29(Gece)-30 Agustosda Sapancada Çadırlarla Mangal Yapıyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çilingöz gezisine gelen aynı kadro ile sapancaya gidiyoruz. Katılmak isteyen buluşma yerine gelebilir.

29 Agustos Pazartesi
Buluşma Yeri: Maltepe Carrefour
Buluşma Saati: 20:00

Dönüş Zamanı: 30 Agustos 16:00


Burdan mangal için yiyecekler alınıp çadırlarla birlikte (olmayan 10 ytlye hemen burdan alabilir) sapancaya gidilecek. Yol 125 km. Temden gidilecek. Gece mangal partisi yapıp ertesi gün çeşitli oyunlar oynanıp, balık tutma gibi aktiviteler yapılacak. İsteyen gelebilir.

NOT: İskambil kağıdı ve tavla gibi oyunların getirilmesi şiddetle tavsiye edilmektedir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron985, evt abicim benide ekleyinnn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada çadırı ordanmı alayım yoksa kozyatağı carfourdan mı??? yardım edin plsss

******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biscuit, kabir le ubaykal maltepeden aldılar. sende ordan alabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron985, okey olmadı öle yaparım şimdi arkadaşları arıyorum gelen olursa diye bakalım artık kısmet... ben geliyorum abi allah bir aksilik çıkartz ise yanınızdayım =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
azdınız siz haaa, biri sizi durdursuuunnnn :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChatnoiR, birkaç hafta sonra yağmurlar, rüzgarlar durdurur zaten, sen dert etme :cherry: gerçi ben her türlü giderim ama neyse :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın arkadaşlar geziden kolay dönebildinizimi? :sunny:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Kodumun 30 agustos günü çalışıyorum abicim.. Varmı böyle bir adalet ya.. Ben de gelirdim yoksa ne güzel.. Çalışmak kavramını icat edene cok saygılarımı sunuyorum burdan..
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
cenk abi herkez bayram yapcak sen de hepimizin gururu olup çalışıcan üzüldüm :pale:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
cenkmenderes' Alıntı:
Kodumun 30 agustos günü çalışıyorum abicim.. Varmı böyle bir adalet ya.. Ben de gelirdim yoksa ne güzel.. Çalışmak kavramını icat edene cok saygılarımı sunuyorum burdan..

Abicim çalışmak tamam gerekli birşey ama tatilde de tatil yapmak lazım. insanın çalışma performansı artıyor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
ODUNCU' Alıntı:
lubimaya54,
ewet sapancada nerde kurucaksınız..ziyaretinize geliriz..adapazarından sapanca 5 dk
Hocam arkadaşlar ziyaretçi istemiyor galiba?

olurmu dostum hepiniz gelin. Ancak çadırları kuracağımız kesin bir nokta yok. Bu konuda yardım ve fikirlerinizi de bekleriz. Şu an internetten kampla ilgili araştırmalar yapıyorum. Ama en kötüsü cep tel veririz istediğiniz zaman gelirsiniz.
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
abi ne olacak buluruz bir orman kurarız azmı kurduk :flower: :flower:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst