MT[İzmir] EKO da toplanıyoruz

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: İzmir li tüm arkadaşlar Bu akşam alsancak Gündoğdu meydanındaki EKO cafe bar da toplanıyoruz... Yer ayırtılmıştır

Toplanma saati...... 19.30 20.00 saatleri arası
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Burada bu gün öğlen 12:00 ye kadar Ömerağa'da toplanıldığına ait AVP41'in açtığı bir topik vardı. Yer değişmiş topik uçmuş......
Hayırdır? Ters bi durum mu var????
Milletin kafası karışmasın. O zaman MT [İZMİR] deki topikteki linki de kaldırın.
Çıkmaz bi sokağa açılıyo çünkü.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eko ile görüşüyorduk yer ayırtmak için ve haber geldi yerimiz ayırıldı apv41 i telefonla aradım benimle haberleşmediğinden bilgisi yokmuş ve o yüzden topik açmış kendisinin bilgisi dahilinde topik değişti ve toplantı yerimiz olan eko için başlık açıldı ters bir durum yok marko abi akşama görüşürüz
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Yauw ben yine gelemiyorum. (Bergama'ya ailemin yanına gitmek zorundayım da) Biliyorum devamsızlığım artıyor. Telefi edicem söz. Cumartsesi İzmir'de olabilmek için bugünden gidiyorum. Artık Cumartesi yapacağınız etkinliklerle ilgili net ten bilgi alırım. Alsancağın göbeği ve EKO :pr: neyse arkadaşlar size iyi muhabbetler. görüşürüz...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur çabuk git çabuk gel oradaki gelişmeler hakkında da senden bilgi almak için sabırsızlanıyorum kanka :p
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Size iyi eğlenceler. Ben sorumlu aile babası rollerimi yerine getireceğimden gelemiyorum. :salut:

Bir bira da benim için için ::cheeeeer
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar benim yerime de için bitane ::bira01:: :p bide unutmauın bol bol resme çekinin::xblink::
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
ben gelemiyorum akşam ama pazar günü kuşadasında görüşürüz 2 tane misafirim var haberiniz ola bana ayrıntı bildirin.konturum hic ama hic yok
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forum kurallarımızda var BBRR :p bir ilde aktif bir grup varsa başka grup kurulamaz hehe :cherry:

valla karışmam bah :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eve usta gelecekmis yarın mutfak dolaplarını sökecez peder ile bir suru iş cıktı :( :( :( :(........ mekanda alsancak amma guzel yer.........
size ii eğlencelerrrrr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst