Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

650 cc Chopper Başlangıç İçin İdeal midir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Değildir. 650cc ve üstü Cruiserlar kamyon gibidir dönmez. Kontrol ü bilmeyen adam her virajda yere yapışır, döneceği mesafeyi ayarlayamaz. CC farkı daha az önemlidir SS lere göre Cruiser da ama bu sefer da kontrol devreye girer. İlk motor için hiç bir şekilde uygun değildir. GV650 80 beygir e yakın gücü ile ölümüne sebep olur açık ve net. GV250 veya Venox 250 bile önermem 30Hp bile fazla gelir ilk motor için. Boyun çok uzun ise illa Cruiser ile başlamak zorunda değilsin. Ki ben 1.90cm im ve Regal Raptor ile başladım hiç sorun yaşamıyorum. Gidon ve pegleri boyuna göre ayarlatabilirsin mümkün olduğunca. Boyuna uygun bir motosiklet türü seçmen daha önemlidir görüntüden. git yüksek bir cross al 250lik ve onunla başla.
    computeus bunu beğendi.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha XVZ1300 Royal Star Tour Classic
    Uygundur kardeşim. 650'lik bir Drag Star veya 750 Shadow cüssenize de gayet uygun makinalardır. Benim ilk motorum 650 Drag Star idi. Motorla atristlik yapmadığın sürece sadece trafikteki diğer sürücülerden problem bekle. Son olarak Çin malı, Kore malı her neyse artık uzak dur, Japon veya paran yetiyorsa Amerikan al.

  3. #23
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı Cevger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uygundur kardeşim. 650'lik bir Drag Star veya 750 Shadow cüssenize de gayet uygun makinalardır. Benim ilk motorum 650 Drag Star idi. Motorla atristlik yapmadığın sürece sadece trafikteki diğer sürücülerden problem bekle. Son olarak Çin malı, Kore malı her neyse artık uzak dur, Japon veya paran yetiyorsa Amerikan al.
    Aynen katılıyorum. Çinini geçtim, Koreden bile uzak dur Sıralama yapacak olursak, Amerikan, İtalyan, Japon derim
    Motosikletli Kaplumbağa...

  4. #24
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Ehliyetimi yeni aldım diyorsun motor tecrüben olmadığını düşünüyorum. Benim de boyum 1,85 75kiloyum. İlk motorum honda spacy scooterdı. Bu boyla üzerinde nasıl durduğumu hayal et. Önemli olan motorun üstünde nasıl göründüğün değil, canın. 250cc makineler kesinlikle küçümsenecek makineler değildir. Ben 7 beygirlik spacyden 28 beygirlik hyosunga geçince ne olduğumu şaşırmıştım ve evet ilk başta dönüşler, yokuşta dur kalklar, motoru dengede tutma ve benzeri olaylarda zorlandım. Bence 2. el 250cc ile başla, cruiser sürmesini öğren, motorun bakımı nasıl yapılır öğren, hemde düştüğünde, çizildinde için yanmaz. İyice alışınca git gönlünden ne geçiyorsa al.
    ayrıca şu başlık altındakileride mutlaka oku

  5. #25
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    Eğitim al.

    Eğitim alınca zaten ne ağır, ne de güçlü makine isteyeceksin...

    "Olur" diyenlere kanma. Bırak kazayı, devrilirken tutacağım diye belini sakatlaman bile işten değil. Kolun alışık değil bacağın alışık değil. Neresinden tutacağını bile bilmiyorsun ağır motosikleti. ER5'den Deauville'e geçtiğim ilk beş günde üç kere, sadece ve sadece bacaklarım yeterince güçlü olmadığı için yere düşürdüm Deauville'i. İkisi kırmızı ışıkta, biri evin önünde. Tutarım gibi geldi tutamadım, bacaklarım alışmış eskisine.

    Mutlaka ve mutlaka "bilen" biri ile çık motorun üstüne. Bilenden kasıt yol yaparak değil eğitimini alarak bilmek.

    Son olarak da öncelikle bu adresteki http://motorhikayesi.wordpress.com/ ilk yazıyı oku ve okuduklarına inan. Motosikleti kendin kullanarak öğrenemezsin.

    İkinci olarak da bunları mutlaka oku lütfen:
    http://motorhikayesi.wordpress.com/2...la-baslayayim/
    http://motorhikayesi.wordpress.com/2...ca-patlayacak/

    Faydalı olması umuduyla.
    computeus bunu beğendi.
    "Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"

  6. #26
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...c-v-motor.html

    tavsiye ederim 250 cc olduğu halde canavar gibi gidiyor 250 böyleyse 650 cc nasıldr bilemiyorum
    bu kawasaki bir başka dostummm

  7. #27

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    yav yeni başlıyosanız motosiklet kullanmaya motor hacmi 125 - 250 cc yi geçmemelidir. bu kadar basit. 65occ de ısrar etmenin bi anlamı yok. yeterli tecrübeyi kazandıktan sonra hacmi büyütürsün. bence ikinci el küçük hacim bi motor alın sonra istediğine geçersin.

  8. #28
    serotizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Harley Davidson Softail FXSTBI
    Ben birkaç hafta önce Kymco Venox 250 aldım. Şu anda hem performans hem ses hem karizma olarak beni gayet tatmin ediyor.
    650'lik bir makinadansa bu tarz bir motorla başlamak bence de daha akıl karı olacaktır.
    Hakimiyeti ve yol okumayı iyice öğrenene kadar daha büyük bir motora geçmemek lazım. Eğitim almakla trafikte gezmek çok farklı şeyler. Olay sadece motora hakim olmaktan ibaret değil.
    Diğer taraftan heyecanını da anlıyorum. Yamaha Midnight Star 950 rüyalarıma giriyor. Düşünmediğim bir an bile yok Ama sabretmek lazım
    Ben kendime 15bin KM limiti koydum. Kaldı 14bin

  9. #29
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Soruna göre idealmidir? Değildir.
    Peki başlanabilirmi? Evet Başlanır
    Sorun yaşanırmı? Kesinlikle sana bağlı.
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  10. #30
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    http://www.youtube.com/watch?v=pJxOsYh12yY&feature=fvsr


    umarım düşüncene birşeyler ekleyebilirsin.

    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  11. #31
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Yıllarca mz jawa benzeri bilumum makina kullanıp 10 sene aradan sonra gittim Dragstar aldım. İlk gün sağa sola bile döndüremiyordum düşün... Ama kesinlikle tavsiye etmiyorum, ilk gün 10 sene geçmişte olsa 6 senelik motor deneyimim var kullanırım diyordum ama kazın ayağı öyle değilmiş, ondan sonra zorunlu salı pazarında 1 hafta boyunca çalışarak trafiğe çıkabildim Kesinlikle yüksek cc tavsiye etmiyorum..
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  12. #32
    EaréndiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Magna VF750c
    Hocam ilk vitesli motorum en 500 dü.Gayet seri bir makine güçlü bir makine.Aldığımda herkez çok büyük 250 lik alsaydın falan dedi 1 hafta kendi mahallemde sokak aralarında takıldım sonra paşalar gibi bindim gezdim.En çok sorunuda belli bir tecrübeye ulaştıktan kendime güvenmeye başladıktan sonra yaşadım.Başlarda gaza asılmaya korktuğum için pek sorun yaşamadım ama gaza asılabilmeye başlayınca sorun oldu.Aceleci değilsen eğer sıkıntı yaşıycağını sanmam.

  13. #33
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Bu benzin fiyatlarıyla 650lik makine başlamak için ideal bir makine değildir. Büyük motor takıntısını da çok anlamıyorum açıkçası, 250lik gv var bende, dragstar 650 benim yaktığım benzinin iki katını yakıyor, gidiş gezi rahatlık açısından çok bir fark olsa anlayacağım belki, hatta 100 kilo daha hafif benim motor; daha rahat o açıdan, her türlü 250lik avantajlı bence. 150ye sabitleyip o hızda gezerim ben diyorsa insan hadi neyse. Cruiserda yüksek hızı kim ne yapar onu da bilemem, hız yapacaksa insan ss alır gidip. Sonuç olarak genel anlamda 650lik cruiser bana saçma ve gereksiz geliyor, göz boyayayım derken cebinden paralar uçar gider insanın. Hadi para olur harley alırsın o neyse bir bakıma.

  14. #34
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    O motor gv 650 degilse olabilir. Fakat kuralina gore baslamak lazim.

  15. #35
    EaréndiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Magna VF750c
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu benzin fiyatlarıyla 650lik makine başlamak için ideal bir makine değildir. Büyük motor takıntısını da çok anlamıyorum açıkçası, 250lik gv var bende, dragstar 650 benim yaktığım benzinin iki katını yakıyor, gidiş gezi rahatlık açısından çok bir fark olsa anlayacağım belki, hatta 100 kilo daha hafif benim motor; daha rahat o açıdan, her türlü 250lik avantajlı bence. 150ye sabitleyip o hızda gezerim ben diyorsa insan hadi neyse. Cruiserda yüksek hızı kim ne yapar onu da bilemem, hız yapacaksa insan ss alır gidip. Sonuç olarak genel anlamda 650lik cruiser bana saçma ve gereksiz geliyor, göz boyayayım derken cebinden paralar uçar gider insanın. Hadi para olur harley alırsın o neyse bir bakıma.
    bu mantıkla git ybr 125 al birader o daha az yakar.Cruiser olcak diye gidip gv 250 almışsın.Motor zevk işidir adam 650 likten zevk alcaksa 650 liğe biner.Adam sana 650 lik motor çok yakarmı diye sormuyor ayrıca, sürebilir miyim, sıkıntı yaşar mıyım diyor.Kendiside biliyordur heralde 650 liğin 250likten çok yakacağını....

  16. #36
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu benzin fiyatlarıyla 650lik makine başlamak için ideal bir makine değildir. Büyük motor takıntısını da çok anlamıyorum açıkçası, 250lik gv var bende, dragstar 650 benim yaktığım benzinin iki katını yakıyor, gidiş gezi rahatlık açısından çok bir fark olsa anlayacağım belki, hatta 100 kilo daha hafif benim motor; daha rahat o açıdan, her türlü 250lik avantajlı bence. 150ye sabitleyip o hızda gezerim ben diyorsa insan hadi neyse. Cruiserda yüksek hızı kim ne yapar onu da bilemem, hız yapacaksa insan ss alır gidip. Sonuç olarak genel anlamda 650lik cruiser bana saçma ve gereksiz geliyor, göz boyayayım derken cebinden paralar uçar gider insanın. Hadi para olur harley alırsın o neyse bir bakıma.
    100 km 2,5 lt nin altını mı yakıyorsun
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  17. #37

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    Alıntı GMGMonster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ehliyetimi almış bulunmaktayım fakat eskiden beri chopper/cruiser hastasıyımdır.
    boyum 1.85 kilo 85 ve keeway superlighter, supershadow üstüne oturduğumda çok küçük geldi
    gerek chopperların çok hız yapmaması göz önüne laındığında 650 lik makinadan başlayabilirmiyim ve hangi motorları seçmeliimy bütçem ise en fazla 9.000tl gözüm japonlardan yana... saygılar..


    Aradan uzun zaman geçmiş...Durumun nedir?

  18. #38
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı GMGMonster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ehliyetimi almış bulunmaktayım fakat eskiden beri chopper/cruiser hastasıyımdır.
    boyum 1.85 kilo 85 ve keeway superlighter, supershadow üstüne oturduğumda çok küçük geldi
    gerek chopperların çok hız yapmaması göz önüne laındığında 650 lik makinadan başlayabilirmiyim ve hangi motorları seçmeliimy bütçem ise en fazla 9.000tl gözüm japonlardan yana... saygılar..
    Olur da halen 650 cc'lik bir motosiklet almadıysanız;

    Şu günlerde, 9.000 tl bütçe ile 650'lik bir Japon Cruiser'ı bulmak, ülkemizdeki abartı 2. el piyasası düşünüldüğünde biraz zor diye düşünüyorum.

    Saygılarımla.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  19. #39

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Bana göre gv 650 10 yıl sonra ölüm makinesi olarak anılacak. Tecrübesiz ona hakim olmaya çalışmak ölümcül. Hızlandığını anlamıyorsunuz bile.

    250 cc tavsiye ederim şiddetle.

  20. #40
    serkanksk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2014
    Şehir
    karşıyaka - foça
    Motosikleti
    c800 intruder-honda nc750x
    mutlaka 250cc ile başla derim.Mutlaka tecrübe kazan 250 cc ile 600-750-800 cc makinaların ivmelenmesi bir değildir.Ki yüksek cc makinaların ağırlığı ile düşük ccmakinaların ağırlığı aynı değil.Trafikte sen yeni başlyacağın için kendine olan özgüvenin yavaş yavaş gelişecektir.Özgüven demem manevra kabiliyetin,motoru tanıman,trafiği koklaman vs gibi özetlenebilir.Ben 250 regal ile başladım şu an m800 kullanıyorum.Suzuki yi inan 2 ay çok tedirgin kullandım.Çünkü korkuttu.Gaz açmak sorun değil motorun ve cc nin fren tepki hızını kavramam zamanımı aldı.Bu da kullan öğren mantığı ile oluyor.İnan şu anda gidip eğitim alacağım yeterli gelmiyor.Kullandığım motorlar 150 zat hyosung 250r hyosung600r ve honda 600 rr daha sonra chopper tarzına geçtim 5 sene yakın yol tecrübem var.Buna rağmen halen eğitim diyorum.Çünkü chopper tarz olarak ağır ve düşük süratte yüksek devirle kullanılan bir motor.Senin bunlara mutlaka telorans gerektirmen gerekiyor.Daha tecrübeli ustalar var ise hatalarımı düzeltsin.

    Saygılar kazasız belasız..
    Ölmek için değil ölene kadar Sür..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)