Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2014 BMW R1200GS ADVENTURE ilk deneyim ve fazlası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw alanlar böyledir.Karbüratörlü ayaktan marşlı motor severler.
    Goldwing i bilmiyordur keşke daha önce akıl verseydin onu alırdı.
    Aslında 5000 cc Ekskavatör alınırdı bence o paraya.
    Fazer8 i silip gs yazmaya utanmıştır o yüzden.

    Oh rahatladım
    Benim Yazacaklarımı Yazmışsın Kardeşim

    Arkadaşlar Aslında Bu Motor İçin Gerçekten Normal Bir Fiyat

    Şaun Abimiz sıfır bmw x6 ya biniyor. Biz ise honda cıvıc veya opel astra ya falan biniyoruz. Yani ne kadar Ekmek o kadar Köfte

    Allah Kaza Bela Vermesin. Ayrıca Zevk Meselesi Ben goldwing mi bmw mi deseler. tabikide bmw 1200 derim. Hatta goldwing i verseler 1 ay biner satar yine bmw veya ducati alırım. tamamen zevk meselesi
    TAYFUNBORA ve Bilalancer bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın. Ben 1 ay önce test etme fırsatı bulmuştum, oldukça beğendim, 2013 modelde bir kaç ufak sıkıntı vardı onları düzeltmişler 2014 ADV de. 2013 modeli geçen sene İtalya'da kiralamıştım, 2 kişi 3 çanta ile sürekli geçit iniş-çıkış olan bir rotada 5 lt ortalama yakaladım. Sizin tüketim değerleri de eminim düşecektir...

  3. #23
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Ben yine MAŞŞALAH diyim. Bu motoru görünce ilk bunu demek geliyor aklıma
    Sadık1453 bunu beğendi.

  4. #24
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Evet bu kadar basit "zevk" meselesi.Göreceli bir durum.Basit.Çok basit.Ama algı olmayınca olmuyor işte.

    Alıntı cekokk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim Yazacaklarımı Yazmışsın Kardeşim

    Arkadaşlar Aslında Bu Motor İçin Gerçekten Normal Bir Fiyat

    Şaun Abimiz sıfır bmw x6 ya biniyor. Biz ise honda cıvıc veya opel astra ya falan biniyoruz. Yani ne kadar Ekmek o kadar Köfte

    Allah Kaza Bela Vermesin. Ayrıca Zevk Meselesi Ben goldwing mi bmw mi deseler. tabikide bmw 1200 derim. Hatta goldwing i verseler 1 ay biner satar yine bmw veya ducati alırım. tamamen zevk meselesi
    cekokk bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  5. #25

    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Alıntı undone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar.

    19.04.2014 tarihinde teslim aldığımız 2014 model R1200GS adventure'la birlikte geçen 5 günde 400 km kadar yol yapabildim.Sizlerinde bilgisi olması açısından , merak edeniniz , almayı düşüneniniz olur diye şuana kadarki tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bambaşka bi motora alışma evresini yeni yeni atlatır gibiyim.Gelelim benim tecrübelerime ve motorun detaylarına ;

    Adaptif far sistemi sayesinde ne tarafa yatırırsanız motoru oraya dönüyor farlar. Frenleri gayet başarılı.2008 ve sonrası modellerdede olan ESA sayesinde yol şartlarına göre süspansiyon ayarı yapmanız mümkün ki bu Türkiye'nin yollarında çok işinize yarayan bişey.Süspansiyon seçenekleri olarak;

    tek kişi yumuşak , tek kişi normal ; tek kişi sert ve bunların çantalı seçenekleri mevcut aynı şekilde çift kişi yumuşak ,normal , sert ve çantalı seçenekleride var. Sürüş modları RAIN , DYNAMIC , ROAD , ENDURO diye biçimlendirilmiş. 1000km bakımından sonra bunlara 5. mod olan ENDURO PRO modu ekleniyor.Rodaj sonuna kadar RAIN modunda kalmamızı tavsiye etmişlerdi motoru teslim alırken ama ben duramadım tabi yerimde DYNAMIC modda biraz gaz açmayı denedim ki aynı anda Yusuflar arkamdan bağırmaya başladı ) sıkıntı yaratabilecek bi makina . Modlar arasındaki farklılık ise sadece gaz tepkimesinden ibaret. Yani 125 beygirlik bi güç kullanılıyor her modda. Dynamic modda 0-100 hızlanması 4.0 saniye ise RAIN modunda 5.5 saniye gibi. Virajları keyifli motor 120-170 lastiklerinde sağladığı avantajla yattıkça yatası geliyor insanın. Devasa görünüşüne istinaden çok hafif , düşük süratlerde kontrol edilmesi bi o kadar kolay olan çok dengeli bi alet yani iş çıkışı trafiğinde size rahatsızlık vermeyecek cinsten . Gelelim benzin olayına eski Adventure'dan 3 litre daha küçük bi deposu var. 30 litre olan bu depo günümüz benzin fiyatıyla tam 150 liraya dolmakta ki dolu depo her zaman dezavantaj motorun kilosunu arttırması açıcısından vs. vs. 400 km'nin %60ını şehir içinde yaptığımızı göz önünde bulundurursak 6lt/100km gibi bi veriyle karşı karşıyayım ama yanılmıyorsam rodaj bakımından sonra bu veriler biraz daha düşecektir. Dizayn olarak çok farklı bi makina. ledli ve mercek farklar insanların bi hayli ilgisini çekiyor.

    " pes be abi bu ne böyle ? "

    " baba motor çok iyiymiş ya !"

    " oha?! "

    tarzında tepkiler aldım trafikte. En iyisi ise cruise control'e aldıktan sonra ellerimi bırakıp trafiğin seyir hızında bi araç ile yan yana geldim bugün. Kafamı sağa çevirdiğimde şaşkın bi takım insan bana bakıyordu arabadan. tepkileride aynen şöyleydi ; " ???????????? "

    Evet arkadaşlar şuana kadar aklıma gelenler bunlar.Sizinde merak ettiğiniz , sormak istediğiniz sorular olursa cevaplamaktan aklınızdaki sorulara cevap vermekten mutluluk duyarım.

    Bi kaç fotoğraf ile bitireyim

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...19776557_n.jpg


    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...10897171_n.jpg


    Rodaj yolları

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...37551458_n.jpg


    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...07106991_n.jpg
    Yusuflar kim hocam? Şu ismimi şöyle saçma sapan şeylrr için kullanmasınlar artık.


    Hayırlı olsun.
    ASİL_1 bunu beğendi.

  6. #26
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Sn. Undone,

    Ya motorunuzu götürüp serviste komple bir kontrole sokun ya da kocaman bir nazar boncuğu alın. Acayip gözüm kaldı.

    Hayırlısı olsun.
    undone bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  7. #27
    motorcrus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    cıbır
    Hayırlı uğurlu olsun,
    hiç bir zaman binmeye dahi,cesaret edemediğim motorsiklet türü kendileri

  8. #28
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Salonun orta yerine koyar hergün tozunu alırım. Binmemde buna.

  9. #29
    undone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FAZER 8 ABS , 2014' R1200 GS ADV.
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw alanlar böyledir.Karbüratörlü ayaktan marşlı motor severler.
    Goldwing i bilmiyordur keşke daha önce akıl verseydin onu alırdı.
    Aslında 5000 cc Ekskavatör alınırdı bence o paraya.
    Fazer8 i silip gs yazmaya utanmıştır o yüzden.

    Oh rahatladım
    Ağzın sağlık dostum. Yazılabilecek cevapların hepsini sen vermişsin zaten benim bişey dememe gerek kalmamış.


    Az önce geldim şöyle bi şehir turu atayım dedim. Ara gazlamalar deniyorum zaman zaman , yollarımız asfalt olmadığı için traction control sürekli devreye giriyor yani gazı açtıktan sonra : gidiyorum , traction control , gittim? , kayıyo .. kestim , gidiyooooo.... gittik. 0-100 hızlanması motorun dilinden aynı bu şekilde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

    Merak ettiğiniz başka herhangi bi soru olursa motorla ilgili lütfen çekinmeden sorun.Bu arada herkese teşekkürler arkadaşlar daha iyisi sizlerin olur umarım.
    Güvenli sürüşler !
    Sadık1453 bunu beğendi.

  10. #30
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Rica ederim ne demek Normalde daha anlayışlıyımdır ama bu muhabbet bana da çok yapıldığı için dayanamadım

    Traction control olayı çok iyiymiş.Arasıra ben kapatıyorum powerslide yoksa olmuyor

    Alıntı undone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağzın sağlık dostum. Yazılabilecek cevapların hepsini sen vermişsin zaten benim bişey dememe gerek kalmamış.


    Az önce geldim şöyle bi şehir turu atayım dedim. Ara gazlamalar deniyorum zaman zaman , yollarımız asfalt olmadığı için traction control sürekli devreye giriyor yani gazı açtıktan sonra : gidiyorum , traction control , gittim? , kayıyo .. kestim , gidiyooooo.... gittik. 0-100 hızlanması motorun dilinden aynı bu şekilde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

    Merak ettiğiniz başka herhangi bi soru olursa motorla ilgili lütfen çekinmeden sorun.Bu arada herkese teşekkürler arkadaşlar daha iyisi sizlerin olur umarım.
    Güvenli sürüşler !
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  11. #31
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    Alıntı undone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Islak debriyajdan olsa gerek çok yumuşak bi debriyajı var 4 kademeli ayarlanabilirlik sayesinde debriyajın sertliğini değil ama nerede kavramasını istiyorsanız oraya ayarlıyabiliyorsunuz. Orjinal lastikler anakee3 evet doğru , şuana kadar ki izlenimim çok gürültülü bi lastik olduğu yönünde yani belirli bi süratin üstünde başlıyor " HARHARHARHARHAR " diye bağırmaya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Yakıt konusunda eminim yarım litrelikte olsa bi düşüş olacaktır rodajdan sonra. Aslında motorun kendisi sizi keyifli sürüş haline zorluyor diyebilirim , şurda bi gazlıyım , birazda agresif süreyim isteği olmuyor hiç bi zaman sadece ben fikir edinebilmek için bi kaç defa sıkıştırdım makinayı benzin tüketimi konusunda ilerde sıkıntı olacağını sanmıyorum Gidon açısı o kadar rahatki olduğunuz yerde 50-60 derecelik bi dönüş yapmanıza elverişli 2 gün önce gs'den inip hemen Z800'ü test ettim , bi sağa dönüşümde motoru yatırıyordum nerdeyse .Aklıma gelen bahsetmediğim bi kaç şey daha var ; Direksiyon amortisörü mevcut bu modelde. Ben çok yararlı buldum sonuç olarak yüksek süratlerde stabilize yol sürüşleri göz önünde bulundurulmuş yada ön maşanın bu inanılmaz hafifliği amortisör sayesinde gerektiğinde dengelenmek üzere ayarlanmış.
    Öncelikle yeni motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun. Ancak benim asıl ilgimi çeken Z800. Z800'ü biraz anlatabilir misiniz?

  12. #32
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Hayırlı olsun hayallerimizdeki motor

  13. #33
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Sacma sapan gereksiz motor .. cirkin olmasi da zırto ,,,,gibi

    KAMYON

  14. #34
    undone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FAZER 8 ABS , 2014' R1200 GS ADV.
    Z800 cok karizmatik durusunun yaninda oturakli bi motor hissi birakti bende. Z800E modeli yani 95 beygirlik versiyonunu test ettim ki fazlasiyla yetti naked olmasindan dolayi goguse fazla ruzgar yedim sadece ama hizlanmalar ve orjinal egzozun o sesi inanilmaz !
    Bilalancer bunu beğendi.

  15. #35
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    içimde kalmasın yazayım para var huzur var deli para

    hayırlı olsun güle güle kullan

  16. #36
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    Alıntı undone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z800 cok karizmatik durusunun yaninda oturakli bi motor hissi birakti bende. Z800E modeli yani 95 beygirlik versiyonunu test ettim ki fazlasiyla yetti naked olmasindan dolayi goguse fazla ruzgar yedim sadece ama hizlanmalar ve orjinal egzozun o sesi inanilmaz !
    Teşekkür ederim. İzninizle bir kaç sorum daha olacak:

    1. Z750 de belli devirlerde olan titreşim bunda da var mıydı? Örneğin 6000 devir üzeri özellikle ayaklarda titreşim hissettiniz mi? Ve (varsa) bu titreşim rahatsız edici mi?

    2. Ön cam takılarak rüzgar problemi kesilebilir mi?

    3. Ağırlık konusunda zorlandınız mı? Ağır olduğunu düşündürdü mü?

    4. Z800'ü neden sağa dönüşünüzde yatırıyor dunuz?

  17. #37
    undone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FAZER 8 ABS , 2014' R1200 GS ADV.
    Alıntı Bilalancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. İzninizle bir kaç sorum daha olacak:

    1. Z750 de belli devirlerde olan titreşim bunda da var mıydı? Örneğin 6000 devir üzeri özellikle ayaklarda titreşim hissettiniz mi? Ve (varsa) bu titreşim rahatsız edici mi?

    2. Ön cam takılarak rüzgar problemi kesilebilir mi?

    3. Ağırlık konusunda zorlandınız mı? Ağır olduğunu düşündürdü mü?

    4. Z800'ü neden sağa dönüşünüzde yatırıyor dunuz?
    Acikcasi hic bi titresim hissetmedim aksine o 4 silindirin calismasinin verdigi harika his en ust seviyede.

    Puig in urettigi cam kisa kaliyor alisik degilsen biraz rahatsiz edebiliyor dolayisiyla ama uzun tur cami mevcut bi arkadasin z1000ininde vardi uzun cam cok kullanisliydi.

    Acikcasi agirligini hic hissetmedim ama bu gsten inip ona bindigim icin olabilir. Ha bide nerdeyse bos depoyla test ediyordum.

    Gsin gidon acisindan sonra z800ununkinide ayni sanip bi saga donusumde nerdeyse yatiriyordum.


    Bu arada arkadaslar yarin babam motorla cumhurbaskanligi bisiklet turuna security motor olarak katilacak eurosportta canli yayin verilecek diye duydum

  18. #38
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    Alıntı undone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acikcasi hic bi titresim hissetmedim aksine o 4 silindirin calismasinin verdigi harika his en ust seviyede.

    Puig in urettigi cam kisa kaliyor alisik degilsen biraz rahatsiz edebiliyor dolayisiyla ama uzun tur cami mevcut bi arkadasin z1000ininde vardi uzun cam cok kullanisliydi.

    Acikcasi agirligini hic hissetmedim ama bu gsten inip ona bindigim icin olabilir. Ha bide nerdeyse bos depoyla test ediyordum.

    Gsin gidon acisindan sonra z800ununkinide ayni sanip bi saga donusumde nerdeyse yatiriyordum.


    Bu arada arkadaslar yarin babam motorla cumhurbaskanligi bisiklet turuna security motor olarak katilacak eurosportta canli yayin verilecek diye duydum

    İlginize teşekkürler.

    Sizin ve babanızın tekerine taş değmesin. İyi akşamlar.

  19. #39
    ambiante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2012
    Motosikleti
    X-Max 250 ve 2012 600 F
    Madem burada yeni kasanın konusu var. Buradan devam edelim.

    Bende ADV ye bakmıştım ama biraz boy sorunu olunca ve ilk enduro deneyimim olunca test ettiğim düz 1200gs i aldım.

    10 yıllık motor geçmişim çok farklı bir boyuta geçti. Bu zamana kadar sürekli süper sport sınıfı ile haşır neşir oldum. Kaçamak yaptığım zaman tek aradığım şey iyi asfalt ve sakin yollar oldu.

    Şimdi bir Bmw R 1200 Gs sahibiyim. İlk başlarda bütün motor tecrübem sıfır gibiydi. Bu canavar çok heybetli. Sokak arasında durduğum zaman buradan motoru nasıl geri geri çıkarırım diye sürekli hesap yaptım. Sanırım bu endişem bir süre daha devam edecek. İlk aldığım hafta şehir içinde biraz turladık. Rodaj zamanı olduğu için 5000 devirlerde vites atıyorum. Fakat 5000 e kadar bile olan ivmelenme aklımı başımdan alıyor ki daha çıkılacak üst devirleri düşününce şimdiden heyecanlanıyorum.

    Şehir içi sıkışık trafikte çok zorlanmadık. X-Max ile girdiğim aralara girebildim mi? HAYIR Aynalar kurtarıyor ama aşağı baktığım zaman o boxer motor o aradan geçmez gibi geliyor. Bir gözüm sürekli aşağıda. Hiç alışık olmadığım organlarım var sank Zamanla alışırım diye ümit ediyorum.

    Haftasonu canavarla ısınma turlarına devam ettik. Çok uzun hedeflere gitmedim. Kitapçığında rodaj devam ederken uzun ve sabit hızla gidilen parkular önerilmiyor. Daha çok vites değiştirebileceğiniz ve virajlı yolları tercih edin diyor.

    Haftasonu bir kahvaltı bahanesiyle Riva'ya gittim. Gün geçtikçe yeni motoruma alışıyorum.

    Sürüş esnasından kısa bir video:



    Bu da bonus foto:

    acayüp ve zerzura bunu beğendiler.

  20. #40
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Hayırlı olsun.
    Çok güzel bir motor.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)