Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Chopper Fikrine İhtiyacım Var

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    2014 model sıfır GV250 kullanıyordum. 2000 km olunca bir ton elektrik arızası çıktı. Baştan aşağı tesisatına kadar yeniledim, hala daha debriyaj çekildiğinde stop etme problemi vardı. statörü, konjektörü, buji pipoları, beyni herşeyi değişti. Masrafına katlanmak işine gelirse al tepe tepe sür. Çift silindir ama cruiser karkateristiği sunan bir çift silindir değil. GT250R motor bloğu kullanır. Yüksek devir çevirir. Cruiser ile 5. viteste sakin sakin gitmen gerekirken kulak zarını yoran tiz bir ses ile "canımın sonundayım" diye bağırır. Kısaca almamanı tavsiye ederim.

    2014 yılında motorları bagger projesine çevireceğiz diye benimle birlikte GV250 kalmadığından Daystar alan arkadaşım 52.000 km'ye geldi. Hala bir sorun yok. Sadece geçen kış aküsü bittiydi dışarıda beklemekten.

    Bu arada kimsenin zoruna gitmesin, 125-250 cc motor hacimlerinden şehir motosikleti olur, ne yarış, ne enduro, ne de cruiser olmaz. Tipi benzer, sürüş dinamiği ve karakteristiği benzer ama asla o ruhu ve torque/HP eğrisini veremez. 2 zamanlıları ayrı tutuyorum.

    Daystar alın, keyfinize bakın. Bu arada Chopper başka bir kavram. Doğrusu Cruiser olacak.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En 500 veya marauder ben de isterim ama cok çok eski motorlar var sahibinden.comda
    Eski olması daha güzel klasik işte. Amaç günlük ulaşım sağlamaksa commuter düşünmek daha doğru olur. Cruiser yoğun günlük kullanım için iyi bir seçenek değil. Cruiser biraz hissiyatla ilgili bir tarz. Bu hissiyatın peşindeysen gv 250 daelim vb pek doyurmayacaktır, kısa maceralar olarak vakit ve nakit kaybına sebep olur. Parçası bulunan bilindik japon cruiser tatmin eder. Sonuçta mekanik yoğun, daha manuel makinalar, değiştirirsin parçayı devam edersin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc cruiser zaten olmaz, cruiser görünümlü commuter olur. Tek silindir olsa ne farkedecek ki ?
    fark oluyor, şöyle; 250 cc ye kadar zaten pek cruiser değil ve cılız, bari ani durumlarda toparlaması, gidişi, yüksek viteste vites küçültmeden akselerasyonu biraz daha verimli olsun denildiğinde çift silindir daha iyi cevap veriyor. Ayrıca şahsen bana tek silindir bir motosiklete yalandan çift egzos konulmuş olması da komik geliyor.

  3. #23

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 model sıfır GV250 kullanıyordum. 2000 km olunca bir ton elektrik arızası çıktı. Baştan aşağı tesisatına kadar yeniledim, hala daha debriyaj çekildiğinde stop etme problemi vardı. statörü, konjektörü, buji pipoları, beyni herşeyi değişti. Masrafına katlanmak işine gelirse al tepe tepe sür. Çift silindir ama cruiser karkateristiği sunan bir çift silindir değil. GT250R motor bloğu kullanır. Yüksek devir çevirir. Cruiser ile 5. viteste sakin sakin gitmen gerekirken kulak zarını yoran tiz bir ses ile "canımın sonundayım" diye bağırır. Kısaca almamanı tavsiye ederim.

    2014 yılında motorları bagger projesine çevireceğiz diye benimle birlikte GV250 kalmadığından Daystar alan arkadaşım 52.000 km'ye geldi. Hala bir sorun yok. Sadece geçen kış aküsü bittiydi dışarıda beklemekten.

    Bu arada kimsenin zoruna gitmesin, 125-250 cc motor hacimlerinden şehir motosikleti olur, ne yarış, ne enduro, ne de cruiser olmaz. Tipi benzer, sürüş dinamiği ve karakteristiği benzer ama asla o ruhu ve torque/HP eğrisini veremez. 2 zamanlıları ayrı tutuyorum.

    Daystar alın, keyfinize bakın. Bu arada Chopper başka bir kavram. Doğrusu Cruiser olacak.
    Benim eksik bilgim var muhtemelen. Daelim Daystar 250 gv falan cruiser mi oluyor? Chopper nedir cruiser nedir diye sorup kısa bir açıklama alabilir miyim sizlerden ?

  4. #24
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Şöyle düşün sen gv250 aldin , sonrasinda bunu kesip biçip kafana göre kisilestirdin heeh işte o gv250 artık çapır olmuş oldu .

  5. #25
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim eksik bilgim var muhtemelen. Daelim Daystar 250 gv falan cruiser mi oluyor? Chopper nedir cruiser nedir diye sorup kısa bir açıklama alabilir miyim sizlerden ?
    Chopper, kelime anlamı olarak kesip biçilen demek. Zamanında USA'deki savaş dönemlerinden kalan Harley Davidson motosikletler savaş veteranları askerler tarafından korunup kendi zevklerine göre üzerlerinde oynama yapılarak customize edilmişti. Bu motorların bu şekilde değiştirilmesi ile Chopper alt türü doğdu. Yani hazır olarak satılan fabrikasyon chopper aslında yok. El yapımı olarak direkt chopper olarak tasarlananlar dışında.

    Bir cruiser'ı alıp kesip biçerek chopper haline getirirsin. Bu tarz motorların tamamı cruiser, yani Türkçesi ile gezi motoru olarak adlandırılır. Benzer şekilde scrambler, bobber, cafe racer gibi alt tarzlar da genelde cruiser'dan devşirilirek yapılır. Chopper insanların diline oturmuş bir kavram olması dolayısıyla kullanılıyor yani. Ama doğrusu cruiser'dır. Hatta her chopper'a cruiser denebilir ama her cruiser bir chopper değildir.

    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fark oluyor, şöyle; 250 cc ye kadar zaten pek cruiser değil ve cılız, bari ani durumlarda toparlaması, gidişi, yüksek viteste vites küçültmeden akselerasyonu biraz daha verimli olsun denildiğinde çift silindir daha iyi cevap veriyor. Ayrıca şahsen bana tek silindir bir motosiklete yalandan çift egzos konulmuş olması da komik geliyor.
    Doğru ama bu bahsettiğin tork kuvveti ile sağlanan bir fark. Bu makineler arasında tork kuvveti açısından bir fark yok. Daystar'da da GV250'de de fabrika verisi üretilen tork kuvveti değerleri 20,6 Newton x metre.

    Çift egzoz da her zaman kozmetik olarak kullanılan bir şey değil. Tek silindirli motorlarda da artık son çıkışlarda çift tüp kullanılabiliyor. Bunda görsellik dışında hava tahliyesi oran hesapları daha önemli bir etken. Mesela Daystar tek silindir olmasına rağmen çift çıkış kullanırken, GV 250 çift silindir olmasına rağmen son tüp tek çıkış olarak üretiliyor. Ama çapları arasında büyük fark var. Benzer şekilde Yamaha XVS1300A Midnightstar ile de muadili cruiserların egzozlarını kıyaslayabilirsin. Onda da tek tüp var son tahliyede.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #26

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Peki gidon değiştirme vs de bu çapır olayına sokuyor mu motoru? Yoksa şasede değişiklik mi sayılır sadece?

  7. #27
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu
    Çift egzoz da her zaman kozmetik olarak kullanılan bir şey değil. Tek silindirli motorlarda da artık son çıkışlarda çift tüp kullanılabiliyor. Bunda görsellik dışında hava tahliyesi oran hesapları daha önemli bir etken. Mesela Daystar tek silindir olmasına rağmen çift çıkış kullanırken, GV 250 çift silindir olmasına rağmen son tüp tek çıkış olarak üretiliyor. Ama çapları arasında büyük fark var. Benzer şekilde Yamaha XVS1300A Midnightstar ile de muadili cruiserların egzozlarını kıyaslayabilirsin. Onda da tek tüp var son tahliyede.
    2 to 1'a bir itirazım yok, yüksek cc yüksek performans bloklar için bu tahliye vs hesaplarını da anlarım hadi de 250 cc tek silindir makinenin neyine bu hesaplara girilecek. Çok teknik kaygılarla yapıldıpını zannetmiyorum maksat çift silindir çift egzos kozmetiğini taklit etmek.

  8. #28

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 to 1'a bir itirazım yok, yüksek cc yüksek performans bloklar için bu tahliye vs hesaplarını da anlarım hadi de 250 cc tek silindir makinenin neyine bu hesaplara girilecek. Çok teknik kaygılarla yapıldıpını zannetmiyorum maksat çift silindir çift egzos kozmetiğini taklit etmek.
    Zato bey ben mühendis olarak şunu söyleyebilirim. 50cc bir yanmalı motor için bile hesap yapılmalı. Kozmetik görüntünün yanında mutlaka hesap kitap yarar kazanç durumu da vardır. 250cc yi de çok küçük görmemek lazım. Günümüz bazı otomobillerinin 4te 1 hacminde yanmalı motor sonuçta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

    Daelim Daystar 250 nin abs li sıfırı hicbir yerde yok çok ilginç. Fiyat var bilgiler var ama motor yok ortada.

  9. #29
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru ama bu bahsettiğin tork kuvveti ile sağlanan bir fark. Bu makineler arasında tork kuvveti açısından bir fark yok. Daystar'da da GV250'de de fabrika verisi üretilen tork kuvveti değerleri 20,6 Newton x metre.

    .
    Daystarın max torku 19, diye kalmış aklımda, gv250'de ise 21.37 nm.

  10. #30
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daelim Daystar 250 nin abs li sıfırı hicbir yerde yok çok ilginç. Fiyat var bilgiler var ama motor yok ortada.
    Daelim Türkiye sitesinde görülüyor. Ne zaman geleceğini müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilirsiniz.

    Link: http://www.daelimtr.com/%C3%BCr%C3%B.../daystar--abs/

    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki gidon değiştirme vs de bu çapır olayına sokuyor mu motoru? Yoksa şasede değişiklik mi sayılır sadece?
    Gidon değişimi tek başına bir motoru chopper yapmaz. Şasiye müdahale de değildir. Dedim ya kelime anlamı olarak chopping kesmek, doğramak, parçalamak gibi anlamlara geliyor. Kısaca motoru söküp parçalayıp, bazı parçalarını çıkarıp yerine zevkinize uygun şeyleri takmak veya yerlerine hiçbir şey takmamak gibi işlemlerle bir cruiser chopper olur. Gidon değişimi sadece customization; yani kişiselleştirme olur. Chopper mantığında biraz daha eşi benzeri olmayan bir motosiklet yaratmak vardır. Boyası olsun, farları olsun, şasisi olsun herşeyi standardın dışına çıkarmak o motoru özel kılar ve piyasada bir benzerini daha bulamazsınız. O zaman custom değil, chopper haline gelir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #31
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı Zifir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zato bey ben mühendis olarak şunu söyleyebilirim. 50cc bir yanmalı motor için bile hesap yapılmalı. Kozmetik görüntünün yanında mutlaka hesap kitap yarar kazanç durumu da vardır. 250cc yi de çok küçük görmemek lazım. Günümüz bazı otomobillerinin 4te 1 hacminde yanmalı motor sonuçta[COLOR="Silver"]
    Yanlış anlaşılma olmasın ben de zaten daystar için hesapsız, kitapsız üretiliyor gibi bir şey söylemedim. Sadece tek silindirden dual egzos çıkışının bu motorda kozmetik amaçlar için yapıldığını düşündüğümü belirttim. Sırf teknik nedenle olsa daha büyük bir tek egzos çıkış-susturucu kombinasyonu kullanılabilirdi.

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    daystarın abs lisi var satılıkda satıldıda bir ara bir tane ikinci elde vardı satılıkda..

    gv250 ye gelince çok kullanan insan gördüm 50 bin lere dayanan da gördüm 35 binlere gelende gördüm bir dayıda vardı önünü harley davidson classic electra glide benzetmiş sürüyordu.. gv250 için bence en güzel gv konusundan yardım alabilirsiniz..

    küçük hacim tork hp eğrisi ayrı birşey tabiki .. öyle bir şey istiyorsa arkadaş gidip 600 lük 800 lük bir cruiser bakmalı.. 250 lik de öyle kötü değil insana keyif veriyormu veriyor önemli olanda bu kısmı motoru bir ideal amaç haline getirmemişseniz işinizi keyfinizi görücek bir hacim eğrisi..

    Son olarak gv deki motor bloğu gt serisindede kullanılmış denmişde şimdi öyle bakılırsa bunu yapmayan firma kalmadıki artık kawasakidede bu böyle er6 da kullanılan versys de kullanılan motor cruiser versiyonundada kullalıyor şu anda hondanın cruiser segmentinde türkiyeye yollamadı ama almanyada satışda olan rebel500 var 500 lük grupda kullandığı aynı motoru cruiser versiyonunada kullanmış honda , yada ctx700 var nc dekimotoru koymuş honda .. tabiki motor bloğu aynıdır ama mapi haritası cruiser sürüşüne göre yazılmışdır yeniden ona lafım yokda bunu hysoung da yapmışdır gibime geliyor direk gt deki mapi koymamışdır.. oda cruiser sürüşüne uygun bir map yazmışdır o motora..

    250 lik cılız denmişde bence bir gv250 hiç 250 lik gibi duran bir motor değil.. motordan anlamayan birine bu kaç cc deseniz adam direk size 600 mü falan der.. öyle cılız tıfıl bir makine değildir gv ..

    chopper cruiser olayınıda arkadaşlar yukarda güzelce anlatmış tekrar yazmaya gerek yok. bu olayda bir tuhafdır 80li,90 lılarda herkes chopper derdi.. 2000 lilerden sonra bir aydınlanma geldi hayır o cruiser bu chopper, chopper şöyledir cruiser böyledir falan hiç anlamıyorum neyse ne işte chopperda dese karşı taraf cruiser da dese sen anlıyorsun neden bahsettiğini hangi segmenttten bahsettiğini.. bugün boober larada choppper diyen çok var oldschool lara chopper diyen var üstelememek lazım fazla..

    ben konuyu açan arkadaşın ilk mesajından beri cruiser dediğini ima ettiğini biliyordum düzeltmedim ne olucak önemsiz bana göre önemli olan onun ne istediğini anlamamız..

  13. #33

    Üyelik
    04 Nisan 2018
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daystarın abs lisi var satılıkda satıldıda bir ara bir tane ikinci elde vardı satılıkda..

    gv250 ye gelince çok kullanan insan gördüm 50 bin lere dayanan da gördüm 35 binlere gelende gördüm bir dayıda vardı önünü harley davidson classic electra glide benzetmiş sürüyordu.. gv250 için bence en güzel gv konusundan yardım alabilirsiniz..

    küçük hacim tork hp eğrisi ayrı birşey tabiki .. öyle bir şey istiyorsa arkadaş gidip 600 lük 800 lük bir cruiser bakmalı.. 250 lik de öyle kötü değil insana keyif veriyormu veriyor önemli olanda bu kısmı motoru bir ideal amaç haline getirmemişseniz işinizi keyfinizi görücek bir hacim eğrisi..

    Son olarak gv deki motor bloğu gt serisindede kullanılmış denmişde şimdi öyle bakılırsa bunu yapmayan firma kalmadıki artık kawasakidede bu böyle er6 da kullanılan versys de kullanılan motor cruiser versiyonundada kullalıyor şu anda hondanın cruiser segmentinde türkiyeye yollamadı ama almanyada satışda olan rebel500 var 500 lük grupda kullandığı aynı motoru cruiser versiyonunada kullanmış honda , yada ctx700 var nc dekimotoru koymuş honda .. tabiki motor bloğu aynıdır ama mapi haritası cruiser sürüşüne göre yazılmışdır yeniden ona lafım yokda bunu hysoung da yapmışdır gibime geliyor direk gt deki mapi koymamışdır.. oda cruiser sürüşüne uygun bir map yazmışdır o motora..

    250 lik cılız denmişde bence bir gv250 hiç 250 lik gibi duran bir motor değil.. motordan anlamayan birine bu kaç cc deseniz adam direk size 600 mü falan der.. öyle cılız tıfıl bir makine değildir gv ..

    chopper cruiser olayınıda arkadaşlar yukarda güzelce anlatmış tekrar yazmaya gerek yok. bu olayda bir tuhafdır 80li,90 lılarda herkes chopper derdi.. 2000 lilerden sonra bir aydınlanma geldi hayır o cruiser bu chopper, chopper şöyledir cruiser böyledir falan hiç anlamıyorum neyse ne işte chopperda dese karşı taraf cruiser da dese sen anlıyorsun neden bahsettiğini hangi segmenttten bahsettiğini.. bugün boober larada choppper diyen çok var oldschool lara chopper diyen var üstelememek lazım fazla..

    ben konuyu açan arkadaşın ilk mesajından beri cruiser dediğini ima ettiğini biliyordum düzeltmedim ne olucak önemsiz bana göre önemli olan onun ne istediğini anlamamız..
    Çok teşekkür ediyorum vakit ayırıp yazdığınız için. Bütçem 250 lik belirli markalara yetiyor. Bu nedenle 2000 veya 98 model 600 lük 800 lük makinelere bakamıyorum bakmaya da cekiniyorum eski olmalarından dolayı. 3 yetkili bayii aramış olmama rağmen sıfır daystar 250 bulamadım. Sanırım 7k km'de olan daystar'ı ciddi ciddi düşüneceğim

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    son olarak şahsi fikrim türkiyeye gelen en güzel cruiserlarda 95-2005 yılları arasında gelenler oldu onlar harbiharbi cruiserlardı zaten en efsane modellerini pek çok marka o seneler aralığında çıkardı..

    Volusia'sı intruder mı dersin, dragstarmı istersin ,R1200c vardı bmw de , virago 535 pek ismi geçmesede viragonun 750 liği 1100 lüğü , vt serisi , tek silindirde olsa güzel motordur ls650 namı değer savage onunda hastası ayrıdır patapata ses çıkartır, kawa nın türkiyede en500 diye bilinsede avrupada vn500 yani vulcan500 diye bilinir gene vn800 vn800 nün tam klasik koleksiyoluk drifter versiyonu gelmişdi aklıma gelmiyor daha marauder 800 falan filan ..

    şampiyonlar ligi anlıycağınız.. bütün efsane modellerin cruiser segmentini türkiyede en azından cruiser yapan modellerin geldiği yıldırki hala cruiser segmenti bu yıllarda üretilen modeller üstünden dönüyor memlekette.. zaten bundan sonrada dönmez başka türlü.. parası olan basar 100 bin tl yi alır harleyi o başka..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

    daystar güzel makine üzmez seni sanmıyorum , zaten km tecrğben olmadan gidipde öyle marauder miş dragsatarmış sakın sakın girme ağırdır hantaldır bu motorların dönüş çapı çok kısıtlıdır birde illaki yaşından km sinden geçmişde belki yapılan hatalı tamirat işlemlerden ötürü sıkıntı çekebilirsin.. daystar tam sana göre az yakar bol bol gezersin masrafı bakımı düşük olur bütçeni sarsmaz çok.. bakdın tamam ben artık oldum dedin o zaman yüksek hacime geçersin..

    Bendede şu anda piaggio x10 var inan şöyle güzel verimli fiyatı uygun bir 250-300 lük abs li 30-40 bg arası bir makina gelse satar motoru alırım.. cruiser bende ayrı sevda .. ama eskisini alsak şimdi ek bir bütçe ister para ister , sever parayı cruiser..

  15. #35
    kawasaki 06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2017
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki en 500
    Bazı tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim. Bence motor ile sürücü arasında mantıksal bir uyum olması lazım. ''Herkes her motora binebilir'' demek bence yanlış. Elbise veya ayakkabı alırken nasıl kendinize uygun ölçüleri seçiyorsak, motorda da aynı. Yaş, kilo, boy ve sürüş tecrübesi ile yaşadığınız coğrafi bölge bence önemli. Kendimden örnek vereyim. Eski bir Japon Kawasaki en 500 aldım. Kayışlıdan zincirliye çevirip arka dişliyi 40 diş yaptım. 16/40 diş oranı 2.5 Uzun yolda performans harika. Yakıt tüketimi azaldı. Isınma yok.Ön ve arka telli jantları çelik jant ile değiştirdim. Tubeless yaptım. Michelin City Grip çift hamurlu lastik taktım. Ön jantı 19 dan 16 ya düşürdüm. Motor alçaldı . Ağırlık merkezi yere yaklaştı. Daha dengeli oldu. Led farlar, siperlik camı, yan çantalar.... vs pek çok değişiklik yaptım. 7 yıldır hiç yolda kalmadım. Sadece bu yaz 7.000 km yaptım. Gezilerimi Youtube kawasaki06 kanalında yayınlıyorum. Soran arkadaşa tavsiyem. Keevay 150 veya 250 ile başla. Kawasaki en 500 le devam et daha sonra büyük cc lere çıkarsın. selamlar.

  16. #36

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dyna Wide Glide
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde az çok cruiser tecrübem var çok kısa süre takasdan zamanında virago 535 elimde bir kaç ay kaldı , en500 üm oldu , vulcan 900 üm oldu bir ara regal raptor kısa süreli oldu .. gv 250 bir arkadaş bursadan satın aldı tecrübesi yoktu bana rica etti abi alırmısın die gittim aldım geldim yani gv250 ilede bir bursa istanbul tecrübem oldu..

    Gv250 2016 da elde kalan sıfırlar var aynen bunun nedeni bu motorun tutulmamasından değil distiribütör sorunu servis yedekparça sorunu ile ilgili bence...
    yoksa zamanında hyo türkiyede güçlüyken peynir ekmek gibi satıyordu gv.. daelim yenileri abs li ve var piyasada.. zaten şu anda piyasada alınabilicek en iyi iki motor bunlar ortalama rakamlara..

    virago 535 ler güzel ama yaşından km'sinden ötürü kronikleri vardı şaftta mı krankda mı boşluk oluyordu.. parçasıda zor bulunuyor yoksa keyifli sürüşü güzel motor.. bundada şaşıcak bir şey yok burda 18 -16 yaşında motordan bahsediyoruz.. geçmişi nasıl kullanıldığı hangi ustaların ellerinden geçdiği bilmediğin kaç sahip değiştirmiş onu bilmediğin bir motor alıcaksın .. bana kalırsa riskli..

    ben alsam en500 c kasa alırdım o ayrı .. artısı çok fazla.. ama onu bile artık almak çok riskli temizi nerdeyse hiç yok olanda satmıyor zaten. ama temizini bulursan secereli uygunda rakama veriyorsa hiç kaçırma al derim.. dediğim gibi çok zor.
    Valla neredeyse tüm çeteresi elimde olan bir en500 var. 1 ayı geçti satamadık. Fiyat piyasa fiyatı, üzerinde dünyanın ekstrası var. Mühendisim ve ev arkadaşım bulunduğum bölgenin en iyi motor ustası yani bakımdan dolayı çıkacak sıkıntı derdi yok. Ama satıyoruz alan yok. Konu sahibi arkadaş düşünürsen mesaj at

  17. #37

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Easx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla neredeyse tüm çeteresi elimde olan bir en500 var. 1 ayı geçti satamadık. Fiyat piyasa fiyatı, üzerinde dünyanın ekstrası var. Mühendisim ve ev arkadaşım bulunduğum bölgenin en iyi motor ustası yani bakımdan dolayı çıkacak sıkıntı derdi yok. Ama satıyoruz alan yok. Konu sahibi arkadaş düşünürsen mesaj at
    satılmaması motorla alakalı değil piyasalar da zaten bir alım satım yok.. kimse bir şey almıyor satmıyor.. ikinci elde yaprak kımıldamıyor nerdeyse..
    yoksa en500 piyasası olan bir motor ağır gitsede bir alıcı kesmi var.. tabii mootrun kondisyonu durumu orjinalliği istenilen rakamda önemli 13 isteyende oluyor 25 isteyen de oluyor..

    Bebekde sahilde sitenin garajında bir tane yeşil en500 var op orjinal o motor sahibine ne teklifler gitti satmadı hala adamda motor garajda duruyor.

  18. #38

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dyna Wide Glide
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satılmaması motorla alakalı değil piyasalar da zaten bir alım satım yok.. kimse bir şey almıyor satmıyor.. ikinci elde yaprak kımıldamıyor nerdeyse..
    yoksa en500 piyasası olan bir motor ağır gitsede bir alıcı kesmi var.. tabii mootrun kondisyonu durumu orjinalliği istenilen rakamda önemli 13 isteyende oluyor 25 isteyen de oluyor..

    Bebekde sahilde sitenin garajında bir tane yeşil en500 var op orjinal o motor sahibine ne teklifler gitti satmadı hala adamda motor garajda duruyor.
    Zaten kastettiğim buydu hocam. Sadece en500 için değil peynir ekmek gibi satılan modellerde bile çok ciddi bir nakit akışı sıkıntısı var. Allah sonumuzu hayretsin bakalım
    logaritma bunu beğendi.

  19. #39
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    RKS k-light 202 var harley davidson 48 e benziyor görünümü sinyal kumandaları harley tarzı. 2018 500-1000 km de olanları 10 - 11 bin tlye var malum sitede sanırım sıfırı 16 bin bir bak derim yakışıklı görünüyor.

  20. #40
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    sıfır gv 250 almak bence daha mantıklı.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)