650 cc Chopper Başlangıç İçin İdeal midir?
-
merhaba arkadaşlar ehliyetimi almış bulunmaktayım fakat eskiden beri chopper/cruiser hastasıyımdır.
boyum 1.85 kilo 85 ve keeway superlighter, supershadow üstüne oturduğumda çok küçük geldi
gerek chopperların çok hız yapmaması göz önüne laındığında 650 lik makinadan başlayabilirmiyim ve hangi motorları seçmeliimy bütçem ise en fazla 9.000tl gözüm japonlardan yana... saygılar..
Reklamlar
-
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Virago 535 de küçük. Bence başlayabilirsin. Honda Shadow olabilir.
-
Chopper Kullanımında da diğer motorlarda olduğu gibi tecrübe çok önemli.
650 CC lik bir Chopper için önerim HYOSUNG GV 650 olabilir. Hem hızlı hem de güçlü bir makine, görünüm açısından da V-ROD a çok benziyor
Ama 250 CC lik Regal Raptor daha uygun görünüyor.
# Çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir. (Mencius) #
-
hayatının geri kalanında insallah motosiklet sürecegine inanıyorum o yüzden acele etme. Burada her baslangıc kelimesi gecen topic'de kücük motorla baslanmalı muhabbeti tekrarlanıyor. Ben gene tekrar edeyim adet yerini bulsun. O yavas dedigin cruiser'lar uçuyor.
-
ben 535 virago kullanıyorum güzel makina ama temizini bulmak çok zor ben hala arızalarıyla uğraşıyorum.drag star,shadow yada intruder bak onlar iyi ve fiyat makul seviyede
-
Yeni başlayan biri için 250 cc. fazla bile. Öyle yeni başlayanlardan kilosu ve boyu fazla olanları çok gördüm. Bu iş araba kullanmaya benzer. Nasıl ki iyi şöfor kademe kademe küçük arabadan başlayıp büyüğe doğru giderek yetişir se motosiklet işide öyledir.
Bence akıllı davranıp 250 cc. Hyosung veya Regal Raptor alarak bu işe gir ve sağlam emin adımlarla ilerle.
-
"FatihKARAKAŞ" gv 650 yanılmıyorsam GT650 motorunun aynısı gibi, 72 HP ve torku çok fazla
"dweios" doğru söylüyorsun o yüzden regal raptor lara bakmaya başladım ama 0 ı o parayı haketmiyor 9.600 gibi fiyatlarda
"KomutanLogar" DragStar'la başlayanları okudum forumda ama yinede bi SS motor gibi düşünmeden edemiyorum .. yani 650 cc lik bi SS çok hızlı ve kilo olarak hafif olduğu için uçup gidiyor yani benim derdim aslıdna boy uzunluğu ve Harley-Davidson NightRoad a oturduğum zaman "işte bu! tam boyuma göre" demiştim fakat fiyatlar malum...
"osmanba" hyosung la ilgili sıkıntı görmedim fakat onuda denedim kasa olarak çok kısa kalıyor arka fren ve vitese ayağımı koyunca bi diz katlanması ve benzin deposuna süper temas ve her türlü küçücük bi şeyde bacağımın morarmalar sonucunda onu eledim regal raptor u kullanmadım fakat deponun ince oluşu bence bir + olacak gibime geliyor
-
Başlangıç için ideal değildir, ancak düzgün bir eğitimle kullanılabilir.
-
-
Hocam canını seviyorsan 250 cc'nin üstüne çıkma. Zaten 250'nin üstüne çıkarsan o da senin üstüne çıkar Allah korusun )
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
-
Eskiden eğitimle olur derdim ama bu görüşüm tamamen değişti. Bu motorlar hız için değil diyoruz ama 180 i buluyor hızı ağırlığı 300 kg civarı ortalama.. Önce 250 likle başlayın sonra yükseltirsiniz..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
yanında bir cbf 150 veriyorlarsa
bence mükemmel
-
Yaratan rabbinin ismi ile oku!
-
Hiç motorsiklet tecrübeniz yoksa başlangıç için 250 cc civarında güzel bi japon cruiser öneririm. Kalıp olarak küçük görünmesine bakmayın emin olun tek kişi ile başlangıç için cift silindirli 2500 cc 18-20 hp makinalar bile başlangıç için seri gelebilir. Bahsei geçen aletler hız için değil belkide ama siz daha nefes almadan 100 lü süratleri görüyorlar. O yüzden motorsiklet siz napınca ne yapar tepkileri nasıldır bunları kavramak açısından hem daha hafif olan hemde daha az güçlü olan 250 cc başlangıç için idela olur.
Ancak Daha önceden motorsiklet geçmişiniz varsa pek fazla düşünmeyin gönlünüze göre seçebilirsiniz.
-
Selamlar,
Bence eğer büyük bir yetenek sahibi isen olabilir fakat yeni motora başlayan birinin 600 cc ve daha yukarı bir motoru devirme olsalığı çok yüksek. Cruiser'ların son süratleri düşük görünse de bu hacimlerdekiler çok yüksek torklu ve güçlü makinelerdir. İvmeleri de hiç fena değildir. Bence hafife alma.
Zaten sorun güçte değil, sürücü bilinçli ise altından kalkabilir. Asıl sorun ağırlık ve denge. 250 cc ile başla derim. Yavaş yavaş yükselt, acelen ne? Ben önce 250 cc kullandım 1 sezon, sonra 750 cc cruisere geçince ağırlığından dolayı düşük hızlı manevralar bayaa zor geldi.
Sen yavaş yavaş cc büyüt, hem daha çok motor denemiş olursun. Ayrıca güvenlik ekipmanlarına da bütçe ayıracağını unutma. Kazasız sürüşler dilerim.
-
Karşı çıkanlar olabilir ama şu anki aklım olsa, GV250 yerine dragstarla başlardım.
Evet yeni başlayan biri için cc farkı önemlidir, fakat bilinçli kullanıcılar için, chopper motosikletlerde çokta abartılacak durumda önemli değildir hacim farkı.
250 cc lik chopperda o tadı tam anlamıyla alamıyorsun. ister suzuki olsun, ister dragstar, ister hyosung... Hep devirli kullanmak zorundasın.
O tok gürültüyü duyamıyorsun. Tabiri caizse hayvan gibi bacakları yayıp oturamıyosun motorda
Velhasıl aklı başında bir adamsan (bunu bize anlatmana gerek yok, kendini aklı başında olduğuna inandırman yeterli) dragstar, shadow, VN uygun makinelerdir...
Hyosung GV650 ye sakın girme, Tam bir canavardır. Ölürsün !
Motosikletli Kaplumbağa...
-
SIFIR Hyosung GV250 almalısın . ( TR de ST Kanuni markasıyla geçer )
[/url]
-
40 hp olduğuna bakma canavar gibi çekişi vardır...hacimi ve beygiri biraz daha küçültmeni tavsiye ederim...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)