Choppers başlangıç motoru yardım ??
-
Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz
Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.
bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.
Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.
bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz
Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela
benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun
Reklamlar
-
Bütçene göre çin menşeeli motor alabilirsin 2.el
400 TL ye çok iyi korunmazsın.
bu rakamlara aldığın motordan istediin gibi ses alamazsın.
gidon yükseltilebilir az bir masrafla.
viraşlarda ayağı açmak diye birşey duymadım.
biraz bütçe de eğitim için ayarlamalısın ki bu en önemlisi.
-
alikan adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm abilerim nasılsınız yimisiniz
Temmuz'un on'uda sürücü kursuna yazılıcam ehliyetimi alıcam
öğrenciyim belirli bir bütcem var kaska monta eldivene önem veririm.
bu Chopper&cruiser tarzı motorlara ilgim başladı daha önce başlangıç motoru olarak yamaha ybr 125 istiyodum ama şimdi Chopper&cruiser tarzı bir motor istiyorum.
Bana ne önerirsiniz benim aklımda az km yapmış 2.el 250mtc var siz neler önerirsiniz birde zamanla motorumu geliştirmek istiyorum yani yılda bir kez motor deyiştiremiycem ama yılda birkez
300-500tl masraf edip motorumu geliştirmek güncellemek istiyorum.
bütce olarak 300-400 tl ekipman max 2.250tl ye kadarda motor alabilrim siz neler öneriyosunuz
Şimdi soru yağmuru giliyor hazır olun
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
ileriye dönük motoruma paint costum yapıcam yani işin resmi kısmı nedir coğu Chopper&cruiser tarzı motorlarda benzin deposunda ibre oluyor bunu iptal edebilirmiyiz mesela
benzin deposunda ibre olan bir motor aldık 2 ay sonra benzin deposunu deyiştire bilirmiyiz???
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
tekeriniz hep düz bassın allah yar ve yardımcınız olsun
kardeşim öncelikle foruma hoşgeldin...
alacağın motor bütçene göre 2. el 125-150 cc bir cruiser olacak, chopper değil (çünkü senin chopper diye tabir ettiğin motor özel üretimdir. seri üretimler cruiser olarak adlandırılır)
1. si 150 cc bir motorda egzozu değiştirmen çok bişiy ifade etmez, susturucuyu çıkar enfes tonlar elde edersin. bolca küfür yersin :D
gidonu zaptı derd altında tutmak motorcunun boynunun borcu, her motor virajda şeritten çıkar, sen de bunu hızına, viraj çapına ve yoldaki viraj mesafesine göre ayarlayacaksın. hele istanbulda isen ehliyetin yoksa motor almadan önce geceleri rüyanda kaza yaptığını bile defalarca görürsün... işte bu senin içindeki aşktır...
çoğu gidon cruiser motorlarda değiştirilebiliyor. tabii bu bayiinin stoğuna bağlı takacağın direksiyona bağlı...
uzun virajları alırken ayağı açma olayı ağırlık merkezini virajın içinde toplama amaçlıdır, merkezkaç kuvvetini azalttığı için şeritten çıkma olayı azalır... ileride altında bir harley davidson olursa bunu büyük bir zevkle yaparsın :D
tavsiyem ilk önce yerli, bütçen yetecekse ybr125, cbf150, olmaz dedin! olucaksa çin, ucuz, parçası bol, hatta tecrübem hiç yok diyorsan bir süre scooter, sonra vitesli bir motor, sonrasında chopper mı custom mu yoksa cruiser mi sen tercihini yaparsın...
benzin deposundaki ibreyi dert etme, zaten ilk alacağın başlangıç modellerde benzin deposunda ibren olmayacak, olsa bile sorun etme depoyu değiştirirsin...
-
alikan adlı üyeden alıntı
motorun egsozunu deyiştire bilirmiyiz başlangıç motoruna göre tok ve yürekten gelen bir ses bulabilirmiyiz ???
siz bu gidonları nasıl zap'tediyosunuz daha önce bir deneyimim olmadı ama mantık lı baktımda virajlarda şerit içerisinde kalabilmek zor
gidon isteye göre kişiye göre deyiştiriliyormu??
uzun virajlarda viraj yönüne ayağınızı nasıl acıyosunuz??
tavsiyeleriniz neler?
1.Egzosu değiştirmek uzun işte susturucularını çıkarttırabilirsin ama oda belli olmaz değişir yani.. tokta çıkabilir ses kulak s*** tarzdada çıkabilir
2.daha önce başka motora alışmadıysan kartal gidona alışırsın düz gidonlu motora binincede bu ne len dersin
3.gidon yükseltme veya t gidon dediğimiz düz ancak kartal gidona göre sana daha uzak olan gidonlar mevcut özellikle t gidonla hakikaten biyerlerden dönemezsin ama çok güzel durur
4.ben bu tür motorlarda viraja girerken hiç bir şey yapmamıza gerek yok diye biliyorum motorla aynı eksende ol kontra yap o kadar
-
İnsan benzin deposunu neden ekarte etmek ister kafam almıyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
Bir motor kullanma deneyimi olmadan benzin deposunu değiştirebilirmiyiz?,gidonları değiştirebilirmiyiz söylemlerini aklım almıyor...
-
Yanlişlik oldu yorumu daha sonra editlerim.
-
Ben de 250 mct ile başladım.
Eksileri: 250 mct olması. Masaj koltuğu gibi titreme si, karbüratörünün çabuk dağılması vs. Vs
Eğer motora iyi bakmayı bilmiyorsanız herinline eninde sonunda benim Macit gibi olur.
He ama çekiş iyidir bakımloysa seni üzmez. Gidişi de güzeldir köftenin.
Airbrush işine gelince, dostum ben airbrush işleri yapıyorum ama tutup benim Macit e yapmadım. Bence değmez ama karar senin.
-
jinlun 150-5 le başladım. İyiki de onunla başlamışım.Hala anarım keratayı..Az yakar,titremez çok rahattır,emsallerinden hafiftir,beygir gücü iyidir.İki kişi Türkiye yi dolaş götürür.Cefakardır.Yolda bıakmaz. Kenanın da ilk motoruymuş...Kesinlikle tavsiye ederim..Parasına göre bedava..Tek kusuru var. Arka cebinde 12-13 anahtar taşıyacaksın durduğun yerde sıkacaksın..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)