- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 867
- Konu Yazar
- #1
EVET DOSTLAR,,
Yok bu hafta olsun,yok haftaya olsun ,yok diğer hafta olsun derken toplantılarımızı aksattık MANİSA MT olarak..
Gerçi İZMİRLİ dostlarımızın organizasyonlarında az çok görüştük ama geleneksel toplantımızıda yapalım demi.....
MT MAN-İZ (MANisa-İZmir) buluşma yerimiz ve saatimiz;;
Mekanımız yeni açılan ve manisa ve çevresinde çok ses getiren ANIT CAFE ( Ulu Önder Atatürk'ümüz adına açılan bir mekan)
buluşma saatimiz 20.00 da geleneksel BİX CAFE..
BİX CAFEDEN grup eşliğinde ANIT CAFE ye geçeceğiz..
yer=ANIT CAFE
buluşma yeri= BİX CAFE(ANEMON OTEL)
Saat=20.00
Yok bu hafta olsun,yok haftaya olsun ,yok diğer hafta olsun derken toplantılarımızı aksattık MANİSA MT olarak..
Gerçi İZMİRLİ dostlarımızın organizasyonlarında az çok görüştük ama geleneksel toplantımızıda yapalım demi.....
MT MAN-İZ (MANisa-İZmir) buluşma yerimiz ve saatimiz;;
Mekanımız yeni açılan ve manisa ve çevresinde çok ses getiren ANIT CAFE ( Ulu Önder Atatürk'ümüz adına açılan bir mekan)
buluşma saatimiz 20.00 da geleneksel BİX CAFE..
BİX CAFEDEN grup eşliğinde ANIT CAFE ye geçeceğiz..
yer=ANIT CAFE
buluşma yeri= BİX CAFE(ANEMON OTEL)
Saat=20.00