Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Motosikleti çalinan Arkadaşlar mutlaka okusun

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41
    volkan10x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kawasakivn 900 cılasik
    evet arkadaşlar herşey söylendi ve netice sıfır tepkisiz bir toplumuz bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın sadece ahkam kesiyoruz bizlerde dahil


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42
    TAMCAZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çalındı. (maxi scooter) 1 yıldır yolunu gözler oldum. 6 ay borcunu ödedim :( *3 kez vergisini...
    Bulunan araçları götürdükleri yer neresi acaba. Trafik demişsin ama trafikte bu işle ilgilenen birimin adı nedir. Yeri neresidir? Bilgisi olan varmı?

  3. #43

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Alıntı TAMCAZZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulunan araçları götürdükleri yer neresi acaba. Trafik demişsin ama trafikte bu işle ilgilenen birimin adı nedir. Yeri neresidir? Bilgisi olan varmı?
    Bulunan araç hangi bölgede bulunmuşsa o bölgedeki yediemin diye adlandırılan otoparklara çekiliyor ,ondan sonra akibeti ne olur bilemiyorum

  4. #44
    tangoabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    arac garajda ne kadar kalırsa o kadar cok para oduyorsun hatta aracı el koyuyorlar.. benım motor garaja cekılmıstı ordan gec cıkarmam ıcın ellerınden gelen herseyı yapıyorlar kı daha cok para odesın.. sonra kırısma muhaabbetı.. hepsı bır duzenek hemde ıyı calısan bır duzenek..

  5. #45

    Üyelik
    17 Şubat 2010
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    honda cbf
    benim motorum çalındı biraktıgım yerde güvenlık 10 mt polis otosu karşıda mobese var çalış mıyormuş polıs dedi. polis arandı geldiler 30 dakka sonra karakolda seslen sen duyarlar karakola gittik beklettiler tutanak yazacaklarmiş yazdılar yazan kişi bana sen şuralara git bak dedi. ha otoparlarra gititk hepsiyle tartıştık baktırmıyorlar.aslın da daha uzunda ben bukadar yazdım

  6. #46
    denizci54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2007
    benımde motorum çalındı ocak ayında daha 2 gun once bulundu bulunduna sevındım ama motorun o halini gorunce üzüldm baya hasar verılmiş çarpmışlar granejı felan kırık depoda kırıklar var .. buruk bi sevınç içerısındeyım . ve ayrıca bulundugunu polis bana haber verdi telfnla .. motorum çengelkoyde çalındı .. maltepede bulundu :/
    hakanerdal bunu beğendi.

  7. #47

    Üyelik
    17 Nisan 2010
    polisler çalıntı araçtan şüphelenince plaka kesmezse şassi nosunada bakmiolar benim olay daha ilginç,10-15 gün önce sabah çıktım ve motorun yerinde olmadığını gördüm sakinleştim esnafa gittim sonradum görmemişler motoru yani çalındı ! ! ! en sinirlendiğim şey hırsızın nasıl çalacaını hayal ederek motoru kamyonet arkasına atamicakalrı bi yere bırakmıştım direksiyon kilitliydi ama ruhsatı pazsaport fln evraklarımı bagajda unutmuştum önceki akşam , polisi aradım karakola git dedi , gitmeden durdum düşündüm ben hırsız olsam kamyonetim olsa motorunda direksiyon kilitli şu tarafa götürürdüm dedim ve o yolu takip ettim diğer tarafa götürmezdi hırsız çünkü bulvara çıkıo polis görür, ve yürüdüğüm istikamette motoru yol üstünde terkedilmiş halde buldum hemen aynı gün aldım motoru gittim bi kilit aldım ve o geceden beri aynı yerde ağaca bağliorum motoru 15 gündür çalınmadı ekonomi toparlansın biraz alarmda taktırıcam çünkü yan binadan birirnin arabası çalındı bi eve hırsız girdi ,aşşağıdaki kuaförede hırsız girmiş anlicaınız ortam bozuk hırsızlara karşı önlem almalıyız , umarım hırsız motoru çalmaya çalışırken bana yakalanmaz yakalanırsa o çok kötü olur işte ! ! !

  8. #48
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı monte986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    polisler çalıntı araçtan şüphelenince plaka kesmezse şassi nosunada bakmiolar benim olay daha ilginç,10-15 gün önce sabah çıktım ve motorun yerinde olmadığını gördüm sakinleştim esnafa gittim sonradum görmemişler motoru yani çalındı ! ! ! en sinirlendiğim şey hırsızın nasıl çalacaını hayal ederek motoru kamyonet arkasına atamicakalrı bi yere bırakmıştım direksiyon kilitliydi ama ruhsatı pazsaport fln evraklarımı bagajda unutmuştum önceki akşam , polisi aradım karakola git dedi , gitmeden durdum düşündüm ben hırsız olsam kamyonetim olsa motorunda direksiyon kilitli şu tarafa götürürdüm dedim ve o yolu takip ettim diğer tarafa götürmezdi hırsız çünkü bulvara çıkıo polis görür, ve yürüdüğüm istikamette motoru yol üstünde terkedilmiş halde buldum hemen aynı gün aldım motoru gittim bi kilit aldım ve o geceden beri aynı yerde ağaca bağliorum motoru 15 gündür çalınmadı ekonomi toparlansın biraz alarmda taktırıcam çünkü yan binadan birirnin arabası çalındı bi eve hırsız girdi ,aşşağıdaki kuaförede hırsız girmiş anlicaınız ortam bozuk hırsızlara karşı önlem almalıyız , umarım hırsız motoru çalmaya çalışırken bana yakalanmaz yakalanırsa o çok kötü olur işte ! ! !

    Kardeş yakınlarda kapalı bir otopark falan yok mu senin durum sakat gibi valla nerde otoruyorsun sen yahu ?
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  9. #49

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    doğru soyluyor bızım bınadada oldu parka cekmısler 2 sene sonra adam parkta goruyor ceza tabı adama gırıyor

  10. #50
    BiLaL_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul K.Çekmece
    Motosikleti
    SuperKing 110-2 [ cup ] Çan Çin Çon =)
    oLaya bak yaa ne kadar sinir bozucu birşey.. aLLah kimsenin başına vermesn.
    Drumist... Gerisini Sen Anla.. --İSTANBUL / KücükÇekmece ! SuperKıng 110-2 Cup 06 [ 34 EJ 0734 ] [ EDİRNE UzunKöPRü ] Lüü x) bilal___@windowslive.com

  11. #51
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Merhaba öncelikle. Sanırım istisna olmuş. Çünkü bizimde bundan yaklaşık 7 sene evvel aracımız çalınmıştı ve yaklaşık 1 ay sonunda karakoldan telefon almıştık. Aracın şase numarasından anlaşılmıştı bizim aracımız olduğu Aracın herşeyini değiştirmişler. Gittiğimizde ben bile zor tanımıştım açıkçası. Kısacası suistimal edilmiş. Haber veriliyor normalde. Geçmiş olsun aradan uzun süre geçsede. İyi geceler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  12. #52
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    yapmayın beyler, kusura bakmayın da o kadar da değil. belki konuyu açan arkadaşın başına münferit bir olay gelmiş olabilir ama elbette çalıntı kaydı olan araçlar bulununca ruhsat sahibine haber veriyor emniyet.
    hatta istedikleri zaman öyle bir ulaşıyolar ki araç sahibine bir örnek vereyim.
    2 sene önce 2. motor olarak kullandığım keewayi yaz tatilinde otopark olarak işletilen bir ilkokul bahçesine park ediyordum. ankara dışında odluğum için motor orda yatıyodu ve aylık ücret ödüyordum. fazla da ilgilenmedim motorla şehir dışında olduğum için. bu arada yaz tatili bitmiş okul açılmış ve doğal olarak otopark işletmesi kış sezonu için tasfiye edilmiş, benim motor öyle okul bahçesinde bayrak direğinin yanında kalmış. kimsede telefonum adım sanım yok tabi. bir gün karakoldan cep telefonumu aradılar hayırdır dedim. böyle böyle motorunuz şu okul otoparkında kalmış ordan alın acilen dedi memurlar.
    Okul müdürü trafiğe ihbarda bulununca kayıtlardan cep telefonuu bulup bana ulaşmışlar.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  13. #53
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    dün asayişin uygulamasına takıldım.

    GBT'nin haricinde motor şasi numarasınıda kontrol ettiler.

    Güzel uygulama
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #54
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Arkadaşım,
    Sizin yaşadığınız sanırım talihsiz bir olayBen böyle bir uygulamaya olasılık şansı vermiyorum çünkü kanunlar var bu konular ile ilgili...ayrıca yeterince arkadaşımız var emniyette görevli...neyin nasıl işlediğini iyi bilirim.

    Çalınan araç bulunduğunda mutlaka sahipleri aranır ve araç teslim edilir.Ancak evraklar 100 de 100 sahte,motor ve şasi numarası tamamen kazınmış ve sahte ise, asıl sahibini bulmak güçleşiyor olsa bile bulunuyor.
    Yanlış bilgi veren ''O'' polis memuruna da yazıklar olsun...mesleğini hiç öğrenememiş ya da hiç ciddiye almamış.

    Bu olay yaşandıysa münferit dir ve ASLA genellenemez aksi halde emniyet ve ciddiyeten şüphe etmeliyiz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün asayişin uygulamasına takıldım.

    GBT'nin haricinde motor şasi numarasınıda kontrol ettiler.

    Güzel uygulama
    Güzel bir haber geç bile kalındı ve sürekli uygulanmalı.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  15. #55
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    motoru çalınan kişilelere yardım edebilirim bana özelden ulaşsınlar

  16. #56
    yalnız_kurt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 125r
    benmde motorum çalındı şimdi ne yapmam lazım??**??**??
    ****34 UG 0958 PLAKALI 2009 mdl KIRMIZI HONDA CBR125r 4300 kmde MOTORSİKLETİM DÜN GECE (İST_ÜSKÜDAR_KİRAZLITEPE MAH.sinden)ÇALINMIŞTIR....
    GÖREN, BULAN,DUYAN, KONUYLA İLGİLİ BİLGİSİ OLABİLEN ARKADAŞLAR
    MSN ADRESİM; yalniz_kurt_mhd@hotmail.com SAYGILARIMLA ,TEŞEKÜRLER

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

    Alıntı marefb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru çalınan kişilelere yardım edebilirim bana özelden ulaşsınlar
    34 ug 0958 honda cbr 125r kırmız çalındı 2 gün olmuyo abi..??
    Size nasıl ulaşabilirim???

  17. #57
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı tyler_durden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar size başımızdan geçen bir olayı anlatayım: 1992 yılında arabamız çalındı polise falan bildirdik ama araba bulunamıyor. aradan 4 yıl geçti. bi polisle tanıştık bi muhabbet anında babam bizim de araba çalınmıştı ama bulunamadı falan dedi. polis tanıdık da trafiğe baktınız mı dedi. babam yook dedi doğal olarak ve bir gün sonra trafiğe gitti bizim araba orda yavru ceylan gibi yatıyor ve 2 sene önce bulunmuş.öğrendik ki çalınan araç bulunduğunda sahibine haber verilmiyor. siz de arada bir trafiğe gidin kontrol edin bence. kim bilir belki bulunmuştur
    1992 yılının günümüze örnek olması mümkün değil.
    Yinede malı çalınana küçük bir umut manasında olabilir ancak

  18. #58

    Üyelik
    02 Ekim 2010
    Alıntı denizci54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benımde motorum çalındı ocak ayında daha 2 gun once bulundu bulunduna sevındım ama motorun o halini gorunce üzüldm baya hasar verılmiş çarpmışlar granejı felan kırık depoda kırıklar var .. buruk bi sevınç içerısındeyım . ve ayrıca bulundugunu polis bana haber verdi telfnla .. motorum çengelkoyde çalındı .. maltepede bulundu :/
    Hocam motorunun markası neydi acaba? Benim de 01-12-2010 da çalındı da ve markası ST Kanuni GT250 R. Şu anda motor hasarlı da olsa bulmak benim için o kadar değerli ki anlatamam. Kaldı ki gözüm gibi bakıyordum o ayrı.

    Sorma nedenim; yedek parçası pahalı olduğu için herkes parçalar satarlar diyor bana. O yüzden hiç umudum yok. Ne diyorsun başına gelmiş birisi olarak bulunur mu? Teşekkürler şimdiden..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 ----------

    Alıntı marefb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru çalınan kişilelere yardım edebilirim bana özelden ulaşsınlar
    Hocam merhaba yeni üye olduğum için özelden mesaj atamıyorum ama çaldırırsan hemen geri ararım seni. Cep tel: 0533 464 3971. Benim de siyah ST Kanuni GT250 R motorum çalındı. Daha 12 gün oldu çalınanı. Yardımcı olabilirsen çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim..

    http://www.motosiklet.net/forum/cali...m-calindi.html

  19. #59

    Üyelik
    20 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha tdm 850 1992

    Yamaha tdm 850 1992 model

    Arkadaşlar merhaba, şişlide evimin önümden yamaha tdm 850 1992 model koyu lacivert 34 ndm 25 plakalı motorum çalınmıştır, bulunmasına yardımcı olana 650 tl ödül vereceğim, şimdiden tşk ederim. 05324574760

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

    Arkadaşlar merhaba, şişlide evimin önümden yamaha tdm 850 1992 model koyu lacivert 34 ndm 25 plakalı motorum çalınmıştır, bulunmasına yardımcı olana 650 tl ödül vereceğim, şimdiden tşk ederim. 05324574760, ozgurphoto@hotmail.com

  20. #60
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "burası türkiye" diyip işiniçinden çıkmak ve böyle şeylere inanmak da saçmalığın daniskası.. evet burası Türkiye!! onu biliyoruz hatta çok iyi biliyoruz ama yapmayın allah aşkına olur mu hiç öyle şey ya... çalıntı bir araç bulunduğunda üzerinde plakası veya ruhsatı varsa bir şekilde kaydına ulaşılır ve kayıtlı olduğu adrese en azından bir mektup gönderilir. tabi ki araç bulununca sahibini bulmayada bir ekip çıkacak değil ya.. ama senin adresin vs değiştiyse araç polis otoparkında yatar.. yani koskoca polis teşkilatı aracı buluyo da sahibine mi haber vermiyor? araç kayıp bulunmuş, sahibi kayıpsa polis ne yapsın...
    arkadaşım artık türkiye de adrese dayalı sistem mevcut. herkesin hangi adreste oturduğu biliniyor ( istisnalar hariç) biyerden mutlaka yakalanılıyor. koskoca emniyet teşkilatı bu sistemde bulur sanırsam insanları ( bulmak istenirse tabii). birde kayıp başvurusu yapan kişi iletişim bilgilerinide vermiştir zaten. kayıp olanı bulduktan sonra kaybedene ulaşmak için demi ekip çıkarılacak fikri biraz yanlış değilmi sizce?
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler