Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

dragstar 650 mı yoksa baslangıc motorumu ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dragstar al. Hiç çekinmene gerek yok...
    eywallah birader de
    ben de bazen bole dusunuyorum ama cok agır oldugu ıcın denge konusu kafamı cok kurcalıyo ya dengeyı kaybedersem dıe


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Şehir
    FB
    Motosikleti
    tabanway
    hiç düşünme al dragsatrı

    ben 800 lükle başladım ufaktan çıktım yollara

    asla ve asla macera yapmadım keyif içinde piştim

    sakinsen al dragstarı
    AT, AVRAT, MOTOR...

  3. #23
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı alok23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eywallah birader de
    ben de bazen bole dusunuyorum ama cok agır oldugu ıcın denge konusu kafamı cok kurcalıyo ya dengeyı kaybedersem dıe
    Benim boyum 1.76, kilom 70. Bana pek ağırmış gibi gelmiyor. Ben de DS'le başladım.
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  4. #24

    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boyum 1.76, kilom 70. Bana pek ağırmış gibi gelmiyor. Ben de DS'le başladım.
    işte hiç bilmedıgım ıcın bunları dusunuyorum ama herhalde dragstar alıcam gibi duruyo

  5. #25
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    bizlerden 2 kat , karşındakilerden 2 kat dikkatli olduğun sürece bence sorun yok , al gitsin...ilk birkaç ay GAZa gelme yeter...bu motorlar çok atik ama kesinlikle kıvrak değiller...Allah kaza bela vermesin...tekerin düz bassın şimdiden....

    bu arada scooter 100 kg , virago 182 kg kuru ağırlıklı.....bende hiç sorun olmadı...ama tabi seni bilemem...çünkü senin motor 229kg
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  6. #26

    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizlerden 2 kat , karşındakilerden 2 kat dikkatli olduğun sürece bence sorun yok , al gitsin...ilk birkaç ay GAZa gelme yeter...bu motorlar çok atik ama kesinlikle kıvrak değiller...Allah kaza bela vermesin...tekerin düz bassın şimdiden....

    bu arada scooter 100 kg , virago 182 kg kuru ağırlıklı.....bende hiç sorun olmadı...ama tabi seni bilemem...çünkü senin motor 229kg
    insallah kardeşim
    ben gaza gelmem zaten sevmem
    ıste benım korktugum konu 229 KILO benle beraber ve aksesuarlarla fılan 350 kılo olcak

  7. #27
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    ağırlıkla ilgili sıkıntı, çok düşük hızlarda olur. onu da eğitimle halledersin. debriyaj, arka fren ve gazı iyi kontrol et yeter. kalkıp gidince zaten ondan sonrası sende. kimse yanına oturup öğretemez :D
    eğitimini al, kendine güvenin gelsin, ondan sonra paşalar gibi keyfini sür.

    kıvraklığa gelince merak etme yardırmayacağına göre yeterince kıvrak makineler.

    çok gaza gelme, çok da korkma. temkinli ol tamam mis gibi işte.

    bi süre sonra 229 kg çok normal gelecek :D
    benim motordan sonra geçenlerde bi cbf1000'e oturdum. direk scooter gibi geldi ağırlığı.
    harley cross bones'a oturdum iki ton gibi geldi.

    çok relatif bir olay. alışkanlık meselesi.
    yol iyidir.

  8. #28

    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağırlıkla ilgili sıkıntı, çok düşük hızlarda olur. onu da eğitimle halledersin. debriyaj, arka fren ve gazı iyi kontrol et yeter. kalkıp gidince zaten ondan sonrası sende. kimse yanına oturup öğretemez :D
    eğitimini al, kendine güvenin gelsin, ondan sonra paşalar gibi keyfini sür.

    kıvraklığa gelince merak etme yardırmayacağına göre yeterince kıvrak makineler.

    çok gaza gelme, çok da korkma. temkinli ol tamam mis gibi işte.

    bi süre sonra 229 kg çok normal gelecek :D
    benim motordan sonra geçenlerde bi cbf1000'e oturdum. direk scooter gibi geldi ağırlığı.
    harley cross bones'a oturdum iki ton gibi geldi.

    çok relatif bir olay. alışkanlık meselesi.
    cok saolun yorum ıcın
    siz arka frenı kontrol et dedınız bu motorda arka da kampana oldugu ıcın bazı motorcular arka frenı kullanmadıklarını soyluyorlar bunlar iyi biliosa benım arka frenle takılmam daha kotu olmaz mı
    hem ben trafige neredeyse hıc gırmeyecegım ıcın dusuk hızlardakı sıkıntıyı cekmeyecegımı dusunuyorum

  9. #29
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı alok23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyw verdıgın bılgıler ıcın de 1 sorum daha olucak mesela kasım ayında regal raptor dd250e-9 alsam onu 2012 yılında mart gıbı satısa koysam ne kadar gıder aldıgım paraya gore ve cok beklermıyım benı asıl dusunduren sey bu cunku regal raptor larda en azından 1 yıl beklenıyo dıe bılıyorum bu bana cok gelıyor sadece
    aldığın fiyata ve kullanmana göre değişir örneğin 2400 e http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1369078/detay/ bu motoru alsan düşmeden şaşmadan tertemiz kullansan 5 ay sonra mart gibi tekrar 2400 e satabilirsin he ama anında satarsın ama beklersin orasını bilemem nasip ama en azından tecrübe kazanmış olursun
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  10. #30

    Üyelik
    30 Mayıs 2010
    Motosikleti
    aprilia pegaso 650
    senin almak istediğin dragstarı neden aldığını biliyoruz biraz şekil olsun hor hor sesini duyim gezim ama bi yana yatırdınmı kabak gibi çiğin olur buda sana rahatsızlık veriri o yüzden ilk başlangıç motorun kolay ve ucuza tamir edilebilen birşeyler olsun daha sonra tecrübelenince zaten sende farkedeceksinki aklın yolu bir ya vi cross yada enduro alacaksın
    gelelim diğer konuya hız yapmam demişsin hiçbir zaman sürücü hız yapmaz zaten hızı yapan motorun kendisidir sen gaz verdikçe o gider uzun lafın kısası hızı yaparsın dikkat etmen gerekn şey trafiğin hızına ayak uydurman
    250 cc yada 650cc chopper/cruiser tarzı motorlarda çok farklı değildir çünkü ağır ve hantal makineler olduklarından ilk ivmelenmeleri zaman alır rahattır yani zart diye bir anda gitmez ama dengesi diğer arkadaşların dediği gibi düşük hızada zor yüksek hızda kolaydır aslında motorsikleti dengede tutan şey sen değilsin oluşan santrifüj kuvvetidir.
    umarım faydalı olabilmişimdir saygılarımla kazasız sürüşler herkese


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)