ya rahatlık hız falan o kadar onemlı değıl bana hangısı daha sağlam masrafsız o lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
yanı aldığım zaman bana 1 sene hıc masraf cıkarmasa yeter sonra arabaya geccem zaten bu motorlardan hangısı bı sene masrafsız dayanır ?
ama cup mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
neyse hemserım sen kullanmadıysan kafamı karıstırma da daha mantıklı karar alayım ;)
Sıfır alırda temiz kullanır birde bakımlarını zamanında yaptırırsan ikiside masraf çıkarmaz 1 sene değil 2-3 sene binersin
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
pekı bakım dısında yanı saglamlıga baktıgımızda hangısı dersınız zaten kaporta catlamasının falan bakımla bı alakası yok bu gıbı sorunlar da cıkarmaması lazım ogrencıyım elıme para bı defa gecıo masraflarıyla ugrasamam yanı
1 sene nedir yahu. eşşek alsan 1 sene idare eder seni. al birini gitsin. en yakın hangisinin servisi ise onu al. lifana 1 yıldır biniyorum yaklaşık. 100kmde 12lira benzin yiyo su anda.
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:49 ----------
yakışıklı, seri, gazı vermemle 90 a cıkması bir oluyor hiç duraksamadan 90 a kadar geliyo. ben daha yukarı çıkmıyorum çünkü müthiş bir şekilde güvensiz hale geliyo alet.
suan kac kmdesın mavımotor ? ne gıbı sorunlar cıkardı ?
Sağlamlık yönünden ikiside aynı zaten sonuçta birisi Mehmet Ali diğeri Muhammet Ali aynı makinalar neredeyse aradaki ufak farkıda yukarıda belirtmiştim sana hangisi uyarsa al birini gitsin..
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
tam olarak sekiz aydır biniyorum ve 2500km oldu. pek bi sorun çıkmadı çok şükür. bakımlara gittik yağ değişimi falan filan.. bu aralar sabah calışınca tekliyo gibi. ya soğuktan ya da bujilerin değişme vakti geldi bakacaz. bence çok yakıyo ama.
tmm da bu forumdakı konusmalara gore herkes mondıalden ustun tutuo bu motoru sımdı de ıkısı aynı dıosun .s mondıalın kaportalardan cok sıkayet var sızın lıfanlarda oyle bı sorunla karsılastınız mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
mavımotor senın bujilerın buyuk ıhtımal degısmesı gerek yakıt tuketımı de bujılerden kaynaklı degısınce yakıt tuketımınde degısıklık oldugunu farkedersın ;)
benim 3 - 4 yerde çatlak var. gözle görünecek yerler değil ama mide bulandırıcı bi durum. herhangi bi temas olmaksızın çatlamış. ben de sonradan gördüm.
sen motoru sıfır mı almıstın ?
[QUOTE=SARI35;2528302]tmm da bu forumdakı konusmalara gore herkes mondıalden ustun tutuo bu motoru sımdı de ıkısı aynı dıosun .s mondıalın kaportalardan cok sıkayet var sızın lıfanlarda oyle bı sorunla karsılastınız mı ?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
Mondialden üstünlüğü 3 sübaplı olması diğer yanları kaporta v.s mondialle aynı
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
hadı ya o 3 subabı da kotuluyenler var napsam acaba .s subaplarda falan sorun cıkarabılıo dıolar doğru mu ?
Burda hep o 3 sübaplı motoru kullananlar var duydunmu hiç süboplardan sorun yaşayanı
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
o da dogru da kararsızım dusunmem gerek galıba cevaplarınız ıcın tskler
Çok abartılıyo bu 3 subap meselesi mondialden farklı olarak titreşim ne durumda ondan haber verin. titreşim varsa 1 saat tam gaz gidin Lifan olsa bile motorun bi yerleri gevşer.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)