Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Başlangıç St kanuni GV 250 (2012) bu fiyata alınır mı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Ağustos 2013
    Merhaba motosiklet tutkunları;
    Ben Onur, 21 yaşında , 177 boyunda , 72 kiloyum.
    Toplu taşıma araçlarını kullanamıyorum bu yüzden bir bineğe ihtiyacım var.
    İçimdeki motosiklet -özellikle chopper cruiser- hastalıgını bastıramadığım için binek olarak bir motosiklet almaya karar verdim öyle ki aklıma başka alternetiff gelmiyor bile.
    Hiç tecrubem yok bu yüzden başlarken hem beni 4- 5 yıl götürecek hemde zorlamayacak bir motor GV250 gibi görünüyor.
    anladığım kadarıyla artık gv250leri hyosung değil st kanuni çıkarıyor bu değişim performans ve kalite açısından bir ilerleme ya da gerilemeye sebep oldu mu ?
    öğrendiğim kadarıyla gv250'ler de kronik gaz kesme problemi var bu ne kadar doğrudur ya da hangi yıl motorlar için geçerlidir bilginiz var mı ?
    ve son olarak 9000 bin liraya 2012 bu motor alınır mı ? yanında ufak tefek şeylerde veriyor. yoksa başka alternatif bu yıllara ait bir motor bulma şansım var mı ? akipman dağil aşagı yukarı 10bin olacak şekilde

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...97007358/detay


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Merhaba, şuan sıfırı 9.500 gibi bir paraya alınabiliyor. Belki pazarlık ile daha ucuza almak mümkün olabilir.
    Tecrübeniz yok- (Biraz sonra 125cc ciler gelir)
    Siz kendinize güveniyorsanız, kendinizi biliyorsanız neden olmasın ki ?
    Bir süre boş alanda öğrenirsiniz. Vites mantığı-frenleme-hakimiyet- Bunlar öğrenildikten sonra zorluk çekmezsiniz. Birde eğitim alırsanız moto gp bile katılabilirsiniz

    Hyosung-st kanuni aynı. Depoda sticker olarak kanuni yazdığını düşünün o kadar. (2008 sonrası beyin değişti sanırım)
    Eski kasalarını bilmiyorum ama 2008 sonrası enjeksiyon eklendi.
    Gaz kesme sorunu ustasını bulduğunuzda 10 dakikada halledilebilecek bir sorun. Philips (Markadan emin değilim) sensör var. Ne zaman arızalanacağı belli olmuyor. Kimisi 3.00de bu sorunu yaşarken kimisi 10000De. Kimisi hiç yaşamıyor... Kendi konusunu okursanız çözümü yazıyor.
    Yerinizde olsaydım biraz daha eklerdim sıfır alırdım. Gözünüzü karartmışsınız madem. Almışken sıfır olsun mantığı ile yola çıkın. Arada fazla bir fiyat farkı yok...
    MotorKafa bunu beğendi.

  3. #3
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    ileride bende düşünüyorum bu modeli... ilanı görmüştüm..anlaşıldığı kadarıyla acelesi olmayan bir satıcı.. belki biraz daha uygun bir fiyata alınabilir...ama ekipmanda verse 9.000 fazla gibi geldi..

  4. #4
    Uway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Rks Titanic 150-SYM Wolf 250-Hyosung RT125
    Başlangıç motoru olarak chooper alma bence.hele ki motor tecrüben yoksa vitestir.trafiktir..ddaha hafif bi motor al derim başlangıç için.

  5. #5
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    9.500'e sıfırı duruyorken 9000 TL ye 2. el motor almak çok saçma olur. Sahibi istediği kadar temiz baksın, isterse her gün yağını değiştirsin yine de aklında soru işaretleri olacaktır, bazı şeyler canını sıkacaktır. Ayrıca başkasının kullandığı korumaları kullanmak yine rahatsız eder insanı. Kaskın ölçüsü çok önemlidir. Adamın kafa ölçüsüyle seninki uymayabilir. Ellerinin ölçüsü seninkine uygun olmayabilir. Büyük/küçük gelir rahat edemezsin. Mantarlı olabilir senin ellerine bulaşabilir. Eliyle kıçını çükünü kurcalar yıkamadan eldivenleri takar. İçine sinecek mi ? Adamın teri kokuyodur, leş gibi montu giymek zorunda kalabilirsin. Bunların hiç biri olmayıp, hepsi sana uyabilir. Ama sonuçta ihtimaller dahilinde. İlandaki motorda işine yarayacak tek şey çantalar. Onlarda olmayıversin zamanla onun da sıfırını alır temiz temiz kullanırsın

    GV-250'ye gelecek olursak. Eski motorum GV idi. Yeni başlayacak biri için, hem uygun fiyatlı hem dayanıklı motor olsun diyenler için ideal motordur. Uzun yolda bastın mı gider. Sadece uzun yolda sürekli yüksek devir gittiğin için yakıt biraz artar. Ama GV'ye has bir olay değil, küçük hacimli tüm motorlar için geçerlidir. Gaz kesme problemi yaşayan duydum ama bende olmadı. Yaşayan arkadaşlarda çok şikayetçi değillerdi durumdan. Boşa geçme problemi var hepsinde. Öğrenince şak şak geçiyor boşa ama taktiğini bilmek lazım. Yoksa kanser eder adamı.

    Birde 2013 modellerinde ST&Kanuni değil, Hyosung yazıyor.

  6. #6
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    8 civarında bunun gibi temizlikte bulursun. zaten 8 den fazla da verme.
    sıfırı 9.5 olan bir motosiklet sonuçta.

  7. #7

    Üyelik
    11 Ağustos 2013
    Ankara'da sanıyorum ki 4 44 diye bir yer satıyormuş Gv'leri. Motorkafa nın dediği tamamen fikrimi değiştirdi. heyecanla fena değil gibi görünmüştü fakat gerçekten de sadece çantalar kullanılabilir.
    o zaman bir ay daha bekliyorum ve Sıfırını alıyorum azımli ve çabuk öğrenirim, dediğim gibi beni 4- 5 yıl götürecek bir motor lazım ve GV250 en parlak seçenek gibi duruyor.
    değerli fikirleriniz için teşekkürler.

  8. #8

    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fazer6
    Bir kaç sorum olacak
    1-Daha önce tecruben varmı?
    2-Yolda giderken araçların, yayaların ve/veya yol yapısında sorunları tahmin edebiliyormusun? tecruben varmı? (Örn. şerit değiştirmeyi yeltenen bir sürücü, yola atlayabilecek bir yaya veya yolun kazılmış veya traşlanmış yol gibi)
    3-Eğitim aldınmı, ARA OMM veya yamaha honda gibi ileri sürüş eğitimi veren kurumlardan yada sizin yaşadığınız ilde veya ilçede eğitim veren kurum dan?
    4- panik firenleme, gaz kontrolü, kontra gibi sürüş teknikleri konusunda bilgin varmı? eğitim aldın mı?
    Bu saydığım konularda eğitimin yoksa ilk tavsiyem eğitim alman ve sürekli olarak kendini gelitirmen, Başlangış motoru olarak soruyorsan vitesli diyorsan ybr125 veya honda cbf150 oneririm. yok vitesli den hoşlanmam diyorsan o zaman bir scooter alabilirsin.
    büyük cc li motorların gidişleri iyidir beygüçleri açısından, beygir arttıkça motorun şasi yapsısı, lastik ebatları, üstüne binen yük artmakta ve motorun kilosuda artmaktadır bu bir külfet getirir ağırlık. Sizinde ağırlığınız artçınızın ağırlığı binince iki tekere bu yükü taşıtamazsanız devrilirsiniz ayrıca panik firen konusu çok önemli iç güdüsel kendini koruma güdülerini yapılan hatalar daha saymakla bitmez motor bir sorumluluk ister bu ne denle yapabileceğin hataların bedeli ağır olmadan eğitim konusuna ağırlık vererek keyifli sürüşler yapman....


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)