Harley Night Rod hakkında fikirleriniz, bildikleriniz
-
20 Aralık 2011, 12:03
#21
dersansport adlı üyeden alıntı
sahibi olmuş biri olaak söylüyorum uzun yol yapamazsın çantalar ıvır zıvır için çok para dökmen lazım ve yere çok yakın oldugundan köy aralarında dolaşamazsın artçı için rahatsız bir motor.Titreşim az motor performanslı ama yakıt çok yiyor.oturuş pozisyonu rahatsız değiştiremiyorsun gidon takarsa tipi bozuluyorviraj alması için çok ugraşıyorsun yoruyor bir zaman sonra.Bu bir drag motoru kısaca drag motorunun yeri pistir ve grajdır zaten amerikanın en az satan harleyi kimse binmek istemiyor bende tipine kanıp almıştım.
Sevgili Kardeşim ,
Olaya hep fanatikçe yaklaşıyorsun yapma bunu. Night Rod ile köy yoluna kim çıkar Allah aşkına ,onbinlerce doları motora yatıran adam kaç lira yaktığını düşünürmü sence , piyasada dolaşan binlerce SS in yeri pistler değilde caddeler ise Night Rod hayda hayda çıkar caddeye. Empati yapmaya çalışıyorum ve kabul ediyorum Night Rod makinası alışık olduğunuz klasik tork canavarı vibratörlerden çok farklı ama yinede o bir Harley ve yeni nesli temsil ediyor. Yani sadece sportster ler yok Harley dünyasında
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Reklamlar
-
20 Aralık 2011, 12:09
#22
Sevgili Bahadır,
Nightrod çakma vmax'tir.
Sen race-naked-cruiser derken bunu imal etmeyegerek yok. Bunun yapılmışı var
Yamaha vmax kardeşim.
Git bak, almazsan glock dişini kırar.
Okan Bey sözü size bırakıyorum.
Ben oturup seyredeyim şimdi
-
20 Aralık 2011, 12:40
#23
-
20 Aralık 2011, 12:48
#24
Verileri dikkate almak lazım
Modifiye diyorsak her modelde var.
Ahan da vmax hyper modifiye (en alttan sayfa 2 ye de gitmenizi tavsiye ederim... acı verici...)
http://www.freshnessmag.com/2011/12/...azareth-video/
-
20 Aralık 2011, 12:49
#25
Yakıt önemli değil. Böyle motor alan adam yakıtına takarsa ben bir garip oluyorum. Çelişkili bir durum.
Titreşimi merak ediyordum. Harley ve titreşimsiz daha ne olsun
Motor güzel arkadaşlar. İlerde sıkılırsan yukardakilere benzer bişey yapılabilir. O zaman değme keyfine ;)
Abi vmax tip olarak bu alet kadar özel değil bence. Ayrıca vmax alacak olsam diavel var ;)
-
20 Aralık 2011, 12:56
#26
luthier76 adlı üyeden alıntı
Yakıt önemli değil. Böyle motor alan adam yakıtına takarsa ben bir garip oluyorum. Çelişkili bir durum.
Titreşimi merak ediyordum. Harley ve titreşimsiz daha ne olsun
Motor güzel arkadaşlar. İlerde sıkılırsan yukardakilere benzer bişey yapılabilir. O zaman değme keyfine ;)
Abi vmax tip olarak bu alet kadar özel değil bence. Ayrıca vmax alacak olsam diavel var ;)
Peh diavelmiş,tip olarak özel değilmiş
V-max a bulaşmayın ,o kimseye benzemezz deşmeyin benim gönlümün en derinlerine gömdüğüm yarayı.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
20 Aralık 2011, 13:18
#27
luthier76 adlı üyeden alıntı
Yakıt önemli değil. Böyle motor alan adam yakıtına takarsa ben bir garip oluyorum. Çelişkili bir durum.
Titreşimi merak ediyordum. Harley ve titreşimsiz daha ne olsun
Motor güzel arkadaşlar. İlerde sıkılırsan yukardakilere benzer bişey yapılabilir. O zaman değme keyfine ;)
Abi vmax tip olarak bu alet kadar özel değil bence. Ayrıca vmax alacak olsam diavel var ;)
Bahadır'ım Okan agabeyimiz duymasın canını okur, diğer başlıkta yanlış anladığı halde canımı okudu, şimdi
Syg.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Yetişemedim yakalandın
Bugün film gibi olacak peheeey
-
20 Aralık 2011, 13:52
#28
Büyüksün vmax
-
20 Aralık 2011, 14:07
#29
oocan adlı üyeden alıntı
Sevgili Kardeşim ,
Olaya hep fanatikçe yaklaşıyorsun yapma bunu. Night Rod ile köy yoluna kim çıkar Allah aşkına ,onbinlerce doları motora yatıran adam kaç lira yaktığını düşünürmü sence , piyasada dolaşan binlerce SS in yeri pistler değilde caddeler ise Night Rod hayda hayda çıkar caddeye. Empati yapmaya çalışıyorum ve kabul ediyorum Night Rod makinası alışık olduğunuz klasik tork canavarı vibratörlerden çok farklı ama yinede o bir Harley ve yeni nesli temsil ediyor. Yani sadece sportster ler yok Harley dünyasında
Ben kendi sürüş karakterimden örnek vererek bir yorumda bulundum.Ben motorla gezen biriyim bu motorda gezmeye uygun değil sadece kısa mesafe basarsın başka hiçbir şeyi yok rahat değil güçlü,viraj almaz düz gider,çok benzin yakar ama aynı orandada keyif verir.Titreşimi yok yere yakın ve bana göre gereksiz.Tipi on numara herkez motora bakıyordu.Vrod motor tasarımı açısından harleyin vizyon çalışması muhtemelen 2013 le beraber touring modellerin heosi su sogutma olucak epa normlarına göre de zaten başka şansları kalmadı ayrıca yeni nesil 45 derece v motor için patent aldılar 103 cc için harley çok farklı ve radikal bir motor olucak.Vrod bunu denemesiydi ama amerikada başarısız oldu buralarda seviyor insanlar çünkü hepimz biliyoruzki kompleksli insanlarız işe yaramayan motorlara para verip aha bak arka lastiğim 240 havam on numara motorum homurdanıyor denmesine bayılırız ama avrupada amerikada öyle yürümüyor işler.İnsanlar motorla geziyor bizdeki gibi hava atmıyor.Bende o kompleksli karakterlerdendim bu arada.
-
20 Aralık 2011, 14:07
#30
-
20 Aralık 2011, 14:27
#31
-
20 Aralık 2011, 14:34
#32
amatisörü seleyi ön amartösürü değiştiğin vakit birde air hawk kullanırsan evet gidiyorsun 300km ben bütün parçalarımı söktüm şu anda mesela yeni 48 ime takcıam hepsini.
dünyada uzun yol motosikleti diye birşey yok neredeyse hepsine bindim hiçbiri tek seferde beni 300 500 km arası götüremedi illaki bir yerin ağrıyor hoş goldwing binmedim belki o götürüyordur ama bmw lt ve gtleri kullandım onlarda bile rahatsız oldum belli kmden sonra.Ama nightrodlarla sadece düz temiz yolda gidersin başka hiçbirşey yok tork canavarı o kadar vmax falan varken alınası bir motor değil kanım ve vmax nightrodun yaptıklarını hem daha iyi yapar hemde daha fazlasınıda yapar.Ama bana kalırsa sen 2 gün sonra başka bir topic açar bu seferde ducati multisrada nasıl dersin
-
20 Aralık 2011, 15:14
#33
Uzun yol yapmayı düşünmüyorum. Bence siz ona bir cam ekleyin. Uzun yol naked bir motorla zor. Zangır zangır titrediğin bir motorla uzun yol nasıl yapılırki, bırakın amortisörü.Night rod un bozuk yol motosikleti olmadığı belli zaten. z1000 de giremez bunun giremeyeceği yerlere. Kararımı verdim ben aslında. Sezonu bekleyip alırım inşallah bir aksilik çıkmazsa. Bana her anlamda uyuyor gibi night rod. Ya da vrod...
Yorumlarınıza teşekkür ederim.
-
20 Aralık 2011, 15:16
#34
-
20 Aralık 2011, 15:37
#35
-
23 Aralık 2011, 13:40
#36
-
23 Aralık 2011, 13:45
#37
Bir makineyi deneyerek görmez her zaman daha iyidir. İmkanın olmasına sevindim hocam
-
23 Aralık 2011, 13:57
#38
ne demiştik sana.o motor amerika için vealman otobanları için ama dinlemedin hadi satın al şimdi bak senin alıcagın motor z1000 yada cbf 1000 ikiside çok güzel motorlar
-
23 Aralık 2011, 14:06
#39
luthier76 adlı üyeden alıntı
Dün bir night rod deneme şansım oldu. Motorcu bir arakadaşımın bayisine birisi satılmak üzere bir night rod bırakmış. Haber verdi gittim baktım. Motor 5000km idi. 2010 model... Görüntü güzel gerçekten bir lafımız yok. Orjinaldi motor standart haliyle kullanılmış. Oturdum şöyle bir kaldırıyım dedim. Biraz ağırmış meğersem
Maşallah yani... Neyse bu soğukta korumaları giyip çıktım yola. Yolda düz gidişte bir sorun yok. Ancak alır almaz bir kasiste altını çarptı hafifçe. Aramızda kalsın
Altı gerçekten alçak. Neyse biraz hız yapayım dedim ve naked motor nasıl olurmuş gördüm. Her taraf efil efil rüzgarı yiyor. Havada soğuk olunca 120 üstü hızlar çekilecek gibi değil. Tam bir paraşüt fonksiyonu gördüm. Oturuş pozisyonu da dik zaten. Bacaklarım bile rüzgarı direkt olarak aldı. Şunu anladımki bu nakedlarla hız yapmak çok zor. Orjinal egzozundan çıkan ses pek hoşuma gitmedi. Chopperla fakan pek alakası yok. Videolardan izlediğim kadarıyla modlu egzoz gerekiyor. İlk girdiğim hafif keskin virajda biraz panik oldum. Pek yatma taraftarı değil. Belkide bu kadar ağır motora alışık olmadığımdan olabilir. 140 ın üzerine çıkmadım çünkü rüzgar gerçekten deli gibi çarpıyor. Bu motor alınacaksa cruising için alınacak belliki. Hava atmak isteyene birebir. Baya dikkat çekici bir alet.
Kısacası aa süper vuruldum bittim gibi bir durum oluşmadı bende. Harley tamam anladık ama sürüş zevki tartışılır. Dediğim gibi bir cruiser gibi kullanırsanız güzel ama altı gerçekten alçak. Biraz bozuk yollar tehlikeli olabilir. Tam bir asfalt makinesi. Amerikadaki kaymak asfaltlar için yapılmış belliki. Gerçi Avrupada daha çok bu modelin satışı.
Arkadaşların yorumları sen racing cisin sıkılırsın bu aletten şeklinde oldu. Ben de düşünme safhasındayım. Denemek çok iyi oldu gerçekten. Neyle karşı karşıya olduğumu az biraz anladım.
aklında ne var şimdi hocam...
-
23 Aralık 2011, 14:19
#40
z1000 veya z1sx e bende katılıyorum, ama vrsc ye karar verdiysen eğer kimsenin ne dediği önemli değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)