Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

300cc hyosung'tan 1690cc harley'e geçilir mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    tek farkı ağır olması. 5000cc bile olsa harley ile başlanır ağırlığı motora taşıtmayı biliyorsan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    1000 lik olmazda 600 lük olur

  3. #23

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, öf ulen bu cruiser işi bitirecek beni zamanında 900cc kawasaki vulcan ile başlayacağım demiştim ama 23 yaşımda olmamdan mütevellit ve vulcan'ın 37kw olmasından dolayı ( max 35 ) bende yeni çıkacak olan gv300 ( buraya 250 ile gelecek sanırım ) ile başlamaya karar verdim. Japon muadili yok, düşük cc cruiserlarda ise en kalitelisi bu gözüküyor.

    Şimdi benim hayalim normalde harley davidson breakout, ama gerek 310 kg boş ağırlığı, gerek torku yeni başlayan için evet uygun değil, benim merak ettiğim; bu cruiser motorlar supersport gibi agresif ve aşırı hızlınan motorlar olmadığı için, sizce gv300 ile belli bir süre kullanıp sonra breakout modeline geçme imkanım var mı? Ağırlığa hükmedebilsem şimdide başlarım ama kendileri 55kw aynı zamanda. Yani benim temel amacım trafik öğrenme ve ağırlığa hükmedebilme.

    dipnot : Eğitim alınacaktır. Eğitim şart.
    dipnot 2 : bu arada kısayım, boyum 1.68
    Hyosung'u düşünmeyi bir kenara bırakıp, HD Breakout ile başlayabilirsin.
    Motosikletin kilosunun bir önemi yok, alacağın temel bir eğitim sayesinde bunu göreceksin.
    İyi sürüşler.

  4. #24
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Ağızdan damlayan bal gibisi yok :D Ancak amerika'da ki MSF COURSE gibi cruiser motosikletlere de yönelik bir eğitim olmadığı için çok tereddütteyim, tamam 94-95 bin lira verilecek motoru alıyorsan düşürünce için acımayacak diye düşünebiliriz ama ben yine de işimi sağlama almak isterim, keşke cruiser üzerine bir eğitim olsa...

  5. #25

    Üyelik
    05 Ağustos 2016
    Ben direk 1100 Dragstar aldım. Motor sürmeyi bile bilmiyordum, ehliyet kursunda Mondial 125cc ile öğrendim. Sonra Suzuki Vstrom 650 sürdüm 3 gün.. Bisiklette de kötüydüm. Önce bisiklet aldım. Hem spor oldu, çok sevdiğim bi hobi edindim bisikletle.

    Muazzam etki etti bana bisiklet sürmek. ))

    Dragstar 1100 ve aksesuarlıyım, makine 298kg. Yani teoride çok büyük sorunlar var. Ama efendi olduktan sonra pek sorun yaşamadım.
    Ben 185 boyunda 100kilo üstünde iri kıyım bi adamım. Güçlü kaslı falanım. Motoru idare etmekte hiç zorlanmadım. Belki bu yüzden sorun yaşamadım.

    ama bana soracak olursan, sorun yaşamamamın sebebi; efendi oluşum.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)