Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki Vulcan 900 ile başlamak

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Baslanir ama kucuk motorla baslamaya gore biraz daha riskli olur. Mesela ben 250cc ile basladim, bir nisan gunu Polonezkoy yolunda, dar bir viraji donerken arka tekerlek camur birikintisine girdi ve hakimiyeti kaybettim, motor tam yatmak uzereyken refleks olarak ayagimi yere vurup motoru tekrar duzelttim. Hizim 30-40 civariydi, motorun agirligi 135kg kadardi. Asfalt bacagima epey bir basinc uyguladi, motor daha agir olsa buyuk ihtimal duserdim ya da bacagim kirilabilirdi. Bu tur ani durumlar disinda buyuk motor kullanmak zor degil, ama acemiyken yine de tavsiye edilmez. Kucuk motor daha toleransli oluyor.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    gurkanerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Acemilikten dolayı yaşayabileceğin her türlü aksiliği kel kör bir motorda yaşayıpta Vulcan'a geçsen daha iyi olmaz mı ?

  3. #23
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Vulcan 900 uygundur. Ancak daha ucuz intihar yolları da var. Neden bu kadar masraf ediyorsun.
    Osm@n ve computeus bunu beğendiler.

  4. #24
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Daha küçük bir motor da düşünmeye başladım, başta belirttiğim cbr 500r'ı da alma ihtimalim var. Ama vulcan 900'de inat etme sebebim sevdiğim tek motor bu ve cbr500r oldu. Ama dediğim gibi hız bana göre değil ve konfor severim. Ayrıca neden intihar olacağını anlayamadım? Sonuçta gsxr1000 ile başlıyorum hadi güle güle demedim. gurkanerkan arkadaşıma her ne kadar katılsam da zaten acemiliğimi dediğim gibi öğretmenler tamam diyene kadar küçük motorlarda atacağım.

  5. #25
    Vecihi.H - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İzmir / Bornova
    Hocam para senin hayat senin karar senin.

    Honda güvenli sürüş 1'e gitmiş bir arkadaş olarak önerim..

    Eğitime bir git hele, cbf'nin üstüne otur, yaptıkları parkurda ufaktan ufaktan dönmeye başla, düş kalk stop ettir..

    Ondan sonra kararını zaten verirsin.

  6. #26
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, başlangıç olarak vulcan 900 classic almayı düşünüyorum. Boyum 1.70, motoru satın aldığımda iyi cruiser sürmeyi öğreten bildiğiniz bir yer var mı? Tabii ki önce honda eğitimine gideceğim..

    Teşekkürler. Bir de benim gibi büyük motordan başlamış biri varsa tecrübelerinden yararlanmak isterim. İyi günler.

    kendimden örnek vereyim kanka dinle,
    sırf bir motoru çok beğendim diye gittim eğitimler aldım, ehliyet aldım falan filan. neyse para hazır her bi bok hazır 600cc 78 beygir naked bir motor alacam. bu arada eğitimi duke 250 ile on numara beş yıldız bir eğitmenden aldım. ehliyet aldıktan sonra eniştemin bmw f800gs' ini bir hafta kullandım trafik olmayan yollarda. kesin kararlıyım la 600cc falan nedir kullanırım basmam etmem nolcak. gel gelelim fuara gittim şubatta geziyorum bakınıyorum falan. fuardan pulsar 200ns ile çıktım. hiç bir fikrim yok neden böyle bir şey yaptığıma dair. 2bin km yol yaptım pulsarla şehir içi şehir dışı. istanbulda yaşıyorum bu arada. ya inanırmısın onlarca kaza atlattım sırf kendi hatalarım yüzünden. altımda 78 beygir bi makina olsaydı şimdi bi taraflarım kırıktı. 100km hız ile viraj dönmeyi yeni öğrendim. ilk aldığımda viraj dönerken kaç kez bariyerlere doğru giderken motor zor toparladım. vites küçültürken gaz verip motoru uygun devire getirmeyi bile çalışa çalışa anca yeni elim alıştı. şimdi istanbul trafiğinde tabiri caizse fink atıyorum, bisiklet gibi geliyor.
    her kaza atlattıktan sonra da dedim ki "lan iyiki küçük bişi almışım, öldüydüm yoksa."
    uzun lafın kısası, ben basmam ben etmem, eğitim alırım, dönerim, dururum hepsi hikaye. ben demiyorum ki büyük motorla başlanmaz, fakat risk alırsın. bu kadar şeyden sonra anca 600cc almak için az buçuk hazır olduğumu hissediyorum. kaldı ki kısmetse yarın alacağım bitane.
    dediklerimi iyi değerlendir, ölç biç kararını ver.

  7. #27

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Büyük motor alırsın istediğin gibi kullanamazsın motosikletten soğursun. Benim 7nci motorum duke 250 .Bir önceki motorum cbr 500r di. Ha fireblade 1000rr a bayılıyorum. İstesem yarın gidip alacak kadar param da var Allah'a şükür. Peki neden duke 250 kullanıyorum. Çünkü bundan önce 5 senemi yanlış motor tercihleri yüzünden heba ettim. Şimdi bu motorla en az 10.000 km yaptıktan sonra 50 bg. e kadar bir motora geçeceğim. Motosiklet şakaya gelmez. Umarım doğru tercih yaparsın.

  8. #28
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbuL-Üsküdar/Tokat
    Motosikleti
    Var bişeyler..
    Bende şunu anlamıyorum madem kafanıza koydunuz alacaksınız.. ne diye foruma konu açıyorsunuz ki ? burda kötülüğünüzü isteyen kimse yok.. tecrübesi dahilinde uyarıyo herkes.. Afedersiniz Al o zaman öl derler insana.. Can sızın para sızın biz sadece üzülürüz ardınızdan..
    TVS Apache RTR 150 2011 9Bin Km ..- Gilera Runner VXR 200 2006 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 2007 36Bin Km ... TVS Apache RTR 150 2012 23Bin Km...
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  9. #29
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende şunu anlamıyorum madem kafanıza koydunuz alacaksınız.. ne diye foruma konu açıyorsunuz ki ? burda kötülüğünüzü isteyen kimse yok.. tecrübesi dahilinde uyarıyo herkes.. Afedersiniz Al o zaman öl derler insana.. Can sızın para sızın biz sadece üzülürüz ardınızdan..
    Haklısın sevgili dostum teşekkür ederim, ölmeye niyetim yok şimdilik

    Alıntı osariyer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük motor alırsın istediğin gibi kullanamazsın motosikletten soğursun. Benim 7nci motorum duke 250 .Bir önceki motorum cbr 500r di. Ha fireblade 1000rr a bayılıyorum. İstesem yarın gidip alacak kadar param da var Allah'a şükür. Peki neden duke 250 kullanıyorum. Çünkü bundan önce 5 senemi yanlış motor tercihleri yüzünden heba ettim. Şimdi bu motorla en az 10.000 km yaptıktan sonra 50 bg. e kadar bir motora geçeceğim. Motosiklet şakaya gelmez. Umarım doğru tercih yaparsın.
    Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, değerlendireceğim bunu.

    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendimden örnek vereyim kanka dinle,
    sırf bir motoru çok beğendim diye gittim eğitimler aldım, ehliyet aldım falan filan. neyse para hazır her bi bok hazır 600cc 78 beygir naked bir motor alacam. bu arada eğitimi duke 250 ile on numara beş yıldız bir eğitmenden aldım. ehliyet aldıktan sonra eniştemin bmw f800gs' ini bir hafta kullandım trafik olmayan yollarda. kesin kararlıyım la 600cc falan nedir kullanırım basmam etmem nolcak. gel gelelim fuara gittim şubatta geziyorum bakınıyorum falan. fuardan pulsar 200ns ile çıktım. hiç bir fikrim yok neden böyle bir şey yaptığıma dair. 2bin km yol yaptım pulsarla şehir içi şehir dışı. istanbulda yaşıyorum bu arada. ya inanırmısın onlarca kaza atlattım sırf kendi hatalarım yüzünden. altımda 78 beygir bi makina olsaydı şimdi bi taraflarım kırıktı. 100km hız ile viraj dönmeyi yeni öğrendim. ilk aldığımda viraj dönerken kaç kez bariyerlere doğru giderken motor zor toparladım. vites küçültürken gaz verip motoru uygun devire getirmeyi bile çalışa çalışa anca yeni elim alıştı. şimdi istanbul trafiğinde tabiri caizse fink atıyorum, bisiklet gibi geliyor.
    her kaza atlattıktan sonra da dedim ki "lan iyiki küçük bişi almışım, öldüydüm yoksa."
    uzun lafın kısası, ben basmam ben etmem, eğitim alırım, dönerim, dururum hepsi hikaye. ben demiyorum ki büyük motorla başlanmaz, fakat risk alırsın. bu kadar şeyden sonra anca 600cc almak için az buçuk hazır olduğumu hissediyorum. kaldı ki kısmetse yarın alacağım bitane.
    dediklerimi iyi değerlendir, ölç biç kararını ver.
    Çok teşekkür ederim size de değerli tecrübe dolu yorumlarınız için. Dediğim gibi CBR 500R da alabilme ihtimalim var ama siz zaten direk daha atik motorlar için konuşmuşsunuz. Ben daha ağır başlı cruiser bir motosiklet için konuşuyorum, yorumunuz benim istediğim motor tarzına denk olmasa da kesinlikle aklımda bulunduracağım dediklerinizi. Çok teşekkürler.

    ------------------------------------------------------


    Arkadaşlar ben en iyisimi bir eğitime gideyim, eğitimde motorun üzerine binip biraz terleyeyim. Cbr500r da alsam vulcan'ı da alsam hepinizi mutlaka bilgilendireceğim yaşadıklarım hakkında.
    EneS_Turker bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    15 Ağustos 2018
    Aradan 3 sene geçmiş ama yazmak istedim aldın mı motoru aldiysan ogrenebildinmi kullanmayi

  11. #31
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    900 az değil mi ya. bence en az 1200 cc. olmalı.

  12. #32

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Motosiklet için 282kg yazıyor.Başlamak için hiç mantıklı değil. 100 kg ayı gibi adamım aldığım gün devirdim 150 kg pulsarı. Siz 2 katı ağır motorla başlıcaksınız nerdeyse. Trafikte yokuşta hiç motosikletle ters pozisyonlarda kalmayacak mısınız? Hadi motor düşsün önemli değil de orada bileğinizi altına alırsa belki bidaha düz yüreyemeyeceksiniz. Gereksiz risk paranız var alın küçük güzel bir şey 5 6 ay sonra satın büyüğünü alın. Bunlar şahsi fikirlerim. İlla alacaksanız da fiziksel kondisyonunuzu geliştirmenizi, sıkışık trafiğe bir süre çıkmamanızı tavsiye ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:59 ----------

    Ooo konu çok eskiymiş pardon.

  13. #33
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    hocam hayırlı olsun ... cruiser diğer makinalardan farklıdır, öyle hemen tekere gelmez, torkludur... bu vulcan 900 başlangıç olabilir... yalnız ağırdır, bu sizi zorlayabilir özellikle şehir içinde dönüşlerde biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz... honda güvenli sürüşe gidin tabiki on numara eğitim veriyorlar... orada cruiser ile başlamak nasıl diye sorarsanız eğitimciler başlayabilirsin ancak yavaş ilerleme gösterirsin diyeceklerdir... vulcan 900 ler baba makinalardır hayırlı olsun... ancak kawasaki servisi sıkıntılı... eski alacaksanız da iyi bir usta bulun derim...

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Cruiser tekere gelmez zaten

    Çoğumuz cruiser tecrübesi olmadığı için motor hacmi ve ağırlık üzerinden konuşuyor...

    Halbuki cruiserlar hacmine göre güçsüzdür, selesi ve ağırlık merkezi çok aşağıdadır, dingil mesafesi uzundur, yani stabildir ve kontrolu rahattır.

    Ağırlığa kolay alışılır, ve güç kolay kolay başa bela olmaz.
    oialdemir bunu beğendi.

  15. #35
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    Rks 250 başlayabilirsin enjeksiyonlu güzel motordur yada dealim day star la 900 cc başlangıç için erken bence ve altdan başlamak daha iyi bence

  16. #36
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı SolidSnake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, başlangıç olarak vulcan 900 classic almayı düşünüyorum. Boyum 1.70, motoru satın aldığımda iyi cruiser sürmeyi öğreten bildiğiniz bir yer var mı? Tabii ki önce honda eğitimine gideceğim..

    Teşekkürler. Bir de benim gibi büyük motordan başlamış biri varsa tecrübelerinden yararlanmak isterim. İyi günler.
    İyi bir eğitim aldıktan sonra başlayabilirsiniz. Arkadaşlar ezber konuşmuş. Vulcan 900 güçlü ve torklu bir motosiklet ama. Gerek alçak selesi. Gerek eğitim bilinciniz. Bana üstesinden geleceğinizi hissettirdi. Eğer trafik tecrübeniz ve yol okumanız varsa. Yeri yurdu belli bir kurumdan ( Motto akademi, Honda Güvenli Sürüş, Yamaha Riding Academy ) eğitim alıp. Vulcan 900 kullanabilirsiniz. VN900 bir cruiser sınıfına giriş motorudur.

    Zaten medeniyet olan memleketlerde bu cc de cruiser ile başlanır. İmkan varsa eğitim almak şartı ile tabiki ben hiç bir sorun görmüyorum.
    Çünkü bu bilinç oluştu artık. İnsanlar RC390, CBR500 gibi motorlar alsa bile bir eğitim alıyor. Öyle çıkıyor yollara. Zaten A2 ( 35kW ) başlangıç için üst sınırdır. Medeni memleketlerde.

    Siz soruyu soruş şeklinizden işin üstesinden geleceğiniz belli. İyi bir eğitim alın. Eğlenceli sürün ve tadını çıkarın. İyi günler

  17. #37

    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    KUBA SUPERLİGHT 200
    Hiç kullanmayı bilmeyen biri trafikte o ağırlığı ne kadar taşıyabilir? yokuş yukarı trafik lambası denk gelirse neler olur acaba?

  18. #38
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı luckily adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç kullanmayı bilmeyen biri trafikte o ağırlığı ne kadar taşıyabilir? yokuş yukarı trafik lambası denk gelirse neler olur acaba?


    Bir elinizle 1 kilo ağırlık, diğerine 3 kilo ağırlık alıp aynı anda bırakın... Hangisi daha çabuk iner? ;)

    Bu arada ağırlığı insan taşımıyor, motosiklet taşıyor. İnsan sadece kontrol ediyor. Öteki türlü Goldwing'i sadece vücut geliştirenler kullanıyor olurdu...

  19. #39

    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    KUBA SUPERLİGHT 200
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Bir elinizle 1 kilo ağırlık, diğerine 3 kilo ağırlık alıp aynı anda bırakın... Hangisi daha çabuk iner? ;)

    Bu arada ağırlığı insan taşımıyor, motosiklet taşıyor. İnsan sadece kontrol ediyor. Öteki türlü Goldwing'i sadece vücut geliştirenler kullanıyor olurdu...
    hareket ederken sıkıntı yok

  20. #40
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Konu 3 sene önce açıldı.
    Açan arkadaşımız daha sonra bu tür konu açan arkadaşlara 'canınızı sokakta mı buldunuz, büyük motorla başlanmaz' diye akıl veriyordu.

    Her yıl;
    ben hız meraklısı değilim. Bileğime hakim olduktan sonra...
    Şeklinde söze başlayan 3-5 arkadaşımızı gömüyoruz.

    İşin kötü tarafı, bunca yıldır meselenin sadece hız olmadığını ya da motosiklet kullanmanın düşmeden veya çarpmadan bir noktadan diğerine gitmek olmadığını bir türlü anlatamadık!
    Anlatamadık.
    oialdemir, tommygun ve logaritma bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)