250cc chopper kralı Hyosung mu?
-
01 Aralık 2014, 00:21
#41
mezarkabulp adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinizin fikirlerini tek tek okudum ?
Kafayı yiycem bir bucuk aydır deli gibi araştırıyorum. tam bir karar varamadım
HYOSUNG gv 250 tipi mükemmel değil ama kalite ve sürüş keyfi hele hele 26 beygirlik bir tadi varki beni mıknatıs gibi çekiyor.. AMA AMA 12.000TL oha one fiyat o !!! ŞİDDETLE TEPKİ VERİYORUM ! '%= japonlarla aynı fiyat hatta kimisindende pahalı !!!
DEALİM 250 DAYSTAR (yurt dışına dafra horizon 250) olarak geçiyor Kore malı ciddi manada kaliteli , 25 beygirlik torklu enjeksiyanonlu sulu soğutmalı bir motor. tek düşündürücü yanı tek silindir ama balansörlü tabi. Cok hızlı bir motor ve yakından görün büyük ve cok yakısıklı ;ama tekerler biraz ince tabi,Amerika ,brezilya vb. ülkelerde ciddi alıcısı ve binicileri var. Türkiyedede ikinci eli az sıfırı cok tabi.. FİYAT: 9.600TL bana cok mantıklı geliyor
SİZİN FİKRİNİZ NEDİR ?
Ne düşünüyorsunuz ?
Yani
Hysoungda 12 bin tl bencede fazla altını çiziyim neticede 250cc bir motorsiklet.. abartmamak lazım fiyatları bu kadar çok.. ama gv de hep bu tip şeyler olur yıl başında 12 bin tl ye gelir yıl sonuna doğru elde kalanları bin tl ikin bin tl dampinglerle indirimlerle satarlar geneldede en büyük fazla satışı o sıra yaparlar.. o zamanda sorarlar niye arttırdın niye indiriyorsun fiyatları.. neyse gv in avantajı şudur hangi fiyata alırsan al kar ederek satarsın 12 bin tl ye oha diyebilirsin ama zarar etmeden satarsın.. diğerinde daelimde çok güzel motordur ama piyasası yok .. gv nin oturmuş bir müşteri kalıbı kesmi var kendini piyasalarda ispat etmişliği var..
Reklamlar
-
04 Aralık 2014, 23:54
#42
-
21 Ağustos 2015, 14:24
#43
venox öneririm sürüş pozisyonu chopperlardaki gibi değildir daha dik ve kontrollü bir oturuş var daha yeni 1200 km yol yaptım 2 kişi 140 gördük titreşimde çok çok az v2 su soğutmahttp://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26562826/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-kymco-venox-250-ozel-renk-temiz-ve-kazasiz-tum-bakimlari-yeni-226562826/detay
-
21 Ağustos 2015, 14:30
#44
Az daha beklersek konuyu açan arkadaşın çocuğu 18 ine basacak. Ona alırlar :D
-
Yorumları okudum gv250 alma arefesinde biri olarak herkes ses bekleme demiş şuan resmen motordan soğudum
Yamaha dragstar ve suzuki intruder ada baktım ama bunlarında modelleri hep eski ve fiyatlarıda aşağı yukarı "0" gv250 ile aynı.NE tavsiye edersiniz?
-
bende tavsiye ederim çok şahane bir chopper hysong japonlarla yarıştığı kesin
-
GV 250 kullanıyorum 2005 model 46000 km de 60 tl lik ayaklık sensörü arızası(wd40 sıkınca geçen tarzda) dışında bir arıza yaşamadım.
Bir kere de yolda kaldım. Benzin bitmişti de
-
Bende bu motordan almayi dusunuyorum arkadaslar hyosung gv 250 gayet hos duruyor yalniz boy olarak bi sikinti yasarmiyim bilemiyorum boyum 192 cm sifir mi ikinci el mi konusunda daha bi karara varamadim ama ciddi arastirma icerisindeyim aslinda baslarda aklimda enduro vardi simdi gv250 daha cok kafama yatiyor gibi rahat edebilecegim bi motor olmasi lazim motordaki amacim daha cok sehir ici degilde sehir disi gezilerim olacak bu nedenle oturmasi kullanisi rahat bisey olmali birde arkadaslar tamam gv250 diyorum ama daha once hic kullanmisligim yok bunu test edip alabilicegimiz bi yontem varmidir.
-
Merhaba, konuyu hortlatsak mı? Piyasa fiyatları son modellerde yapılan değişiklikler vs?
-
solamnic adlı üyeden alıntı
Merhaba, konuyu hortlatsak mı? Piyasa fiyatları son modellerde yapılan değişiklikler vs?
yedek parça sıkıntısı var (hatta yedek parça yok gibi birşey) servis çok kötü. kuralkanı arar durumdayım.
-
nines adlı üyeden alıntı
yedek parça sıkıntısı var (hatta yedek parça yok gibi birşey) servis çok kötü. kuralkanı arar durumdayım.
Daelim ve hyosung da biterse çin mallarına mı gitmek lazım 20 yıllık japona mı bilemedim
-
Madem hortlamış, iyice alevlendirelim. Şahsi görüşüme göre 250 cc cruiser kralı regal raptor modelleridir. Gv 250 v cift silindir olmasına karşın sürüş bakımından cruiserdan cok bir commuter ı daha cok andırıyor. Bunda kuskusuz yuksek devir ve yuksek beygir iliskisi etkili. Enjeksiyonlu olusu da bence bir eksidir. Kronik arızaları japondan ayıran onemli bir etken. Tip olarak da idare eder bence. Regale gelirsek parca kalitesi bakımından hyo'dan bir gomlek daha kötü fakat ucuz, karburatorlu ve cruiser ruhuna cok daha yakın bir tasarımı ve sürüş tarzı var. Kisisellestirmeye cok daha uygun.
-
Zato adlı üyeden alıntı
Madem hortlamış, iyice alevlendirelim. Şahsi görüşüme göre 250 cc cruiser kralı regal raptor modelleridir. Gv 250 v cift silindir olmasına karşın sürüş bakımından cruiserdan cok bir commuter ı daha cok andırıyor. Bunda kuskusuz yuksek devir ve yuksek beygir iliskisi etkili. Enjeksiyonlu olusu da bence bir eksidir. Kronik arızaları japondan ayıran onemli bir etken. Tip olarak da idare eder bence. Regale gelirsek parca kalitesi bakımından hyo'dan bir gomlek daha kötü fakat ucuz, karburatorlu ve cruiser ruhuna cok daha yakın bir tasarımı ve sürüş tarzı var. Kisisellestirmeye cok daha uygun.
Regalin tipi çok güzel cidden ama onda da çok kronik var diyorlar.. Zaten sıfırı Kore malları ile aynı para şuara.. Birde daytona için uzun boylulara daha iyi gidiyor diyorlar ona ne dersin?
E bir yerde bir zamanlar daelim vardı ama servis mervis bulmak zor derler
-
Ya arkadaş bu motosiklet almak ne zor şeymiş 😁 birinin tipi güzel kalitesi iyi değil. Birinin kalitesi iyi servisleri kötü. Biri tek sıralı silindir. Biri karbüratörlü vs. Şu regal raptorun Bursa'daki servislerinden memnun olan varsa yazsın,alacam valla acaba forumda şehir şehir servisleri değerlendiren konular mı açılsa ? Çünkü motosikletin kalitesi %40 sa servisi %60 yer kaplıyor satın alma konusunda
-
solamnic adlı üyeden alıntı
Regalin tipi çok güzel cidden ama onda da çok kronik var diyorlar.. Zaten sıfırı Kore malları ile aynı para şuara.. Birde daytona için uzun boylulara daha iyi gidiyor diyorlar ona ne dersin?
E bir yerde bir zamanlar daelim vardı ama servis mervis bulmak zor derler
valla gidon tipi ve ön maşa açısı itibariyle Spyder uzun boylular için daha ideal olabilir. Daytona da iki teker arası mesafe bakımından küçük sayılmaz.
Daelim tek silindir, çift silindirden taviz verdikten sonra yine pek çok çinli muadil bulmak mümkün, aynı fiyatlara daelim bence bir alternatif değil ne yazık ki.
Şu regallerin tasarımı V çift silindir olsa, malzeme kalitesi ve servis konusunda da kendisini biraz iyileştirebilmiş olsa piyasada resmen tekel olur. 2006'lardan bu yana bu ülkede satışı olan bir marka olarak, gerek servis hizmeti gerekse yedek parça konusunda olsun, gerçekten bir arpa boyu mesafe kaydedememiş Regal Raptor markası. Markanın neredeyse 0 görünürlüğe ve itibara sahip oluşu da cabası..
-
250 cc lerde her açıdan uygun bir cruiser bulunmuyor malesef. Kalite açısından çok iyi oluyor, ama bu sefer de yedek parça sorunu çıkıyor. Görünüşü güzel aga alalım diyosun, servisleri ve malzeme kalitesinden koyveriyor bu sefer de. Belki ilk defa motosiklet alacağım için çok kafaya takıyo da olabilirim, bilmiyorum. O kadar forum okudum, 250 cc lik dört dörtlük (fiyat, malzeme kalitesi,performans,servis) bi cruiser bulamıyorum. Bulan arkadaş varsa yazsın,valla bunaldım forum forum gezmekten bi de Bursa'dayım,servis açısından değerlendirirsiniz diye yazıyorum alacağım motosikleti sıfır almayı düşünüyorum,kredi kartına taksitli alacağım için. Bursa'da bayiisi olması da önemli. Acaba ayrı bi konu mu açsaydım diye düşündüm şimdi bu kadar yazdıktan sonra önerileriniz varsa bekliyorum
-
regaller uzun vadede sorunlu bu bir gerçek regal iyidir demek yanlı bir yorum olur.. bir sürü daytonaya motor yapıldı.. kore malları ile çini kıyaslamayın hiç... gv 250 ler şu anda 60-70 bin km lere geldi 2005 modelleri hala yollarda sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor.. daelimlerde çalışır daelim eski markadır korede öyle yeni bir marka değil.
Kore işe çini kıyaslamayın.. kore markalarının argeleri vardır japon markalarından aşağı değiller..
çininde iyileri var ama en iyisi bile bir kore malıyla mukayese edilmez.
-
Bu konu başlığı içerisinde pek çok hata var. Öncelikle şu bilinmeli ki 250 cc cruiser demek; aslında cruiser değil demektir. Cruiser tarzı hangi özellikleriyle ön plana çıkar ? 1. Yüksek motor hacmi (1 litre üstü) ; 2. Düşük devir ; 3. Yüksek tork ; 4. Uzun aks mesafesi ; 5. V-Twin silindir yerleşimi. Bunların haricinde bir cruiser için olmazsa olmaz görülen daha konservatif unsurlar da vardır. Bunlar; hava soğutma sistemi, karbüratörlü yakıt besleme sistemi, özelleştirilebilme olasılıkları, tek krank pin bağlantısı vs.
250 cc hacmindeki motosikletler hem düşük maliyetle üretilmelerinden hem de büyük modellerin minyatürleri olmaları dolayısıyla genel itibariyle "cruiser" tarzının içeriğini ve belli başlı unsurlarını yansıtmazlar doğal olarak. Bu sebeple çoğunlukla "görüntü" ve "seyir pozisyonu" ile bunu sağlamaya çalışırlar.
Piyasada Japon cruiserların ufak kopyaları gelmediğinden bu yana "Çin üretimi kadar kalitesiz olmasın ama Japon kadar pahalı da olmasın" önermesini sağlayan 2 Güney Koreli marka öne çıktı: Hyosung ve Daelim. Hyosung GT250R bloğunu birebir kullanıp optimize ederek GV250'yi üretirken aynı zamanda bu bloğu yıllar evvel Suzuki VL250C Intruder için üretiyordu. 250 cc cruiser segmentindeki gelmiş geçmiş en arızasız ve verimli çalışan bloktur. Daelim ise Hyosung ile rekabet edebilmek adına Daystar'da daha düşük maliyetli tek silindirli ama bir o kadar da verimli bir blok kullandı. Motor kalitesinden doğan farklarla yarışabilmek için de Hyosung'un sunmadığı bazı ek donanımları standart olarak sundu. Sıvı soğutma, ayarlanabilir manetler, arka disk fren gibi.
Gel gelelim distribütörlerinden ötürü bu 2 markada da bırakın aksesuarı, yedek parça bulmak bile çok zor. Bu sebeple bu motorlara sahip kişiler genel olarak Korean Bike Parts, Hyosung Source gibi internet sitelerini kullanmak zorunda kaldı. Burada kıyası sizlere kalıyor. "Hangi motoru tercih edersem daha mutlu olurum ?" sorusu maalesef kişisel bir cevap içerecektir. O sebeple bizzat yakından görmeli, mümkünse selesine oturmalı ve sürmelisiniz.
Bu 2 motorun haricinde hiç mi vasat ama kalitesiyle diğer markalardan sıyrılan Çin üretimli motosiklet yok ? Elbette var. En başta Lifan LF250-B, RKS Cruiser gibi motosikletler neredeyse bu iki Koreli ile yarışma çabasında. Mutlaka değerlendirmekte fayda var.
Son olarak Zato'nun argümanlarına karşı çıkmak durumundayım. Demiş ki; "Şahsi görüşüme göre 250 cc cruiser kralı regal raptor modelleridir." - Şahsi görüştür elbette, saygı duyarım ama fazla iddialı. Berbat şanzımanı, kalitesiz metal aksamı, verimsiz bloğu, rezalet stok lastikleri, soyulan kaplamalarıyla Regalin piyasayı boş bulup fiyat yükseltmesi keriz gagalamaktan başka bir şey değildir. Almayın, aldırmayın. Görüntüsü dışında hiçbir getirisi olamayan tırt bir markadır. Kral olmak için önce belli başlı hizmetleri sunmak gerekir. Regalde maalesef bu yok.
"Regale gelirsek parca kalitesi bakımından hyo'dan bir gomlek daha kötü fakat ucuz, karburatorlu ve cruiser ruhuna cok daha yakın bir tasarımı ve sürüş tarzı var. Kisisellestirmeye cok daha uygun." - Parça kalitesi Hyosung'dan fersah fersah kötüdür. Bizzat çok yakın dostumla sürüş yaptığımdan biliyorum. Karbüratör dediğin şey ucuz diye var; enjeksiyon demek elektronik işçilik demek. Harley-Davidson gibi konservatif bir marka bile enjeksiyonlu yakıt sistemi kullanıyor. Bu adamlar keriz mi ki çağa ayak uydurmasın ? Enjeksiyon sistemi elektriksel donanım ve bilgi ister. Yakın gelecekte karbüratör denen nanenin esamesi okunmayacaktır. Kişiselleştirmeye uygun demişsiniz, olabilir. Ben de sattığım 2014 model GV250'min 2 fotoğrafını paylaşayım da bir daha düşünün o halde:
Son olarak şu anda GV250 üretimi durduruldu. Modelde yenilemeye gidilecek. Hatta prototipi 275 cm³ ve ön arka BOSCH ABS sistemi ile görücüye çıktı. Tasarım ise H-D Sportster serisini andırıyor. O sebeple piyasada sıfır GV250 de kalmadı. Şu anda Rakipsiz tek model Daelim Daystar 250 diyebiliriz. Eğer çift silindir takıntılarınız yoksa Daelim'den şaşmayın. Nasıl olsa tek silindir de çift silindir de olsa bu motorlar sizlere cruiser görselliği ve seyir pozisyonu dışında fazla bir vaat sunmayacaktır.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Ben Sivas gibi bir yerde bismillah dedim Daelim daystar aldım. Belki parça servis vs sıkıntı yaşayacağım ama üzerine binince mutlu oluyorum. Uzun yolda aşırı keyifli 120-130 rahat gidiyor titreşim çok degil. Şekil desen daytonadan sonra en iyisi bence.Hem ayrıca Çinli değil Koreli
-
Bursa lı hemşerim Facoo, Ben bursa choppers clup üyesiyim, 15 gün öncesine kadar 2014 model bir inazuma ve şehir içi çarşı pazar işe gidip gelme işlerinde kullandığım 2016 model bir crypton motorum vardı. Kulüpten chopper almam için yapılan yoğun baskı sonucu düşündüm taşındım kaşındım çok araştırdım:
1- inazumayı satsam 10-11 lira yapsa üstünede 10 tl koyabilecektim, 20-22 liraya 2000-2004 arası dragstar, shadow veya intruder ve benzeri motorlar alabiliyordum fakaaaaat aldıktan sonra ne olacaktı. Nemi olacaktı, kulüpteki böyle eski motorlar kullanan bir çok arkadaşın başına gelen sık sık acayip çeşitli arızalarla, yolda kalmalarla veya bu motorların lastkeri tel jant şamrelli olup patladığı zaman direk yolda kalıyorsun arka tekeri yoldaki lastikçiler imkansız sökemezler, ayrıca parçaları ürtilmiyor, yurt dışından çıkma parça arar durusun, bunlar hep benim elde ettiğim tecrubeler, örneğin geçen hafta arkadaşın dragstar 1100 ün marş rublesi bozuldu,yurt dışından sipariş ettiler 3000 tl ve tamir işçilik 4000 tl yi buldu bunlar yaşanmadan bilinmez bu forumlardada çok rastlanmaz o yüzden bu eski motor işini bir kenara bıraktım.
2- Dedimki zaten biz kulüple yolda 90-110km hzlarda gidiyoruz 250cc zaten bana yeterliydi, inazuma ile çok gezilere katıldım. başladım 250cc chopperlere bakmaya:
A) regal raptor spider ve daytonaya baktım çok yakışıklı motorlar ama kronik bir şanzuman arızaları var komple şanzıman değişse bile yine arıza yapıyor, vitesten atıp duruyor ve titireşim çok amortisör yok ve hız yok 130-140 yapmıyor 120 de falan kalıyor bunlar.
B) Hyosung gv 250, tipini beğenmedim, motor çift silindir ama parça kaliteside hoşuma gitmesi kromajlar çok adi duruyor, arka fren kampana, su soğutma yok bunlar hoşuma gitmedi çok kalas tipli bir motor
C) Daelim daystar, ilk başta kimsenin ilgisini çekmeyen bir motor hele tek silindirli olması ve boyutlarının ufak olmasından dolayı pek dikkatleri çekmeyen ve kimsenin incelemeye tenezzül bile etmediği bir motor amaaaa, durum çok farklı, bir kere şöyle bir alıcı gözüyle baktığın zaman ne kadarda ön yargılı olduğumu anladım bu motor dikkatleri çekmeyen harika bir motor. Su soğutmalı, malzeme kalitesi elektronik aksam, kromaj kalitesi, komfor japonlar kadar kaliteli, kullanımı kesinlikle tam bir chopper ben çok beğendim 15 gün önce aldım kesinlikle tavsiye ederim,
bir kere kesinlikle eski motorlardan uzak dur heyecan arama regalin tipine de aldanma yine hyusung ve daelim arasında zevkine göre karar ver ikiside iyi motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
Bu arada 22000 liraya külüstür bir motor alacağıma, şimdi o paraya cillop gibi iki 250cc motorum var daha çok mutluyum değişik değişik zevkle kullanıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)