Son 3-4 yıl 2008 Dragstar650 kullandım, sattım. Şimdi yeni motor alacağım.
24-28bin TL aralığında hangi marka model chopper/cruiser tercih edersiniz.
Teşekkürler...
Son 3-4 yıl 2008 Dragstar650 kullandım, sattım. Şimdi yeni motor alacağım.
24-28bin TL aralığında hangi marka model chopper/cruiser tercih edersiniz.
Teşekkürler...
24-28'e bi NC al, ya da bir Versys 650 bütün yollar senin.. NOT:(Çappırdan anlamıyorum
(Bazıları bütçeyi biraz aşabilir.)
Yamaha XV 950 Bolt
Kawasaki Vulcan S
Yamaha XVS 950 Midnight Star
Suzuki VZ 800 Intruder M800
Suzuki VL 800 Intruder
Kawasaki VN 900
Harley-Davidson Sportster serisi
Şahsen ben olsam bu motorlar arasından Yamaha XV 950 Bolt veya Yamaha XVS 950 Midnight Star alırdım.
Kawasaki VN 800 ya da 900 Vulcan.
Yamaha XVS 950 Midnight Star.
geçen ilanda gördüm 2016 sanırım vulcan s 1700 kmde özel seri abs falanda var 27.000 tl ankarada ulusan motordaydı diye hatırlıyorum.kazasız falan yazmışlar bilemicem ama ciddi uygun fiyata veriyorlar.0 almaya kalksan 34 35 tutar.arkadaşa aldık her gören bi şaşırıyo anlamaya çalışıyor.çok tarz bir makina şiddetle tavsiye ederim.
VULCAN S harika
geldikleri gibi giderler 1918
650 Dragstar'dan sonra hacim mi yükseltmek istiyorsunuz ? Spor bir cruiser mı yoksa klasik bir cruiser mı istiyorsunuz ? Model yılı daha yeni bir cruiser mı bakıyorsunuz ? Bu tarz doneleri vermeniz tavsiye verebilmek açısından daha uygun olur.
Dipnot olarak belirteyim; ilgilenirseniz 2013 Suzuki M800 Intruder'ım satılık. Detaylarını özel mesaj yoluyla konuşabiliriz. Aslında ilanı var ama süresi doldu. Ocak ayını bekliyorum yenilemek için.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
2012 model 29.000 km.de bir xvs950a almak üzereydim. hatta gittim gördüm, anlaştık, kredimi ayarladım, paramı tamamladım, artık satışı yaparız derken satacak olan arkadaş son anda para önemli değil, içim elvermiyor satamayacağım galiba dedi. iyi dedik, ne diyelim. ama şimdi bakıyorum ilanı hala aktif.
neyse, önce biraz moralim bozuldu tabii ama sonra 2015 bir xvs1300a buldum 18.000 km.de, temiz. sahibi ile de iyi anlaştık. şimdi garajda duruyor.
her işte bir hayır varmış derler ya, doğruymuş. herkese yorumları için teşekkürler.
sağol hocam, buyur...
http://imgur.com/a/6eFVD
Nefis bir motor, üstelik tertemiz. Yanlara birer deri heybe çanta + rüzgar camı ile tadından yenmez (tercih meselesi tabii ki)
1300 değil ama 950'lik modelini almayı düşünüyorum ben de ileride. Yamaha anlamsızca getirmiyor artık, sadece 1300 cc lik modeli satıyorlar.
Şu ana kadar ki tecrübelerinizle ne söylersiniz motosiklet hakkında, gidiş, duruş, yakıt vs. nasıldır?.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Teşekkür ederim.
Hocam motordan çok memnunum ama bir faydası olması açısından olumsuz gördüğüm yanlarını paylaşayım...
1. Şehir içi motoru değil. Net söyleyeyim. Daha doğrusu bu şehir için şehir içi motoru değil (İstanbul). Çok mu zor kullanımı, ölür müsün kullansan? Hayır, kullanılıyor tabii ki de. Ama 80 km. altında gidiyorsan hep yarım debriyajsın. Onun da bir keyfi yok bana göre. 0-40 1. vites, 40-80 2. vites. 3-4-5 ise bambaşka bir hikaye tabii ki. Yani kullanımının büyük çoğunluğu 80 km. altıysa alınacak motor değil bana göre.
2. Benzin tüketimi de şehir içi kullanımında fazla doğal olarak. 180 km.de 15 litre benzin yaktı en son, sadece şehir içi kullanım. Çok. Bu kadar yarım debriyaj ve bol frenli kullanırsan normal tabii. Balataların çabuk gitmesini de düşünmekte fayda var. Havalar biraz ısınsın, uzun yol performansını da paylaşırım.
3. 0-3 yaş alırsan vergisi 1.500 TL üzerinde. Lükse giriyormuş. Ona da dikkat.
Düşündüm de başka olumsuz bir yön bulamadım =)Şimdilik tabii ki. Motorun karakteri ve keyfi 80 km. üzerinde ortaya çıkıyor. 120 km.de elinin altında yüksek tork oluyor. Anında 160-170e çıkıyor. Ordan sonraki hızlanması emekleye emekleye.
Fazla uzun yol yapmayacaksan 950'ye de yönelebilirsin ama 2012den beri gelmiyor Türkiye'ye galiba. Artık onlar da en az 5 senelik ve 3. sahibinden falan olmaya başladılar. Dikkat etmek lazım...
Merak ettiğin başka bir şey varsa yazabilirim.
Güvenli sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
Teşekkür ederim.
Hocam motordan çok memnunum ama bir faydası olması açısından olumsuz gördüğüm yanlarını paylaşayım...
1. Şehir içi motoru değil. Net söyleyeyim. Daha doğrusu bu şehir için şehir içi motoru değil (İstanbul). Çok mu zor kullanımı, ölür müsün kullansan? Hayır, kullanılıyor tabii ki de. Ama 80 km. altında gidiyorsan hep yarım debriyajsın. Onun da bir keyfi yok bana göre. 0-40 1. vites, 40-80 2. vites. 3-4-5 ise bambaşka bir hikaye tabii ki. Yani kullanımının büyük çoğunluğu 80 km. altıysa alınacak motor değil bana göre.
2. Benzin tüketimi de şehir içi kullanımında fazla doğal olarak. 180 km.de 15 litre benzin yaktı en son, sadece şehir içi kullanım. Çok. Bu kadar yarım debriyaj ve bol frenli kullanırsan normal tabii. Balataların çabuk gitmesini de düşünmekte fayda var. Havalar biraz ısınsın, uzun yol performansını da paylaşırım.
3. 0-3 yaş alırsan vergisi 1.500 TL üzerinde. Lükse giriyormuş. Ona da dikkat.
Düşündüm de başka olumsuz bir yön bulamadım =)Şimdilik tabii ki. Motorun karakteri ve keyfi 80 km. üzerinde ortaya çıkıyor. 120 km.de elinin altında yüksek tork oluyor. Anında 160-170e çıkıyor. Ordan sonraki hızlanması emekleye emekleye.
Fazla uzun yol yapmayacaksan 950'ye de yönelebilirsin ama 2012den beri gelmiyor Türkiye'ye galiba. Artık onlar da en az 5 senelik ve 3. sahibinden falan olmaya başladılar. Dikkat etmek lazım...
Merak ettiğin başka bir şey varsa yazabilirim.
Güvenli sürüşler...
Spor tarz düşünüyosanız xv950 gerçekten güzel makine. Gidişi duruşu çok büyük olmaması ş.içi rahat kullanımı vs.
Ama daha klasik grenajlı bi tercihiniz varsa alternatiflere yönelenmenizi tavsiye ederim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)