çin motor ile motocross yardımı
-
arkadaşlar mototcross seven bir insanım,imkanım olsa kendimi geliştirip bütün hayatımı motocrossa adayabilecek kadar zevk alıyorum:D
tabii bu iş kolay bir şey değil çok pahalı bir spor.yakın zamanda enduro ve off road yarışları başlıyor,aşırı tecrübesizim zaten şuan için katılma gibi bir düşüncem yok ama gaza gelip katıldım diyelim.bir çok kişi ktm husqvarna honda vb. sağlam motorlara binerken benim çinli motorum sağlam çıkabilir mi o parkurlardan.1-1,5 metrelik zıplayışlarda vida gevşemesi dışında pek bir problem çıkarmıyor ama sürekli ağır arazide motoru zorlayarak gidecek olsam beni düşündürür.tmf na lisans başvurumu yaptım.katılmasamda lisansla kendimi avuturum artık :D
Reklamlar
-
Hocam belki oradan sağlam çıkarsın ancak senin motosikletin güçsüz ve tork olarak güçsüz kalacağı için pek şans vermezler sana.Elbette ki katılman çok güzel olur.Prosüdürü bilmiyorum.Bakalım öğrenirsem bende drag yarışları için 1-2 muhabbet olması amacıyla istiyorum bir şeyler.
-
hocam zaten cc sınıflandırılması var,yani gidip 450 cclik motorlarla yarışmıyorsun.ha güç olarak geride kalır biliyorum zaten amaç tecrübe kazanmak yine çinli motorlar da katılıyor sonuncu da olsam motorumu elime alıp dönmek istemem:D
-
arkadaş bence hiç girme o işlere yolda kalmasan bile sonuncu olursun bende motocorss hastasıyım yarışlara gidip arkadaşları izleyerek kendimi avutuyorum sende öyle yap bence..
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
geçen hafta Bodrumda enduro şampiyonası 1. ayak yarışmasını bizzat yakından inceledim , yamaha DR250 yada 350 ile yarışan bir genç vardı , diğerleri Husq, Ktm, honda crf yarışan otuz küsür motordan 25-28 tanesi ktm, 2-3 tanesi husq, 3-5 tane crf , 2 tane ismini markası okunmayan , bir tanede yamaha vardı.
sonuç olarak en zayıf 250lik yamaha kaldı, diğerlerinin yanında emekledi resmen , sürücüde önemli ama özellikle extreme parkurunda nal topladı yani, diğer motorlar büyük cc çok farketti güçlü ve torklu makineler ile resmen uçuyorlardı , hatta 2. olan motorsikleti sürücüsü yaşlı bir yabancı idi ama yaşına rağmen motorsikletinin gücü (ktm) ve tecrübesiyle gençleri alt etti.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
bence sonuncu olmak kötü değil önemli olan insanın kendisiyle yarışması ve yarışı tamamlaması.. ama çin malı motorları en kalitesiz hammaddeden yapıyorlar... bence atlamaya zıplamaya gelmez gibi gözüküyo benim gözüme..
[COLOR="#FF0000"][B][U]Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir.:bounce:
[/U][/B][/COLOR]
-
Ktm lerin bile bisiklet gibi kırıldığı sert parkurlar var.
Zayıfta olsa kaliteli birşeyle başlasan en azından yarışı tek parça halinde bitirmek bile başarı olur.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
Denizli İl Temsilcisi
mstfkrfk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mototcross seven bir insanım,imkanım olsa kendimi geliştirip bütün hayatımı motocrossa adayabilecek kadar zevk alıyorum:D
tabii bu iş kolay bir şey değil çok pahalı bir spor.yakın zamanda enduro ve off road yarışları başlıyor,aşırı tecrübesizim zaten şuan için katılma gibi bir düşüncem yok ama gaza gelip katıldım diyelim.bir çok kişi ktm husqvarna honda vb. sağlam motorlara binerken benim çinli motorum sağlam çıkabilir mi o parkurlardan.1-1,5 metrelik zıplayışlarda vida gevşemesi dışında pek bir problem çıkarmıyor ama sürekli ağır arazide motoru zorlayarak gidecek olsam beni düşündürür.tmf na lisans başvurumu yaptım.katılmasamda lisansla kendimi avuturum artık :D
git katıl en fazla 2000 tl kaybedersin ki oda motor en fazla param parça olursa bir yarışta olsa kendini tatmin etmek için dayanır o makine
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)