Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Choppers başlangıç motoru yardım ??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul/avr
    Motosikleti
    henüz yok
    Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz

    Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
    öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.

    bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.

    Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
    300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.

    bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz

    Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun

    motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???

    siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor

    gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??

    uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??

    tavsiyeleriniz neler?

    ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela

    benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???

    şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için

    tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Bütçene göre çin menşeeli motor alabilirsin 2.el
    400 TL ye çok iyi korunmazsın.
    bu rakamlara aldığın motordan istediin gibi ses alamazsın.
    gidon yükseltilebilir az bir masrafla.
    viraşlarda ayağı açmak diye birşey duymadım.
    biraz bütçe de eğitim için ayarlamalısın ki bu en önemlisi.

  3. #3
    felekman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2013
    Motosikleti
    xenter,cbf150
    Alıntı alikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz

    Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
    öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.

    bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.

    Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
    300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.

    bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz

    Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun

    motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???

    siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor

    gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??

    uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??

    tavsiyeleriniz neler?

    ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela

    benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???

    şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için

    tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun
    kardeşim öncelikle foruma hoşgeldin...

    alacağın motor bütçene göre 2. el 125-150 cc bir cruiser olacak, chopper değil (çünkü senin chopper diye tabir ettiğin motor özel üretimdir. seri üretimler cruiser olarak adlandırılır)

    1. si 150 cc bir motorda egzozu değiştirmen çok bişiy ifade etmez, susturucuyu çıkar enfes tonlar elde edersin. bolca küfür yersin :D

    gidonu zaptı derd altında tutmak motorcunun boynunun borcu, her motor virajda şeritten çıkar, sen de bunu hızına, viraj çapına ve yoldaki viraj mesafesine göre ayarlayacaksın. hele istanbulda isen ehliyetin yoksa motor almadan önce geceleri rüyanda kaza yaptığını bile defalarca görürsün... işte bu senin içindeki aşktır...

    çoğu gidon cruiser motorlarda değiştirilebiliyor. tabii bu bayiinin stoğuna bağlı takacağın direksiyona bağlı...

    uzun virajları alırken ayağı açma olayı ağırlık merkezini virajın içinde toplama amaçlıdır, merkezkaç kuvvetini azalttığı için şeritten çıkma olayı azalır... ileride altında bir harley davidson olursa bunu büyük bir zevkle yaparsın :D

    tavsiyem ilk önce yerli, bütçen yetecekse ybr125, cbf150, olmaz dedin! olucaksa çin, ucuz, parçası bol, hatta tecrübem hiç yok diyorsan bir süre scooter, sonra vitesli bir motor, sonrasında chopper mı custom mu yoksa cruiser mi sen tercihini yaparsın...

    benzin deposundaki ibreyi dert etme, zaten ilk alacağın başlangıç modellerde benzin deposunda ibren olmayacak, olsa bile sorun etme depoyu değiştirirsin...

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı alikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???

    siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor

    gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??

    uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??

    tavsiyeleriniz neler?
    1.Egzosu değiştirmek uzun işte susturucularını çıkarttırabilirsin ama oda belli olmaz değişir yani.. tokta çıkabilir ses kulak s*** tarzdada çıkabilir
    2.daha önce başka motora alışmadıysan kartal gidona alışırsın düz gidonlu motora binincede bu ne len dersin
    3.gidon yükseltme veya t gidon dediğimiz düz ancak kartal gidona göre sana daha uzak olan gidonlar mevcut özellikle t gidonla hakikaten biyerlerden dönemezsin ama çok güzel durur
    4.ben bu tür motorlarda viraja girerken hiç bir şey yapmamıza gerek yok diye biliyorum motorla aynı eksende ol kontra yap o kadar

  5. #5

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    İnsan benzin deposunu neden ekarte etmek ister kafam almıyor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------

    Bir motor kullanma deneyimi olmadan benzin deposunu değiştirebilirmiyiz?,gidonları değiştirebilirmiyiz söylemlerini aklım almıyor...

  6. #6

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Yanlişlik oldu yorumu daha sonra editlerim.

  7. #7

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Ben de 250 mct ile başladım.

    Eksileri: 250 mct olması. Masaj koltuğu gibi titreme si, karbüratörünün çabuk dağılması vs. Vs
    Eğer motora iyi bakmayı bilmiyorsanız herinline eninde sonunda benim Macit gibi olur.

    He ama çekiş iyidir bakımloysa seni üzmez. Gidişi de güzeldir köftenin.

    Airbrush işine gelince, dostum ben airbrush işleri yapıyorum ama tutup benim Macit e yapmadım. Bence değmez ama karar senin.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    jinlun 150-5 le başladım. İyiki de onunla başlamışım.Hala anarım keratayı..Az yakar,titremez çok rahattır,emsallerinden hafiftir,beygir gücü iyidir.İki kişi Türkiye yi dolaş götürür.Cefakardır.Yolda bıakmaz. Kenanın da ilk motoruymuş...Kesinlikle tavsiye ederim..Parasına göre bedava..Tek kusuru var. Arka cebinde 12-13 anahtar taşıyacaksın durduğun yerde sıkacaksın..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)