Ramzey Motosiklet Afrika’da iki fabrika birden kuracak
-
Ramzey Motosiklet, Afrika’da kuracağı iki motosiklet fabrikasıyla Avrupa ve Türk Cumhuriyetleri pazarlarına girmeye hazırlanıyor.
Ramzey Motosiklet Genel Koordinatörü Fevzi Lütfi Yalnız, “Yaptığımız üretim anlaşmalarıyla kapasitemizi iki katına çıkararak 20 bin metre karelik alanda yılda 200 bin motosiklet üretme potansiyeline ulaştık. Geçen sene 210 olan personel sayımızı 350 kişiye çıkardık. Afrika’yı üs yaparak Avrupa ve Orta Asya pazarlarına açılmak için çalışmalar yürütüyoruz. Bu ülkelerde bayilikler ve distribütörlükler kurarak büyüyeceğiz” dedi.
Yalnız, Afrika pazarında gerek yedek parça gerekse moped alanında 1985 yılından bu yana ihracat yaptıklarını dile getirerek, “Şu anda Cezayir, Fas, Tunus başta olmak üzere 6 ülkede 10 distribütörümüz var. Bu ülkeler aracılığıyla Afrika’nın tamamına yakınına Ramzey motosikletleri gönderiliyor” diye konuştu. 2009 yılında krize rağmen 5 milyon dolar yatırım yaptıklarına dikkat çeken Lütfi Yalnız, 2010 yılında ise teknik alt yapımızı güçlendirmek için üretim bandına son teknoloji makineler aldıklarını ifade etti. Nisan ayında yapımı tamamlanan alüminyum dökümhanesini devreye sokarak üretimde yüzde 70 olan yerlilik oranını yüzde 85’lere kadar çıkardıklarını belirten Yalnız, bu yıl 10 milyon lira daha yatırım yapacaklarını bildirdi. Yalnız, şöyle konuştu: “Krizin sona ermesiyle Türkiye pazarının yıllık 200 bin motosiklet rakamlarına ulaşmasını bekliyoruz. AB’de 125 cc’ye kadar olan motosikletler B sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor. Bizde ise 50 cc Mopedlerde bile A sınıfı ehliyet zorunluluğu var. 15 milyon nüfuslu Yunanistan’da 250 bin motosiklet satılırken 70 milyonluk Türkiye’de bu rakam 150 binleri geçmemektedir. Devlet destek olursa pazar iki katına çıkar.”
Kaynak:Hürriyet
Reklamlar
-
boşversin ya destek vermesin çıksın şu çinliler piyasadan
-
ürünlerinde kullandığı malzeme kalitesi 5 para etmeyen firma tüklere bulaştı afrikayı bari rahat bıraksınlar. burayı hakkını vererek yaptılarda orası kaldı ilk aldığımdaki sorunu güdik servisi halledemedi ben dışardan parça alıp hallettim herşey motoru satana kadar
-
Ben ramzey crossumu aldığım gün 75 lira masraf etmiştim ( 2006da )
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
yaa bu afrikalıların hiçmi şansı yok kardeşim
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
Made in China nerden uydurmuşlar %70'lik yerlilik oranını
-
-
Gerçekten % 100 türk malı olsa şimdi gider alırım hondaya yamahaya para yedirmem,işin hikaye kısmı malesef %99,9 çinli motorlar...
-
Aslında ben Çinliymiş,Türkmüş kaliteliymiş,kalitesizmiş orasına bakmamda.Bu kadar distrübütörüm var şu kadar ülkeye ihracat yapıyoruz diyen adama ben şunu sormak isterim.Koskoca Türkiye'de kaç tane servisin var?Kaç tane yedek parça depon var?Elle sayılacak kadar az tabiki.Senin ne kadar ihracat yada üretim yaptığın önemli değil,önemli olan sattığın malın ne kadar arkasında durup,hizmet verebilmen.
-
İnşallah biz yapıyoruzdur. Dökümhanelerle birlikte yerlilik oranını %70'den %85'lere çıkarmışlar, inşallah bir katakulli yoktur, yoksa ayakta alkışlarım.
-
kalipsolara bak be helal olsun ramzeye adamlar çalışıyor ya
-
Meyve veren ağaç taşlanır zaten.
-
Ramzey vb motorların parça sorunu olmuyor zaten servis sorunu da yok. Hurdalıklarda bütün parçalar olduğundan markası hiç farketmiyor hepsi birbirine kalıp gibi uyuyor.O yüzden fazla kötümser de bakmamak lazım.Hatta çalışan motorları bile bulmak mümkün
"Im a cowboy, on a steel horse I ride":wiinkk::wiinkk:
-
Mondial piyasayı yedek parçaya boğduğu için bu vb markalar yedek parça işi ile uğraşmıyor. Valla ben memnunum çin motorumdan, scooter alacak olsam yine çan çin çon alırdım. KUBA çok düzeltmiş motorları, kalite bakınca anlaşılıyor.
-
03 Haziran 2010, 14:08
#15
Ramzey krosum var şimdiye kadar ( 5500 km ) tamamı off roadda yapılan km, sadece iki defa lastik değiştirdim. lastikler duro marka çabuk harcanıyor fiyatı ucuz ondan kullanıyorum, belki biraz şans işidir, Japonlarda da parça sorunu var forumdan takip edebilirsiniz 6 ay parça parasını veriipte parçanın yanlış gelmesi, iade alınmaması felan, bence kendi çaplarında çok iyi ramzey, 200 cc krosu da hakkını veriyor bence, fiyatına göre, tabiki aradabir olumsuzluk oluyor,
Ramzey 200cc krosu 3500 Tl iken Hondanın 250CC crf si 10000$ satılıyor, güçlü kaliteli ama 5 tane ramzey fiyatı,İki tane ramzey alacaksın 7000 tl ye gelir, parça sorunu kalkar. inşallah daha geliştirirlerde japonlardan kazık yemeye son gelir..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)