13 Ağustos Cuma Buluşmasına Kimler Geliyor?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
13 Agustos Cuma Anadolu yakasında buluşuyoruz Saat: 20:00
Bostancı Vapur İskelesinde toplanıyoruuuuz.
Yolu bilmeyenleri Kadıköy Fenerbahçe stadının önünden alabiliriz.

Kimler geliyor.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh ahh gelemiyorum yıllık izindeyimmmm :pale:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
ya erhanımm..iyi guzel gidelim eglenelim de bu isin bi de maddi yonu var hoca giris felam ne kadar yoksa beles mi? :))
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
onur_NX' Alıntı:
ya erhanımm..iyi guzel gidelim eglenelim de bu isin bi de maddi yonu var hoca giris felam ne kadar yoksa beles mi? :))

Onur illa oraya gidicez diye birsey yok bulusup baska yerede gidebiliriz
Sen gel yeter ki :cherry:
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
bira icelim muhabbet edelim ben varim
mood un yanindaki biraciya gideriz adi beer sanirm
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla süper bizim arkadaşlar orayı tutmışlar tavsiye ederim..
yok be erhancım geçen haftadan belliydi gideceğim yoksa niye gelmeyeyim ki :pale:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
ne işiniz var karşıda yaa ben gelecem avrupa yakasından içki içecem birde akşam yanlız dönecem sizde yani revamı lan bu bana :king: bu yakadan bir iki kişi daha bulundan bende geleyim yoksa gelmem haa (şantaja bak)
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
leto bende kalirisn hanim yok evde
ne dersin motor icin yerde var.
haber ver bana 05362436306
 
Katılım
10 Ağu 2004
Mesajlar
2
arkadaşlar çıtır felan gelse gelirim hem kingstonda gelmiyo walla kusura bakmayın gelemiyeceğim :pr: :pr: :pr:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
bu yakadan bir iki kişi daha bulundan bende geleyim yoksa gelmem haa (şantaja bak)
ismanil anadolu yakasına birlikte gecicez işte yolun yarısı yani :king:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
bandit sağol da bende evde olmam gerek bende yanlızım (bekarım yani) ama teşekkür ederim yinede bakalım akşam gelmeye çalışacağım ama evde hayanlara yemek vermem gerek bakalım...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Buluşmaya gelen arkadaslara cok tesekkurler gercekten zevkli bir bulusma oldu :thumleft:


Banditin cektigi bir fotograf
fotografda biraz oynamalar yapılmıs galiba
Phto0004.jpg
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
skull sen bulusma yap bende motor olsun gelmem mi bee.. hem bak eski arkdasımlada karsılasmıs oldukk..(erhan) daha nice bulusmalara diyorum.. gece donerken cok keyifliydi ama kafalarda guzeldi uhuhe :queen:
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
valla arkadaslar helal olsun bulustuk gezdik ictik muhabbet ettik daah ne olsun . ayaginiza saglik. Fedakarlik yapip geldigi icin leto yada ayrietten 10 puan . bidaha ki sefere biz karsida bir yere gidelim de , en azindan cenesinden kurtuluruz :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst