Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

cross motoru yardim...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Arkadaşlar cross motoru alicam sizden model tavsiyesi istiyorum max bütçe 6 bin lira ne alabilirim şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    bu fiyata çinli motorlara yada çok eski japon motorlara bakabilirsiniz.ben olsam sıfır çinli alırım sıfır her zaman sıfırdır.diğeri masraflarıyla sizi yorabilir.bir çok kross motoru bilen biri olarak size fiyat performans açısından tavsiyem lifanın 200 cc yeni kasa krosunu tavsiye ederim.4100-4200 tl civarıdır üste kalan paraylada dahada önemli olan korumalarınızı alabilirsiniz 5-6 bin tl ye satılan çinlilere o kadar parayı kesinlikle vermeyin.şu tarihte fiyatına göre lifanı tek geçerim ama görsellik sizin içinçok önemli ise size kalmış.
    Alıntı basad4242 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cross motoru alicam sizden model tavsiyesi istiyorum max bütçe 6 bin lira ne alabilirim şimdiden teşekkürler

  3. #3

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Burada bayisi yok nasıl satın alabilirim

  4. #4

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Merhaba

    Model tavsiyesi istiyosunuz da , boy da önemli değil mi ?

  5. #5
    kroscu01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda XR400R
    selamün aleyküm hayırlı bayramlar öncelikle imkan ölçüsünde kaliteyi tercih etmelisin sahibinden nokta comda bu ilana bakabilirsin ilan no. 172 127 156 bakmanda fayda var.

  6. #6

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Model tavsiyesi istiyosunuz da , boy da önemli değil mi ?
    Evet dostum boy önemli. Daha gelişim çağında olduğum için bu konu hakkında bilgi vermek istemedim. Şimdilik 165 cm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Alıntı kroscu01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamün aleyküm hayırlı bayramlar öncelikle imkan ölçüsünde kaliteyi tercih etmelisin sahibinden nokta comda bu ilana bakabilirsin ilan no. 172 127 156 bakmanda fayda var.
    Dostum iyi tamamda bir motorsiklet e göre 56 bin km fazla değil mi ? Hele ki üstünden geçen yaklaşık 10 yıl...

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı basad4242 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet dostum boy önemli. Daha geliþim çaðýnda olduðum için bu konu hakkýnda bilgi vermek istemedim. Þimdilik 165 cm.
    Himm, siz ilerisi icin arastirma içerisindesiniz.

  8. #8

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Himm, siz ilerisi icin arastirma içerisindesiniz.
    bu yaz başlayacağım. İlerisi değil şimdi için...

  9. #9

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Merhaba,

    Bende cross motor sahibi olmak,dağ bayır , düz duvar kıvamında tepelerde tadını çıkartmak istiyorum.Açıkcası boy konusunu artık sehir içi trafikte önemsemiyorum..Ama bir cross motor için çok tereddüte düşürüyor beni.Bence boy konusunu önemseyerek dikkate alın modelleri.Açtığım bir konuda gelen yorumlardan birini paylaşmak istiyorum .

    " cross motorun olmazsa olmazları,
    buyuk lastikler (engelleri asma kolaylıgı için)
    yaylanması fazla amortisörler (darbeleri iyi sönümlemesi için) dir.
    motorun sele yuksekliği buyuk tekerlekler ve amortisörlerdendir.

    cros motoru alcaltmak için ön arka janları değişebilirsin.

    ama bu da motorun altınıda yere yaklastıracagından arazide sorun olur

    piyasadaki en alcak motorlar (benim bildiğim) kanuni cross 150 ler .

    tabi onlarda ne kadar cross dur tartısılır.

    onun haricinde trial bike denilen koltuksuz motorlar vardır.

    birde pit bike da denilen kucuk lastikli genelde cocuklar için yapılan japon motorların crossları var "

    Açtığım konnu
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  10. #10

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Bende cross motor sahibi olmak,dağ bayır , düz duvar kıvamında tepelerde tadını çıkartmak istiyorum.Açıkcası boy konusunu artık sehir içi trafikte önemsemiyorum..Ama bir cross motor için çok tereddüte düşürüyor beni.Bence boy konusunu önemseyerek dikkate alın modelleri.Açtığım bir konuda gelen yorumlardan birini paylaşmak istiyorum .

    " cross motorun olmazsa olmazları,
    buyuk lastikler (engelleri asma kolaylıgı için)
    yaylanması fazla amortisörler (darbeleri iyi sönümlemesi için) dir.
    motorun sele yuksekliği buyuk tekerlekler ve amortisörlerdendir.

    cros motoru alcaltmak için ön arka janları değişebilirsin.

    ama bu da motorun altınıda yere yaklastıracagından arazide sorun olur

    piyasadaki en alcak motorlar (benim bildiğim) kanuni cross 150 ler .

    tabi onlarda ne kadar cross dur tartısılır.

    onun haricinde trial bike denilen koltuksuz motorlar vardır.

    birde pit bike da denilen kucuk lastikli genelde cocuklar için yapılan japon motorların crossları var "

    Açtığım konnu

    Anladım dostum. Saolasın. Şimdilik black cat veya mondial x treme 150 üstünde duruyorum ikisinin görüşü gayet güzel. Bu forumda bulunan bir konu üstünde okuduğum yorumlarda black cat in aküsünde bir problem olduğu ortaya çıktı. Ayrıca mondial in de çatal kısmı (amortisör de olabilir isimlerini bilmiyorum CEHALET...) rengi siyahtan bakır rengine dönüşüyor olduğu yazıyordu tabi bu da iyi bir durum değil... Ne yapacağım konusunda bir fikrim yok. İlk motor tecrübem çok sıkıntılı geçecek anlaşılan... Bir an önce başlamak istiyorum.!.

  11. #11

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Merhaba,

    Sizi anlıyorum,bende bir an önce cross yapmak istiyorum ancak şu aşamada elimizden gelen şey,bilgi sahibi olmak ve çok fazla araştırma yapmak,hatta modelleri görmek,kullanıcılarından sağolsun forum sayesinde bilgi sahibi olmak kesinlikle,çünkü sorun çıkarttıgında üstesinden gelebiliyor olmak gerek.

    Bana 85lik ktm leri önermişlerdi , çocuklar için olanlardan biri, fiyatı konusunda ise, sıfırları 5900euro ; ikinci ellerine bakmıştım 5200e var

    Birde selesiz, triel bikelar varmış, sana üstte yorum atmıştım,araştırdım bu forumda da trial bike için konu açılmış

    Bakabilirsin
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  12. #12

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Bende cross motor sahibi olmak,dağ bayır , düz duvar kıvamında tepelerde tadını çıkartmak istiyorum.Açıkcası boy konusunu artık sehir içi trafikte önemsemiyorum..Ama bir cross motor için çok tereddüte düşürüyor beni.Bence boy konusunu önemseyerek dikkate alın modelleri.Açtığım bir konuda gelen yorumlardan birini paylaşmak istiyorum .

    " cross motorun olmazsa olmazları,
    buyuk lastikler (engelleri asma kolaylıgı için)
    yaylanması fazla amortisörler (darbeleri iyi sönümlemesi için) dir.
    motorun sele yuksekliği buyuk tekerlekler ve amortisörlerdendir.

    cros motoru alcaltmak için ön arka janları değişebilirsin.

    ama bu da motorun altınıda yere yaklastıracagından arazide sorun olur

    piyasadaki en alcak motorlar (benim bildiğim) kanuni cross 150 ler .

    tabi onlarda ne kadar cross dur tartısılır.

    onun haricinde trial bike denilen koltuksuz motorlar vardır.

    birde pit bike da denilen kucuk lastikli genelde cocuklar için yapılan japon motorların crossları var "

    Açtığım konnu
    Ayrıca dostum forumda ilk okuduğum konu senin konundu xD

  13. #13
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı basad4242 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım dostum. Saolasın. Şimdilik black cat veya mondial x treme 150 üstünde duruyorum ikisinin görüşü gayet güzel. Bu forumda bulunan bir konu üstünde okuduğum yorumlarda black cat in aküsünde bir problem olduğu ortaya çıktı. Ayrıca mondial in de çatal kısmı (amortisör de olabilir isimlerini bilmiyorum CEHALET...) rengi siyahtan bakır rengine dönüşüyor olduğu yazıyordu tabi bu da iyi bir durum değil... Ne yapacağım konusunda bir fikrim yok. İlk motor tecrübem çok sıkıntılı geçecek anlaşılan... Bir an önce başlamak istiyorum.!.
    ilk satılanlarda sararma oluyordu fakat yenilerde hiç duymadım

    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Sizi anlıyorum,bende bir an önce cross yapmak istiyorum ancak şu aşamada elimizden gelen şey,bilgi sahibi olmak ve çok fazla araştırma yapmak,hatta modelleri görmek,kullanıcılarından sağolsun forum sayesinde bilgi sahibi olmak kesinlikle,çünkü sorun çıkarttıgında üstesinden gelebiliyor olmak gerek.

    Bana 85lik ktm leri önermişlerdi , çocuklar için olanlardan biri, fiyatı konusunda ise, sıfırları 5900euro ; ikinci ellerine bakmıştım 5200e var

    Birde selesiz, triel bikelar varmış, sana üstte yorum atmıştım,araştırdım bu forumda da trial bike için konu açılmış

    Bakabilirsin
    dikkatini cekmek isterim,

    ben fiyat acısından değil boy acısından o motorlardan bahsetmiştim.

    çinli en ucuz ulasılabilir olarakda 2.el kanuni cross150 yide söylemiştim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #14

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk satılanlarda sararma oluyordu fakat yenilerde hiç duymadım



    dikkatini cekmek isterim,

    ben fiyat acısından değil boy acısından o motorlardan bahsetmiştim.

    çinli en ucuz ulasılabilir olarakda 2.el kanuni cross150 yide söylemiştim
    yanlış anlaşılma olmasın , dediğiniz gibi aynen öyle söylediğinizin farkındayım, boy hususunda cocuklar için üretilen crosslardan bahsettiğinizin farkındayım, bana 85lik ktm yi başka biri reel hayatımda önermişti,fiyatını da ben ilave ederek yorumda belirttim.

    Tesekkür ederim
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bence sen kanuni cross 150 yede bak
    temiz bir tane bulursan ve sen de canını alarak kullanmazsan uzun sure idare eder.
    tabi redbull yarıscıları gibi atlama zıplama denemezsen

    not:
    kanuni cross150 ile aynı motor kodlu, alt motorlu mondial x treme max kullanıyorum bu kıs 3. senesi dolacak
    10.000 km yi gectim. hiç yolda kalmadım,
    ben onu üzmedim o da beni üzmedi.
    oluroyle bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence sen kanuni cross 150 yede bak
    temiz bir tane bulursan sen de canını alarak kullanmazsan uzun sure idare eder.
    tabi redbull yarıscıları gibi atlama zıplama denemezsen

    not:
    kanuni cross150 ile aynı motor kodlu, alt motorlu mondial x treme max kullanıyorum bu kıs 3. senesi dolacak
    10.000 km yi gectim. hiç yolda kalmadım,
    ben onu üzmedim o da beni üzmedi.
    Motorun canını alarak kullanan biri değilim,olacağımı da sanmıyorum.Atlayıp,zıplamak isterdim ama sınırlarımı aşar su aşamada kanuni cross 150 gibi bir motorla başlangıç yapmak daha mantıklı benim için elbette.
    cenkito bunu beğendi.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  17. #17
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    en azından hem ulasılması kolay, hemde yedek parcaları neredeyse sudan ucuz.
    piyasadaki cogu köylü cg ile bir cok motor parcası aynıdır. piyasada bolca bulunur.
    belki grenaj vs kırılırsa biraz beklersin, yada pahalıya gelir ama genede japonlardan cok daha ucuza halledilir.
    zaten cross yapacaksan da görsellikleri belli süre sonra bosvermeye baslarsın,
    motorun ufak tefek çizikleri , facaları, kiri çamuru ayrı bir hava katar
    oluroyle bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en azından hem ulasılması kolay, hemde yedek parcaları neredeyse sudan ucuz.
    piyasadaki cogu köylü cg ile bir cok motor parcası aynıdır. piyasada bolca bulunur.
    belki grenaj vs kırılırsa biraz beklersin, yada pahalıya gelir ama genede japonlardan cok daha ucuza halledilir.
    zaten cross yapacaksan da görsellikleri belli süre sonra bosvermeye baslarsın,
    motorun ufak tefek çizikleri , facaları, kiri çamuru ayrı bir hava katar
    işciliğini de kendim yapabiliyo olursam, müthiş olacak,müthiş..Cross benim kirli yanım olacak,kirlenebildiğimiz kadar kirlenmeliyiz.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  19. #19
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    zamanla oda olur, boza yapa ögrenirsin, önemli olan cok bozmadan, agır, masraflı hasar vermeden ögrenmek

    hersey ilgi ve merakla baslar,
    elin yatkın ise ve yapacagını cok iyi arastırıp ögrendiysen, ögrenebildiysen
    yapabileceklerin seni bile sasırtır

    bunlarda benim yaptıklarım

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2901031
    oluroyle bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    30 Eylül 2014
    Anlaşıldı o zaman ben mondial üstüne yürüyeyim. Boy sorunu için ise motoru alçaltma gibi bir şansım olur mu ?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)