Alanya Buluşması ve fotoğrafları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Geçen hafta Leto ile birlikte Alanya'ya tatile gitmiştik. Fotoğraflar aşağıda. Tatil boyunca bizle ilgilenen ve R1'ni gezmemiz için bize veren Arif abiye çok çok teşekkürler. Kaldığımız otel alanya merkeze 12km uzaklıktaydı ama R1 ile bu uzaklık çok kısalıyor. Fotografların yuksek cözünürlükte olanlarını yakında albume ekleyecegim alanya ile ilgili ufak bir gezi yazıda yakında sitede oalcak.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
102.jpg


100.jpg


Almanyadan motosikletleri ile gelen sitemizin yeni üyeleri Koray ve Yasin
099.jpg


Yasinin 99 R1'i
098.jpg


096.jpg


Koray'ın 900 RR'ı
095.jpg


103.jpg


Yine Almanyadan gelen 2004 R1
146.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ben , Arif abi ve Leto
088.jpg


089.jpg


Almanyadan gelirken yolda kaza Arif abinin arkadasının ZX12'si
097.jpg


Kaza sonrası arkadasın kaskının durumu kafasında hicbir problem yok
144.jpg


143.jpg


Arif abinin ufak oğlu dehşet bir motorcu olacak :)
084.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tatil boyunca kullanıgımız Yamaha R1 :pale:
020.jpg


038.jpg


Leto R1 den sonra Twistera nasıl binecegini dusunuyor
027.jpg


Ben ise direk aglıyoruum :cherry:
025.jpg



024.jpg


Tek Teker Arifden ufak bi gosteri fotograf makinası hızına yetisemiyor
137.jpg


136.jpg


109.jpg


105.jpg


135.jpg
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Ahhh ahhhhhhhhh nasıl olcak bilemiyorum zaten dün yani pazar günü motoruma bindim bi garip geldi valla gidon yukarıda alışmıştım oysaki R1 e hemencecik... :pale: olsun ne yapalım.
alanya gezimiz iyiydi gerçekten arif abiye çok çok teşekkür ediyorum uçağını kullanmamız için bize verdiği için... oğulları tumay ve toprak ile tanıştık ufaklık toprak ileride motor üzerinde yapmayacağını bırakmayacak daha şimdiden motor hastası delirmiş gibi valla.. bisikletle stopii yapıyor.. :king: tumaysa bvs ile bitirdim diyor.. teker yapıyormuşşş.
alanyta sıcaktı istanbula geldim üşüdüm burada bu aydan sonra nasıl motor kullanacağız bilemiyorum gerçekten, arif abinin dediğine göre 11 ay motora binebiliyormuşsun alanyada kalan 1 ayda aralıklı olarak binemediğin zaman diyor yamur falan işte....
zx12 si ile kaza yapan abimize çok geçmiş olsun diliyorum buradan tekrar verilmiş sadakası varmış...
arif abinin ilgisinede çok teşekkürler... eeeee bu kadar yazayım şimdilik yeter her halde. :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahhhh ahhh;baktıukça içim gitti R1 i kullandığım o gün geldi aklıma...
ahhh ahhh :salut: :joker:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
oh oh gezin gezin yazın içimizde kalsın, ztn sinirden ölüyorum alanyaya gittim aklıma arif abinin numarasını istemek gelmedi diye :pl:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o alışkın be prometheus.Problem olmuyo valla bikaç dakikalık iş için.O sıcakta muhabbette olmasa d olur.Önemli olan bunu her zaman yapmamaktır ve Arif te işini biliyo o konuda merak etme sen.
:thumright:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
aslında arif abinin kafasında kask vardı ilk önce yanlız gözteri yaparken bize (gösteri zaten ufak çaplı idi), daha sonra resim, poz, video için bizide arkasına aldığı zaman cıkardı kaskını.. ok :rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
2
hi genclik ben almanyada koray cbr 900 rr herkeze bol slm almanya ya sag salim geldik ve burasi soguk alanya cok güzel di burdan tek teker arif abiye bol selamlar öpüyorum sizleri
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Kasksız motor kullanmanın mantığını çözebilmiş değilim. Arifi tanıyorum. Süper adam. Yeteneği de süper olabilir ama bunun kısası uzunu olmaz. Kazalar 1 saatte olmuyor. Saliseler içinde oluyor. Bu bir polisin hergün çelik yelek giymesi ve bir gün amaaa boşver dediğinde vurulması gibi bir olay.
Arif abiye de kask takması konusunda ısrar ediyorum. Ne olur ne olmaz. Ben park yerinde arabanın yerini değiştirirken bile emniyet kemeri takıyorum. Alışmak en iyisi. :cat:
Sen hata yapmazsın (HATASIZ KUL OLMAZ bu arada) ama ya başkası gelip hata yapar seni düşürürse? ki bu motosiklet olaylarında en sık karşılaşılan durum (Örnek bana çarpan araba) :pl:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arif abi için bişey demicem.gerekeni kendisi seninle konuşur yarın geliyo zaten .Ama elbette kaskatan yanayız..Kask,karda şapka giymemeye benzer takarsan korur,rahat olursun--takmazsan da hasta eder insanı.. :thumright:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Siz şimdi R1'den sonra kendi motorlarınızımı kullancaksınız

igghh, ne kadar baneell :mrgreen: :mrgreen:

Bu arada yeni kalıtan arkadaşlarada hoşgeldiniz diyorum :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
hi genclik ben almanyada koray cbr 900 rr herkeze bol slm almanya ya sag salim geldik ve burasi soguk alanya cok güzel di burdan tek teker arif abiye bol selamlar öpüyorum sizleri
Koray aramıza hosgeldin :thumleft:
Sag saglim gitmenize sevindim ordaki butun motorcu arkadaslara selam
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
2
slm arkadaslar bende sizler icin tskr ederim suan almanyada havalar 20 derce bikmak bilmeyen bizler hala motor sürüyoruz ve de bikmayacagiz ihiiii bende sizin aranizda olabilmek icin mutluyum burdan bi yardim edebilecegim veya ihtiyaciniz oldugu bi seyler varsa haberim olsun kendinize iyi bakin herkeze bol slm öpdüm koray
 
Katılım
26 Ağu 2004
Mesajlar
53
Abi bende motor almak isitiyorum. Birazda kuru param var ama evden veto geldi. Önce ünv. kazanmam gerekmiş. E nasipse bu yıl kazanıcaz inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst