Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ünü sınırları aştı Fransız kanalına belgesel oldu

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    Türkiye’de Tarık gibi bir din görevlisi ile karşılaşmak, hele motor kullanışındaki ustalığını, cana yakınlığını görmek bizim için çok büyük bir sürpriz oldu"
    aferin, böyle devam edin.
    sizlere, geçen izlediğim bir videoyu armağan etmek isterim:
    http://www.youtube.com/watch?v=-qd6AESv3eE
    https://twitter.com/tygermbz


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    cRaZy_iMaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Muğla/Bodrum
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000
    çekim için yapıldı o tekerler ayrıca arkamdan gelen minibüs sağ şeridi önümden giden araba da sol şeridi kapatmıştı...sükse yapsın diyew teker yapmadım orda.

    ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

    çok uzun yaa nbasıl anlatcam şimdi o kadar şeyi

    günlük hayatımı çektiler bunun yanı sıra da böyle bi imam olmanın toplum tarafından nasıl karşlandğını falan sordular...
    cRaZy_iMaM

  3. #23

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    Hocam, programın ismini biliyor musun fransızca olarak ? Internetten buluruz belki.

  4. #24
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Sizi sürü piskolojisine , işinizle aşkınızı karıştıranlara uymadığınız ve kararlarınızın arkasında durduğunuz için ayrıca tebrik ederim... Ayrıca yeni makineniz hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  5. #25
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Tarık kardeşim hoşgelmişsin

  6. #26

    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    KUBA - RAINBOW-100 CUB
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saatte 200 kilometre hızla ön tekeri gökyüzüne dikip Allaha yakın hissetmek bu olsa gerek
    ) Buna çok güldüm. Güzel benzetme olmuş. Teşekkürler. ))))))))
    Motosiklet = Özgürlük

  7. #27
    cRaZy_iMaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Muğla/Bodrum
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000
    programın ismini fransızca bilmiyorum ama bilgileri yollicaklar bana isticem.o zman buraya yazarım
    cRaZy_iMaM

  8. #28
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    MAŞALLAH BÖYLE İMAMALAR LAZIM BİZE

  9. #29
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    cbr500r/ crf250l / xcity250
    Alıntı cRaZy_iMaM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çekim için yapıldı o tekerler ayrıca arkamdan gelen minibüs sağ şeridi önümden giden araba da sol şeridi kapatmıştı...sükse yapsın diyew teker yapmadım orda.

    ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

    çok uzun yaa nbasıl anlatcam şimdi o kadar şeyi

    günlük hayatımı çektiler bunun yanı sıra da böyle bi imam olmanın toplum tarafından nasıl karşlandğını falan sordular...
    gururlandım abi helal olsun inşallah tanışırız bir gün .
    biz 2 arkadas pamukkale üni okuyoruz , 2. dönem havalar güzelleştiğinde ziyaretine gelsek arkadaşla olur mu abi

  10. #30
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Aferin Tarık kardeş,Allah yoldan ayırmasın.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  11. #31
    Atti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    WR-125 R
    Her il'e en az bir adet bu imamdan atanmasını istiyorum.
    Tanrı İradesini Hakim Kılmak İçin Yeryüzündeki İyi İnsanları Kullanır.Yeryüzündeki Kötü İnsanlar ise Kendi İradelerini Hakim kılmak İçin Tanrıyı Kullanırlar..

  12. #32

    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    SYM GT EVO 250 İ
    Saygılar Aslan hocam...

  13. #33
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Taze kanlar her zaman güzeldir,eski imamlar'ın çogunun suratı mahkeme duvarı tabiri idi(belki bana denk gelenler öyledir),şimdi genç arkadaşlar İnsanlara daha samimi yaklaşıyorlar.
    Allah kaza bela vermesin ,tekere dikkat.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  14. #34
    cRaZy_iMaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Muğla/Bodrum
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000
    otopsici isim neydi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

    ayrıca facebook dan eklemek isteyenler için facebook.com/tarikbalki

  15. #35
    Motork08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul Beykoz
    Motosikleti
    Enmaaahss
    hocam yokmu goruntusu hazırlanan belgeselın bı ızleyelım birii türkçeye cevirsin ne güzel olur


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)