Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Başlangıç olarak gv 250 de karar kıldım fakat...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Yaptığım araştırmalardan,okuduğum yazılar vs den sonra 4000-5000 tl gibi bir bütçe ile alınabilecek en iyi cruiser ın GV 250 oduğuna karar verdim.GV 250 sınıfında performans açısından açık ara önde fakat görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor.Klasik tarzda cruiserları da seviyorum fakat spor görünümlü olanlar (gv 650, v-rod gibi) daha çok hoşuma gidiyor.

    GV 250 hoşuma gitmeyen kısımlar ise şunlar:
    1-Jantlar (hiç yakışmıyor bence)
    2-Çamurluklar (özellikle de arka çamurluk çok itici geliyor)

    Benim sorularım işe şöyle:

    1-GV 250 nin jantlarını değiştirebilir miyim? Harley davidson fatboy un ve keeway landcruiser ın jantları çok hoşuma gidiyor.BU jantları takmak mümkün mü? Maliyeti ne kadardır ve değer mi?

    2-Ön çamurluk nese de arka çamurluk değişebilir mi? Uyumlu bi çamurluk mu almak daha mantıklı yoksa kestirip biçtirmek mi?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
    samsam bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Cevap verebilecek kimse yok galiba ...
    Yine de teşekkürler iyi forumlar herkese

  3. #3
    furkanmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    izmit,istanbul
    Motosikleti
    cbr 600f
    jant işi astarı yüzünden pahalıya gelir;)
    ama çamurluğu sanayide halledebilirsin kesip biçme bana daha mantıklı geldi...
    bu arada kararın guzel;)

  4. #4
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Arka camurlugu gv 650 ninki gibi kestirebilirsin daha ucuz olur.
    Jant isi maliyetli olabilir,

  5. #5

    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Alıntı furkanmg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jant işi astarı yüzünden pahalıya gelir;)
    ama çamurluğu sanayide halledebilirsin kesip biçme bana daha mantıklı geldi...
    bu arada kararın guzel;)
    Cevabınız için teşekkürler

    Ozaman jantı idare edeyim , çamurluğu da kesmek şart gibi geliyor bana.. (tabi zevk meselesi kişiden kişiye değişir)

    Fakat jant işi cidden çok mu pahalı olur? Ya da şöyle sorayım jantın veya tekerin gv 250 ye uymama ihtimalinden dolayı mı sıkıntı çıkar?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka camurlugu gv 650 ninki gibi kestirebilirsin daha ucuz olur.
    Jant isi maliyetli olabilir,
    Cevabınız için teşekkür ederim
    Gv 650 nin çamurluğu da çok hoşuma gidiyor ona benzetebilme ihtimali varsa cidden çok hoş olur.

  6. #6
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Birader GV fiyat/performans oranı yüksek bir motor,ama tipi bence de biraz kötü.Sen o dediğin işlemlerden sonra bi de gidonunu değiştirirsen mükemmel bir motorun olmuş olur.Ama gidon tiplerini nereden bulursun bilemiyorum

  7. #7
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı slim_38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptığım araştırmalardan,okuduğum yazılar vs den sonra 4000-5000 tl gibi bir bütçe ile alınabilecek en iyi cruiser ın GV 250 oduğuna karar verdim.GV 250 sınıfında performans açısından açık ara önde fakat görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor.Klasik tarzda cruiserları da seviyorum fakat spor görünümlü olanlar (gv 650, v-rod gibi) daha çok hoşuma gidiyor.

    GV 250 hoşuma gitmeyen kısımlar ise şunlar:
    1-Jantlar (hiç yakışmıyor bence)
    2-Çamurluklar (özellikle de arka çamurluk çok itici geliyor)

    Benim sorularım işe şöyle:

    1-GV 250 nin jantlarını değiştirebilir miyim? Harley davidson fatboy un ve keeway landcruiser ın jantları çok hoşuma gidiyor.BU jantları takmak mümkün mü? Maliyeti ne kadardır ve değer mi?

    2-Ön çamurluk nese de arka çamurluk değişebilir mi? Uyumlu bi çamurluk mu almak daha mantıklı yoksa kestirip biçtirmek mi?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
    Senin de dedigin gibi başlangıc motoru bakmışsın bende orjinalini bozmadan kullan motoru satarken avantajın olur hem eğer ilk motorunsa motor konusunda tarzını öğrenirsin belki ikinic motorun naked olcak ;) sen motorunu al üzerine binince bütün motorların verdikleri haz aynı sen motoru kullanırken jant camurluk görmezsin elalem görcek diye kasma gv250 güzel motor :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  8. #8
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    gv650 sport tip bir makine, gv250 ise klasik. Korkarım klasik tipte bir cruiser ile sport arka çamurluğun ilişkisi, at ile kelebeğinkini andırabilir. Kişisel görüşüm elbette.
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  9. #9

    Üyelik
    13 Temmuz 2011
    kymco venox u incelerdim biraz spor tarz seviyorsan ve bütcen bu ise bende başlangic motoru olarak 3-4 model bakiyorum venox - gt250 - gt250r ve gv250 ama gönlüm venox ve g250r dan yana. Venox parça problemi düşündürmekte.

  10. #10
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    arka çamurluğun son çıkıntısı biraz törpülenebilir. kesme hattı yere paralel hale getirilebilir. mevcut durumunu ben de beğenmiyorum.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  11. #11
    serdarsom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan S
    Bir GV250 kullanıcısı olarak jantlarını ben de beğenmiyorum ama değiştirmenin pahalı olacağını tahmin edip hiç düşünmedim bile. Bence görüntü çok önemli değil ama sen görüntüye çok önem veriyorsan Kymco Venox'u düşünebilirsin bence de.

  12. #12

    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin de dedigin gibi başlangıc motoru bakmışsın bende orjinalini bozmadan kullan motoru satarken avantajın olur hem eğer ilk motorunsa motor konusunda tarzını öğrenirsin belki ikinic motorun naked olcak ;) sen motorunu al üzerine binince bütün motorların verdikleri haz aynı sen motoru kullanırken jant camurluk görmezsin elalem görcek diye kasma gv250 güzel motor :D
    Valla tekrar düşününce haklısınız ...Ölene kadar kullanmayacağız illa değiştirecez ama keşke görüşü de içime sinseydi...Nese idare edece artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    Alıntı KukLa13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kymco venox u incelerdim biraz spor tarz seviyorsan ve bütcen bu ise bende başlangic motoru olarak 3-4 model bakiyorum venox - gt250 - gt250r ve gv250 ama gönlüm venox ve g250r dan yana. Venox parça problemi düşündürmekte.
    Venox dediğiniz gibi parça sıkıntısı var...Spor derken de spor havası olan cruiser lar.(gv 650,harley v-rod gibi)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

    Gidonu düşünmemiştim.Aslında güzel bi gidon da hoş durabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka çamurluğun son çıkıntısı biraz törpülenebilir. kesme hattı yere paralel hale getirilebilir. mevcut durumunu ben de beğenmiyorum.
    Evet tam da o kısımları abartılı gözüküyor gözüme..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)