Samet Ağır adlı üyeden alıntı
Ülem telefondan nasıl yazmışım..Kendimi ingiliz turist gibi hissettim...
Neyse...Şimdi konuya dönelim..Motor çalışır..Ama ilk günki gibi pırıl pırıl olsun dersen boya badana nikelaj filan hem uğraştırır hemde maliyetli olur.( ha bu görüntüyle yürüsün dersen de anlamsız olur tabi..)
tahminimce motor kısmında bi hasar oluşmamış olması gerekir.silindirin iç yüseyi sert krom kaplı.o yüzden bu modellerdekiler rektefiye bile olmuyordu..O zamanlar komple silindir değişmesi gerekiyordu ve biz bunu saçmalık olarak görür rektefiye olmayan silindir mi olur hem pahalı olur hemde gereksiz derdik..
ne bilelim yıllar sonra motosikletlerde rektefiyenin çinliler sayesinde kalkıp komple silindir piston segman takımının leblebi çekirdek parasına düşeceğini????
aramamız gereken parçaları yani muhtemel olarak platin,segmanlı krank rulmanı ve debriyaj balatasını nasıl buluruz bilmiyorum ama dediğim gibi hiçbişey olmama ihtimalide yok değil..
bu haliyle bu motor beş para etmez diyebilirler..öyledir de...ama orjinal olarak restore edebilirsen harika olur...dediğim gibi bana yakınsan en azından çalıştırman konusunda yardımcı olurum...sonra istersen kendin istersen beraber toplarız kalanını...