Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

dragstar 250 taniyan bilen varmi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Muzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2011
    Şehir
    Duzce / Merkez
    Motosikleti
    yok
    arkadaslar ilan dikkatimi cekti.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2004-xvs-250-dragstar-158193864/detay/
    nasil bir motor. taniyan bileniniz varmi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    rogget - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    ybr125 esd,ybr250,dragstar650,kanuni tiger 250
    en 500 daha mantıklı gibi ya da gv250. 250'lik için hiç görmedim dragstarın boy kurtarıyorsa virago250'de olabilir.mutlaka problemsiz canavar gb motordur ama parçası vs.250'lik kısa sürede değiştireceğin motor için pahalı olur 2.ele mutlaka masraf yapacaksın.sizin yerinizde olsam o bütçeye gv250 bakarım daha yüksek model+kalıplı+tork+alımsatım kolay+parça ucuz.

  3. #3
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    Evet 2002 yılında bende vardı. Kuruçeşme daytona motordan alınmıştı. İlk vitesli kullandığım motordu. Oldukça keyifli olduğunu hatırlıyorum. Dikkat çekici ve fena gitmeyen bir motordu. Yaklaşık 1 sene kullanıp satmıştım. Ancak TRde başka hiç rastlamadım.

  4. #4

    Üyelik
    01 Nisan 2014
    Merhaba ben yeni başlayanlardanım bu konulara baya uzağım. Özellikle fiyat konusunda hiçbir şey bilmiyorum 250 dragstar piyasda çok yok karşılaştırma fırsatımda yok 2003 model 17000 de bir tane buldum fiyatta 9800 TL yüksek mi normal mi bilmedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

  5. #5
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı dragstar250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ben yeni başlayanlardanım bu konulara baya uzağım. Özellikle fiyat konusunda hiçbir şey bilmiyorum 250 dragstar piyasda çok yok karşılaştırma fırsatımda yok 2003 model 17000 de bir tane buldum fiyatta 9800 TL yüksek mi normal mi bilmedim. Yardımcı olursanız sevinirim.
    Gereksiz pahalıymış. Benim tercihim 8-9 liraya 98-99 model en500 olurdu. Hem küçük değil hem de kulanımı kolay kıvrak bir motor.
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  6. #6
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    Bu konuyu açmak isteyişimdeki temel sebep , orta sınıf 250cc chopper ararken en iyi seçimi yapabilmek için araştırma yaparken çektiğim sıkıntılar ve bilgi azlığı oldu.. 2006dan beri 250cc chopperların çoğuna sahip olmuş ve kullanmış biri olarak şu anki motorum LİFAN LF 250 B hakkındaki tecrübelerimi aktaracağım. Bu arada motoru tecrübe ettiğim yollar ( OF ROAD STABLİZE ERZİNCAN MUNZUR DAĞ YOLLARI, ASFALT YOL, TRABZON YOLU DAĞLIK ASFALT YOLLARI) nasipse yazında Erzincan ANKARA oradanda ANTALYA bu motora ciddi anlamda güven oluşturdum.


    Lf 250 b -------> PAŞA yani bu benim lf min adı (:

    Tiger , ramzey, Mondial MCT, Regal raptor T gidon ve şimdiki motorum PAŞA ( LİFAN LF 250 B)

    bu adresten motoru inceleyin
    http://www.redoakcycles.com/uploads/250_08.jpg
    http://www.redoakcycles.com/2009_LF250-B_Black.html

    Öncelikle bu saydığım motorların hiç birini Lifanın kategorisinde saymak asla istemem çünki arada dağlar fark var !

    En önemli farkmotorun üzerinde V TİWİN MOTOR Seri: 2V49FMM ödüllü motor tipi mevcuttur.

    Bu motorun en önemli özelliği tek karbrüratörlü oluşudur, diğer motorlar çift karbratörlüdür.. Paşanın (LF 250 B) son denememde 50 tl benzin ile 400km yol yaptı 90 - 100km arası sabit hızda.. şehir içide 350km civarı gidiyor.

    V tiwin motor olması dolayısı ile genelde motoru 600cc sanıyorlar emsallerinden büyük olması nedeniyle sizi durdurup soranlarla karşılaşıyorsunuz. Bu motor tipi gerçekten chopperda olmazsa olmaz olduğunu anladım..

    Motor eleştirime devam ediyorum. Motoru 2006 dan beri kullanılıyor bu tabi balansörlü, üstten egzantirikli geliştirilmiş hali.. Örneğin honda shadow 250cc, yamaha drakstar 250cc,bisan 250 roadstarlarda , monero cmx ve ledowlarda bu motor tipi kullanılıyor.
    çin menşeyli motorlarda en az sorun çıkaran hatta ciddi anlamda memnun olunan en iyi motor tipidir.

    Lifan LF 250 B araştırmalarım sonucu ulaştığım bilgi YAMAHA DRAGSTAR 250cc nin KLONudur. yani tamamen kopyalanarak yapılmış.


    Motor 17 beygir olarak geçiyor bana sorarsanız diğer 250 cc motorlarımdan daha torklu ve atak bir motor .
    Titreşim deneyimime gelinde diğer motorlarım 80 km de titreşim başlıyordu. bu motor tipinin en önemli özelliği v motor titreşimi çok aza indirgemesidir TİTREŞİM 100km Hızda başlıyor evet tam tespitim bu 100km belki ben vidalarını hiç sıkmıyorum sıksam daha iyi sonuç alabilirim..

    Motor bölümünün elektronik benzin ve karbratör kesicisi gibi daha aklıma gelmeyen bir çok avantajı var..

    Gelelim YOL TUTUŞUna bu motorun amartsör yaylanım sistemide hoşuma gitti gerçi biraz fazla otobüs gibi yaylanıyor ama bu da motor emsallerinden ağır oluşundan kaynaklanıyor. motorun yol tutuşu başarılı bunun sebebi tekrarlıyorum motor ağır olduğu için yola yapışıyor rüzgarın gücünü azaltıyor ve yola daha iyi yapışıyor.
    Koltuklarının yumuşaklığı ve büyüklüğü yeterli olduğu içinde uzun yolda daha az yorucu oluyor. Bilmiyorum bu motorumda kendimi daha bi güvende hissediyorum.

    Lastikleri yeni sayılır motorum 2011 model hala ilk lastiği lastikciye gösterdim lastiklerini pek kaliteli sayılmaz ama en azından yumuşak lastik dolayısı ile kolay kaymaz dedi, tebşir gibi çin lastiğinden hallice diyelim..
    eski mondial mct 250 cc motorum hep tel kırardı ve krom kaplama değildi.. PAŞA lf 250 ise tel malzemesini baya kalın sağlam tel ve krom kaplama olarak kullanmış dağ yollarında cross gibi kullandığım motorum daha hiç tel kırmadı maşallah

    Malzeme kalitesi olarak ben em sallerine bakarak başarılı buluyorum çünkü kronik hiç bir problem çıkarmadı bu arada LİFAN bisan lifan diye geçer çin değildir Amerikan Türk ortaklığı bir markadır. şu an sıfır 7500tl plaka falan derken 8.500tl yi bulabilir.

    Motorum şimdiye kadar rölantide hiç stop etmedi munzur dağının zirvelerinde dahi yüksek basınçtan etkilenmedi buda şaşırtıcı..

    En güzel özelliklerinden biride bu motor tipi okadar çok modelde kullanıldı ki parça bulamama gibi bir problem asla olamaz. markalar farklı bile olsa motor seri modeli aynı tüm parcalar bir birine uyuyor yani..

    Ciddi anlamda heybetli bir motor ramzey 250cc mondial mct bisan 250cc road star keway 250 shadow dahil bunların yanında daha ağır ve heybetli bir motorsiklet emin olabilirsiniz..
    Bende ikinci el aldım PAŞA mı iyide bu motoru almışım inşallah böyle devam eder muhabbetimiz dostumla beni hiç üzmez ve memnun etmeye devam eder
    Bu motorun yağına , bakımına dikkat edin birde kaliteli buji kullanın inanın bu paraya daha iyisi bulunmaz.

    Son olarak şunu söyleyebilirm az benzinle çok yolu sorunsuz bir şekilde pekte titremeden keyifli gezi yapmak isteyenler ben sizin yerinize yıllardır bu tip motorları test ettim halada test etmeye devam ediyorum bence PAŞA yani LİFAN lf 250 B diorum karar sizin. Ben elimden geldiğince siz arkadaşlarıma yol göstermeye yardımcı olmaya çalıştım umarım bu bilgiler ışığında sizlere yardımcı olabilmişimdir.

    Bu motorun testlerini merak edenler bu konuya tıklasın lütfen
    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/131069-lifan-lf-250-b-kullanicilari.html#post3347855

    HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

  7. #7

    Üyelik
    04 Eylül 2014
    şuan bende 2003 model var ilk motorum yurt dışından gelen bi arkadaşım tavsiye etti(orda kullanmış) bence 250likler içinde en güzel duran motor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)