinde "tak" diye ses çıkıyor. bunu ısrarla söyledim onlarda klişe cevap verdiler " biz sadece musluk taktık yağ değiştirdik gerisini ellemedik" . ben bırakırken boru bu kadar bükülmüyordu desekte boşa. cırcırla amortisöre bağlayalım öyle açılmaz dediler. yahu bunu yapan muhendis cırcır sız yaptıysa orjinaline sadık kalmak gerekmezmi? oldu olacak uhuyla yapıştıralım. nasılsa çin malı dandik motor. sıkıyorsa hondaya yapsın. yok onun ordaki olayı neyse onu yapar, yedeğini ister hemen vs. lifan merkezi aradım onlarda ellerinde montaj icin motor olmadığını ama p.tesiye benim için bir kasayı söküp oraya bakacaklarını söylediler. eh buda birşey. ama şunu anladım; olay ucuz motora binilip binilmeyeceği değil, ucuz motorun bu tip muamelerine katlanılıp katlanılamayacağı. adam yapmış, gıcırdasada iş görüyor tamam plastiği vs o kadar afilli değil ama yeterli. yok, iş ana bayi, bayi ve servisin entellektüalitesinde. hoş burdaki servis aynı zamanda hondanında servisi.😁. ama hondanın cbf si vs geliyor en fazla. goldwingi getirsen uçak sanarlar. usta olarak çalışanlar anadoluda çok yetersiz. el yordamıyla is yapıyorlar. eğitim muhtemelen ilkokul terk. küçümsemek için söylemiyorum ama çocuğa sizi güven icinde biryere taşıyacak aracı teslim ediyorsunuz ve yarına al diyorlar. ne yapıyor nasıl yapıyor torkundamı sıkıyor bilemiyorsunuz. zaten kapasitelerini aşan birşey olunca hemen " o öyle olmaz" a bağlıyorlar. herneyse uzattım. lafın kısası o kısmıda uğraşıp biz düzelteceğiz. bu arada son yakıt ölçümü yine 4 lt/100 km . bugün bir arkadaşla skoda codiak ve seat alteca ya baktık seat taki görevli bayan 100 km de 5.5 lt yakıyor dedi. 1.4 otomatik 150 bg. oha dedim içinden lifanın tüketimi için.😀

  12. #32
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seko sende ne vardı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

    1000 bakımı yapıldı, garantiden musluk değişti. sadece yağ değişiyormuş 1000 de. servis ne hikmetse orayı burayıda yağlamış. hatta çıkan yanık yağla da zinciri halletmişler. yahu kasten mi yapar insan bunu, her durduğum yerde yağ damlıyor ayrıca lastiğede hep yağ sıçramış. bunlar sorun değil ama sorun şu; ön fren hidrolik borusu ben bırakırken gayet düzenli çalışıyordu amortisör gömüldükçe deponun dışına kadar kıvrılmıyordu üstelik her depoya değdiğinde "tak" diye ses çıkıyor. bunu ısrarla söyledim onlarda klişe cevap verdiler " biz sadece musluk taktık yağ değiştirdik gerisini ellemedik" . ben bırakırken boru bu kadar bükülmüyordu desekte boşa. cırcırla amortisöre bağlayalım öyle açılmaz dediler. yahu bunu yapan muhendis cırcır sız yaptıysa orjinaline sadık kalmak gerekmezmi? oldu olacak uhuyla yapıştıralım. nasılsa çin malı dandik motor. sıkıyorsa hondaya yapsın. yok onun ordaki olayı neyse onu yapar, yedeğini ister hemen vs. lifan merkezi aradım onlarda ellerinde montaj icin motor olmadığını ama p.tesiye benim için bir kasayı söküp oraya bakacaklarını söylediler. eh buda birşey. ama şunu anladım; olay ucuz motora binilip binilmeyeceği değil, ucuz motorun bu tip muamelerine katlanılıp katlanılamayacağı. adam yapmış, gıcırdasada iş görüyor tamam plastiği vs o kadar afilli değil ama yeterli. yok, iş ana bayi, bayi ve servisin entellektüalitesinde. hoş burdaki servis aynı zamanda hondanında servisi.��. ama hondanın cbf si vs geliyor en fazla. goldwingi getirsen uçak sanarlar. usta olarak çalışanlar anadoluda çok yetersiz. el yordamıyla is yapıyorlar. eğitim muhtemelen ilkokul terk. küçümsemek için söylemiyorum ama çocuğa sizi güven icinde biryere taşıyacak aracı teslim ediyorsunuz ve yarına al diyorlar. ne yapıyor nasıl yapıyor torkundamı sıkıyor bilemiyorsunuz. zaten kapasitelerini aşan birşey olunca hemen " o öyle olmaz" a bağlıyorlar. herneyse uzattım. lafın kısası o kısmıda uğraşıp biz düzelteceğiz. bu arada son yakıt ölçümü yine 4 lt/100 km . bugün bir arkadaşla skoda codiak ve seat alteca ya baktık seat taki görevli bayan 100 km de 5.5 lt yakıyor dedi. 1.4 otomatik 150 bg. oha dedim içinden lifanın tüketimi için.��
    O araba otomatik vites birde gelsin 5.5 yaksın birde beni yaksın tamamen satış politikası hocam geçniz itibar etmeyiniz
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  13. #33

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    menguc haklısın, illaki öyle, bayana aynen bende o şekilde itiraz ettim ama tutturdu yok gaza basmayınca iki silindir devreden çıkıyormusta start stop varmışta bilmemne ..hikaye. bir arkadaş hyundai nin suv unu almıştı, oda güya anormal ekonomikti, sanırım o 1.6 idi. 1ay binemedi benzinle 12 lt ye yakındı yakıt. gidip en pahalısından prince lpg taktırdı 4-5 bin daha verip.
    ama suda bir gerçek bazı küçük dizeller ya da lpg liler cidden motor kadar yakıyor. eşimde 2005 meriva vardı otomatik yaktığı lpg inazumanın benzini kadardı ve ben bunu bile bile motorla 100 km bile gitmek istemiyordum zira aynı paraya ailecek gidebiliyorsunuz.😊. ekonomi düşünene şiddetle tavsiyemdir meriva.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    motor yağ değişimi sonrası daha güzel çalışıyor. motul konuldu. 1250 oldu sanırım km. ilk fırsatta bir amasya yapacağım, bakalım uzun yolda nasıl. özelliklede konfor anlamında cidden o kadar garabet mi onu anlayacağız. yakıtı test edeceğim 100 sabit giderek vs.
    debriyajdaki kaçırma hiç olmadı yeni yağdan sonra. rodaj korkusu kalmayıp yüklenmeler başlayınca yüksek devirlerdeki titreşim daha hissedilir oldu ama bence limitler dahilinde. titreme hem peglerde hemde manetlerde var ama iyice devirlendirince hissedilir oluyor. xtremeden çok daha az onda düşük devirlerde de oldukça fazlaydı.
    amortisör gıcırtılı çalışıyor, muhtemelen cok toz tutan bir malzemeden yapmışlar keçeleri, aslında körükler sağlam toz girmemeli ama bilm. mütemadiyen bir gıcırtı mevcut.
    kısa manet siparişini verdim inşallah uyar, uymazsada uydururuz. aslında öne cam çok elzem gibi. sisler de aklımda. hayırlısı.

  14. #34

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    gidon pad i ni çaldılar, alanın aklına şaşayım. ali expresten sipariş verdim. la havle vela kuvvete.

  15. #35
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidon pad i ni çaldılar, alanın aklına şaşayım. ali expresten sipariş verdim. la havle vela kuvvete.
    hahaha ne düşünerek aldi gidon padini çok merak ediyorum

  16. #36

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    çocuk işi. bi işe yaramazki.🙂

  17. #37

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    1750 km deyiz. Çok memnunum hala. Motor artık rodajı geride bırakma safhasında. Yakıt 3.7 lt/100 km de dengeledi. Genelde tam gaz gidiyorum. Şu ana kadar gevşeyen tek vida plakanınkiler oldu. Onuda silikonla yapıştıracağım.sipariş verdigim aluminyum manetler uymadı. Zaten manetlerin yuvaları çok dar ve uygun alternatif manet aramak biraz boşa caba. Motor hakkında şikayet babında debriyaj ve fren balatalarının kalitesizliğini söyleyebilirim. Ses yapıyorlar debriyaj da soğukken kaçırıyor ilk kalkışlarda.Sorun etmiyorum alıştırm gıcırdamalara. Motorda henüz bir deformasyon yokama öneki mesajlarda da bahsettigim gibi sağda soldaki ufak uyarı etiketleri çok dandik. Hep yerlerinden ayrıldılar. Depo kapağının gerisindekide sapsarı oldu hakında oda gider. Motor ve şanziman cidden on numara. Sagı duydum. Bozuk yolda hiç esirgemiyorum. Hiç dağılma eğilme filan yok. Egsoz sesi çok hoşuma gitmiyor ama hoşa gidecek kalitebir egsozda motor parasına. Kalsın. Motorun en sevdiğim özelliği hafifliği şu ana kada kullandığım en hafif motor ve bu kullanım amacina çok destek veriyor. Lastiklerden şikayetim yok çok camurda biraz kaçırıyor doğal olarak ama asfaltta 120ye çıkabilmenin de bedwli bu olaa gerek. Yoksa çamur lastiği takılsa cidden tam arazi olur.debriyajın maet ayarını daha erken kavrayacak şekilde ayarladim ama yok, pek bişey farketmedi. Çok yukarda kavrıyor yine ustelik manettede oldukç boşluk var.sanki balatalardan birini jnutmuşlar gibi..😊.

  18. #38
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    hayırlı olsun...

  19. #39

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    2350 km deyiz yakıt 3.6-3.7 olarak oturmaya başladı devirsiz kullanılsa 3 e iner. Bugun ilk kez amasyaya gidip geldim lifanla. Toplam 220 km gibi yaptım , yani 110 km mesafe. Aslında uzun yol motoru değil sonuçta malum ama gitmem demedi. 110 da stabil gidebiliyor , sanırım 7-8 bin devirde dönüyor bu hızda. Zaten düz yol maksimum hızı 115 -117 gibi. İnişlerde 134 e kadar çıkabildi 135 demez çünki elimden geleni yaptım. Çıkarken 79 un altına inmedi. Yolda çok dengeli 21 ön tekerin katkısı büyük tabi. Titreşim herhangi bir uyuşmaya vs sebep olmadı. Var ama az. Sele kötü. Yani sonuçta kros özelliği ağır basn bir model ve uzun yol selesi değil. 80 km den sonra alt kısım rahatsız olmaya başlıyor iyiden. Dönüste mahvetti diyebilirim. Sonuç itibarıyle uzun yol tecrübesi için şu özeti yapabilirim; motor performans tork vs olarak gider, süspansiyon yol tutuş tam hafif bir enduro gibi ama sele olayı bozuyor. Bir önceki büyük motorum triumh tiger ı cidden aradım. Üstelik sadece konfor anlamında da değil. . Yani cbf 150 ile de türkiye turu yapıyorlar ama uzun yol da cidden yüksek performans arıyorsunuz. Yoksa sadece gitmiş oluyorsunuz, zevk-keyf kısmına dokunmıyor kücük cc ler. 100 km den uzun mesafe gitmem sanırım bir daha.
    Motordan günlük kullanımımda çok memnunum.kusur olarak fren ve debriyj balatalarının kalitesizliği buna bağlı gıcırtilar söylenebilir. Birde stickerların dandikliği. Gevşeyen pslanan kırıln bir parça yok. Zincirde gevşeme de olmadı. Yakıt azalmaya devam ediyor. Ne ypsamda 3.7 lt/100 km yi gecmiyor artık. 185 tl gibi bir rakam sözkonsu. Benim pikbın 430 dizel yaktığını düsünürsek güzel kar ettiriyor. Lastikler için birşey diyemiyorum, ıslak yolda milletin olabildiği kadar cesur yatmlar vs ypamam şahsen. Kontrollu kullandıkca irc starmax gibi lastiklerde gayet yeterli. Neden vereyimki ıslakta kayacak diye 1000 tl daha. Motor zaten 5500 tl.

  20. #40

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    3000km deyiz ve servisle ip koptu. Motorla ilgili hiç bir sıkıntım yok. Ancak servis, aslında servis dediğimiz 20-25 yaşında bir usta!, yanında patronun oğlu, bu kadar teknik eleman yani, işinize geliyorsa. Üstelik bu arkadaşlar aynı zamanda honda ve mondial bayide. 17 yıldır tanırım, motorculuklarına insanliklarina birşey diyemem ama müşteriye yaklaşım konusunda cidden sınıfta kaldılar. Ustası iyi değil, söyledimde bana " asgari ücrete çorumda ancak bu kadar" dediler 1000 bakımında. Iyi güzelde bende can taşıyorum, sıktığı vidaya güvenmediğim usta! ya neden motorumu teslim edeyim. Bin bakımında motorun uzerinde bir lastik parcanın olmadıgıni farketmiştim ve demistimki sizin gormediginiz bir anda başka biri almış olamaz mı zira buraya gelirkwn o parça üzerindeydi. Usta kendisi hakkındaki yetersiz olduguna dir fikrimi bilip hoşuna gitmedigi için bunu "bize hırsız dedi" diye aktarmış patronuna. Patronlukta en büyük hata personele inanıp müşteriyi gozden çıkarmaktır. Bu yapıldı bugün. Dedimki senin elemanlar yüzume bakmıyor bile oda dediki "e sende onlara ağır konuşmuşsun, hırsız demişsin" . Muhabbete bak yahu. Profesyonelliğin semrinden bile geçmemişiz..ben o kadar sinirlendimki bu muhabbetin hala devam ettirildigine "sokarım grantisine ne snki 5500 tl lik motorun tamamı bozulsa ne yazar" deyip mekanı terkettim. Arkamdn güle güle diyor. La havle. Sana hırsız neden deyim direk mudehale ederim, parcayı bul tak derim. Halbuki öyle degil.. herneyse götürdüm başka bir genç arkadaşa tertemiz yaptı verdi. Lifan ı aradım granti yanmasın çözüm bul diye VE HAYAL KIRIKLIĞI...mutlaka yetkili serviste yapılmali dedi. Yani kanlı biçakli olsamda mı dedim. Baska servise goturun dedi. Çorumda yok merzifonda var dedim, bilemem dedi. Sağlık olsun dedim , bilinki buradaki servisinizin nemrut davrnışları müşteri sizden memnun olduğu halde garanriyi hiçe saydiracak kadar markadan soğutuyor dedim, mail yzın bakalım dedi.
    Sonuç itibarıyle tr de motosiklet servislerinin çapları otomobil sektörundeki gibi asla degil olmycakta.adamın huyuna suyuna gitmeniz lazım zira nasilsa garanti bizde tek servisiz mantığiyla insanlara bir güleryüzü cok görüyorlar.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)