Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Gv 250 Projesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Selamlar Geçtiğimiz cuma aldığım 2006 model gv250mi custom yapmayı düşünüyoruz, bunların içinde;
    t gidon, egsoz, grenaj boyama ve chopping işlemleri bulunmakta. İşlemlere Önümüzdeki pazartesi Avcılar Motopark sahibi polat abiyle başlayacağız. Adım adım işlemleri bu topicte paylaşıcam. Şimdilik motorun orjinal halini koyuyorum.


    Küçük kısımda boya denemesi

    Demir plaka üzerinde boya denemesi

    Gv liftteyken

    Boya denemesinin günışığına reaksiyonunu ölçerken

    Polat abi çamurluğun çatlak yerlerini tamir ederken

    Kesicelecek yerler işaretleniyor

    Ve başlıyor dremel ile kesmeye


    Kesme bitiyor ve idareten boya atıp lastik üzerinde nasıl durduğuna bakıyoruz. (Boya parlak siyah olmayacak bu arada)


    Ön çamurluğun arka kısmını şekillendirirken...

    Ve 1. gün sonu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    hayırlısı olsun bakalım netice nasıl olucak..

  3. #3
    tosbağa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    İndirimli öğrenci akbili
    İnsallah güzel bi makina olur


    Ya şu dremele hastayım abicim her işe yarıyo namussuz
    Biz ne tavşanlar gördük...

  4. #4
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    hayırlısı olsun kolay gelsın usta...
    Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!

  5. #5
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Bugün akşam üstü motoparkdaydım arka çamurlukta bitti sayılır çok güzel olacağa benziyor
    selamlar ali
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #6
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Heyecanla bekliyorum
    Motosikletli Kaplumbağa...

  7. #7

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    2. gün
    Gvnin bober hali :D


    Arka çamurluğa başlıyoruz


    Arka çamurluğun kesimi bitti ve zımpara öncesi nasıl durduğuna bakıyoruz.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    En son servisteki arkadaş (sanıyorum adı Baran'dı) senin arka çamurluğu bisiklete takmaya meyletmişti

  9. #9
    barış52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2010
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    HD Softail Breakout
    T gidon tavsiye etmem pek:D keza bende shadowumna taktım tip süper ama 1 saatlik yoldan sonra bel agrısından uyuyamadım o aksam

    çalışmalarınızda başarılar...

  10. #10

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    nova 150 cc
    Tek kişilik sele takacaksan süper ötesi olacak bu motor

  11. #11

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En son servisteki arkadaş (sanıyorum adı Baran'dı) senin arka çamurluğu bisiklete takmaya meyletmişti
    Evet abi nasıl diyip duruordu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

    Alıntı barış52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    T gidon tavsiye etmem pek:D keza bende shadowumna taktım tip süper ama 1 saatlik yoldan sonra bel agrısından uyuyamadım o aksam

    çalışmalarınızda başarılar...
    Öncelikle teşekkürler, kartal gidon hiç tarzım olmadığı için T gidon tercih ettik hem biraz daha sportif görünecek.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

    Alıntı mondiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek kişilik sele takacaksan süper ötesi olacak bu motor
    Tek sele yapacağız artçı olacağı zamanlar tık tık seleyi takıcam :D

  12. #12
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    hocam süpersiniz. takipteyim direk.
    ağızda sigara taşlama yapma sahnesiyle direk otantik türk üretim standartlarını da karşıladığınıza göre hiç bir sorun gözükmüyor gelecekte :D

    yalnız illa bobber diyorsanız; o arka süspansiyon gitmeli. ki istanbulda dişçi bir tanıdık yoksa ne gereği var öyle birşeye merak ediyorum.

    tek sele konusuna ben de kesinlikle kalıbımı basıyorum. tek seleciyim. evliyim çocukluyum. arkama kimi alayım ki? siz de almayın off

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:59 ----------

    yine şahsi fikrim, göstergeleri söküp çatala bağlar (hız sol devir sağ ya da tek hız sola , tek devir sola gibi), gidonunu önünü açarsanız çok daha şey durur. ne durur? hmm daha bi bobber?
    yol iyidir.

  13. #13
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Güzel motor, güzel proje. Çamurluksuz hali çok güzel duruyor. mükemmel bir japon tarzı brat olabilir aslında. orjinal gidonuda çok rahat duruyor. Düz bir sele tekerlek formunda ince kibar çamurluklar.. bakalım bekleyip görücez Kolay gelsin hocam

  14. #14

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam süpersiniz. takipteyim direk.
    ağızda sigara taşlama yapma sahnesiyle direk otantik türk üretim standartlarını da karşıladığınıza göre hiç bir sorun gözükmüyor gelecekte :D

    yalnız illa bobber diyorsanız; o arka süspansiyon gitmeli. ki istanbulda dişçi bir tanıdık yoksa ne gereği var öyle birşeye merak ediyorum.

    tek sele konusuna ben de kesinlikle kalıbımı basıyorum. tek seleciyim. evliyim çocukluyum. arkama kimi alayım ki? siz de almayın off

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:59 ----------

    yine şahsi fikrim, göstergeleri söküp çatala bağlar (hız sol devir sağ ya da tek hız sola , tek devir sola gibi), gidonunu önünü açarsanız çok daha şey durur. ne durur? hmm daha bi bobber?
    Teşekkürler sizde süpersiniz =) Aslında tam bobber olmaacak yani süspansiyonlar kalacak fakat rengini zıt bir renkle değiştirmeyi düşünüyoruz. Az çok şöyle olacak motor (fikir açısından)

    Tek sele konusuna gelince bencil davranıp arka çamurluğu düzleyip mükemmel bir görüntü alınabilir fekaaat kız arkadaşım çok seviyor motora binmeyi terkeder beni mazallah

    Birde göstergeleri çatala bağlama fikri? hmm güzel gibi geliyor kulağa ama tam canlandıramadım kafamda. Fikirlere açığım arkadaşlar şu an daha başlangıçtayız fikirleriniz varsa çekinmeden iletmenizi istiyorum. Birde şu bütçe meselesi olmasa ahhh.. kısıtlı bir bütçeyle başladık yoksa ben istemez miyim T gidonla mükemmel görünecek şu nefis farı almayı kromla donatmatı..

  15. #15
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    göstergeleri çatala bağlama olayı harley sportster'larda nerdeyse gelenek haline gelmiş bir olay.

    hemen örnek vereyim;

    yol iyidir.

  16. #16

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı cafeole adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel motor, güzel proje. Çamurluksuz hali çok güzel duruyor. mükemmel bir japon tarzı brat olabilir aslında. orjinal gidonuda çok rahat duruyor. Düz bir sele tekerlek formunda ince kibar çamurluklar.. bakalım bekleyip görücez Kolay gelsin hocam
    Teşekkürler desteğiniz için. T gidon ilk karar verilen kısım çünkü oldum olası uyuz oluyorum kartal gidona Çamurluksuz haline bende aşık oldum fakat bi markete gideyim dedim yolda 1 metre eninde bir su birikintisi vardı hay allah derken bütün çamuru yuttum zira arkadan gelenler de cabası Bir bitirelim aklımızdaki projeyi sonra bakarsın hard bobbera çeviririz =)

  17. #17
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    kendi şahsi fikrim : t gidon olacaksa benzin deposunu da biraz zayıflatsanız süper olur. oldum olası dombili depoları sevmemişimdir.

    bi de nedense kartal gidon seviyorum ben. dik mod kullanım.
    t gidon ilk 15 dk iyi sonraki 15 dk idare eder, sonraki yarım saat off puff filan oluyor.
    ama o ileri hep daha ileri pozisyonu gerçekten de süper.

    motör tarzı deyince akan sular durduğundan birşey diyemiyorum. her biri ayrı keyif
    yol iyidir.

  18. #18

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    göstergeleri çatala bağlama olayı harley sportster'larda nerdeyse gelenek haline gelmiş bir olay.

    hemen örnek vereyim;

    Hmmm nefiss desem? Gerçekten başarılı yarın polat abiyle fikir alışverişinde bulunucam bakalım uygunsa hayata geçirmeye çalışacağım. İnanın böyle bir projede aklınızda olan şeylerin çoğunu hayata geçiremiyorsunuz. Mesela şöyle kibar dikdörtgen ince bir led stop düşündük ama ara ara ona yakın bir stıp bulamadım en sonunda kendimiz yapmaya karar verdik Onun dışında arka çamurluğu tasarladık kestik sonra nasıl duracak diye bir koydum, aman tanrım o da ne çamurluk havada kaldı. Hiç beklediğim gibi olmadı lastiği sarmadı. Ona da bir çözüm arıyoruz şu anda belki ısıtıp eğim verebiliriz. Ama gerçekten zaman gerektiren işler ama çok keyifli... Aklınıza gelen fikir olursa bekliyorum ne de olsa kanınızda hd var

  19. #19
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    aynı sorundan ben de müzdaripim. kendime kendime "off olm lan süper olacak manyaksın" filan dediğim şeylerin %70'i (sallama rakam) gerçek hayata geçirince olmuyor ya da istediğim gibi olmuyor.

    ya da ufak tefek birşey için git gel, olur olmaz onu sor, olmadı daha sor, fiyat al, anlaş, olmasın, bir anda lazer kesiciye, cnc'ye filan ihtiyaç duy. türkiye şartları...
    ama şöyle de güzel birşey var

    savaş/mücadele ne kadar zorsa zafer de o kadar tatlı oluyor.
    angel spear süper örnek bu konuda. adam micro milimetreyle savaşıyor :D
    yol iyidir.

  20. #20

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Kenrox gösterge şu şekilde;

    Yani kontak göstergelerin ortasına konumlandırılmış. O dediğin olayı yapmak için komple kontağı falan sökp atmak gerekicek :( off neden benim motorumda kontak yanda aşağıda değil =(

    Birde eğer çalıştığımız boyayı tutturamazsak mat siyah çalışıcaz ve poker temalı olucak motor. Bunun içinde maşalara ace of spades gibi birşeyler yazdırmak istiyorum bunun için illa lazer mi bulmamız gerekiyor? Nereden temin edebileceğim konusunda en ufak bir fikrim yok.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler