10 Haziran 2007 İzmit Körfez Pistine gidiyoruz...

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun düzenlediği Motosiklet Pist Şampiyonası 3. ayağı İzmit Körfez Pisti'nde 10.06.2007 tarihinde yapılacak. Yarışları seyretmek ve katılan arkadaşlarımıza destek olmak için pazar günü izmite gideceğiz.

Buluşma Noktası: Çamlıca otoyol gişelerinden 10km sonra olan ilk benzinci OPET MEHMETÇİK Tesisleri
Buluşma Saati: 09:00 (Opet Benzincide kahvaltı yapılabilinir.)
Hareket Saati: 09:30

Türkiye Pist Şampiyonası 3. Ayak yarış Programı 10 Haziran 2007

10.15- ( 15 Tur) Ümit Kupası - Ödül Töreni
10.50- (20 Tur) Superstock B Yarış - Ödül Töreni
11.35- (15 Tur) Honda 125 Cup Yarış - Ödül Töreni
12.15 - 12.40 (25 dk) AÇILIŞ TÖRENİ
12.45- (25 Tur) Supersport C Yarış - Ödül Töreni
13.30- (25 Tur) Supersport B Yarış - Ödül Töreni
14.15- (25 Tur) Supersport A Yarış - Ödül Töreni (Kocaeli B.Şehir Belediye Bşk. Kupası)
15.00- (25 Tur) Superstock A Yarış - Ödül Töreni
15.45- (15 Tur) Honda 250 Cup Yarış - Ödül Töreni
16.15- (20 Tur) TMF KUPASI Yarış - Ödül Töreni
17.00- (12 Tur) Super Moto A-B Yarış - Ödül Töreni
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
beni yazın listeye, geçen hafta sonu olan yarışlar gerçekten çok çekişmeli geçti. bu yarışlarda kaçmaz, ayrıca sitemizden 2 arkadaşımızda bu yarışlarda yarışıyor. mehmet ve hakkı'yı desteklenmeye gitmeliyiz sadece arkadaşlarımızı değil motosiklet sektörüne desteklemeliyiz.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
beni yazın listeye, geçen hafta sonu olan yarışlar gerçekten çok çekişmeli geçti. bu yarışlarda kaçmaz, ayrıca sitemizden 2 arkadaşımızda bu yarışlarda yarışıyor. mehmet ve hakkı'yı desteklenmeye gitmeliyiz sadece arkadaşlarımızı değil motosiklet sektörüne desteklemeliyiz.

aslında daha fazla kişi yarışıyor edy. tess var cbr 125 cupta cbf 250 de de ben varım.(kofti yarışçı :p ) bilmediğim başka arkadaşlar varsa kusuruma bakmasın :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
aslında daha fazla kişi yarışıyor edy. tess var cbr 125 cupta cbf 250 de de ben varım.(kofti yarışçı :p ) bilmediğim başka arkadaşlar varsa kusuruma bakmasın :)

bir sürü yarışçımız varmışda haberimiz yokmuş . sizleri bilmiyorumdum ama iyi oldu. umarım yarış günü tanışırız.125 cc veya 1000 cc farketmez yarış yarıştır. bütün iyi yarışçılar öncelikle 125 cc ile başlarlar.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
1000 cc. kategorisinde boy(mehmet) arkadaşımız yarışıyor...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ümit kupasında da kaya34 (Hasan) arkadaşımız yarışıyor...

Arkadaşlar, yarışmak için ne fedakarlıklar yapılıyor bir bilseniz. Topu topu sezon boyunca 7 yarış yapılıyor. İmkanınız varsa hepsine gelip izleyin. Ne kadar çok seyirci olursa o kadar iyi, motorsporlarının da Türkiye'de gelişmesi lazım, sadece futbol ile hiçbir şekilde ilerleme kaydedemez ülkemiz. Sokakta Kenan Sofuoğlu'nun kim olduğunu sorun çoğu kişi tanımaz, halbuki Kenan şu anda Dünya Supersport Şampiyonu adayı ve ülkemizi temsil ediyor. İmkanlar olsa onun gibi daha bir sürü yarışçı çıkar Türkiye'den ama şartlar o kadar kötü ki bu işi yapmaya çalışanlar canla başla çabalıyor. O yüzden lütfen gelmeye çalışın...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Ümit kupasında da kaya34 (Hasan) arkadaşımız yarışıyor...

Arkadaşlar, yarışmak için ne fedakarlıklar yapılıyor bir bilseniz. Topu topu sezon boyunca 7 yarış yapılıyor. İmkanınız varsa hepsine gelip izleyin. Ne kadar çok seyirci olursa o kadar iyi, motorsporlarının da Türkiye'de gelişmesi lazım, sadece futbol ile hiçbir şekilde ilerleme kaydedemez ülkemiz. Sokakta Kenan Sofuoğlu'nun kim olduğunu sorun çoğu kişi tanımaz, halbuki Kenan şu anda Dünya Supersport Şampiyonu adayı ve ülkemizi temsil ediyor. İmkanlar olsa onun gibi daha bir sürü yarışçı çıkar Türkiye'den ama şartlar o kadar kötü ki bu işi yapmaya çalışanlar canla başla çabalıyor. O yüzden lütfen gelmeye çalışın...

haklısın abi elinizdeki kısıtlı imkanlarla bişeyler yapmaya calışıyorsunuz.sonsuz desteği hakkediyorsunuz..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
şu yarışların yanına o kategoride yarışan arkadaşlarımızın da ismi yazılsa hiç fena olmayacak hani.kim hangi yarışta yarışıyor bilmeyen çok kişi var.
boy, sana ve diğer tüm arkadaşlara başlarılar diliyorum ve şunu belirtmek de istiyorum.daha öncede olmuştu.
eğer yarışlara daha fazla üye gelmesini istiyorsak lütfen gezi planı yaparken daha çok dikkat edelim.bakın gene 10 haziran yaza merhaba gezisi ile yarış aynı zamana denk gelmiş.şimdi geziye gidecek ama yarışa da gelmek isteyen bir sürü kişi ikilemde kaldı ve büyük ihtimalle gelemeyecek...

ps.. ok şimdi kontrol ettim gene değişmiş gezi tarihi.teşekkürler skull...
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
İmkanım olursa ben de gelmek isterim yaa, hatta imkanım olursa ileride ben de yarışmak isterim. Yarışan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. Umarım bu yarışlar daha fazla ilgi görür. Bu spor bunu hakediyor.:cat:

Arkadaşlar İstanbul Park ta da oluyor mu bu yarışlar, benim haberim yok da. Eğer olmuyorsa da neden acaba?:silent::)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bende geliyorum izmit e benide ekleyin listeye
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@gümüş600f
bazen bu site dışından arkadaşlarım pisti yarım gün kiralayıp aralarında yarışıyolar
Gazcı Team'den mi bahsediyorsun? Onlar aralarında yarışmıyorlar, pistte dönüyorlar sadece.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
gümüş600f;694250' Alıntı:
benide ekleyin arkadaşlar mutlaka gelicez +1

bu yarışlara nasıl katılıyo arkadaşlar prosödürü nedir bazen bu site dışından arkadaşlarım pisti yarım gün kiralayıp aralarında yarışıyolar ama resmi yarışlara nasıl katılınıyo bilgisi olan varmı:silent:

sen gel haftaya anlatırız hepsini :) nasıl yarışılır, kaç para. hem bizimle gelirseniz belediyenin topladığı parayıda ödemezsiniz. zaten geçer sefer ektin bizi, babam seni beklemek için erken çıkmıştı ama gelmedim bu sefer ekersin yandın, benden söylemesi :)

bir liste yapalım

1. edy
2.engin
3.dinmeyen
4.nemrut
5.Gorkem
6.silah1
7.sarı600f
8.R6ustem
9.tayfun
10.levent
11.
12.
13.

gelmek isteyen eklesin ismini listeye.
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@gümüş600f
ilhamilerden bahsediyorum sarı r1
İlhami'yi tanıyorum, diğerlerini de. Gazciteam.org a bakarsan Takım'dan ihraç edilen yada ayrılanlar listesindeki CBR1000RRFireblade nick bana ait. Gazcı Team kurulurken ben de takımdaydım ama bazı nedenlerden dolayı ben artık onlara takılmıyorum. Hatta bu takım olayı ilk mail grubuyla başlamıştı, mail grubunu da ben kurmuştum.

Yarışlar hakkında detaylı bilgiyi buluştuğumuzda veririm.
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Biz SS başlığı altında yazışıyoruz. Piste girmek isteyen arkadaşlar varsa bu konuda toplanıp konuşalım. Erdem zaten önümüzdeki ay yurtdışına gidip eğitim almaya başlayacak, ben Superstock B kategorisinde yarışıyorum, buluşmalarda yeni arkadaşlara da çok faydamız olacağına inanıyorum.
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
85
istanbul parkta yariş yapılmıyor bunun sebebi ise FORMULA 1 patronuNUN MOTOSİKLET YARİŞLARINA İZİN WERMEMESİDİR.Sırf bu yüzden KENAN SOFUOĞLU ülkesinde yarişamamaktadır.arkadaşlar bunu protesto edelim ve formula biletlerini almayalım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelmeyi çok istiyorum o gün orada olmaya calısıcam ama söz veremem . İmakanı olan arkadaşlar lütfen kaçırmasın bu tarz etkinlikleri
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sabah yedide işten çıkıyorum, gece 11 de iş başı alıcam. Arada 4 saat filan uyumam gerek. Şimdi bana saat alternatifleri sunan ve artçı alan biri olursa gelirim :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet başka gelen yok mu? Bir liste çıkaralım lütfen... Yarışlara 3 gün kaldı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst