Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Ktm vs husqvarna vs kawasaki

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Merhaba arkadaslar cruiser ile basladigim maceraya icimdeki gizli endurocuyu wr250f ile ortaya cikardim. Suan aklimdaki soru bu 3 markanin enduro motorlarinin avantajlari ve dez avantajlari. Kawa klx-klr , ktm lc4 350 ve husqvarna te610 arasinda kaldim. Siz olsaniz hangisini alirdiniz nedenleriyle yazarsaniz cok sevinirim. Yasim 22 boyum 1.90 kilom 100. Hem arazi hem sehir ici kullanim olucak ama sehir ici fazlalikli.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Klx 250 kullanıyorum arazi ve şehir içi kullanımda çok memnunum. Hele o kaldırımlardan inip çıkmalar yok mu ) Uzun yolda tavsiye etmem toton çok ağrıyacak. Sele baya bi rahatsız.

  3. #3

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klx 250 kullanıyorum arazi ve şehir içi kullanımda çok memnunum. Hele o kaldırımlardan inip çıkmalar yok mu ) Uzun yolda tavsiye etmem toton çok ağrıyacak. Sele baya bi rahatsız.
    peki klx ile klr arasindaki genel farklar nelerdir hocam ? bir bilgin var mi ? ikisinide alma potansiyeline sahibim resimlerine falan bakiyorum klr daha alcak sele yuksekligi olarak boyumdan dolayi klx daha mi iyidir o zaman ?

    bir de ne tur lastikler kullaniyorsun ? arazi lastikleri olan su 3 veya 4 disli lastikler asfaltta cok sorun cikartir mi ? tabi ki asfalt lastigi performansini vermez fakat hem asfaltta hem arazida is yapabilecek lastik turleri var mi ve pahalilar mi ?

    son sorum olarak baslangic 250 cc yeterli midir yoksa 125 ile mi baslamaliyim ? 650 lik husqvarna buldum gayet ucuz ve temiz az km de onu alsam 650 cc olmasi cok sorun cikartir gibime geliyor motorsiklet cok hafif cunku.

    ozetle her mevsim , her hava kosulunda , hem asfaltta hem kumda hem de camurda kullanabilir miyim klx i ? yani dag yolundan giderken canim sikildiysa ve bir cilginlik yapip yana atlayip ormana girebilir miyim ? bunlari saglarsa bana enduro dan baska motorsiklet dusunmem bile.
    kafamda deli sorular.

  4. #4

    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Alıntı tndgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650 cc olmasi cok sorun cikartir gibime geliyor motorsiklet cok hafif cunku.
    ???

  5. #5

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı occv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ???
    Anlamadim hocam yanlis bi anlasilma mi oldu ? 600+ cc motor tecrubem var ama enduro motorlarin 650 cc likleri bile diger motorlara gore cok hafif o yuzden kesinlikle sorun cikacagini dusunuyorum ama 125* likte bana asfalt performansi vermeyecek yeri gelecek otobanda araba sollamam gerekecek o mantikla soyledim.

  6. #6
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı tndgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki klx ile klr arasindaki genel farklar nelerdir hocam ? bir bilgin var mi ? ikisinide alma potansiyeline sahibim resimlerine falan bakiyorum klr daha alcak sele yuksekligi olarak boyumdan dolayi klx daha mi iyidir o zaman ?

    bir de ne tur lastikler kullaniyorsun ? arazi lastikleri olan su 3 veya 4 disli lastikler asfaltta cok sorun cikartir mi ? tabi ki asfalt lastigi performansini vermez fakat hem asfaltta hem arazida is yapabilecek lastik turleri var mi ve pahalilar mi ?

    son sorum olarak baslangic 250 cc yeterli midir yoksa 125 ile mi baslamaliyim ? 650 lik husqvarna buldum gayet ucuz ve temiz az km de onu alsam 650 cc olmasi cok sorun cikartir gibime geliyor motorsiklet cok hafif cunku.

    ozetle her mevsim , her hava kosulunda , hem asfaltta hem kumda hem de camurda kullanabilir miyim klx i ? yani dag yolundan giderken canim sikildiysa ve bir cilginlik yapip yana atlayip ormana girebilir miyim ? bunlari saglarsa bana enduro dan baska motorsiklet dusunmem bile.
    kafamda deli sorular.
    Alacağın motorun 250 cc den aşağı olmamasını tavsiye ederim. 250 ne azdır ne de çok. Çoğu kişi için çok makul bir seviyedir. Klx de gücüne göre diğerlerinden biraz daha iyi yamaha 250 den geride.

    Ama bunların hiçbir önemi yok. Senin tarzın belli Klr ile kıyaslama. KLE 500 kullandım 2 yıl ama bu ikisinin bile arasında dünya kadar fark var.


    En büyük fark motosikletin ağırlığında. Klx hafif ve kontrolü çok kolay bir motor. Orjinal lastikleri ile asfalt orman arazi tarla istediğin yerde sür. Profesyönel seviyede süreceğim ortalığın anasını ağlatacağım diyorsan her yol için ayrı motor almalısın
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  7. #7

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacağın motorun 250 cc den aşağı olmamasını tavsiye ederim. 250 ne azdır ne de çok. Çoğu kişi için çok makul bir seviyedir. Klx de gücüne göre diğerlerinden biraz daha iyi yamaha 250 den geride.

    Ama bunların hiçbir önemi yok. Senin tarzın belli Klr ile kıyaslama. KLE 500 kullandım 2 yıl ama bu ikisinin bile arasında dünya kadar fark var.


    En büyük fark motosikletin ağırlığında. Klx hafif ve kontrolü çok kolay bir motor. Orjinal lastikleri ile asfalt orman arazi tarla istediğin yerde sür. Profesyönel seviyede süreceğim ortalığın anasını ağlatacağım diyorsan her yol için ayrı motor almalısın
    Tesekkur ediyorum guzel yorumunuz icin. Iki gundur yardim bekliyordum sizlerden saolun hocam.

    Peki o zaman 250 ne az ne cok burayi kavradim yahama wr250 de geldi aklima ktm lerden vazgectim husqvarnalarda yuksek cc o zaman son sorum hocam hem size hem forum ahalisine , yamaha wr250 mi kawa klx250 mi. Yamahanin tarzi cok hosuma gitti aklim klx kawa da ama daha once kawasaki tecrubem var bakimi olsun yedek parca olsun cok pahali olmasi beni kawasakiden sogutmus durumda :D ama klx tam istwsigim motorsa seve seve alirjm.

  8. #8

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Kullandığım motorları yazıyım,

    XT125R - KLX250S - CRF250L - XT660R - KLR650 - CRF450R - KLX650R - 640 Enduro - EXC450 - TE610.

    Ben arazide zevk alacağım, yeri gelecek şehir içinde sağdan soldan zıplaya zıplaya gideceğim, yeri gelecek asfalttan uzun süreli sürüş yapacağım diyorsan yukarıdaki motorlardan Husqvarna TE610 nu tavsiye ederim. ( Temiz bir motor olmalı )

    Benim performans beklentim yok diyorsan şehir içinde binecem ara sıra araziye girecem konforlu bir motor isterim dersen Honda CRF 250L ( bu seçenekte araziye yoğunlukta olacaksa Kawasaki KLX 250S)

    Ben uzun yol yapacağım, araziye çok fazla girmem ama gerektiğinde beni üzmesin diyorsan Yamaha XT660R.

    Ben araziden çıkmayacam, çamurun dibini görecem düz duvara çıkacam diyorsan CRF450R yada EXC450 (bunlar spesyaldir uzun yol gitmez)
    Ucka bunu beğendi.

  9. #9
    Buzzard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    Isparta - Eskişehir
    Motosikleti
    Husky Te 610-Nmax-X-Max 250-Ironmax-X-Max300-125
    Husqvarna Te 610 sahibiyim.Kesinlikle çok keyifli bi o kadar da hırçın bir motosiklet. Özellikle uzun yol için ideal bir enduro.
    sodurlu88 bunu beğendi.

  10. #10
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    WR250 biraz daha güçlü bir motor üzerinde gelen lastikler asfaltta işini görür.Klx den daha güçlü.

    İnternet ten araştırırsan crf-klx-wr karşılaştırma videoları var. Barkın Bayoğlu nun güzel bir incelemesini de bulabilirsin.

    Klx kullanıyorum çok memnunum Wr250 fiyatı yüksek bir motor bütçem müsade etseydi alırmıydım bilmiyorum. Plaka ruhsat 20.000 TL


    Diğer markalar da Kawasakiden ucuz veya kaliteli değil. Hele Yamaha ve Suzuki Çok daha pahalı. Honda Kawasaki ile aynı. Diğer markaları saymıyorum.

    Marka fanatiği değilim al birini vur ötekine lafı burda çok doğru geliyor.

  11. #11
    namk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    harley davidson 2007-mobylette 1967-Honda NX400
    2.el fiatlarını unutmayın.Satarken sorun yaşamayın.

  12. #12

    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Alıntı tndgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamadim hocam yanlis bi anlasilma mi oldu ? 600+ cc motor tecrubem var ama enduro motorlarin 650 cc likleri bile diger motorlara gore cok hafif o yuzden kesinlikle sorun cikacagini dusunuyorum ama 125* likte bana asfalt performansi vermeyecek yeri gelecek otobanda araba sollamam gerekecek o mantikla soyledim.
    Motorun hafifi olması neden sorun çıkartıyor onu anlamadım. Çünkü mühendisler 1 kilo daha hafifiletebilmek için bi taraflarını yırtıyor.

  13. #13

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı occv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun hafifi olması neden sorun çıkartıyor onu anlamadım. Çünkü mühendisler 1 kilo daha hafifiletebilmek için bi taraflarını yırtıyor.
    Hocam o anlamda degil yani hem cok hafif hem de cok guclu olunca ben onu kullanabilirmiyim o sikinti yani test surusu disinda tecrubem yok enduroda gaz tepkisi falan mukemmel cunku 125 lik yamaha bile ucuyordu surdugumde hafif oldugundan dolayi sanirim.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)