hocam ben silvertil ile 6 yı geçiyor şehir içi true dual ekzos blup bagger projem var o yüzden motor seçiminde kararsızım
hocam ben silvertil ile 6 yı geçiyor şehir içi true dual ekzos blup bagger projem var o yüzden motor seçiminde kararsızım
Benim tercihim __Honda VT750C Shadow__ olurdu:-)
hocam bence sen yine Yamaha XVS650A Dragstar ına devam et diğerleri bunun yanında hem hantal hem de yakıt olarak seni üzer diye düşünüyorum...bi de yanlış anlama arkadaş 2008 30000 de beyaz dragstarını satıyor en son 20500 istiyordu makine temiz istersen...
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Dragstar çok daha tercih edilesi bir alet. 20-25000 aralığında XL1200C bakılabilir ayrıca.
Yakıt tüketimleri için http://www.fuelly.com/
BAIIHAN burdan nasıl çözeceğiz ?
Benim tercihim hava sğutmalı olurdu
XVS1300 - http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xvs1300a
XVS1100 - http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xvs1100a
XVS950 - http://www.fuelly.com/motorcycle/yam...950_v_star_950
XVS650 - http://www.fuelly.com/motorcycle/yam...v_star_classic
VT750C - http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/vt750c_shadow
VN900 - http://www.fuelly.com/motorcycle/kaw...an_900_classic
Vulcan S - http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/vulcan_s
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Peşinen soyleyeyim DS650 sahibiyim .
Yamaha ds serileri (1100 ve 650) diğer japonlardan bir nebze farklıdır .Nedeni ise geleneksel cruiser setup'ına sahip olmaları.(karbüratör+hava sogutma+ minimum elektronik)
Eger kullanimi daha kolay , daha modern , sehir icinde nispeten daha konforlu bir cruiser istiyorsaniz honda-suzuki-kawasaki 3lusunden herhangi biri isinizi gorur .
Klasik kara duzen bir makina istiyorsaniz benim tavsiyem, temiz bir ds 1100 olacaktir .(ama su anda fiyatlar , anlamsiz yuksek)
HAZZILHAR teşekkürler hocam
tavsiyede bulunan herkese tekrar teşekkürler.
yoğun ısrar üzerine gittim bir galeriye, VN900'ün sıfırını yakından inceledim. kullanma fırsatım olmadı ama dışarıdan gördüğüm kadarıyla göstergedeki yeşil sinyal lambaları dışında çok beğendim. kullanıp kendim test edeceğim mutlaka. zira galeride sıfır çoğu motor çok güzel duruyor.
yine tavsiye ediliği üzere eski modele o kadar para vermeme konusu da kafama yattı (veren arkadaşlar kusuruma bakmasın), o yüzden başlıkta sorduklarımı da eledim.
şimdi 2012-2013'den eski olmayan ya XVS950A ya XVS1300A ya da VN900 almaya karar verdim. bütçemi de 25-30 bandına çıkartmak durumunda kaldım sizin yüzünüzden =)
vites aralıkları ve şehir içi kolaylık açısından XVS950A ve VN900 bir tık öne çıkar, aradaki fiyat farkını göze alabilirsem kazanan burun farkıyla XVS950A olur gibime geliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=vTWF9_v1518
hacı kıçı kırık bagaj demiri yüzünden tarz değiştirilir mi yahu kullanılan malzemenin ne olduğu satıcı tarafından yayınlanır belirtilir, malzemenin genel mukavemet değeri de bellidir zaten. aluminyum yerine demirden bir rack ya da heavy duty aluminyum kullanır sanayide bir demir yaptırırsın 100 liraya olur biter konuyu hortlattım biraz ama... ayrıca dragstar 650 ve 1100 ün konjektör ve statör kronik sorunludur, 650 ekstra ilgi gösterilmezse farkedilmeyip şaft dişlilerini dağıtmaya kadar gidebilecek sorunlar açar başa. marş rölesi düşük ömürlüdür her iki modelde de... yamaha da bunların farkındadır ve bahsettiğim her parça için yeni nesil yedek parçalar çıkarmış durumda fakat yalnızca yedek parça olarak satıp servis ağını canlı tutmayı hedefliyor...
Yamaha Xv950A bakabilirsin , tarz olarak kromajlı cihazlardan , fiyat olarak bıraz daha eklemen yada pazarlık yapman gerekebilir
arkadaşlar,
iki gün önce ilk motor olarak vn 900 aldım. 2013 model. motorun sesi ve kullanımı çok güzel. tecrübem olmadığı ve bu motor ağır olduğu için sıkıntı yaşarım diye düşünüyordum fakat kısa sürede alıştım. herkese tavsiye ederim. yalnız bir kere daha söylüyorum, diğer motorlarda tecrübem olmadığı için , hangi motor ne yönden daha iyi bilmiyorum. sadece 650 ve 750 motorlardan bir tık büyük olması, seriliği, dizaynı tam bana göre.
Ağlamakla akmaz sahte gözyaşı, o yüzden boşuna ağlama
dragstar 650 ile 1100 arasında cüsse farkı var mı ?
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
Başka hortlatacak konu mu bulamadınız la!
Çok çok büyük farklar yok diyecektim ama sonra dur bir bakalım insanları yanıltmayalım diye birazcık google yardımı ile şu verilere ulaştım:
Dragstar 650:
L: 2,339 mm (92.1 in) XVS650 / 2,451 mm (96.5 in) XVS650A
W: 878 mm (34.6 in) XVS650 / 929 mm (36.6 in) XVS650A
H: 1,069 mm (42.1 in) XVS650 / 1,104 mm (43.5 in) XVS650A
Dragstar 1100:
L: 2,405 mm (94.7 in)
W: 895 mm (35.2 in)
H: 1,095 mm (43.1 in)
Ayrıca üzerinden aylar geçmiş ama merak ettim. Hocam neye karar verdiniz ? Ben mesela son kararı M800'de kıldım. Shadow hiç kullanmamıştım ve kullanınca gidişi ve alçaklığıyla direk kendisini seçimlerimden çıkardım. En son VN900 ile M800 arasındayken gönlüm spor görünüm ve sürüş zevkinden yana oldu. Şaft aktarmanın konforuna yeniden ulaştığım için çok memnunum : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
[QUOTE=HAZZILHAR;3782315]Çok çok büyük farklar yok diyecektim ama sonra dur bir bakalım insanları yanıltmayalım diye birazcık google yardımı ile şu verilere ulaştım:
Dragstar 650:
L: 2,339 mm (92.1 in) XVS650 / 2,451 mm (96.5 in) XVS650A
W: 878 mm (34.6 in) XVS650 / 929 mm (36.6 in) XVS650A
H: 1,069 mm (42.1 in) XVS650 / 1,104 mm (43.5 in) XVS650A
Dragstar 1100:
L: 2,405 mm (94.7 in)
W: 895 mm (35.2 in)
H: 1,095 mm (43.1 in)
bilgiler için teşekkürler. almayı düşünmüyorum ama ilgimi çeken bir tür. 1100 ün yanında kim dursa ilgisini çeker gerçi
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
hocam merhaba. xvs1300a aldım ve yaklaşık iki aydır kullanıyorum. devir konusunda söylediklerin bire bir doğru çıktı. ben de uyarın içi tekrar teşekkür etmek istedim.
aynen dediğin gibi 40km/h'e ulaşmadan ikinci vites kurtarmıyor ve 70-80e kadar da aynı şekilde ikinci vitesten devam ediyorsun. 80-110 arası da yolun, trafiğin durumuna göre 3-4 değiştiriyorsun, 110-120 sonrası da 5. vites.
kısacası 80'e kadar neredeyse hep yarım debriyaj gitmek durumunda kalıyorsun yol boş değilse. buradan hareketle diyebiliriz ki bu motor şehir içi kullanım için uygun bir motor değil. tarzının adına baksak da anlayabiliyoruz bunu zaten. cruiser. seyahat motoru bunlar. ve motorun keyfi 80 km/h üzerinde anlaşılıyor. sürüş vaktinizin çoğunluğunu bu hızın altında geçiriyorsanız başka tarz motorları tercih etmenizi tavsiye ederim. ama 80'in üzerine çıkınca da motor bambaşka bir karaktere bürünüyor gerçekten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------
hocam merhaba. 2012 model 29.000 km.de bir xvs950a almak üzereydim. hatta gittim gördüm, anlaştık, kredimi ayarladım, paramı tamamladım, artık satışı yaparız derken satacak olan arkadaş son anda para önemli değil, içim elvermiyor satamayacağım galiba dedi... iyi dedik, ne diyelim.
önce biraz moralim bozuldu tabii ama sonra 2015 bir xvs1300a buldum 18.000 km.de. ilk sahibi çok temiz kullanmış, çok da iyi biri çıktı. şimdi garajda duruyor canavar...
her işte bir hayır varmış derler ya, doğruymuş =)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)