Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Yeni Başlayanlar İçin Motorsiklet Seçimi

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    26 Aralık 2009
    Merhaba arkadaşlar ben motorsiklete merak saldım ve ilk olarak ehliyet almakla başladım chopper almak istiyorum 3.5 milyara kadar ne tavsie edebilirsiniz yardımızı bekliyorum.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Aralık 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Regal Raptor DAYTONA 350cc
    aynen bende ehliyetimi yeni aldım ve chopper düşünüyordum fakat yeni başlayanlara araştırdığım kadarıyla ağır yada chopper tarzı tavsiye etmiyorlar. Güvenlik açısından.

    En fazla 250cc tavsiye ediyorlar ama geneli 125cc-150 tavsiye ediyor. ve yine genelde yeni başlayanlara ybr 125 tavsiye ediyorlar ama ybr125te benim gibi 186 boy 100 kg biri için oyuncak gibi duruyor. ve tipi hiç hoşuma gitmiyor.

    Bu gidişle ehliyeti boşa aldım sanırım.( çünkü motorsiklete binmekte istiyorum diğer yandan daha önce hiç motorsiklete binmedim...ölmekte istemiyorum...

  3. #3
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    YBR 125; CBF 150 ; TVS Apache ; CBR 125
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Regal raptor
    Ben acemiliğime ehliyetime bakmadan regal raptor aldım çünkü bu motora hastayım evet kullanması biraz zor hiç bilmeyen birisi için ama öğrenene kadar trafiğe çıkmıyorum sonuçta beğendiğin motoru al ama emniyeti elden bırakma hem hevesini kırmamış olursun hemde beğendiğin motorla becerini geliştirirsin

  5. #5

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Ne alırsan al, şimdiden hayırlı olsun arkadaşım.Güle güle kullan

  6. #6
    atmaca_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık yok.. beklemede
    yamaha virago 250 olabilir

  7. #7

    Üyelik
    06 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yellow Rock Crown
    Slm arkadaşlar ben mustafa denizliden bende 150 cc lik mondial var artık işi biraz daha büyütmek istiyorum.Chopper tarzı motor almak düşüncesindeyim.ayıracağım bütçe en fazla 7000 tl.Size danışmak istediğim konu şu gidip 5000 tl sıfır kanuni tiger mı alsam yoksa ikinci el yamaha dragstar mı,honda shadow mu,kymco venox mu son olarakta suzuki VL 250 Intruder aslında kafam çok karışık bu tarza ilk defa geçiş yapacağım için tercihimi ne yönde yapsam bilemiyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden tşk ederim.

  8. #8
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    en zor motoru al arkadaşım benim gibi .
    Düşene kadar çok şey öğrenirsin öğrenmeden trafiğe çıkma

  9. #9
    nklkizilay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 400
    Alıntı yawxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar ben mustafa denizliden bende 150 cc lik mondial var artık işi biraz daha büyütmek istiyorum.Chopper tarzı motor almak düşüncesindeyim.ayıracağım bütçe en fazla 7000 tl.Size danışmak istediğim konu şu gidip 5000 tl sıfır kanuni tiger mı alsam yoksa ikinci el yamaha dragstar mı,honda shadow mu,kymco venox mu son olarakta suzuki VL 250 Intruder aslında kafam çok karışık bu tarza ilk defa geçiş yapacağım için tercihimi ne yönde yapsam bilemiyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden tşk ederim.
    paran varsa 2. el dahi olsa shadow al derim
    harika bi makina

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:12 ----------

    Alıntı zan9oc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben motorsiklete merak saldım ve ilk olarak ehliyet almakla başladım chopper almak istiyorum 3.5 milyara kadar ne tavsie edebilirsiniz yardımızı bekliyorum.
    3,500 TL
    biraz daha sık kendini 2. el bi hyosung gv 250 al
    250'lik cruiser'lar içerisinde en iyisi


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler