- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar
Daha önce gitmiştik bu geziye katılan arkadaşlarım bilir .çok güzel bir yer
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13878
Sanırım bu link e baktıktan sonra dahada açıklama yapmamı beklemiyosunuzdur.
Toplanma saati 09.00 Ç.M.S.K
Hareket 10.00
hoşçakalın
Daha önce gitmiştik bu geziye katılan arkadaşlarım bilir .çok güzel bir yer
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13878
Sanırım bu link e baktıktan sonra dahada açıklama yapmamı beklemiyosunuzdur.
Toplanma saati 09.00 Ç.M.S.K
Hareket 10.00
hoşçakalın