Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Husqvarna SM610 ile Kuralları Değiştirin

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.

    Asfalt yollarda gezerken adrenalini hissetmek, yoldan çıkıp hiç bilinmeyen rotalar keşfetmek. Elbetteki süper moto kategorisini anlatmak için bu tariflerin hiç biri yeterli gelmeyecektir.

    Normal cadde motorlarından bir hayli yüksek duruşları, rahat kullanımları, çarpıcı görünüşleri, süratli motorlardan hiç de geri kalmayacak agresif performanslarıyla asfalt ve/veya alternatif yolların yeni gözdeleri olma yolunda hızla ilerleyen süper motolar kategorisine gün geçmiyor ki bir yenisi daha eklenmesin. İtalyan tasarımının karizmatik temsilcisi Ducati'nin bile katkıda bulunduğu segmentte yıllardır bulunduğu zirveyi kimselere kaptırmaya niyetli olmayanlar da var elbet.


    1903'te İsveç'te motosiklet üretim hayatına başlayıp, günümüzde İtalyan Cagiva grup altında devam eden Husqvarna, enduro ve motokross yarışlarında kazandığı 42 dünya şampiyonluğu ile perçinlediği tecrübesi ile bu kez amatör kullanıcıların ilgisini çekmeye çalışıyor.


    SM 610, motosikletini hergün kullanan supermoto fanatikleri için, yarış görüntüsünden ve performansından vazgeçmeden konfor sağlamak üzere özel olarak üretilmiştir. Bu yeni makine bir yarış motorunun nasıl günlük kullanıma uyarlanabileceği hususunda güzel bir örnektir. SM 610 performans ve güzel görünümün karışımından oluşur.




    SM 610, Husqvarna'dan beklendiği gibi yüksek özellikli yetenekleri ile sahip olduğu geniş çaplı kullanım alanı ile çok yüzlü bir makinedir. Konfor ve yarış teknolojisinin karışımı sayesinde supermoto sahibi olup uzun yolculuklara da çıkmak isteyen bir sürücünün istediği herşeye sahip olan motor, düşük devirlerde bile performansından ödün vermeyen kalbi ile günlük kullanım için çok uygundur.




    SM 610, parlak aksamlarıyla tamamlanmış koyu gri veya geleneksel Husqvarna renkleri olan sarı ve mavi yarış desenleri ile etkileyici bir güzelliğe sahiptir. Farın oturtulduğu yuva ufak bir cam gibi işlev görür. Yarış versiyonlarından anımsanabilecek yüksek ön çamurluk ile uyumludur. 12 litrelik yakıt tankı kilitli bir kapakla donatılmıştır.


    Gerekli tüm ikaz ışıkları, sinyal ikaz lambaları, hız, toplam kilometre, devir saati ve saat özelliklerine sahip dijital gösterge aynı zamanda bir tripmetreye sahiptir ve servis periyotlarını da gösterir. The SM 610 R, sürücüler kadar yolcularında rahat edebilmesi amacıyla dizayn edilmiştir. Arka şase ve çamurluğa monte edilen özel bağlantı elemanları yardımıyla arkaya bir de çanta koyarak bagaj derdinizin büyük bir bölümünü halledebilirsiniz.


    Gidon ve kontroller ilk kullanıldığı SM 450/510 R modellerindeki gibi dizayn edilmiş ve ayrıca 4 manet pozisyonlu bir fren pompası içerir. Şase, sertleştirilmiş ve güçlendirilmiş çelikten imal edilmiştir. Salıncak 450/510 R yarış modelleri ile aynı kullanılmış. Sıkıştırma ve geri tepme için tamamen ayarlanabilir yeni Sach şok emici eklenmiş. Süspansiyon ve frenler SMR modelleri ile aynı tercih edilmiş, fakat daha hafif ve tamamiyle ayarlanabilir modeller kullanılmış. 45 mm'lik ters Marzocchi çatal sıkıştırma ve geri tepme için tamamiyle ayarlanabilir. Brembo marka kaliperlerin tercih edildiği motorda, önde 4 piston kaliper ve ayrı balatalı 320mm disk kullanır. Arkada ise 220mm lik tek disk bağlanmıştır.


    610 motoru daha önceki modellere göre bir çok gelişme sunmaktadır. Normalde daha büyük tek silindirli motorlarda titreşimi azaltmak amacıyla kullanılan bir dengeleyici kullanılmış.


    Yeni kullanılan Keihin MX41 karbüratör ve daha fazla sıkıştırma oranına sahip silindirler sayesinde önceki modellere göre gözle görülür bir güç farkı bulunmaktadır. Güç çıkışı 7000 devirde 53 hp ye çıkarılmış. 4 valf, üstten tek egzantirik ve salıncak kolu sistemi değişken valf yaylarına ve ses seviyesini azaltmak için yeni zamanlama zinciri tansiyon düzenleyicisi ile donatılmıştır. Motor, çift yağ pompasına sahiptir. Bir pompa kafayı ve krankmilini desteklerken diğeri krank ile vites kutularına hizmet eder.


    Performans için özel geliştirilmiş entegre katalitik konvertörlü tek borulu egzoz sistemi ve elektrik fanlı, termostatlı ve yeniden tasarlanmış hava kutusu bulunduran soğutma sistemi diğer tasarım öğeleridir.





    Bu yerinde duramayan haylazın Türkiye'deki indirimli satış fiyatı 9999 € olarak belirlenmiş.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Husqvarna SM610 profesiyonel bir makinadir zaten Turkiyedeki bir cok moto cross yariscisi bu motoru hepimizden daha ii taniyor o yuzden bu fiyata pek sasirmiyorum acikcasi.ilk resim cok guselmis bu arada. Eski crossculari gorunce insan kendini nasil sansli hisediyor artik gir magzaya kask mont sec desenine gore. Paylasim icin tessekurler.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  3. #3
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Husqvarna SM610 profesiyonel bir makinadir zaten Turkiyedeki bir cok moto cross yariscisi bu motoru hepimizden daha ii taniyor o yuzden bu fiyata pek sasirmiyorum acikcasi.ilk resim cok guselmis bu arada. Eski crossculari gorunce insan kendini nasil sansli hisediyor artik gir magzaya kask mont sec desenine gore. Paylasim icin tessekurler.
    Aslında SM610 Husky'nin amatör kullanıcılar için ürettiği modeldir. Zaten artçı ayaklıkları, elden marşı, elektronik göstergesi vs. bunu gösteriyor. Ama özelliklerinin gelişmiş olması nedeniyle profesyoneller tarafından da tercih edilmesi gayet normal bana kalırsa.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  4. #4
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Ben beğenmedim Yavuz cum
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #5
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben beğenmedim Yavuz cum
    benim beğendiğimi herkes beğenecek diye bir kaide olsaydı zaten çoğu motor üreticisi aç kalırdı emin ol
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  6. #6
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Eminim şekerim
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  7. #7
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    süper motosiklet begendim.

    tam benlik motosiklet uzun yol için süper.

  8. #8
    macrol 500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2006
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    '05 Kawasaki z750s maviş :)
    ben bayıldım ss sevmeme ragmen hayaran kaldım cok guzel bır makıne yapmıs adamlar vallahı
    Kawasaki z750s O Bir Aşk

  9. #9
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Satmak isteyen bir arkadaşımız var.
    Bilirsiniz,hani İsveç çeliği derler ya,öyle bir şey galiba.
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=26207
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  10. #10
    kraljames - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2006
    Şehir
    TÜRKİYE
    Çok agresif duruyor
    [ ELAZIĞ-MT ]

  11. #11
    canabien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    2002 cbr 600 f
    türünün iyisi bence bu arada herkesin bayramı kutlu yeni ylınızuğurlu olsun

  12. #12
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    sexy bir bakışı var
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  13. #13
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    evet evet
    ıste budur ya
    ben bundan ıstıorum
    hem arazı hemde vıraj performansı:D
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  14. #14

    Üyelik
    18 Aralık 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    alamadım daha
    ya ben anlamadım sevip sevmediğimi içimden bi ses guzel derken öburu cık senin istediginden diil bu dio

  15. #15
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Fonksiyonel makinalar.Benim için fazlaca agresif ama.Buna rağmen güzel olduğunu itiraf etmeliyim.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  16. #16
    cgl125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    indirimli fiyatı 9999 euro hehehe
    her şey mümkün değil
    hiç bir şey de imkansız

  17. #17
    ozi2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Google arama motoru
    Gösterge paneli servis periyotlarını gösteriyor bu çok süper olmuş
    [COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]

  18. #18

    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Herkese merhabalar, ben bu makineye 4 yıl kadar bindim. Şehir içinde ve dışındada çok keyiflidir. Arazideki başarısından bahsetmiyorum bile. Bu makine ile kaldırım inip çıkarken ve merdivenlerde hiç gaz kesmenize gerek yok....
    İncelemelerim sonucunda 2000 modeli ile 2007 model arasında motor ve şasileri olarak hiç bir fark görmedim, aynılar. Bence en büyük dezavantajı, reklam eksikliği ve fiyatının yüksekliği. Sınıfındaki bildik makinalardan çok daha üstün bir makina olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

  19. #19
    profi66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    DR800 / 990ADV
    Alıntı cgl125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    indirimli fiyatı 9999 euro hehehe
    şimdiki fiyatı: 10.999 euro
    %30 peşin, kalanı 12 ay vade farksız taksitle
    deneme sürüşü? ehliyeti olanlara ücretsiz!!!

    yalnız denemeye karar vermeden önce bütçeniziiyi kontrol edin, vazgeçemeyebilirsiniz!!!
    YAŞAMAYI SEVİYORUM!!!!!!!
    mpank

  20. #20

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ramzey 150 cross
    Husqvarna bu yıl BMW tarafından satın alındı arkadaşlar. Bence açık olmak gerekirse fiyatı gayet makul. (böyle bir motor için)
    Sibop ayarı:mrgreen:


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler