Başlangıç olarak gv 250 de karar kıldım fakat...
-
03 Haziran 2012, 12:51
#1
Yaptığım araştırmalardan,okuduğum yazılar vs den sonra 4000-5000 tl gibi bir bütçe ile alınabilecek en iyi cruiser ın GV 250 oduğuna karar verdim.GV 250 sınıfında performans açısından açık ara önde fakat görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor.Klasik tarzda cruiserları da seviyorum fakat spor görünümlü olanlar (gv 650, v-rod gibi) daha çok hoşuma gidiyor.
GV 250 hoşuma gitmeyen kısımlar ise şunlar:
1-Jantlar (hiç yakışmıyor bence)
2-Çamurluklar (özellikle de arka çamurluk çok itici geliyor)
Benim sorularım işe şöyle:
1-GV 250 nin jantlarını değiştirebilir miyim? Harley davidson fatboy un ve keeway landcruiser ın jantları çok hoşuma gidiyor.BU jantları takmak mümkün mü? Maliyeti ne kadardır ve değer mi?
2-Ön çamurluk nese de arka çamurluk değişebilir mi? Uyumlu bi çamurluk mu almak daha mantıklı yoksa kestirip biçtirmek mi?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Reklamlar
-
07 Haziran 2012, 10:25
#2
Cevap verebilecek kimse yok galiba ...
Yine de teşekkürler iyi forumlar herkese
-
07 Haziran 2012, 10:55
#3
jant işi astarı yüzünden pahalıya gelir;)
ama çamurluğu sanayide halledebilirsin kesip biçme bana daha mantıklı geldi...
bu arada kararın guzel;)
-
07 Haziran 2012, 11:05
#4
Arka camurlugu gv 650 ninki gibi kestirebilirsin daha ucuz olur.
Jant isi maliyetli olabilir,
-
07 Haziran 2012, 23:15
#5
furkanmg adlı üyeden alıntı
jant işi astarı yüzünden pahalıya gelir;)
ama çamurluğu sanayide halledebilirsin kesip biçme bana daha mantıklı geldi...
bu arada kararın guzel;)
Cevabınız için teşekkürler
Ozaman jantı idare edeyim , çamurluğu da kesmek şart gibi geliyor bana.. (tabi zevk meselesi kişiden kişiye değişir)
Fakat jant işi cidden çok mu pahalı olur? Ya da şöyle sorayım jantın veya tekerin gv 250 ye uymama ihtimalinden dolayı mı sıkıntı çıkar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
acayüp adlı üyeden alıntı
Arka camurlugu gv 650 ninki gibi kestirebilirsin daha ucuz olur.
Jant isi maliyetli olabilir,
Cevabınız için teşekkür ederim
Gv 650 nin çamurluğu da çok hoşuma gidiyor ona benzetebilme ihtimali varsa cidden çok hoş olur.
-
21 Haziran 2012, 16:59
#6
Birader GV fiyat/performans oranı yüksek bir motor,ama tipi bence de biraz kötü.Sen o dediğin işlemlerden sonra bi de gidonunu değiştirirsen mükemmel bir motorun olmuş olur.Ama gidon tiplerini nereden bulursun bilemiyorum
-
21 Haziran 2012, 17:42
#7
slim_38 adlı üyeden alıntı
Yaptığım araştırmalardan,okuduğum yazılar vs den sonra 4000-5000 tl gibi bir bütçe ile alınabilecek en iyi cruiser ın GV 250 oduğuna karar verdim.GV 250 sınıfında performans açısından açık ara önde fakat görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor.Klasik tarzda cruiserları da seviyorum fakat spor görünümlü olanlar (gv 650, v-rod gibi) daha çok hoşuma gidiyor.
GV 250 hoşuma gitmeyen kısımlar ise şunlar:
1-Jantlar (hiç yakışmıyor bence)
2-Çamurluklar (özellikle de arka çamurluk çok itici geliyor)
Benim sorularım işe şöyle:
1-GV 250 nin jantlarını değiştirebilir miyim? Harley davidson fatboy un ve keeway landcruiser ın jantları çok hoşuma gidiyor.BU jantları takmak mümkün mü? Maliyeti ne kadardır ve değer mi?
2-Ön çamurluk nese de arka çamurluk değişebilir mi? Uyumlu bi çamurluk mu almak daha mantıklı yoksa kestirip biçtirmek mi?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Senin de dedigin gibi başlangıc motoru bakmışsın bende orjinalini bozmadan kullan motoru satarken avantajın olur hem eğer ilk motorunsa motor konusunda tarzını öğrenirsin belki ikinic motorun naked olcak ;) sen motorunu al üzerine binince bütün motorların verdikleri haz aynı sen motoru kullanırken jant camurluk görmezsin elalem görcek diye kasma gv250 güzel motor :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
21 Haziran 2012, 17:45
#8
gv650 sport tip bir makine, gv250 ise klasik. Korkarım klasik tipte bir cruiser ile sport arka çamurluğun ilişkisi, at ile kelebeğinkini andırabilir. Kişisel görüşüm elbette.
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
-
21 Haziran 2012, 17:56
#9
kymco venox u incelerdim biraz spor tarz seviyorsan ve bütcen bu ise bende başlangic motoru olarak 3-4 model bakiyorum venox - gt250 - gt250r ve gv250 ama gönlüm venox ve g250r dan yana. Venox parça problemi düşündürmekte.
-
21 Haziran 2012, 18:53
#10
arka çamurluğun son çıkıntısı biraz törpülenebilir. kesme hattı yere paralel hale getirilebilir. mevcut durumunu ben de beğenmiyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
21 Haziran 2012, 19:20
#11
Bir GV250 kullanıcısı olarak jantlarını ben de beğenmiyorum ama değiştirmenin pahalı olacağını tahmin edip hiç düşünmedim bile. Bence görüntü çok önemli değil ama sen görüntüye çok önem veriyorsan Kymco Venox'u düşünebilirsin bence de.
-
22 Haziran 2012, 19:58
#12
zenon adlı üyeden alıntı
Senin de dedigin gibi başlangıc motoru bakmışsın bende orjinalini bozmadan kullan motoru satarken avantajın olur hem eğer ilk motorunsa motor konusunda tarzını öğrenirsin belki ikinic motorun naked olcak ;) sen motorunu al üzerine binince bütün motorların verdikleri haz aynı sen motoru kullanırken jant camurluk görmezsin elalem görcek diye kasma gv250 güzel motor :D
Valla tekrar düşününce haklısınız ...Ölene kadar kullanmayacağız illa değiştirecez ama keşke görüşü de içime sinseydi...Nese idare edece artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
KukLa13 adlı üyeden alıntı
kymco venox u incelerdim biraz
spor tarz seviyorsan ve bütcen bu ise bende başlangic motoru olarak 3-4 model bakiyorum venox - gt250 - gt250r ve gv250 ama gönlüm venox ve g250r dan yana. Venox parça problemi düşündürmekte.
Venox dediğiniz gibi parça sıkıntısı var...Spor derken de spor havası olan cruiser lar.(gv 650,harley v-rod gibi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Gidonu düşünmemiştim.Aslında güzel bi gidon da hoş durabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
jr. adlı üyeden alıntı
arka çamurluğun son çıkıntısı biraz törpülenebilir. kesme hattı yere paralel hale getirilebilir. mevcut durumunu ben de beğenmiyorum.
Evet tam da o kısımları abartılı gözüküyor gözüme..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)