Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

tr deki sm ye en uygun motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    byük ihtmal 100 kere konusulmuştur şu mesele ve seçenekler hep belliydi klx 250 wr 250 cfr 250 ama görünen o ki kawasaki klx 450 r hep göz ardı edilniş. konulara baktım ve 1.5 yıl önce actıgım bı konuda bi tek ben sormusum bu modeli başka kinse konusmamıs bu alet hakkında halbuki bakım aralıkları aynı nakedlar gibi bi kaç bin km de bir vede verdiği his spesyal bir makinanın aynısı trafiğe cıkabıliyor şimdi bu alet hakkında konuscak birileri varmı. bana sm ye cevrilebilecek en uygun alet bu gb gelior.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    klx 450 R'yi bilmem ama CRF 250 L ile yapılmış çok güzel örnekler mevcut.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #3

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    klx 450 R'yi bilmem ama CRF 250 L ile yapılmış çok güzel örnekler mevcut.
    haklısın ama aralarında en güçsüz kalan ı da o

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    SM de güç önemlidir

  5. #5
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Kawasaki KLX450R enduro modeli oluyor. Trafiğe çıkışı olmaması lazım. Sinyal, plakalık falan yok üzerinde. Ha bu parçalar takılarak legal hale sokulabilirse belki olur ama burada öylesine izin var mı bilmiyorum. Yamaha WR450F'yi benzer şekilde trafiğe çıkartıyorlar Amerika'da falan. Ama ne olursa olsun bu alet safkan arazi makinesi. Düşük ağırlıktan ötürü çok eğlenceli olur tabi ama aynı zamanda aşırı spesiyal kalır yani yol kullanımı için. Yol kullanımına uygun, 450'lik ayrı bir makine olması lazım. İnsanlar Yamaha WR250R'nin 450'lik versiyonunun üretilmesi istiyor ama yapamadı gitti adamlar bir türlü. WR250R'nin aynısı, azcık daha ağır ve daha güçlüsü. Ben de çok uzun zamandır bekliyorum öyle bir modeli ama yapmıyorlar bir türlü. Veya Suzuki'nin DRZ400'ü güncellemesi lazım 6 vites, enjeksiyon, daha iyi amortisörlerle falan. 450'lik modellere talep var aslında ama supermoto veya düşük hacim dualsport tarzı motorlar genel motosiklet pazarında çok küçük bir segment olduğundan uğraşmıyorlar. Kaldı ki WR450R/X oldu da üretildi ve buraya geldi diyelim; fiyatı kafadan bir 30 bin olur heralde. Kaç kişi alacak ki onu :]

    Supermoto için en mantıklısı yine dönüp dolaşıp WR250R/X'e geliyor. İnternette direkt X modelini satanlar var. Onu almak en ideali.

  6. #6
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Klx 450r dediğin alet saatlik bakımları olan , yarış motosikleti kategorisindedir. 450 CC hacmini konuşacaksak ktm, yamaha, suzuki, husqvarna, husaberg, honda ve aklıma gelmeyen diğer markaların 450 liklerini konuşmak gerekir ki hepsi yarış performansı ve donanımındadır.
    diğer adı geçen 250 ler az yaksın, çok gitsin, masraf açmasın motosikletleridir, kıyas yapmak komik olur.
    Bir de ülkemizde bir algı var; '' kros motura asfalt lastiği takınca sm olur. '' diye. Olmaz. Yaylana yaylana giden, artık arazide iş görmeyecek fakat kaldırım inip çıkabileceğiniz bir motosikletiniz olur en fazla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki KLX450R enduro modeli oluyor. Trafiğe çıkışı olmaması lazım. Sinyal, plakalık falan yok üzerinde. Ha bu parçalar takılarak legal hale sokulabilirse belki olur ama burada öylesine izin var mı bilmiyorum. Yamaha WR450F'yi benzer şekilde trafiğe çıkartıyorlar Amerika'da falan. Ama ne olursa olsun bu alet safkan arazi makinesi. Düşük ağırlıktan ötürü çok eğlenceli olur tabi ama aynı zamanda aşırı spesiyal kalır yani yol kullanımı için. Yol kullanımına uygun, 450'lik ayrı bir makine olması lazım. İnsanlar Yamaha WR250R'nin 450'lik versiyonunun üretilmesi istiyor ama yapamadı gitti adamlar bir türlü. WR250R'nin aynısı, azcık daha ağır ve daha güçlüsü. Ben de çok uzun zamandır bekliyorum öyle bir modeli ama yapmıyorlar bir türlü. Veya Suzuki'nin DRZ400'ü güncellemesi lazım 6 vites, enjeksiyon, daha iyi amortisörlerle falan. 450'lik modellere talep var aslında ama supermoto veya düşük hacim dualsport tarzı motorlar genel motosiklet pazarında çok küçük bir segment olduğundan uğraşmıyorlar. Kaldı ki WR450R/X oldu da üretildi ve buraya geldi diyelim; fiyatı kafadan bir 30 bin olur heralde. Kaç kişi alacak ki onu :]

    Supermoto için en mantıklısı yine dönüp dolaşıp WR250R/X'e geliyor. İnternette direkt X modelini satanlar var. Onu almak en ideali.
    Bu yorumu görünce dayanamadım

    Az silindir, çok iş

  7. #7

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klx 450r dediğin alet saatlik bakımları olan , yarış motosikleti kategorisindedir. 450 CC hacmini konuşacaksak ktm, yamaha, suzuki, husqvarna, husaberg, honda ve aklıma gelmeyen diğer markaların 450 liklerini konuşmak gerekir ki hepsi yarış performansı ve donanımındadır.
    diğer adı geçen 250 ler az yaksın, çok gitsin, masraf açmasın motosikletleridir, kıyas yapmak komik olur.
    Bir de ülkemizde bir algı var; '' kros motura asfalt lastiği takınca sm olur. '' diye. Olmaz. Yaylana yaylana giden, artık arazide iş görmeyecek fakat kaldırım inip çıkabileceğiniz bir motosikletiniz olur en fazla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------



    Bu yorumu görünce dayanamadım

    http://i.hizliresim.com/7gGvM5.jpg
    ben bayilerle konuştum bu motor trafiğe çıkabiliyor ve saatlik değil isterseniz http://www.kawasaki.com.tr/fiyat-listesi.html buradan kontrol edebilirsiniz KX450 F ve KLX450 R neden aynı cc de 2 offroad varki o zaman f modeli saatlik bakım gerektiren spesyal model KLX450 R da yarı spesyal bakım aralıkları uzun trafiğe uyumlu ve bana kalırsa bu alet spesyal sanıldığı için herkezin gözden kaçırdığı bi canavar. bilmiyorum beni .ok heycanlandırdı belki sizide heycanlandırır tekrar araştırırsanız ben 2015 er6n mi satılığa cıkartıyorum bi an önce

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki KLX450R enduro modeli oluyor. Trafiğe çıkışı olmaması lazım. Sinyal, plakalık falan yok üzerinde. Ha bu parçalar takılarak legal hale sokulabilirse belki olur ama burada öylesine izin var mı bilmiyorum. Yamaha WR450F'yi benzer şekilde trafiğe çıkartıyorlar Amerika'da falan. Ama ne olursa olsun bu alet safkan arazi makinesi. Düşük ağırlıktan ötürü çok eğlenceli olur tabi ama aynı zamanda aşırı spesiyal kalır yani yol kullanımı için. Yol kullanımına uygun, 450'lik ayrı bir makine olması lazım. İnsanlar Yamaha WR250R'nin 450'lik versiyonunun üretilmesi istiyor ama yapamadı gitti adamlar bir türlü. WR250R'nin aynısı, azcık daha ağır ve daha güçlüsü. Ben de çok uzun zamandır bekliyorum öyle bir modeli ama yapmıyorlar bir türlü. Veya Suzuki'nin DRZ400'ü güncellemesi lazım 6 vites, enjeksiyon, daha iyi amortisörlerle falan. 450'lik modellere talep var aslında ama supermoto veya düşük hacim dualsport tarzı motorlar genel motosiklet pazarında çok küçük bir segment olduğundan uğraşmıyorlar. Kaldı ki WR450R/X oldu da üretildi ve buraya geldi diyelim; fiyatı kafadan bir 30 bin olur heralde. Kaç kişi alacak ki onu :]

    Supermoto için en mantıklısı yine dönüp dolaşıp WR250R/X'e geliyor. İnternette direkt X modelini satanlar var. Onu almak en ideali.
    WR 250 ye o para cok ya. internette nasıl satıyolar haberim yok bi link atabilirmisin

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    klx 450 de sıkıştırma oranı biraz daha düşük diye biliyorum. Ağırlık ve şasi geometrilerinde de farklar var. Ama hala yolda sağa sola gitmeye kullanılamayacak kadar sık bakım isteyen bir motosiklet. Biraz araştırdım, 30 saat veya 1500 km de piston sekman değişimini öneriyor kitapçığı. 1000 km de bir de yağ değişimi var, kullanıcıları 400-500 arası değiştiriyormuş. Hatta 4 saatten sonra değiştireni dahi var yağı.

    Bu da yazılanları okuduğum klx 450 r başlığı;
    http://www.dirtbikeworld.net/forum/s...ad.php?t=53488
    araltı bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    klx 450 de sıkıştırma oranı biraz daha düşük diye biliyorum. Ağırlık ve şasi geometrilerinde de farklar var. Ama hala yolda sağa sola gitmeye kullanılamayacak kadar sık bakım isteyen bir motosiklet. Biraz araştırdım, 30 saat veya 1500 km de piston sekman değişimini öneriyor kitapçığı. 1000 km de bir de yağ değişimi var, kullanıcıları 400-500 arası değiştiriyormuş. Hatta 4 saatten sonra değiştireni dahi var yağı.

    Bu da yazılanları okuduğum klx 450 r başlığı;
    http://www.dirtbikeworld.net/forum/s...ad.php?t=53488
    yıkıldım. demek buda spesyal.. saol bilgi için

  10. #10
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Yine sonu drama gözyaşına bağlanan bir supermoto başlığı

    Ben şöyle bi karara vardım ,

    1-) BatuhanK'nın yazdığı gibi ne Crf, başka bir 250cc arazi motoru asfalt lastiği veya jant takınca SM olmaz, herhangi bir commuter motora arazi lastiği takıp off-road yapacağım ben gibi bir şey oluyor.

    2-) Drz 400 sm artık ikinci eli bile kovalanacak bir motosiklet değil. Belki bundan 5 sene önce evveliyatı bilinen bir makine bulsam alabilirdim.

    3-) SM istiyorsan şu anki piyasada ya parayı basıp 690 SMC-r'ı alacaksın ya da benim gibi kalbinin derinliklerine gömeceksin, taa ki parayı bulana kadar
    çiko-0 ve Selçuk Keleş bunu beğendiler.

  11. #11
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine sonu drama gözyaşına bağlanan bir supermoto başlığı

    Ben şöyle bi karara vardım ,

    1-) BatuhanK'nın yazdığı gibi ne Crf, başka bir 250cc arazi motoru asfalt lastiği veya jant takınca SM olmaz, herhangi bir commuter motora arazi lastiği takıp off-road yapacağım ben gibi bir şey oluyor.

    2-) Drz 400 sm artık ikinci eli bile kovalanacak bir motosiklet değil. Belki bundan 5 sene önce evveliyatı bilinen bir makine bulsam alabilirdim.

    3-) SM istiyorsan şu anki piyasada ya parayı basıp 690 SMC-r'ı alacaksın ya da benim gibi kalbinin derinliklerine gömeceksin, taa ki parayı bulana kadar
    Hahahahahaha kurduğun ilk cümleyi her sm sevdalısı en az 20 kere söylemiştir
    Ktm test sürüşünde duke 690 kullandım. Smcr' ın daha hafif olduğunu düşünürsek kesinlikle piramidin tepesinde smcr var şu anda.
    Selçuk Keleş bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  12. #12

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Kardeşim bencede sm ye çevirelecek en uygun motosiklet klx450r ben yapacaktım hatta ama motoru bulmak zor motor süper ama sıfırı 10bin euro malum kawasaki uçtu fiyatlarda zaten euroya bağladı fiyatları utanmadan.neyse okadar para asla vermeyeceğimden dolayı husky en uygun seçenekti eğer en delisini kullanabilirsen smr510 alacan ama uğraşamam onla bakımlarıyla vs. Dersen sm610r alacan benim önerim olur.
    çiko-0 bunu beğendi.

  13. #13
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    eğer sm görünümlü bir motor istiyorsan istediğin plakalı herhangi bir cross u al 17 janta çevir spor lastik tak sm görünümlü olur ancak ben SM istiyorum diyrosan o zaman sadece jant değil dişliden tut karbüratör amartisör vs bi dünya parça girer işin içine ki kawasaki plakasız bile kullanmak istesen seni ağlatıcak bir motordur türkiyedeki servisler yüzünden paran varsa bas parayı hazır sm lerden al ktm öncelikli yoksa geçmiş olsun maaşın yarısı her ay min motora gider yok piston gitti yok supaplar gitti debriyaj vs zevkli ama pahalı hobi gerçek sm
    6-7 ay kadar husky vardı plakasızdı ama böyle bir zevk yok yani bol bol küfür yediğim kesindir ama
    çiko-0 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Bu orjinal sm nin esprisi nedir arkadaslar yani nereden geliyor bu ask. Bilirsem belki bende heyecanlanirim.
    araltı ve çiko-0 bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Alıntı mzy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bencede sm ye çevirelecek en uygun motosiklet klx450r ben yapacaktım hatta ama motoru bulmak zor motor süper ama sıfırı 10bin euro malum kawasaki uçtu fiyatlarda zaten euroya bağladı fiyatları utanmadan.neyse okadar para asla vermeyeceğimden dolayı husky en uygun seçenekti eğer en delisini kullanabilirsen smr510 alacan ama uğraşamam onla bakımlarıyla vs. Dersen sm610r alacan benim önerim olur.
    yok ben kararlıyım yapıcam bu işi satıyorum er6n i bi aksilik çıkmassa kışa girerken halledicem. fotolarıda atıcam buraya

  16. #16

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Güzel olursa bende yaparım mutlaka foruma at yardımlaşırız

  17. #17

    Üyelik
    04 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax
    çiko-0 bunu beğendi.

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    31 bine motor satıyolar, siteye bak...
    çiko-0 bunu beğendi.

  19. #19
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    KTM SMC-R, Tek silindir, 690 cc biraz garip değil mi ?
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/

  20. #20
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Garip olur mu hiç, bal gibi kaymak gibi motor. Eskileri titriyormuş, ama şu en son yaptıkları, naaıl becerdilerse... Klx daha çok titriyordur.
    Ama ben daha acayip olanını söyliyim dr800
    Az silindir, çok iş


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)