Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık hiç bişeyi yok :((






    işte beyler bizdeki macitte böyle ....:D:D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Serpico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

    En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
    iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!
    hocam ıyı marka kotu marka yok motor motordur ayrımcılık yapma .



    bu topıc super olmus
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #223

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık hiç bişeyi yok :((
    üstadlar nası gözüküyo cruiser?

  4. #224
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Alıntı csalgin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadlar nası gözüküyo cruiser?
    Gayet şık Ben mondial mct250 alacaktım aslında fakat koruma demiri olmaması ve cant tellerinden herkesin şikayet etmesi nedeniyle benimkinden aldım. Ama mctnin tipi çok hoş gerçekten.
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  5. #225
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    git gellerdeyim Enduromu nikalaşmı diye ama tilkinin dönp geldiği yer yine nikalaj dükkanı galiba :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  6. #226

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul ana.
    Motosikleti
    kanuni tiger05 dı. şimdi 92 integra
    bende imrendim size bi kac tanede benden ....yanlız bı arkadas cın malı motor resmı koymayın zevkımızı bozmayın demıs..arkadasım gucumuz buna yetıyo hem benım motorum oo pahalı 300-400 kıloluk motorlardan daha guzel
    bıde o arkadas baksın bakalım pıyasaya hangı motor daha fazla...
    [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=503&i=y1pntbwkqaptrhxcmrajksbhr8.jpg][IMG


    kefken yolu mola zamanı yagmurdan cıkmıstık donumuza kadar ıslanmıstık ne yolculuktu ama

  7. #227

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Prince giantco Cruiser
    Ben yeniyim forumda + Motor konusunda da yeniyim kısacası pek birşey bilmeden aldım motoru şekli şemali sesi o kadar hoşuma gitti ki dayanamadım ve aldım motor artık benim =)
    Model: Prince Giantco 125cc "ilk motorum bana yeter heralde" motordan anlıyan abilerim bi açıklama yaparmsınız bana motor hakkında iyi kötü hepsini yazın lütfen teşekkürler







  8. #228
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    125cc ve tek silindir bir motor. Dezavantaj güç eksikliği bence. Cruiserlar uzun yol için tasarlanır. Birgün bir çocuk benim motoru işaret ederek "abi bu gezi motoru değil mi?" diye sormuştu. Sanırım en güzel adı o taktı orada: gezi motoru. Motorunun tipi gerçekten çok güzel fakat muhtemelen sen de benim gibi sonradan daha güçlü bi motosiklet almak isteyeceksindir. Uzun yolda zorlanmadan pata pata pata gitsin diye.

    Fakat zaten deneyimli sürücüler güçlü motorlarla başlanmasına karşılar. Bu yüzden bence akılcı bir tercih yapmışsın.

    Hayırlı olsun
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  9. #229

    Üyelik
    20 Mayıs 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Prince giantco Cruiser
    istediğim modelde bulduğum tek motor bu tarzda bulamadım sanırım yaşımda 18 bu iyi gibi sanki düzenlenen gezilere bu motorla gidilirmi_?

  10. #230
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    KONU SOHPET KISMINDAN KALDIRILDIĞI İÇİN BURADAN DEVAM ETMEK İSTEDİM.
    Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
    Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)
    custom yapılamazmış, aşagıda örnek resim var fenamı?

    [URL=http://imageshack.us][


    Teknik özelliklerine gelirsek,
    Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
    Vites kutusu: 5 ileri vites
    Vites oranları: 1. : 2,46
    2. : 1,78
    3. : 1,38
    4. : 1,13
    5. : 0,96
    Ön çatal açısı: 35 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 18
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,430 mm
    Genişlik: 840 mm
    Yükseklik: 1,155 mm
    Aks aralığı: 1,700 mm
    Yerden yükseklik: 160 mm
    Sele yüksekliği: 675 mm
    Kuru ağırlık: 220 Kg
    Yakıt deposu: 17 litre
    Bilir kişi arkadaşlarıma sormak istediğim,bu klasmanda japon alternatifleri hangi açılardan kıyaslanılamayacak kadar fark atmaktadır açıklarsanız sevinirim.
    olay parça ve hizmet ise bu gv 650 Türkiye'de iki firmanın güvencesi altında değilmidir? Hangi parçası dayanıksızdır? Hangi gv 650 kullanıcısı hangi konuda madur olmuştur ve ya diğer açıdan bakarsak Yamaha,Honda,suzuki..vs... hiç üzdüğüne rastlanmamışmıdır?
    Şimdiden teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  11. #231

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/avrupa
    Motosikleti
    shadow 750
    [/IMG]


    Bu alet 2006 shadow

    2 aydır bende iyi gezmeye başladık eksoz özel yapım devirsizken helikopter sesi verir gazlayınca gök gürültüsü komprosörde ise iyi hamurdanır yan çantaları çıkartım arka çantayı da çıkarttım

  12. #232

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    benım yakısıklı bu cantalar yok haftaya cantalı fotolarını koyacagım


    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  13. #233

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/avrupa
    Motosikleti
    shadow 750
    Ben hafta içinde yaş ortalamsı 35 ve üstü cruiser/choopper kullan arkadaşlar ile toplanıp bilgi paylaşımı hafta sonu için farklı alternatifler üretip paylaşmak istiyorum Malum site çok kalabalık tanışma etkinliklerin de bile her kez farklı köşesine çekiliyor veya eski tanıdıkları ile sohbetleşiyorlar.


    Avrupa yakasında olup haftanın bir günü toplanıp tanışmak isteyen olur ise yer belirleyebiliriz

  14. #234

    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul / kadiköy
    Motosikleti
    roadstar 250 (cok guzel ya)
    neden 35 ve üstü biz adam degilmiyiz
    [COLOR="Red"][B]
    Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
    Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]

  15. #235

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul/avrupa
    Motosikleti
    shadow 750
    Alıntı amorphis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden 35 ve üstü biz adam degilmiyiz
    öylemi demek istemişim

    tam tersi kafamıza uyan arkadaşlar kendi yaş grubumuz da olan arkadaşlardır

  16. #236

    Üyelik
    02 Haziran 2008
    arkadaşlar merhaba ben bi chopper almak istiyorum bunun için 250 lik jinlun almak istiyorum motor hakında bilgisi olan varsa bnm le yaplaşırsa sevinirim ilk motorum daha önce 600 cc yamaha dragsatar kullandım bi abimin motoruydu başlangıç olarak kullanacak bişi istemiyorum sorunum motor hakkında pek bilgimin olmaması tavsiye ettiğiniz marka veya modeller varsa benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  17. #237
    katip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Arkadaşlar bugün iki motor İznik'e köfte yemeğe gittik ve oraya yaşları 55 civarında olan bir çift geldi. Motorun görünümünden çok etkilendim ve dikkat ettiğimde yamaha dragstar 650 olduğunu gördüm. Resmen aşık oldum resimlerdeki gibi değilmiş gerçeğini görmek lazımmış demek ki. Askerden sonra alacağım inşallah.
    Motorları maviliklere süreceğiz.

    Tüm ikitekerler kardeştir, bisikletler dahil.

  18. #238

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
    Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)
    sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
    en önemli sebebi
    motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
    düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
    iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
    ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
    v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
    ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok

  19. #239
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı marcos2609 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
    en önemli sebebi
    motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
    düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
    iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
    ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
    v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
    ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok
    Daha guzel aciklanamazdi herhalde
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  20. #240

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    alp bey profilinizde ankarada olduğunuz yazıyor, eğer sizin için uygunsa biryerde buluşup beraber sürebiliriz. ben ayrancı tarafında oturuyorum bilginiz olsun istediğiniz zman arayabilirsiniz

    ayrıca ben de ilerde vtx1300 almak istiyorum çok güzel bir motor güle güle kullanın


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler