MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EVET DOSTLAR,,

Yok bu hafta olsun,yok haftaya olsun ,yok diğer hafta olsun derken toplantılarımızı aksattık MANİSA MT olarak..


Gerçi İZMİRLİ dostlarımızın organizasyonlarında az çok görüştük ama geleneksel toplantımızıda yapalım demi.....



MT MAN-İZ (MANisa-İZmir) buluşma yerimiz ve saatimiz;;

Mekanımız yeni açılan ve manisa ve çevresinde çok ses getiren ANIT CAFE ( Ulu Önder Atatürk'ümüz adına açılan bir mekan)
buluşma saatimiz 20.00 da geleneksel BİX CAFE..
BİX CAFEDEN grup eşliğinde ANIT CAFE ye geçeceğiz..

yer=ANIT CAFE
buluşma yeri= BİX CAFE(ANEMON OTEL)
Saat=20.00
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eh artık vakti gelmişti :) Buluşalım bi kucaklaşalım :)
Eee tabi Göksu nun kardeşinin sünnet düğününü de unutmamak lazım,hafta sonu da oradayız bir aksilik çıkmazsa :rendeer: O açılacak başka topicte konuşulacak zaten..
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
ya bıraz daha detaylı tarıf edebılırmısın ..pek cıkartamadım belkıde hıc gıtmedıgım ıcındır
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
GELDİ geçiyordu bile forrap..iyi oldu ya..birazz kulağını çekeriz milletin..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
anıt olayını ii düşünmüşsünn mecitt
hem yeni hemde hoş bir mekan
bu sıcaklarda üfürr üfürrr esiyordurdaa
minderler yayılırızzz artıkkk:)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
bende manisalı arkadaşlarımızı özledim 2 si sabahı yola çıkıcam umarım gelebilirim
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Benim motosiklet piston-krank dağıttı, yolda giderken birden kilitleniverdi motor. 110'la gidiyordm, kendimi zor attım sağ şeride.

Bu aralar 3 gün zorunlu tatilim olacak dostlar, eğer o döneme denk gelirse, motosiklet de tamirden çıkarsa o zamana kadar, Mutlaka yanınızda olurum.
Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HEDOOOOOOOOOO yola çıkmadan buraya uğraki sana son yol durumlarını söyleyim..
ALİİİİİİİİİİİİİİİ motoru yemişim,,isterse yansın sana bişey olmasın..ayarla ,,haftaya sarkıt motorun işini atla gel manisaya baba..yada gelip alayım seni bornovadan...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Mecit;

Bornova olsa iyi abi ben Marmaris'ten kurtulamadım ki daha... İzmir'de olsam motosiklet falan da beklemem gelirim otobüsle falan, ama bu sezon işlerin tadı olmadığı gibi zaman da geçmek bilmiyor yahu... Ekim ayında kesin dönüş var, sonra bir daha yazları izmir'den ayrılanın pistonu-krankı dağılsın :) 3 günlük tatile denk gelirse (bu tatili belediye belirleyecek) kesinlikle oradayım.
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Güzel bi toplantı olucağa benziyor..Uzun zaman oldu Manisa' da toplaşmayalı bende yayından önce gelirim..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
evet AKHİSAR'lı dostlarımızın bi kulağını çekelim bakalım uyandıralım uyuşukları :mrgreen:
geliyoruz...+1,+2,+3 de olabilir :) sürpriz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha ben yabancısıyım.... Çömezim buralarda... Kaybolurum falan......:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gittardando,çok geçmiş olsun:rendeer:Allah korumuş...

Alp_Tunay kaybolmazsın,jantından tutarız götürürüz seni :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
şükür yaaaa budur işte. bir aksilik çıkmadıktan sonra ordayım kardeşlerimi çok özledim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
herkesler gelicek anlamam,,bahane kabul etmem,,keserim lastiğinizi,çizerim deponuzu motorunuzu..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
hayırlısı o güne kadar bi aksilik çıkmazsa durumlar müsait olursa ordayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst