iznini buluşamay gelmek için almadın mı yoksaa :rendeer:ahh ahh gelemiyorum yıllık izindeyimmmm
onur_NX' Alıntı:ya erhanımm..iyi guzel gidelim eglenelim de bu isin bi de maddi yonu var hoca giris felam ne kadar yoksa beles mi?)
ismanil anadolu yakasına birlikte gecicez işte yolun yarısı yani :king:bu yakadan bir iki kişi daha bulundan bende geleyim yoksa gelmem haa (şantaja bak)