Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Dragstar / Intruder / Shadow ... ama hangisi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    hocam ben silvertil ile 6 yı geçiyor şehir içi true dual ekzos blup bagger projem var o yüzden motor seçiminde kararsızım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    batuhan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 Motosikleti: Kymco Activ 110
    Benim tercihim __Honda VT750C Shadow__ olurdu:-)

  3. #23
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    hocam bence sen yine Yamaha XVS650A Dragstar ına devam et diğerleri bunun yanında hem hantal hem de yakıt olarak seni üzer diye düşünüyorum...bi de yanlış anlama arkadaş 2008 30000 de beyaz dragstarını satıyor en son 20500 istiyordu makine temiz istersen...

  4. #24
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı masb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MotorKafa ne kadar istiyorsunuz ?

    Bende 650 classic sahibiyim bende yükselteceğim fakat benim de kuşkuya düştüğüm sorunların başında soğutma sistemi geliyor su soğutma radyatör fan su kontrolü vs aklıma cazip gelmedi bu yüzden shadowdan vazgeçtim ama yakıt ve konfor olarak shadow tercihen daha iyi gibi .

    Diğer bir seçenek xvs 950 güzel makina fakat spor cruiser(Şahsi fikrim) ben biraz klasikçiyim ama bir xvs 950 30 bine yakın para vermezdim.

    1100 dragstar mantıklı geliyor ki serilik bakımından da çok pozitif yorumlar duydum fakat tek sorunu capozzz arkadaşın dediği gibi marş sorunu.Ama 1100 yakıtın da ço olduğunu düşünüyorum 7 den aşağı yakmaz
    1100 Dragstar ben de kullandım da 7 litreyi filan hiç görmedim. Şehir içi kullanıma bağlı olarak en fazla 6 litre/100 km gibi bir değer ölçebildim. Bu arada XVS950 ile XV950'yi karıştırmayın. İkisi farklı motosikletler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  5. #25
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    Dragstar çok daha tercih edilesi bir alet. 20-25000 aralığında XL1200C bakılabilir ayrıca.

    Yakıt tüketimleri için http://www.fuelly.com/

  6. #26

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    BAIIHAN burdan nasıl çözeceğiz ?

    Benim tercihim hava sğutmalı olurdu

  7. #27
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #28
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Peşinen soyleyeyim DS650 sahibiyim .

    Yamaha ds serileri (1100 ve 650) diğer japonlardan bir nebze farklıdır .Nedeni ise geleneksel cruiser setup'ına sahip olmaları.(karbüratör+hava sogutma+ minimum elektronik)

    Eger kullanimi daha kolay , daha modern , sehir icinde nispeten daha konforlu bir cruiser istiyorsaniz honda-suzuki-kawasaki 3lusunden herhangi biri isinizi gorur .

    Klasik kara duzen bir makina istiyorsaniz benim tavsiyem, temiz bir ds 1100 olacaktir .(ama su anda fiyatlar , anlamsiz yuksek)

  9. #29

    Üyelik
    27 Aralık 2014
    HAZZILHAR teşekkürler hocam

  10. #30

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Yamaha XVS1300A MIDNIGHTSTAR
    Alıntı eek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XVS950, VN900 ve Dragstar 650/1100 kullandım. VN900'ün one çıkma sebebi daha yeni, hafif ve kıvrak olması. Konfor olarak XVS1300 ya da Dragstar 1100'den aşağı kalır, bu durumda kullanım tarzınız devreye giriyor. Ben XVS1300 ile bir ayda 4900km yapmışım, neredeyse tamamı şehirdışı. Trafiğe gireceğim yollara bilerek girmiyorum, su soğutmalı da olsa gerçekten işkence. Ayrıca XVS950 ve XVS1300 vites oranları şehiriçinde yorucu oluyor, karbüratörlü motorlar gibi hızını al at ikinci vitese takıl motoru değil, biraz devir istiyor bu da sürat demek. Örnek olarak XVS1300 40km/h altında ikinci vitese atarsanız vuruntu yapar ve gitmez, beşinci vitese atmak için en az 110km/h hıza ulaşmak lazım. VN900 ise enjeksiyonlu olmasına ragmen düşük hızda yüksek vitesi kaldırıyor. Konfor olarak XVS950 ile VN900 arasında burun farkı ile XVS950 derim, ama ikinci el fiyatlarını çok abartmışlar o parayı ben vermezdim (ki vermedim). Hız olarak XVS1300 170'e kadar zorlanmadan çıkıp 200 civarına nazlanarak ulaşır, VN900 140'a kadar rahat çıkıp 160-170 arasına nazlanarak çıkar. Zaten hızlanma ve son hız gibi bir beklenti varsa bu motorlar son seçenekler olurdu heralde
    tavsiyede bulunan herkese tekrar teşekkürler.

    yoğun ısrar üzerine gittim bir galeriye, VN900'ün sıfırını yakından inceledim. kullanma fırsatım olmadı ama dışarıdan gördüğüm kadarıyla göstergedeki yeşil sinyal lambaları dışında çok beğendim. kullanıp kendim test edeceğim mutlaka. zira galeride sıfır çoğu motor çok güzel duruyor.

    yine tavsiye ediliği üzere eski modele o kadar para vermeme konusu da kafama yattı (veren arkadaşlar kusuruma bakmasın), o yüzden başlıkta sorduklarımı da eledim.

    şimdi 2012-2013'den eski olmayan ya XVS950A ya XVS1300A ya da VN900 almaya karar verdim. bütçemi de 25-30 bandına çıkartmak durumunda kaldım sizin yüzünüzden =)

    vites aralıkları ve şehir içi kolaylık açısından XVS950A ve VN900 bir tık öne çıkar, aradaki fiyat farkını göze alabilirsem kazanan burun farkıyla XVS950A olur gibime geliyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=vTWF9_v1518

  11. #31
    mikail_6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C4
    hacı kıçı kırık bagaj demiri yüzünden tarz değiştirilir mi yahu kullanılan malzemenin ne olduğu satıcı tarafından yayınlanır belirtilir, malzemenin genel mukavemet değeri de bellidir zaten. aluminyum yerine demirden bir rack ya da heavy duty aluminyum kullanır sanayide bir demir yaptırırsın 100 liraya olur biter konuyu hortlattım biraz ama... ayrıca dragstar 650 ve 1100 ün konjektör ve statör kronik sorunludur, 650 ekstra ilgi gösterilmezse farkedilmeyip şaft dişlilerini dağıtmaya kadar gidebilecek sorunlar açar başa. marş rölesi düşük ömürlüdür her iki modelde de... yamaha da bunların farkındadır ve bahsettiğim her parça için yeni nesil yedek parçalar çıkarmış durumda fakat yalnızca yedek parça olarak satıp servis ağını canlı tutmayı hedefliyor...

  12. #32
    knoyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ8
    Yamaha Xv950A bakabilirsin , tarz olarak kromajlı cihazlardan , fiyat olarak bıraz daha eklemen yada pazarlık yapman gerekebilir

  13. #33

    Üyelik
    01 Eylül 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Harley Davidson Electra glide
    arkadaşlar,

    iki gün önce ilk motor olarak vn 900 aldım. 2013 model. motorun sesi ve kullanımı çok güzel. tecrübem olmadığı ve bu motor ağır olduğu için sıkıntı yaşarım diye düşünüyordum fakat kısa sürede alıştım. herkese tavsiye ederim. yalnız bir kere daha söylüyorum, diğer motorlarda tecrübem olmadığı için , hangi motor ne yönden daha iyi bilmiyorum. sadece 650 ve 750 motorlardan bir tık büyük olması, seriliği, dizaynı tam bana göre.
    Ağlamakla akmaz sahte gözyaşı, o yüzden boşuna ağlama

  14. #34
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    dragstar 650 ile 1100 arasında cüsse farkı var mı ?
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  15. #35
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Başka hortlatacak konu mu bulamadınız la!

  16. #36
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dragstar 650 ile 1100 arasında cüsse farkı var mı ?
    Çok çok büyük farklar yok diyecektim ama sonra dur bir bakalım insanları yanıltmayalım diye birazcık google yardımı ile şu verilere ulaştım:

    Dragstar 650:

    L: 2,339 mm (92.1 in) XVS650 / 2,451 mm (96.5 in) XVS650A
    W: 878 mm (34.6 in) XVS650 / 929 mm (36.6 in) XVS650A
    H: 1,069 mm (42.1 in) XVS650 / 1,104 mm (43.5 in) XVS650A

    Dragstar 1100:

    L: 2,405 mm (94.7 in)
    W: 895 mm (35.2 in)
    H: 1,095 mm (43.1 in)

    Alıntı zubi_wan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Yaklaşık 3 senedir 2008 model Yamaha XVS650A Classic Dragstar kullanıyorum. 15-20.000 km yol yapmışımdır.

    Geçen kış motorumu sattım, enduro alırım diye. Fakat sanırım aynı tarz devam edeceğim.

    Şimdi 20-25bin TL aralığında bir chopper/cruiser almak istiyorum ve aşağıdaki 4 model arasında kaldım. Önerilerinizi rica ediyorum. Başka model tavsiyelerine de açığım.

    650'lik Dragstar'ımdan çok memnundum. Aynısını veya 1100cc olanını düşünebilirim ama uzun yolda daha keyifli olacak diye şehir içinde çok zorlanır mıyım bilemiyorum. Bir yandan aklım da Honda'ya veya Suzuki'ye kaymıyor değil.

    Bilenleriniz bu motorların birbirine göre artılarını eksilerini paylaşabilirse çok sevinirim.

    Yamaha XVS650A Dragstar
    Yamaha XVS1100 Dragstar
    Suzuki VL800 Intruder
    Honda VT750C Shadow

    Teşekkürler


    Ayrıca üzerinden aylar geçmiş ama merak ettim. Hocam neye karar verdiniz ? Ben mesela son kararı M800'de kıldım. Shadow hiç kullanmamıştım ve kullanınca gidişi ve alçaklığıyla direk kendisini seçimlerimden çıkardım. En son VN900 ile M800 arasındayken gönlüm spor görünüm ve sürüş zevkinden yana oldu. Şaft aktarmanın konforuna yeniden ulaştığım için çok memnunum : )
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  17. #37
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    [QUOTE=HAZZILHAR;3782315]Çok çok büyük farklar yok diyecektim ama sonra dur bir bakalım insanları yanıltmayalım diye birazcık google yardımı ile şu verilere ulaştım:

    Dragstar 650:

    L: 2,339 mm (92.1 in) XVS650 / 2,451 mm (96.5 in) XVS650A
    W: 878 mm (34.6 in) XVS650 / 929 mm (36.6 in) XVS650A
    H: 1,069 mm (42.1 in) XVS650 / 1,104 mm (43.5 in) XVS650A

    Dragstar 1100:

    L: 2,405 mm (94.7 in)
    W: 895 mm (35.2 in)
    H: 1,095 mm (43.1 in)

    bilgiler için teşekkürler. almayı düşünmüyorum ama ilgimi çeken bir tür. 1100 ün yanında kim dursa ilgisini çeker gerçi
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  18. #38

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Yamaha XVS1300A MIDNIGHTSTAR
    Alıntı eek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rakamlarda yanlışlık yok Enjeksiyonlu makinelerde biraz daha farklı oluyor, yoksa karbüratörlü 250cc'lik motorlar da ikinci viteste kalkabilir. Emisyon değerlerinin düşük olması için alt devirlerde yeni model motorlar özellikle 2014 ve sonrası çok ağır kalıyor, sebebi de aşırı fakir karışım. Bu nedenle vites için biraz hızlanmak lazım. Yakıt yönetim sistemleri ile çözülebilir, ya da oksijen sensörünü kandıran bağlantılar ile biraz daha normal hale getiriliyor. Tork ve beygir gücü zaten yeterince yüksek, Dragstar 1100 kullanan kim bindiyse çok seri olduğunu söylüyor, sadece vitesler uzun. Yani istediğiniz hızda uygun viteste düşük devirde fırıl fırıl gidebilirsiniz, ha o vites beş olmaz 4 olur, alışkanlıkları değiştirmek lazım. Sonuçta avantaj ve dezavantajları var, kesintisiz güç ve yakıt tüketimi, her zaman tek marşta çalışma, sorunsuz ve konforlu yolculuk için ben razı oldum ve aldım. Kulüp sayesinde neredeyse her türlü motoru kullandığım için ben de kesinlikle 25.000TL civarı bütçelere çıkabilenlere eski motorlardan uzak durmalarını öneriyorum.

    Bu arada XVS950 için hızları biraz daha düşük tutabilirsiniz malum neredeyse 1.5 katı bir hacimden bahsediyoruz karakteristikleri farklıdır, yani 20-30 civarı ikinci viteste gidebilir ama XVS1300 için dediğim rakamlar doğru, tüm dünyadaki kullanıcılar da böyle söylüyor 2013 ve önceki modellerde alt devirler biraz daha zengin olduğu için farklı ama 2014 ve sonrası emisyon nedeniyle devir ister. Yani bir kısmı sıkıntılı bir kısmı rahat gibi bir durum yok, model yılı ile alakalı. Bu arada bunu değiştirmek 10USD gibi bir rakam, emisyonu boşverip normal karışım ile çalışabilir ama tüketimden memnun olduğum için oynamıyorum.
    hocam merhaba. xvs1300a aldım ve yaklaşık iki aydır kullanıyorum. devir konusunda söylediklerin bire bir doğru çıktı. ben de uyarın içi tekrar teşekkür etmek istedim.

    aynen dediğin gibi 40km/h'e ulaşmadan ikinci vites kurtarmıyor ve 70-80e kadar da aynı şekilde ikinci vitesten devam ediyorsun. 80-110 arası da yolun, trafiğin durumuna göre 3-4 değiştiriyorsun, 110-120 sonrası da 5. vites.

    kısacası 80'e kadar neredeyse hep yarım debriyaj gitmek durumunda kalıyorsun yol boş değilse. buradan hareketle diyebiliriz ki bu motor şehir içi kullanım için uygun bir motor değil. tarzının adına baksak da anlayabiliyoruz bunu zaten. cruiser. seyahat motoru bunlar. ve motorun keyfi 80 km/h üzerinde anlaşılıyor. sürüş vaktinizin çoğunluğunu bu hızın altında geçiriyorsanız başka tarz motorları tercih etmenizi tavsiye ederim. ama 80'in üzerine çıkınca da motor bambaşka bir karaktere bürünüyor gerçekten.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çok büyük farklar yok diyecektim ama sonra dur bir bakalım insanları yanıltmayalım diye birazcık google yardımı ile şu verilere ulaştım:

    Dragstar 650:

    L: 2,339 mm (92.1 in) XVS650 / 2,451 mm (96.5 in) XVS650A
    W: 878 mm (34.6 in) XVS650 / 929 mm (36.6 in) XVS650A
    H: 1,069 mm (42.1 in) XVS650 / 1,104 mm (43.5 in) XVS650A

    Dragstar 1100:

    L: 2,405 mm (94.7 in)
    W: 895 mm (35.2 in)
    H: 1,095 mm (43.1 in)





    Ayrıca üzerinden aylar geçmiş ama merak ettim. Hocam neye karar verdiniz ? Ben mesela son kararı M800'de kıldım. Shadow hiç kullanmamıştım ve kullanınca gidişi ve alçaklığıyla direk kendisini seçimlerimden çıkardım. En son VN900 ile M800 arasındayken gönlüm spor görünüm ve sürüş zevkinden yana oldu. Şaft aktarmanın konforuna yeniden ulaştığım için çok memnunum : )
    hocam merhaba. 2012 model 29.000 km.de bir xvs950a almak üzereydim. hatta gittim gördüm, anlaştık, kredimi ayarladım, paramı tamamladım, artık satışı yaparız derken satacak olan arkadaş son anda para önemli değil, içim elvermiyor satamayacağım galiba dedi... iyi dedik, ne diyelim.

    önce biraz moralim bozuldu tabii ama sonra 2015 bir xvs1300a buldum 18.000 km.de. ilk sahibi çok temiz kullanmış, çok da iyi biri çıktı. şimdi garajda duruyor canavar...

    her işte bir hayır varmış derler ya, doğruymuş =)

  19. #39
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Alıntı zubi_wan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında en güzeli 2 yıl idareten bir motor alıp, sonrasında fiyatları biraz daha makul seviyelere geldiğinde veya ben bütçemi arttırabildiğimde bir xvs950a veya xvs1300a almak sanırım
    hocam 1800 intruderdan neden vazgeçtin?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

    pardon yanlış oldu


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler