[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EVET DOSTLAR,,UZUN BİR ARADAN SONRA MANİSA İL VE İLÇELERİNİN buluşmasını bu iftar yemeği ile sağlamaya karar verdik..umarım katılım iyi olur...yeni katılan arkadaşlarımızla tanışma şansımız olucak..buda bizim için sevindirici bir durum,,neyse iftar yemeğimiz VES CAFEDE OLUCAK..(ZORPET)

İFTAR YEMEĞİMİZİNİN İÇERİĞİ AŞAĞIDAKİ GİBİDİR;;;

*GÜNÜN ÇORBASI

*ZENGİN İFTAR TABAĞI(herkese ayrı SERVİS)HURMA,ZEYTİN,BAL,SUCUK,DOMATES,SALATALIK

*ZENGİN AÇIK BÜFE ( SALATA BAR VE ZEYTİNYAĞLILAR.)

*ARA SICAK ( AŞAĞIDAKİLERDEN BİRİNİ SEÇİCEZ)
-Krep çeşitleri
-muska böreği(pastırmalı)

*ANA YEMEK ( AŞĞIDAKİLERDEN BİRİNİ SEÇİCEZ)
- tas kebap
-hünkar beğendi
-kuzu haşlama
-ızgara çeşitleri

*TATLILAR ( AŞAĞIDAKİLERDEN BİRİNİ SEÇİCEZ)
-güllaç
-ekmek kadayıfı (kaymaklı)
-tahinli kemalpaşa

*İÇECEK
1 adet meşrubat

SICAK İÇECEKLER

çay-kahve (limitsiz)



fiyat 15 YTL ,,grup indirimi %10 yapıyorlar,,fiyat geliyor 13.5 ytl arkadaşlar...


YER=VES CAFE
SAAT=İFTAR SAAATİNDEN ÖNCE TABİKİ
TARİH=5 EKİM CUMA
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Süpersiniz :cat:
Hadi bakalım Manisa MT :)...
Ben çalışıyor olacağım,ama bir fırsatını bulur-işi kalıbına uydurabilirsem- gelirim:cat:
Fiyatlar çok iyi,tebrikler Mecit :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oooooo süper menü. özellikle çay kahve limitsiz demişsiniz bayıldım. bu adamlar beni tanımıyor galiba. O saydığın yemekleri yiyeceğim bir de üstüne normal miktarda çayımı içeceğim ve 13.5YTL vereceğim. Çok güzel fiyat almışsın kardeşim. Nasipse ordayım.

Bu arada VES kafeye de benim resmimi asarlar mı acaba? bu adamı içeri almayın bir daha diye!!!!!!!!:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
BEN ONLARA HABER verdim murat abi,,seni iyi tanıyorlar..ona göre muamele yapcaklarmışş..biz ona yemekleri ikram edelim,,sadece içtiği çayın parasını alalım yeter diyorlar...
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Ohooo... Menü çok iyimiş canım. Peki bu buluşmanın yapılacağı yer tam olarak nerede? İş durumunu ayarlayabilirsem aranızda olurum.
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
abilerim hayırlısıyla bu hafta ordayım he menüde harikaolmuş dogrusu mecit abi teşekürler kib :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
valla çok cazip bi menü...bi terslik olmazsa orada olurum :cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
şimdilik ben ok diyorummm, aksilik olmadığı süreceee oradayımm arkadaşlarrrr....görüşmek üzeree...:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
iş durumu müsait olursa kesin geleceğiz
olmassa bizim içinde yiyin için :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
cuma olmasına ayrı bi sevindimmm
gece saat sıkıntımız olmazz
süpersin be organizatör sen
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Organizasyonun yapılacağı yer tam olarak nerede? Yardımcı olabilir misiniz?:):):)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Organizasyonun yapılacağı yer tam olarak nerede? Yardımcı olabilir misiniz?:):):)

İzmir Manisa yolu üzerinde bir yerde. Tam mevki veremiyorum. Manisalı dostlar yardımcı olurlar. Grup halinde gidebiliriz araçlarda yada motosikletlerde yeri olan olursa seni de alabilir.
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi bu buluşmayada gelmessen olmaz walla merak ediom seni yaa:bounce:




yaw en fazla manisann girişinde beklerim ben sizi telefon numaram 0543 845 28 84 eren yardıma ihtiyaacı olan olursa arasın

bu LODOS böyledir eren kardeşim. arada dönem dönem kaybolur özletir kendini. Sevdiğimizi de biliyor ya bir iki yazar topiclere gider. Ama işleri hafifledi mi de yakandan düşmez habire zehirler nereye gidecez diye.

Kısaca Lodos u tarif edelim bilmeyenlere.....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
MÜDÜR,,(nam-ı değer LODOS),,BURDAN SANA SESLENİYORUM....İNŞALLAH BU YEMEĞE GELMEMEZLİK YAPARSINIZ...BENDE GEREĞİNİ YAPARIM...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
buyuk ıhtımalle gelırım murat abılerle beraber grup halınde cıkarız goruzmek uzere...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
TAMAM dostlar arzu edenleri,,işlerini ayarlıyanları bekleriz..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ah be mecit tam gününe ayarlamışsın oldumu şimdi izmirli arkadaşlar bir yere davetliymiş toplu gidecekmişiz yemek olayı varmış yemekten sonrada NARGİLE olacak dediler dayanamadım bakalım hangisine gideceğim SENCE ?????
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
İzmir Manisa yolu üzerinde bir yerde. Tam mevki veremiyorum. Manisalı dostlar yardımcı olurlar. Grup halinde gidebiliriz araçlarda yada motosikletlerde yeri olan olursa seni de alabilir.

Abi öyle bişey olursa çok sevinirim ya, bana ö.m. dan haber verirseniz tam süper olur. İzmir MT hep birlikte toplanıp giderse çok iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst