Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

250cc V Twin TAVSİYESİ ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    7-8BİN BÜTÇEM VAR CHOPPER OLARAK NE ÖNERİRSİNİZ ARKADAŞLAR YAZ GELMEDEN GÜZEL Bİ MOTOR ALMAK İSTİYORUM AMA KARAR VEREMİYORUM.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Biraz modelli olur ama, gv 250 al derim.
    O fiyata sıfır çinli de bulabilirsin. Ama gv'ye zorla derim.

  3. #3
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    1. Hyosung GV 250
    2. Daelim Daystar 250 (Tek silindir)
    3. Kymco Venox 250
    4. RKS Cruiser 250
    5. Lifan LF250-B (İstisnai Çinli)

    Hayırlı olsun şimdiden.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #4

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    V olmamasına rağmen daystar250 yi 2. sıraya yazmışsın? Hakikaten V olmamasına rağmen o paraya değer mi bu motor? Birde titreşim durumu olmaz mı tek silindirin? motoru tanımıyorum öğrenmek adına soruyorum.. bişey daha sorucam bu gv250lilerin 2005 modeli ve yaklaşık 50bin km olanları bnm bütçeme ancak denk geliyo, yüksek model düşük km RKS mi yoksa on yıllık düşük model gv mi?

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Daystar, ön arka disk fren. Sıvı soğutmalı ve manetler ayarlanabilir. Bunlar GV250'de olmadığından tek silindirli bir cruiser olmasına rağmen artıları.

    GV250 ile RKS arasında biraz kalite farkı var. Malzemesinden işçiliğine kadar fark var. Ama o bütçeyle karbüratörlü ve fazla yıpranmış GV250 almak elbette çok akıl karı değil. Enjeksiyonlu RKS daha çok tercih edilebilir ama onda da Daystar ve GV250 kalitesini yakalamak zor. Ha ama sorunsuz bir motosiklettir, sahibini kolay üzmez. Bilinen ciddi bir arızası yok RKS'nin. Bu yüzden tercih edilebilir.

    Bu arada dikkat etmemişim ama zaten bununla ilgili bir konu açmışken ve herkes aynı şeyleri söylerken tekrar aynı konuyu açmasaydın keşke. Burada da duyacakların aynı olacak.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6
    Saspunas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Roadstar 250
    Lifan LF250-B, aralarında en iyisi budur. Hem V-TWIN'in sesini, keyfini verir ve seni yolda bırakmaz. Bir arkadaşımda var 12bin kilometrede olması lazım, bakım haricinde servise gitmiyor. Üstelik Lifan Çinliler arasında kendini kanıtlamış bir firmadır. Karbüratörlü olması ülkemiz içinde bir avantaj sayılır çünkü bakım masrafları bazen fazla olabiliyor enjeksiyonlulara göre.

  7. #7

    Üyelik
    10 Nisan 2018
    Lifan250 de CC yükseltmek mümkün mü?

  8. #8

    Üyelik
    24 Ağustos 2018
    Iyi bi usta bulursan olur sanırım ama sana tavsiyem yapma böyle bişey çünki bunlar hassas motorlar eski halini çok aratır bendede 250b var gayet güzel bi sıkıntı yaratmıyor menunum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)